Beoordelingen over Ramada by Wyndham Long Island City 2-sterren

#89 van de 108 hotels in Queens

6,2

6,2

6,4

Perfecte locatie, in de buurt van meerdere metrostations...
    • Kamer met Kingsize Bed

Weinig negatieve punten, alleen iets verouderde kamers en een ijsmachine op de gang waarvan ik de functie niet begreep (anders dan af en toe een beetje lawaai maken)

Perfecte locatie, in de buurt van meerdere metrostations waardoor je zo in het centrum bent! Ontbijt is prima om niet met honger de deur uit te gaan (bagels met roomkaas, toast met jam, bananen, donuts, etc). Het bed was erg groot en lag heerlijk

Prijs kwaliteit is prima als men maar wel goed schoonmaakt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaken kon beter, bij het checken of er nog wat lag in de kamer schoof ik de matras opzij en zag ik een flinke verzameling haren en zelfs een verfrommeld wc papiertje (zie foto)

Uitzicht was super (zie foto) en de rest was naar prijs kwaliteit verhouding goed geregeld

Niet goed kunnen slapen door de herrie Nooddeur
    • Businesskamer met Kingsize Bed

Ons kamer lag naarst de nooddeur , die werd continu gebruikt ( de deur gaat steeds met een kei harde knal dicht) , hier door enorm veel Herrie In en uit loop nooddeur . En dit wel om de minuut, we schrikken hierdoor telkens wakker

Perfect gelegen voor een bezoek aan NYC
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt , ontbijtruimte veel te klein , werdt niet of nauwelijks aangevuld en was ook niet erg netjes ,

Betaalbaar motel in Sueens NY , dicht bij de metro

Locatie was top!!
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was vreselijk, eieren uit de vriezer opgewarmd uit de magnetron. Dit wordt midden in de eetzaal gedaan. Eetzaal heeft 15 plekken. Niet genoeg voor iedereen dus erg druk, wij hebben buiten staand ontbeten want het was zo druk en mag niet mee naar de kamer. Weinig keuze in ontbijt. Elke ochtend hetzelfde! Vaak was ook niet alles aanwezig! Erg gehorig het hotel. Feestende jongeren kwamen in het hotel en was goed te verstaan. Personeel was onvriendelijk. Vroegen een extra deken omdat het koud was en het meisje zei nee die hebben we niet, u moet de verwarming maar aanzetten. Volgende ochtend aan iemand anders gevraagd en toen kon het ineens wel. Dekens erg dun.

De locatie was top Bed was erg fijn! Prijs kwaliteit was prima ! Is misschien niet perfect maar voor de prijs prima!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Uitstekende parkeerplaats voor een kort verblijf in New York
    • Kamer met Kingsize Bed

Er is geen bagageruimte waar je (eventueel tegen betaling) je bagage veilig kunt stallen. Ik kon mijn bagage wel achterlaten in de lobby (ging goed) maar iedereen had er mee weg kunnen lopen...

Rustige locatie, prima buurt. Bereikbaarheid - goede openbaar vervoer opties.

Prima prijs/kwaliteitverhouding
    • Kamer met Kingsize Bed

Veel te weinig plek tijdens het ontbijt. Als je later ging ontbijten, was er heel veel niet meer.

Prima hotel om in te overnachten bij bezoek aan New York. Je was binnen no-time op times square met de metro.

Onprettig hotel met onvriendelijk personeel
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het hotel was heel gehorig en ‘s nachts hoorde ik een groep jongeren in de kamer boven mij keihard lachen, schreeuwen en met dingen smijten... Het personeel greep niet in en dit ging een groot deel van de nacht door. Deze groep jongeren bonste ook op de deur van de kamer naast mij en maakte onwijs veel lawaai op de gang. Wederom deed het personeel niets. Ze waren ongeïnteresseerd, ook bij het in- en uitchecken. Totaal niet vriendelijk en zeer slechte service. Ze groeten je niet eens als je langs de receptie loopt en als je in de lobby zit dan bellen ze heel onbeleefd en keihard lachend privé. Ik was er in april en het was nog best koud buiten, maar er waren geen dikke dekens o.i.d. Heb het elke nacht koud gehad en met kleren aan geslapen. Het ontbijt is ongezond, maar als je van een zoet broodje houdt met een kop koffie, is het te doen. Zelf heb ik buiten de deur gegeten. Queens zelf is ook echt geen place to be. Ik voelde me er constant onveilig.

Het bed lag oké, op het ontbreken van goede dekens na. Badkamer was ook oké, niet te veel van verwachten maar het was te doen

Smokers Paradice.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Teleurgesteld. De gasten links en rechts van ons waren beiden aan het roken in de kamers. Dit was niet toegestaan maar schijnt dat de rookmelders niet werkt. Wij hebben en melding van gemaakt maar er werd niks mee gedaan. Wij hebben besloten om hier uiteindelijk weg te gaan. Wij vond het onveilig.

Locatie mbt metro en Manhattan is ideal.

Het bed was goed en groot
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het personeel erg onvriendelijk, er kon geen goedendag vanaf , kleine moeite toch? Het was er niet schoon, de deken op het bed, had vlekken, al sliep het wel lekker.

