Beoordelingen over Ravel Hotel Trademark Collection by Wyndham 4-sterren

8-08 Queens Plaza South, Queens, NY 11101, Verenigde Staten

#25 van de 119 hotels in Queens

het verblijf is, uitgezonderd de zeer harde muziek, heel goed bevallen
    • Penthouse met Balkon en Uitzicht op de Stad

het geluid van de muziek op vrijdag- en zaterdagavonden tot 2.00 uur was hard en daardoor zeer storend voor de nachtrust. We hebben uren niet kunnen slapen

De kamer was prima, ruim, mooi uitzicht, zeer ruime doucheruimte

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Waanzinnig genoten van dit toffe hotel, schoon, niet duur en op prima afstand van Manhattan.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De glazen schuifpui naar het balkon was qua geluidsisolatie niet van de allerbeste kwaliteit, dus er is best wat verkeersgeluid van de Queensboro Bridge. Wij hadden er geen last van, heerlijk geslapen, maar als je er gevoelig voor bent, dan wil je misschien aan de andere kant van het hotel slapen.

Super ruime kamer met een heel groot bed. Gave badkamer met douche, alles keurig schoon. En mooi uitzicht op de Queensboro Bridge. Ook de afstand naar Manhattan is prima te doen. Metro is 10 min. lopen, maar er is iedere 30 min een shuttle van het hotel die je gratis brengt of haalt.

We zijn hier terechtgekomen omwille van een geannuleerde...
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Basis ontbijt > kwaliteit ok Koffie geserveerd in karton bekers, fruitsap in plastiek bekers, borden eveneens plastiek. >>> Voor een kort verblijf ok of voor een budget oplossing als alternatief voor de hotels in Manhatten ook zeker ok.

We zijn hier terechtgekomen omwille van een geannuleerde vlucht. Prijs - kwaliteit waren we zeer aangenaam verrast. Nog geen 100€ voor kamer met ontbijt voor 3 personen. (2 queen size bedden) Hotel ligt ook zeer goed gelegen om Manhatten te bezoeken > andere kant van de brug waaraan het hotel is gelegen ( je moet dan wel iedere keer de metro gebruiken...)

Prima hotel voor een bezoek aan New York
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was in een koude ruimte, waardoor iedereen met z'n jas aan zat te ontbijten. Na enig aandringen mochten we gebruik maken van de aangelegen zaal waar het wel warm was.

Nette en schone kamer. Hotel is op 10min lopen van metrostation.

Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk onthaald.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

- Op vrijdag en zaterdag is in dit seizoen het restaurant (6de verdieping) 's avonds vanaf 23u een discotheek (in de zomer elke dag blijkbaar). Dit levert toch wel aanzienlijk wat geluidshinder tot in de vroege uurtjes (in ons geval was het pas stil zondagochtend tegen 5u - zaterdag natuurlijk veel meer volk dan andere dagen wellicht). Hier moet je dus rekening mee houden - geboekte kamer was niet conform de beschrijving en foto's! Let op wat je boekt! De goedkopere kamers zijn duidelijk aan de achterkant en dus niet was de foto's op de website of booking.com tonen! Het uitzicht heeft een flinke meerprijs, maar was het wel waard (ook aan comfort op de kamer)

Bij aankomst in het hotel werden we vriendelijk onthaald. De toewijzing van de kamer gebeurde snel maar helaas kwam toen een afknapper.... We boekten een luxe kamer met queensize bed voor 980 euro (6 nachten) wat een redelijke prijs is voor Queens. Echter, we werden letterlijk in een achterkamertje gestoken; zeer klein, oogde helemaal niet zoals op de foto's, heel veel stof overal in de kamer en op de meubels, lawaaierige aircobak, geen uitzicht over ny, recht boven de inkom + aan de kant van de metro (die zeer veel lawaai maakt). Toen we ons ongenoegen over de toegewezen kamer gingen uiten werd ons dat aanvankelijk niet in dank afgenomen. Het erge was dat we, toen we een andere kamer vroegen, te horen kregen dat we deze kamer toegewezen kregen omdat we via "booking.com" geboekt hadden! Een echte schande! Na zowat een half uur heen en weer geloop en discuteren zijn we ingegaan op een upgrade naar een kamer met zicht op ny, maar tegen een flinke meerprijs van 350 euro. Uiteindelijk nog wat verdere discussies gehad en de upgrade toegewezen gekregen voor 200 euro extra. Flink prijzige kamer, waarbij we ons realiseerden dat we voor die prijs (uiteindelijk dus zowat 1200 euro voor 6 nachten) ook wel elders hadden kunnen boeken.... Let dus op want de kamers met queensize bed zijn niet zoals op de foto's aangegeven = sterk misleidend = geen zicht over ny en zeer klein en niet netjes Nu, vanaf dan kunnen we alleen maar zeggen dat het verblijf zeer goed beviel - nette kamer (behalve op de kast) met super zicht over Ny en de brug - zeer goed bed, iets dat voor ons zeer belangrijk is - bad en douche in een grote ruimte. Wel jammer dat het toilet niet beter afgesloten is (steekt, net als de douche achter een glazen wand die niet tot boven dicht is.... Beetje wennen dus als iemand naar toilet moet ;-) - ontbijt goed naar Amerikaanse normen. Helaas kon je 's morgens enkel een omelet bestellen want ze werken niet met verse eieren .

