Beoordelingen over Nyma, The New York Manhattan Hotel 4-sterren

#332 van de 415 hotels in New York

• Betaald WiFi

Voldoende
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was karig, ontbijtruimte was druk en warm. Op een gegeven moment werd het ontbijt zelfs afgeschaft met als reden dat het niet inbegrepen was maar "offered complimentary", dit terwijl de website booking toch duidelijk "inbegrepen" aangaf.

Locatie was prima. Staff was zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het was een goed uitgangspunt om vanaf het hotel overal naartoe te gaan.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het gebouw en de kamers zijn wat gedateerd en kunnen een opknapbeurt gebruiken. Lobby en lounge zijn wel mooi.

Personeel is erg aardig, ontbijt was simpel maar goed. Koffie bij het ontbijt is niet echt lekker, maar daarentegen de koffiemachine bij de 24 uurs lounge is goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima hotel voor slapen wanneer de verwachtingen niet te hooggesteld zijn.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Hotelkamer en sanitair was matig tot slecht. Het ontbijt was zeer eenzijdig en zeer beperkt.

De locatie midden in Manhattan was top, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

receptie was zeer onvriendelijk.

receptie was zeer onvriendelijk. gingen heel erg in discussie over de taxi van en naar de luchthaven. volgens hun konden we vanuit het hotel geen yellow cab nemen naar de luchthaven(jfk) we doen dit altijd,dus dit was zeker mogelijk. dan maar via hun een shuttle gaan huren. dit was volgens hun de snelste manier om op de luchthaven te geraken. ze vertelen er wel niet bij aan de receptie dat die shuttle nog op andere locaties stopt voor mensen op te pikken.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Fantastisch, aanrader voor wie een centraal hotel zoekt om vandaar uit Manhattan te verkennen.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt en ontbijtruimte zijn beperkt.

De locatie van dit hotel is fantastisch, 1 blok vanaf de Empire State Building. Dakterras was heerlijk, na een dag rondlopen in NY was dat even lekker bijkomen daar. Vanaf 3 uur is de bar open en het uitzicht op de Empire State (vooral 's avonds) was super.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

ten eerste het is het spek en niet de spek

het ontbijt

ten eerste het is het spek en niet de spek ten tweede ik heb geen spek gezien er was geen hartigheid en dat vond ik problematisch het dakterras was leuk maar het bier duur

Was wel aardig.
    • Kamer met Queensize Bed

Bij het inchecken werd niets over het ontbijt verteld! Zodoende kwamen wij er achter op de laatste ochtend dat het ontbijt op de tweede verdieping aan het eind van een gangetje was!! Geef informatie hierover!!

De bedden waren prima!

Oudbollig hotel echter een een goede uitvalsbasis als je even snel NYC wil bezoeken

Slechts 2 langzame liften voor een 17 verdiepingen hotel. Ontbijt erg simpel in veel te kleine ruimte

Vriendelijk personeel. Betaalbaar hotel in centrum NYC

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

New York in 5 days in the NYMA
    • Kamer met Kingsize Bed

De ontbijtzaal heeft te weinig ruimte /tafels / stoelen voor hoeveelheid gasten. Erg klein en benauwd en vaak lang wachten om te kunnen zitten.

Mooie grote kamer met een heerlijke douche!

Geweldig hotel, fantische ligging, top personeel

Wij hadden het geluk dat het erg mooi weer was in de week dat we er waren. Na werktijd trok heel werkend New York erop uit om een dakterras op te zoeken, zo ook het dakterras op ons hotel. De twee liften in het hotel trekken de capaciteit van het hotel prima, maar niet als er tientallen New Yorkers in stapvolle liften van- en naar het dakterras werden vervoerd. Dit maakte dat wij soms laaaaang moesten wachten voor er een lift kwam waar we wel in pasten en hiermee naar onze kamer konden. Ideetje is wellicht om op dit soort momenten één lift te reserveren voor hotelgasten en de andere voor het dakterras.

