Beoordelingen over Ramada by Wyndham Naples 3-sterren

1100 Tamiami Trail North, Naples, FL 34102, Verenigde Staten

#35 van de 58 hotels in Naples

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooie prijs, mooie kamers en zwembad.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De lokatie is wel erg ver weg van centrum. Ongeveer 3 kwartier lopen. Strand is op kwartier lopen, maar wel erg gave wandeling door een villawijk.

Mooie prijs, mooie kamers en zwembad. Erg goed ontbijtbuffet in vergelijking tot de prijs.

We hebben er 2 nachten verbleven en het was voor ons een goede uitvalsbasis.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

Het ontbijt was ok, maar een vd mindere van de hotels die we bezocht hebben.

De locatie was prima om Napels en Sanibel te bezoeken. Het strand van Napels is 15 minuten lopen en prachtig. De auto pakken kan ook, maar dan zie je de mooie wijk richting strand minder goed.

Heel fijn verwarmd zwembad.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Niets op aan te merken. Was echt goed.

Heel fijn verwarmd zwembad. Lekker bed, en super vriendelijk personeel. En niet te vergeten een heerlijk ontbijt.

Fijn verblijf gehad en een upgrade gehad vanwege renovatie...
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het ontbijt mag wat uitgebreider, maar was voor Amerikaanse begrippen voldoende!

Fijn verblijf gehad en een upgrade gehad vanwege renovatie van eigenlijke kamer. Kamer lag direct naast het zwembad! Erg fijn!

Geslaagd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Kan niks bedenken (wellicht de afstand naar het strand en met name het centrum, maar alles is prima te bereiken met auto en gratis parkeren).

Prima hotel voor gezin, met mooi zwembad, goed ontbijt en rustige ligging.

Mooi motel met fijn zwembad, goed geleden voor bezoekjes aan de oude stad en mooie stranden.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Het ontbijt was inbegrepen in de prijs (goed meegenomen met een gezin), maar was eerder eenvoudig, typisch Amerikaans. Maar nogmaals gezien het inbegrepen was in de (al lage) prijs, is dit niet echt een minpunt. Je kan ook altijd elders gaan ontbijten natuurlijk...

Een motel met een heel erg goede prijs/kwaliteitsverhouding, om volgende redenen: 1/ Dit was van onze trip het goedkoopste hotel, maar overtrof onze verwachtingen. Ik had dit geboekt omdat we op doortocht waren, maar bleek toch een goede rustplek na een lange autorit 2/ Mooi zwembad 3/ de stad in de buurt is echt de moeite waard, niet op wandelafstand, maar je kan makkelijk parkeren op een publieke gratis parking, dichtbij de stad 4/ de stranden in de buurt zijn super super mooi, ook niet op wandelafstand, maar makkelijk parking te vinden. Dus een heel erg goed gelegen motel, met een mooie prijs/kwaliteit.

Goed voor 2 nachten maar niet langer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

De kamer, maar vooral de badkamer verdient wel dringend een opfrisbeurt. Het is eigenlijk zoals een motelkamer waar geen raam open kan om te verluchten.

Het zwembad en de tuin zijn mooi. Het ontbijt is een typisch Amerikaans ontbijt op wegwerpborden en met wegwerp bestek.

Het ontbijt is ok, is inbegrepen in de prijs.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Kamers totaal verouderd. Piepkleine badkamer. 240 dollar per nacht is prijzig.

Het ontbijt is ok, is inbegrepen in de prijs. Jammer dat het isomoborden zijn. Er is wel echt bestek beschikbaar. Goed bed.

nu voor de tweede maal heerlijk verblijf gehad. Centrum van Naples is zeer de moeite waard
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Gehele gebied rookvrij maken en handhaven

Ontbijt zeer uitgebreid en prima. Kamers zijn vierkant en bieden zeer veel ruimte.Parkeren gratis en twee stappen van de voordeur van de kamer. Voldoende restaurants in de buurt Naples: winkelstraat eindigt in een strandopgang. Tip parkeren 200 meter van strand is gratis.