prachtig dakterras met restaurant en bar met geweldig...

locatie is gelegen in een industriegebied dat wordt omgevormd naar woongebied, auto nodig of gebruik maken van pendelbusje naar metro

prachtig dakterras met restaurant en bar met geweldig uitzicht op Manhattan en Queensboro-bridge

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Leuk hotel met top uitzicht
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Slechte portiers bij Penthouse bar. Doen heel moeilijk terwijl je goede klant bent en goed geld besteed. Het betrof een licht donkere man met een baardje. Heel onvriendelijk. En totaal niet respectvol. Italiaanse bedrijfsleider in de skylouche was heel aardig.

Mooi uitzicht

Mooie locatie maar geen zwembad voor kinderen

De twee mannen achter de balie en de locatie

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

airco maakte erg veel geluid

airco maakte erg veel geluid

We hebben ons thuis gevoelt. Mede daardoor was New York een belevenis.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Geen negatieve punten ontdekt.

De ligging van het hotel met uitzicht op Manhattan.

Leuk hotel aan de andere zijde van de Eastriver met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Lawaaierige arco in de kamer. Best afzetten voordat je gaat slapen.

Gratis shuttledienst van en naar het dienstbijgelegen metrostation.

Er was een verbeterde kamer kwaliteit in een andere...
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er was een verbeterde kamer kwaliteit in een andere vliegveld, Maar wij werken gehuisvest in de life vleugel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Top locatie en prima ontbijt.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Top locatie en prima ontbijt. Leuk rooftop restaurant (muziek stond erg hard). Pick up service naar metro halte in de buurt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Kamers erg goed en ruim.

Helaas was er 2 keer geen warm water. De afstand tot de subway was ca. 15 min. lopen. Heen was er een shuttle beschikbaar.

Kamers erg goed en ruim. Prima verzorging.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Heerlijke luxe, moderne kamer met twee tweepersoonsbedden en...

Het personeel was wat vlak en ongeïnteresseerd. Vriendelijk, maar onpersoonlijk. Jammer als je zo vol zit met alle indrukken en nog wel wat tips had kunnen gebruiken.

Heerlijke luxe, moderne kamer met twee tweepersoonsbedden en ruime badkamer. Een fantastisch uitzicht vanaf de 3e verdieping en geen geluidsoverlast van de rooftopbar of het verkeer over de brug..

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Hotel was oke, ontbijt simpel.

Het hotel ligt erg afgelegen van metro, restaurants en winkels. Het wireless internet werkt enkel in de lobby. Bedden DeLuxe room zijn klein en geen uitzicht op deze kamer.

Hotel was oke, ontbijt simpel. Vriendelijk personeel met gratis shuttle bus naar dichtbij gelegen metro station.

• Beoordeeld op: 4 december 2015

De bedden sliepen heerlijk.

Er was geen garderobekast om onze kleding in op te bergen. Uiteindelijk in de lades kunnen opbergen. Continental breakfast was redelijk. Ik had wel iets meer verwacht, bijvoorbeeld verse salades o.i.d. Maar met serials, goede koffie en ham, ei was het ook wel te doen.

De bedden sliepen heerlijk. Kamer was zeer ruim en netjes. We hadden een executive kamer met 2 kingsize bedden voor 6 nachten.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Personeel de behulpzaamheid was uitstekend er was een klein...

Personeel de behulpzaamheid was uitstekend er was een klein probleem met het toilet werd gelijk opgelost We werden na uitchekken gratis naar de metro gebracht

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Prima hotel, buiten Manhattan.

Dakterras is niet van hotel, dus kunnen besloten feesten zijn. WiFi alleen tegen betaling en in de lobby gratis internet, maar erg zwak tot geen verbinding. Metro is wel een stuk lopen, hotel biedt wel gratis Shuttle Service aan.