De ligging van het hotel is fantastisch, vele highlights zijn op loopafstand. Daarnaast zijn er voldoende restaurants en winkeltjes/supermarktjes in de buurt. Voor New Yorkse begrippen is de kamer behoorlijk ruim. Wij waren bang dat we met onze koffers en spullen van de baby (kinderwagen, campingbedje etc.) onze kont niet meer zouden kunnen keren. Maar niets was minder waar. Voldoende ruimte om het campingbedje en ook voldoende ruimte om spulletjes en kleding op te bergen. Het personeel van dit hotel verdient een dikke pluim, wat en een ontzettend vriendelijke en meedenkende mensen. De (zwangere) receptioniste, dacht pro-actief met ons mee welke kamer voor ons, met de baby, handig zou zijn. We kregen een kamer met magnetron en koelkast, wat heel fijn was. Daarnaast regelde ze het ook nog zo, dat onze vrienden in een kamer naast ons zaten. De rooftop bar is een heerlijke plek voor de avonden. Een prachtig uitzicht en barmannen die niet opdringerig zijn in hun verkoop van drankjes. De ontbijtzaal is wel klein en druk, maar voor een simpele start van de dag is het prima. Het feit dat je even een broodje/yoghurtje bakkie koffie of thee en een stuk fruit kan pakken is gewoon heel fijn. De uitgebreidere maaltijden deden wij gewoon de rest van de dag in de stad.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Mijn city trip: werd zeker goed door de zeer goede ligging van het hotel.
    • Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was amerikaans, niet echt gericht op de europese toerist die altijd meer verwacht van een ontbijt. Alles werd altijd goed aangevuld maar vriendelijk was de vaste persoon er niet echt. De kamer was goed maar het hotel zou een opknapbeurt mogen krijgen in de kamers. Plinten zijn al lang niet geverfd, behang is op bepaalde plaatsen los. Variatie van keuze bij het ontbijt. Receptie kan beter, maar tja amerikanen zijn nu eenmaal beetje nors

De locatie is ideaal voor mensen die om en rond alle bezienswaardigheden willen logeren. Kort bij Empire State, Time Square een paar blokken verwijderd. De security man is een leuke aangename persoon, de poetsvrouw op ons verdiep een engel. Bed is perfect en het onderhoud was perfect. Het eten was zeker niet slecht, maar aan variatie ontbrekend.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

• Twee Tweepersoonsbedden (2 Volwassenen)

passende lakens op het matras. je lag op een bobbelende dekmatras waarvan door het draaien van mijn lichaam het onderlaken loslaat. Gedateerde oude badkamer.

ligging service

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Toplocatie. Metro vlakbij. Empire op steenworp afstand en prachtig vanaf het dakterras te bekijken.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was erg beperkt, maar dat schijnt niet vreemd te zijn in NY. Wel zijn er een paar broodjes, tostibrood en muesli te verkrijgen. Geen beleg, alleen jam. Voor de eerste honger is het te doen. Daarnaast is er in het weekend (zaterdag) veel lawaai overlast van uitgaanspubliek. Wij sliepen aan de voorkant. Vraag dus een kamer ad achterkant.

De locatie was super. Bedden goed. Tevens beschikt het hotel over een mooi dakterras!! Het hotel heeft 17 verdiepingen.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Mooi hotel op toplocatie mét uitzicht op Empire State Building

Eigenlijk niets!

De locatie is echt top! Wij hadden een kamer met uitzicht op de Empire State Building, geweldig! Het hotel ligt zeer centraal en diverse metrolijnen en Penn Station zijn erg dichtbij. Fifth Avenue is om de hoek en de Macy's aan de andere kant zeer dichtbij. Zeer prettig als je 's-avonds naar het hotel terug wandelt, genoeg te zien. Het ontbijt is een fijne aanvulling. Aanbod varieert van toast., bagels, panecakes en wafels tot fruit en yoghurt, sapjes en koffie. Wij hadden een kamer met kingsize bed en die was groot genoeg.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

gelegen op perfecte lokatie
    • Kamer met Queensize Bed

De foto's op Booking.com zijn vertekenend want het is minder luxe dan het lijkt. Kamer en lounge is prima maar wat verouderd. De lift is niet goed afgestemd waardoor het soms wel 10 minuten duurt eer er eentje stopt. Personeel is niet vriendelijk. Het ontbijt is in een veel te kleine warme ruimte en is niet bijzonder.