Onverschillig en onvriendelijk personeel.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Onverschillig en onvriendelijk personeel. Complex kwam onverzorgd over. Gordijnen die van de rails afhingen, volle vuilnisbakken, slecht onderhoud. Ongezellige ontbijt ruimte.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Je ontvangt je ontbijt apart in een mandje.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Je ontvangt je ontbijt apart in een mandje. Dat is erg leuk en smakelijk. Het zwembad is goed met voldoende ruimte om heerlijk te zonnen. Het is jammer dat er geen horeca faciliteiten zijn.

prijs/kwaliteit top, goede plek, goede uitvalsbadis voor verkennen topstad Naples
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

Weinig daglicht in kamer. Het is geen hotel om even op je kamer te zitten.

Gewoon prima kwalitiet/prijs verhouding. Beetje motelachtige sfeer met zwembad en (vezelloos)ontbijt maar keuze. Buurt is top!

Overnachtinghotel voor kort bezoek

Hotel is toe aan een up-date, zwembad is prima, ontbijt Amerikaans dus zoet, airco lawaaierig.

Prima hotel om er 1 nacht te verblijven en om de Everglades te bezoeken voor een rit op een Airboat, maar daar is dan ook alles meegezegd

Goede hotel met prima uitvalsbasis voor Naples
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

De badkamer is wat te klein , de bedden zijn behoorlijk hoog , wat lastig voor kleine mensen

Goede locatie , goed ontbijt , goede bedden, leuke indeling

Ok doorreishotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking - Rookvrij (4 Volwassenen)

De airco maakte vreselijk veel lawaai, slapen zonder was niet mogelijk door de hitte en vochtigheid. Geen balkon om zwemkledij te laten drogen waardoor alles nat in de koffer moest. Vasttapijt in de kamer.

Een rijkelijk ontbijt!

Hotel prima restaurant bagger
    • Rookvrije Kamer met Kingsize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het restaurant in het hotel zet automatisch 20% tax op de rekening als je meer als 6 producten verbruikt. We hadden 2 menu's 2 drankjes en een extra salade als je normaal 10% geeft moet je nu verplicht 20 % geven. Ongepast in deze setting

Hotel had meteen een werkende zwembadlift. Naples is leuk maar een must is de pier waar je pelikanen en dolfijnen kunt spotten.

Zeer vriendelijk personeel, grote ruime kamers en mooie tuin...

De ligging was wat ver van het centrum en het strand +- 30 min lopen

Zeer vriendelijk personeel, grote ruime kamers en mooie tuin met zwembad en ligbedden. Restaurant erbij waar je ook aan het zwembad kunt bestellen en s avonds gezellig een drankje kunt doen met live muziek. Ontbijt ook goed en uitgebreid.

Met ons gezin van 4 hebben wij 1 nacht in dit hotel geslapen...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

Kleine badkamer. Zeker als je met 4 personen bent. Het ontbijt was zeer sober, maar dit was eigenlijk ook wel te verwachten op basis van de betaalde prijs voor de overnachting.

Met ons gezin van 4 hebben wij 1 nacht in dit hotel geslapen als tussenstop van Orlando naar Miami. De kamers zijn al wat gedateerd, maar qua comfort en hygiëne nog steeds in orde. Het zwembad vonden onze kinderen zeer aangenaam. Het centrum van Naples is amper 5 minuten rijden en het strand is op wandelafstand. Als korte tussenstop vonden wij dit hotel best OK.

super verblijf

geen tegen valles

Ligging in Napels. moest wel alles met de auto doen maar dit was geen straf. strand restaurants op korte afstand. Supermarkt in de buurt.