Het bed was goed en groot De badkamer niet groot, maar alles zat er in en goede douche!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Basisbenodigdheden prima maar zeker geen tophotel
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt was karig, schoonmakers wat gemakzuchtig (één keer stond onze deur nog op een kier na de schoonmaak)

Prima bedden, prima wijk en dicht bij metrostation.

• Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt: te zoet en een kleine ontbijtzaal

Het bed was prima, evenals de ruimte en badkamer. Ook was het fijn dat we de koffers op de locatie konden laten nadat we uitgecheckt waren.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het was heel schoon in de kamer en vanaf het hotel kon je...
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Tijdens het ontbijt werden de tafels niet goed schoon gehouden.

Het was heel schoon in de kamer en vanaf het hotel kon je heel makkelijk naar de metro.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

goede prijs/kwaliteit
    • Kamer met Kingsize Bed

De geluidsoverlast van loeiende wind in de kamer, de slechte klantenservice van sommige personeelsleden en het feit dat het onbijt in de lobby bij de ingang wordt geserveerd, waardoor je in de winter met je jas aan moet ontbijten.

de prijs in vergelijking met andere hotels

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Goed en betaalbaar hotel!!
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het ontbijt stelt echt niks voor en daarvoor hoef je ook niet naar dit hotel te gaan. Bagels met roomkaas en jam, cornflakes met melk, een yoghurtje, donuts. That's it. In de hotelkamer hebben we ook nog wel wat zwarte haren gevonden. Opzich niet zo'n groot probleem voor ons, maar voor andere misschien wel. De wc staat echt pal naast de wastafel en als je zo onhandig als mij bent vallen daar zo nu en dan spullen in. Niet zo fijn, dus ik zou de deksel gewoon altijd dicht houden wanneer je de wc niet gebruikt. Wanneer iemand aan het douchen was/gedoucht had werd de kamer vrij benauwd, ook wanneer de afzuiging aanstond. De weg voor het hotel is vrij druk. Als je hier veel last van heb is het misschien niet handig om hier te overnachten.

De ligging van het hotel is perfect. De metrohalte is max. 10 min. lopen en binnen 15 min. ben je in het centrum. De verbinding is echt goed te doen en er zijn meerdere metrolijnen die voorbij het metrostation gaan. Het personeel is uiterst vriendelijk, staan dag en nacht voor je klaar en niks is te veel. Het bed was fantastisch! Erg groot en lag heerlijk. De airco in de kamer deed het goed. Er was genoeg ruimte om onze kleding in op te bergen. Het was ook fijn dat er een digitale wekker op de kamer stond! Je moet die alleen niet vergeten uit te zetten anders gaat die de hele dag af. Het is een veilige buurt. Er zit in de straat een benzinestation waar wij ons drinken haalde. Er zit een burgerrestaurant waar ze goede burgers hebben. Het grillrestaurant hebben we niet uitgeprobeerd. Bij het metrostation zit een bank waar je (grote) bedragen kan pinnen, een dunkin donuts, een man met vers fruit en een avond winkel. We konden onze koffers laten staan en zijn de laatste dag nog het centrum ingegaan. Toen we naar het vliegveld gingen heeft het hotel een taxi voor ons geregeld.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prijs/kwaliteit prima, metro dichtbij maar niet echt schoon hotel en soms wat gehorig( lawaai an bu
    • Kamer met Kingsize Bed

Er werd niet echt goed schoon gemaakt

Prima bed

• Businesskamer met Kingsize Bed

Locatie Leuke, nette kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Comfortabele bedden, schone badkamer
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Gehorig, badspullen werden niet aangevuld

Comfortabele bedden, schone badkamer

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

zonder het ontbijt was dit een goed hotel op een goede locatie!
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het ontbijt was eentonig en weinig keuze. Ook werd niet steeds alles bijgevuld op tijd.

De kamers waren zeer proper, ook een groot en zacht bed.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Betaalbaar hotel
    • Kamer met Kingsize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

De ontbijtruimte was echt niks, tafels in de hal gepropt, het ontbijt zelf was wel OK

De kamer, het bed waren zeer goed

na de recensies gelezen te hebben was de accommodatie en het...
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

na de recensies gelezen te hebben was de accommodatie en het ontbijt boven verwachting goed.

prima hotel prijs kwaliteit

Goede locatie,prima ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Convenient and close to public transportation
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Hotel was wat ik had verwacht naargelang de beschrijving van het hotel

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

ok hotel, dicht bij metro

ok hotel, dicht bij metro

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Schone kamers, uitzicht op Manhatten en op 5 minuten lopen...

Ontbijt stelt niks voor. Brood en wat donutsen maar niet echt beleg voor op brood. (Behalve te hard gekookte eieren en vette worstjes). Personeel lag 's avonds bij terugkomst in het hotel te slapen achter de balie.