De ligging is perfect, heel veel dingen op loopafstand. Kamer was prima met een goed bed en een lekkere douche. En 24-uur koffie en thee beschikbaar. In de zomer een leuke rooftopbar.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Prima stadshotel met goede ligging
    • Kamer met Queensize Bed

De ontvangst aan de receptie was ronduit onvriendelijk! Onze naam kwam niet voor op de reserveringslijst.De reservering bleek na enige tijd zoeken alleen op mijn voornaam te staan.Begrijpelijk dat dit onduidelijk is voor de receptionist (en voor ons) maar we verwachtten dan toch correct te woord te worden gestaan. We hadden de reservering geprint bij ons maar daar bleek helemaal geen naam op voor te komen. Booking.com misschien een suggestie om op de reservering ook de achternaam te vermelden?

Het ontbijt viel ons enorm mee na de beoordelingen die we daarover gelezen hadden. De ontbijtruimte was inderdaad klein en warm maar wat er geboden werd vonden wij goed. Onze kamer was zeker voor New Yorkse begrippen ruim; er werd iedere dag goed schoongemaakt. De ligging van hotel Nyma is prima

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Superlocatie (Koreastreet), op 10 minuten lopen van Penn...
    • Kamer met Queensize Bed

De liften: inderdaad erg traag. Naar beneden lopen vanaf de 11e was vaak sneller dan wachten op de lift. Ontbijtzaal zat vaak vol maar altijd wel ergens een plekje en nooit hoeven wachten. Een week middenin de drukte is lang genoeg!

Superlocatie (Koreastreet), op 10 minuten lopen van Penn Station. Vanuit hier metrolijn E naar JFK (plus stukje met airtrain). Ging een keer zo snel (en 3 keer zo goedkoop) dan met een busje de drukte van NYC in. Goed bed, geen lawaai van buren (af en toe hoor je iemand op de gang) en een simpel maar fijn ontbijtje (6:30 - 10:00) om de dag mee te beginnen.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

De ligging is goed, kamer ook, een beetje oubollige...
    • Kamer met Kingsize Bed

Heel veel straatlawaai, zelfs met dichte ramen.

De ligging is goed, kamer ook, een beetje oubollige inrichting, maar alles aanwezig, prettig de hele dag koffie en thee gratis in lobby

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Gedateerd hotel op perfecte locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Hotel is in werkelijkheid wat gedateerd en ontbijt wat simpel. Voor deze prijs verwacht je meer, maar ja de locatie is denk ik prijsbepalend hier.

De locatie is perfect. Veel dingen zijn wandelend te bereiken. En metro is om de hoek.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ontbijt hield niet echt over voor zo'n duur hotel.
    • Twee Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

had voor deze prijs een mooier en luxer hotel verwacht

Ontbijt hield niet echt over voor zo'n duur hotel. Wegwerp bordjes en bestek etc. Weinig sortering, geen vleeswaren, geen kaas, vooral veel zoetigheid.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Het verblijf was prima. Goed kunnen slapen. Schoon, geen herrie. Alles oké
    • Twee Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Ik kan ze nu niet bereiken via internet, er is teveel van mijn visacard gehaald. Ga het nu regelen via booking.com

Goede bedden, ontbijt prima, locatie goed.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Zou het Hotel zo weer boeken voor een bezoek aan New York, Kamers waren zeer goed.
    • Twee Tweepersoonsbedden (3 Volwassenen)

Ontbijt is echt Amerikaans, niets is vers behalve het fruit en de koffie. het stelt niet veel voor maar het is een prima basis voor een start van een indrukwekkende bezoek aan Manhattan. De prijzen van drank op het dakterras is niet goedkoop. Een biertje vanaf $8, een cocktail vanaf $13, maar uitzicht en beleving is top.