Hotelprijs tegen motelkwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

De airco sloeg de heel nacht aan en uit, waardoor we elk half uur wakker werden. Het ontbijt was het slechtste wat we ooit hebben meegemaakt: ongare afbakbagels, rubber ei. piepschuim borden. Ook al is het inbegrepen, bied het liever niet aan. Daarnaast viel bij ons en bij andere kamers het deur systeem uit. We hebben nog nooit gehad dat de deur compleet dood was. We moesten met schroevendraaiers de deur open laten maken door de technische dienst! Onze verwachting was een hotel uit de (meestal goede) Ramada familie, tegen een hotelprijs, met motel kwaliteit

De bedden waren ok, ook viel het geluid van de US41 mee. Het zwembad ziet er leuk uit maar hebben we verder niet gebruikt.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Topper
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

We hadden hier te weinig tijd voorzien, mocht zeker meer dan 1 nacht geweest zijn...

Mooie ruime kamers, goede wifi. Vlot parkeren, supervriendelijke receptiemedewerkers. Zeer goede ligging

We komen terug!

Kleine ouderwetse badkamer.

Veelzijdig ontbijt, goede bedden, schone kamer, snelheid en service, zeer goed prijs-kwaliteitverhouding gezien de ligging. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Napels was een aangenaam verbijf, het strand was dichtbij kon je naar toe lopen.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het restaurant was wat gedateerd.

Het bed, het zwembad lag in een mooie tuin. Het onbijt is overal hetzelfde je moet er van houden ik persoonlijk boek de volgende keer mijn hotels zonder ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Ruime, comfortabele kamer en leuk zwembad

Geen noemenswaardige minpunten. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

De ligging van het hotel aan een drukke weg doet eerder denken aan een gewoon motel, maar boven alle verwachtingen was de kamer uiterst comfortabel, erg ruim en heel netjes. Goede, grote bedden en gerieflijke badkamer. Het buffetontbijt is voldoende gevarieerd, en gaat door in het restaurant van het hotel. Het zwembad is groot, met voldoende ligzetels en er zijn gratis handdoeken beschikbaar. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

locatie vh hotel, zwembad
    • Rookvrije Kamer met Kingsize Bed - Binnenplaats

Badkamer moet hoognodig gerenoveerd worden Ontbijtruimte te klein, overvolle afvalbakken die niet op tijd werden leeggemaakt

locatie vh hotel, zwembad

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Veels te duur en zeker geen 3 sterren waard
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde. De ruimte voor het ontbijt was echt veel te klein. Het was erg chaotisch. Men heeft toen ook maar bedacht dat op het zelfde moment de toilet schoongemaakt moest worden wat je vanaf je tafel mee kon bekijken. Bij het ontbijt waren alleen plastic borden en bestek beschikbaar. Men mocht geen eigen gekocht drinken of eten nuttigen buiten op het terras. Er staat dat het een 3 sterren hotel is. Men hanteert de prijzen van een 5 sterren hotel. De drankjes kreeg je in plastic. Al met al was het een erg duur verblijf wat naar mijn mening net 2 sterren verdiend. Als ik dit van te voren had geweten was mijn keus heel anders geweest

Het bed was eigenlijk het enige goede aan dit hotel

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Op zich mooi hotel met lekker zwembad en redelijk ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Sterk gedateerde kamers. Met name badkamer is verouderd. Een upgrade van de kamers is echt nodig!

Op zich mooi hotel met lekker zwembad en redelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Tophotel op toplokatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Fijne schone kamers en bedden. Ontbijt. Vroege checkin en late checkuit. Op korte afstand van strand, winkels en centrum van Naples. Zoo om de hoek. Catch 44 fijn restaurant met mooie kaart en gezellige reuring. Prima voor hapje em drankje na actieve dag. Wij wilden nog een nacht bijboeken in dezelfde kamer, maar werden door personeel vooraf gewaarschuwd dat er rumoerige groep kwam. We kregen een andere rustige kamer en het personeel heeft onze bagage verplaatst! Helemaal top!