Prima hotel, buiten Manhattan. Erg ruime badkamer en genoeg ruimte voor 4 personen in de kamer. Nette kamers, zoals afgebeeld.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Hotel is gelegen op een verlaten, vervuild, en onveilig...

Hotel is gelegen op een verlaten, vervuild, en onveilig industrie terrein veel te ver van een metro station. Smerige vloerbedekking, airco vanwege lawaai niet te gebruiken, nauwelijks warm water, Koelkast op de kamer met veel lawaai, smerige ramen, slecht ontbijt met bevroren brood, veel herrie van nachtclub, ratten op de parkeerplaats, etc. etc. nog geen 2 sterren waardig

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Goedkoper dan hartje Manhattan, maar wel uitzicht op...

Toch wel 15 minuten lopen naar de metro. Ze waren aan het verbouwen, gaat er wel op vooruit daarna!

Goedkoper dan hartje Manhattan, maar wel uitzicht op Manhattan. Kamer voorzien van alle gemakken.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

prijs, hygiene, ruime badkamer, goed bed.

Je hoort een zoem van de airco in de kamer. Maar wij hadden hier totaal geen last van. Sterker nog, wij konden hier heerlijk op slapen.

prijs, hygiene, ruime badkamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Tophotel plus toplokatie.

in de weekenden hebben ze regelmatig bruiloften/feesten op de rooftop met luide muziek tot 4 AM! We verbleven er 3 nachten maar hebben 2 geannuleerd. Eigenaar had begrip. Kregen free breakfast ivm lawaai.

Tophotel plus toplokatie. Uitzicht prachtig. Loopafstand metro, 5 haltes zonder overstappen en je bent op Times Square.

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Vriendelijk en behulpzaam personeel, altijd bereid je te...

Waren druk met verbouwing bezig, wij vonden dat geen probleem, andere gasten waarschijnlijk wel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, altijd bereid je te helpen en advies te geven, gratis shuttle bus! Ideaal

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

De kamers waren ruim en luxe genoeg.

Op dit moment wordt er verbouwd wat de nodige herrie en ongemak met zich meebrengt. ( duurt tot medio mei 2016 is mij verteld) De metro is nog zeker 10min flink doorstappen. Gebruik van gratis wifi kan slechts in de lobby.

De kamers waren ruim en luxe genoeg. Minibar, goed bed, douche en bad.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

De kamer was zeer ruim en mooi ingericht.

De buurt voelt niet heel veilig. Om een uur of 22.00 de Metro pakken voelt nog steeds heel veilig. Maar het station bij het hotel niet echt. Dan kan je beter bij een winkel (sommigen zijn 24 uur open) staan wachten op de Shuttle bus, als het al donker is. Dat is overigens prima te doen. Verder is er o vrijdag en zaterdag tot 4.00 in de ochtend luide muziek vanaf de discotheek op het dakterras. De overige dagen is het heel rustig en stil.

De kamer was zeer ruim en mooi ingericht. Mooi dakterras/restaurant met een prachtig uitzicht over Manhattan. Je bent binnen 10 minuten met de Metro op Times Square. Je moet eerste wel met de shuttle bus naar het station. Dat duurt 3 min en deze rijd om het half uur tot 23.00 uur. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en in het hele hotel en lobby hangt een prettige sfeer.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Personeel super aardig, gratis shuttle naar metrostation die...

Prijs voor drankjes ($10 voor 1 glas wijn) en ontbijt (2 pers. Zondag brunch $60)

Personeel super aardig, gratis shuttle naar metrostation die een hoofdader bleek dus super makkelijk.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

schitterend uitzicht!

Er werd verbouwd, waar ik geen hinder van had, maar wat wel een beetje afbraak deed aan de sfeer. Verder dringt de bas van de rooftopbar een stukje het hotel binnen - maar dat wisten we van tevoren.

schitterend uitzicht! zeer ruime kamer, van alle gemakken voorzien. op loopafstand van de metro. levendig hotel!

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam, de kamers...

's Nachts last gehad van muziek/lawaai van de rooftopbar en 's ochtends van de werken aan het hotel (waar ze zicht echter wel voor hadden verontschuldigd)

Het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren schoon en het uitzicht vanaf Penthouse 808 was prachtig

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Nette kamer.

Veel herrie tot diep in de nacht door feesten op het dak. Wandeling naar metro voelt 's avonds onveilig.

Nette kamer.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Geen Gratis Wifi

Geen Gratis Wifi

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

Grote kamer met goede facaliteiten.

niet echt veel. Allen de afwerking van onze kamer.

Grote kamer met goede facaliteiten.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.