Schone kamers, uitzicht op Manhatten en op 5 minuten lopen van metrostation die je binnen een kwartier op Times Square brengt.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

- kuisploeg hield volgens mij pauze in onze kamer: papiertjes van snoepjes op het nachtkastje, tv stond aan, licht aan, haar in bad. - handdoeken waren vuil - vuile kussenslopen - veel lawaai - deur sloot niet volledig waardoor er veel licht binnen kwam. -ontbijt stelde niets voor en was gewoon in de lobby met amper 18 zitplaatsen

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Locatie.

Personeel was erg terughoudend. Totaal geen communicatie. Te weinig zitplaatsen bij het ontbijt en Ontbijt werd matig bijgevuld.

Locatie. Met metro binnen een kwartier in Manhattan.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Locatie is goed, metrostation op 10min loopafstand.

Personeel is erg ongeïnteresseerd! Hygiëne in de kamer is slecht. Zwarte haren in het schone bed, gordijn was half kapot, kauwgom aan plafond gesmeerd en stofzuigen lijken ze ook niet enorm vaak te doen. Deur van de kamer rammelt in het slot wat voor veel geluidsoverlast zorgt. Kamer is gehorig. Ontbijt hebben we overgeslagen, zag er niet uitnodigend uit. Was ooit een goed hotel waarschijnlijk, maar is slecht onderhouden.

Locatie is goed, metrostation op 10min loopafstand. Kamer is op zich ruim genoeg. Kamer met stadszicht is erg mooi! Vanaf de 4e verdieping is de stad al goed te zien (vooral 's avonds). Qua prijs is het wel uitnodigend. Parkeertip: Packard Square op 7min lopen. (4 nachten, 5 dagen = $60) Ontbijt-tip: Packard café, 41-34 Crescent st.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Net terug van de Ramada, verblijf van 5 nachten.

Net terug van de Ramada, verblijf van 5 nachten. Het hotel is ons goed bevallen. Niet ver van het metrostation, gemakkelijke verbinding met Manhattan. Ontbijt was voor ons ook goed, wel beperkte plaatsen, maar met een beetje geduld hadden we iedere ochtend plaats om te ontbijten. Mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor mensen die geen te hoge prijs willen betalen.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

Hotel ligt vlak bij metro station

Ontbijt is niks gewoon geroosterd brood met confituur maar dan moet je wel optijd zijn voor het op is personeel heb ik nooit zien lachen meestal een zuur gezicht en kortaf als je een vraag hebt

Hotel ligt vlak bij metro station

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

Goed bed, zoals eigenlijk in alle Amerikaanse hotels die we...

Straatlawaai hoorbaar in de kamer (aan de straatkant - van andere kamers weet ik niet), te kleine ontbijtruimte, in badkamer geen ruimte om je spullen op te zetten.

Goed bed, zoals eigenlijk in alle Amerikaanse hotels die we bezochten.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

De lokatie tov Manhattan in een rustige wijk.

Prijs zou lager moeten zijn en bv gordijnen in de kamer waren niet goed opgehangen en handdoekrek in badkamer zat los. Hotel manager zou alle faciliteiten in de kamers goed moeten na laten lopen op goed functioneren.

De lokatie tov Manhattan in een rustige wijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Gelegen in rustige buurt, niet gehorig,goede wifi,ontbijt...

Kamers hebben onderhoud nodig (scheur in gordijnen, vlekken in vloerbedekking, schimmelplekken badkamer). Er wordt slecht schoongemaakt. Door plastic hoes om matras heel warm in bed.

Gelegen in rustige buurt, niet gehorig,goede wifi,ontbijt basic maar ok, afstand tot metro goed te doen. Elke dag schone handdoeken. Bed lag goed. Kamers voor ny ruim.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Prima hotel als je niet teveel eisen hebt.

De kamer ziet er niet echt schoon uit, vlekken in het tapijt en de bureau stoel. Ook in het bad/douche nog enkele haren van vorige gasten gevonden.

Prima hotel als je niet teveel eisen hebt. Bedden lekker stevig en badkamer niet te groot maar fijne douche. Ontbijt ruimte is klein, maar broodjes en donuts enz. zijn allemaal vers en worden tot het einde aangevuld. Metro station Queensboro plaza op ong. 10min lopen, daar rechtstreekse verbinding naar hartje NY.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Omgeving en het ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2015

De ligging en de prijs kwaliteit verhouding

De zeer beperkte ruimte in de ruimte voor het ontbijt

De ligging en de prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Goede bedden.

Goede bedden. Goede wifi. Ligging is net buiten Manhattan. 4 haltes van Times Square. Lijn N, Q en 7 op 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Dichtbij Metro

Kleine kamer voor 4 personen

Dichtbij Metro

• Beoordeeld op: 17 juni 2015

Kamers waren zeer comfortabel.

Ontbijtruimte was veel te klein waardoor je vaak niet kon zitten om te ontbijten.

Kamers waren zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

Het uitzicht als je de goede kant hebt vh hotel

Het uitzicht als je de goede kant hebt vh hotel De wisseling van het handdoeken etc Goede balieservice

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Slapen

Kleine ontbijtlokalisatie; wel vriendelijk personeel.

Slapen

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

mooi en modern hotel, vlakbij Metro.

Het aantal eetgelegenheden in de buurt. Wat er is, is goed.

mooi en modern hotel, vlakbij Metro.