Niet echt een hotel maar eerder een motel.Prima slaapplek voor een snelle overnachting!
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het is niet echt een hotel maar meer een motel met aparte ingangen die op een van buitenaf bereikbaar terrein makkelijk te bereiken zijn.Je kan op het terrein komen zonder dat iemand daar moet zijn, geeft een onveilig gevoel.Heeft niet de geborgenheid van een hotel.

Bed was prima voor een goede nachtrust.Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Luxe om je heen in een prima hotel, ga altijd naar de pier

Veel luxe en er zijn wat duurdere restaurants, let op ! Even met de auto rijden en je hebt genoeg keuze

Prima bedden, douche en aardig ontbijt. Je moet wel aardig wandelen naar de betere restaurants ( min 1 km) . Ga naar de pier en je ziet dolfijnen ! We hebben een heerlijke stranddag gehad met steeds maar dolfijnen op de achtergrond. Zeer luxe huizen , 20 miljoen etc etc, je moet het gezien hebben om te geloven en bijna geen huis bewoond..... ja soms 2/3 maanden per jaar. Het personeel zorgt ervoor dat het er perfect uitziet. Boot gehuurd en door de Mangrove gevaren .....weer die dolfijnen.... Zonsondergang heeft toch andere kleuren dan in Nederland. Het blijft een geweldig moment op het strand met een wijntje .....

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Schoonmaak kan beter.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Vies, er lagen wel 10 dikke zwarte haren in de 'schone' badkamer. De badkamer vloer was vies en de kamer was benauwd ondanks airco. Er kon geen raam open.

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Nooit meer.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Onze kamerdeur ging niet goed meer dicht (door ouderdom), hierdoor was er enorm veel lawaai. Het hotel ligt aan een zeer drukke weg. Het ontbijt is echt niet te eten, bovendien alles in en op plastic. De mensen aan het onthaal niet vriendelijk. Echt GEEN aanrader.

De bedden waren ok.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

• Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Ontbijt kan altijd beter, maar het is ongeveer hetzelfde als bij andere vergelijkbare hotels in Florida.

Kamer zag er goed uit. Zwembad, klein, maar prima. Locatie dichtbij winkelcentrum en 5th avenue south (gratis parkeren). Op rijafstand bevinden zich ook andere winkelcentra met eetgelegenheden. Strand op rijafstand (wel betaald parkeren).

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Fijn verblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Vriendelijk personeel, vlotte incheck. Kamer had alles wat nodig was en was proper. Ontbijt was ook in orde. Prima prijs-kwaliteit. 10 min rijden naar the Pier in Naples, strand kan je al dichterbij vinden.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prima voor een overnachting op doorreis.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Ontbijt van plastic bordjes met wegwerp bestek, wat wel vaker is in de V.S. Ontbijt stelt niet veel voor.

Prima bed, mooie tuin met zwembad. Prima ligging.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima hotel als je op doorreis bent
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Staff had wel wat wat vriendelijker gemogen. Ze hadden er niet veel zin in. Zwembad mogen geen kinderen in die nog niet zindelijk zijn (ook niet met luier). Ontbijt is heel basic met plastic bordjes... Maar dat hebben we vaker in Amerika gehad

Bedden waren goed, verder basic hotel, goed voor doorreis hotel, lekker zwembad met leuke tuin er omheen

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

In veel hotels kun je voor een dagje wat strandspullen lenen. Dat kon hier niet.

Heerlijk zwembad met veel groen er omheen, en eigen restaurant met terras. Ontbijt was ook prima. Hotel op korte rijafstand van strand en centrum.

Verbleven in juni 2016

Zeer netjes en ruim.

Zeer netjes en ruim.

Het bed.

Het bed.

De omgeving, de rust.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

De omgeving, de rust. Mooie stad

Kamers konden wel een opknapbeurt gebruiken, nietegenstaande...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

Kamers konden wel een opknapbeurt gebruiken, nietegenstaande dat alles wel proper was.

Rustig en aangenaam overnachtingshotel

Tapijt in kamer

Ontbijt prima,parking bij het hotel,vriendelijk personeel.

Fijn
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Dichtbij strand, mooi zwembad, centraal gelegen

Dichtbij strand, mooi zwembad, centraal gelegen

De omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

De kamer was niet heel groot en de badkamer was ontzettend klein

De omgeving

Topper voor doorreis

Geen

Proper, goed bed, uitgebreid ontbijt

Kamers zijn netjes en zwembad is mooi
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Standaard Amerikaans ontbijt. Is in nagenoeg ieder hotel hetzelfde.

Kamers zijn netjes en zwembad is mooi

Mooie locatie, goed ontbijt, prima zwembad en heerlijke...
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Mooie locatie, goed ontbijt, prima zwembad en heerlijke bedden.

we hadden beter een ander hotel gekozen

afgeleefd hotel

goede locatie

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goed maar basic. Goede uitvalsbasis voor de streek.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Oude kamer, vuile tapijten. Harde bedden.

Zwembad

Heel aangenaam en voor herhaling vatbaar

Grote kamer.

Hotel was wat outdated.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Hotel was wat outdated. Kan een renovatie gebruiken.

Prima hotel om van daaruit de omgeving te verkennin

Ontbijt Restaurant was erg rommelig

Netjes

Mooi hotel voor een mooie vacantie.

Goed hotel in een mooie buurt op wandelafstand van het mooie strand. Op vijfhonderd meters van een uitstekend restaurant The cheescake factory!

Prima hotel voor als je op doorreis bent
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De wc en badkamer, te klein. (Wel schoon!!)

Prima centraal hotel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima hotel.

Motelachtige sfeer Te duur

Prima hotel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Gezien de prijsverhoudingen in dit dure deel vd USA was locatie op 1 km van beach ok

Kamer ruim en goed geoutilleerd Ontbijt erg amerikaans ongezond

Terleurstellend en de prijs/kwaliteit is ver zoek.

De kamers

Het weer

het was een eenmalige overnachting op doorreis naar key west

zwembad en de bar

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goed als doorreis hotel
    • Rookvrije Kamer met Kingsize Bed - Binnenplaats

De badkamer was verouderd en veel te klein.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Supervriendelijk personeel, lekkere bedden en prima ontbijtje

Supervriendelijk personeel, lekkere bedden en prima ontbijtje

Gewoon goed!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Prima verzorgd, alles wat je verwacht is er.

prijs was zeker inorde, mag je niet meer van verwachten
    • Rookvrije Kamer met Kingsize Bed - Binnenplaats

goed hotel voor één nacht, bv op doorreis.

Prima kwaliteit voor bedrag
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Leuk hotel met veel groen en leuk zwembad. Fijn ontbijt en genoeg plaats in restaurant om te ontbijten. Kamers ruim.

Prijs kwaliteit is goed

Grootte kamer

Zwembad en restaurant

matig hotel. ietwat verouderd.geen prettige sfeer

de kamer

ontbijt was goed

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Mooi hotel met prachtige tuin vol bloemen! Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Dichtbij de mooie stranden van Naples.

ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

hotel heeft een opfrissing nodig

ontbijt

Goede locatie, net personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Bedden aan de krappe kant

Goede locatie, net personeel

Mooie locatie voor bezoek aan Everglades.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Binnenplaats (4 Volwassenen)

Prima locatie voor onze (door)reis. Mooi zwembad. Prima hoge bedden. Vriendelijk behulpzaam personeel.

De faciliteiten van het hotel

De faciliteiten van het hotel

het betere motel.

Nihil

Het betere motel verblijf. Vriendelijk, bar bij het zwembad. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prijs-kwaliteitverhouding.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Redelijk ver van centrum Naples, moet je auto voor nemen. Luidruchtige airco

Prijs-kwaliteitverhouding. Degelijk hotel met zwembad en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Geen oplaadstations

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Ontbijt elke dag het zelfde.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij (4 Volwassenen)

Ontbijt elke dag het zelfde.