Lokatie is perfect, dicht bij Empire state building en een prachtig dakterras waar je s'avonds een borrel kunt nuttigen (wel zonder kids want je moet ouder zijn dan 21). Vanuit het Manhattan Penn station (waar de treinen aankomen) ben je in 10 minuten lopen bij het Hotel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Perfect voor bezoek NY
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt ok maar niet super uitgebreid, weinig zitplaats bij ontbijt, trage liften, luide airco, duur hotel, reken op extra taxen

Perfecte lokatie, dicht bij 3 metrostations, goed en groot bed, leuke rooftopbar waarvan geen geluidsoverlast, loungebar met koffie en thee ganse dag door, uitzicht op Empire State Building, airco, frigo en microgolf op kamer

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima locatie
    • Twee Tweepersoonsbedden (2 Volwassenen)

Lift, rooftop bar..... Dochter van 15 mocht niet eens met mij van het uitzicht genieten, geen 21 jaar

Je krijgt voor wat je betaald. Locatie geweldig.

super!
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Er stond een ijsblokjesmachine op de gang die de hele nacht herrie maakte. De geur in de straat is heel vies.

Geweldige ligging, leuk dakterras

Mooi hotel, vlakbij Empire State building en rondom lekkere eettentjes
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Langzame lift waar het erg druk kon zijn, daardoor lange wachttijden

De rooftop bar!

Toplocatie en goede prijs/kwaliteit

Toplocatie

geen aanrader

kamer stinkt, klein waardeloos ontbijt twee langzame liften waar je erg lang op moet wachten

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Vergane glorie

Service nivo

Lokstie

Fijn dat er een eenvoudig ontbijt was.
    • Kamer met Kingsize Bed - Roken

We hadden een kamer waar gerookt was en dat maakte het wat viezig.

Fijn dat er een eenvoudig ontbijt was.

• Superior Kamer met Kingsize Bed

De drankautomaten dicht bij de kamer was spot goedkoop. En de ligging was goed.

Het ontbijt was extreem basic. De badkamer oud. Er was n geurtje op de kamer

Een fantastisch verblijf dankzij de goede ligging.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt is heel basic.

Het hotel is heel goed gelegen (vlakbij Times Square, Empire State,...) en is heel proper.

Een aanrader.
    • Kamer met Kingsize Bed - Roken

De locatie, dichtbij Penn Station en het ontbijt was verrassend goed.

centrale in New York, goed bereikbaar met metro (subway)
    • Twee Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

Lift, vaak lang wachten. kamer voor 4 personen, beetje kramp.

centrale in New York, goed bereikbaar met metro (subway)

Dakterras met een mooie uitzicht

Kleine kamer

Dakterras met een mooie uitzicht

voldeed

ontbijt

prima bed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Midden in Manhattan een goed hotel!

Ontbijt was heel sober!

Super plek, goed bed, goede douche en top WIFI

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

verblijf was heel goed
    • Kamer met Queensize Bed

lange wachttijden van de liften door het hoge gebouw

de accomodatie was centraal gelegen in het centrum.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ontbijt was heel karig en slecht.
    • Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was heel karig en slecht. Elders ontbeten daarna

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Erg matig
    • Twee Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

Wachten bij de Liften. Slecht ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer gunstige ligging bij metrostation Herald Square

Bedden waren prima

• Beoordeeld op: 13 december 2016

betaalbare uitvalsbasis
    • Kamer met Queensize Bed

Ideaal dat het ontbijt inbegrepen was. Daarnaast een centrale locatie om de stad te verkennen. Metro om de hoek.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Centrale locatie maakt get hotel een aanrader

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Locatie zeer centraal
    • Twee Tweepersoonsbedden (2 Volwassenen)

Beperkt ontbijt en extreem druk in kleine ruimte

Locatie zeer centraal

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prima hotel op centrale locatie!
    • Kamer met Queensize Bed

De ontbijtzaal was erg klein en het ontbijt had misschien iets uitgebreider gekund.

Comfortabele bedden Mooi dakterras Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 29 november 2016

New York is verslavend
    • Kamer met Kingsize Bed

het ontbijt is wat pover maar dit is ook het enige.

De locatie kon niet beter, in het centrum van Manhatten waaruit alles vlot bereikbaar is

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Supercentrale ligging bij de Empire State.
    • Kamer met Queensize Bed

Supercentrale ligging bij de Empire State. Basic ontbijtje maar voor mensen met weinig tijd die vooral NY willen ontdekken best OK

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

New York voor terugkeerders
    • Twee Tweepersoonsbedden (4 Volwassenen)

Oppervlakte van de ontbijtruimte en de traagheid van de liften

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ideale locatie voor een citytrip naar new york
    • Kamer met Queensize Bed

De liften......niet te doen!!!. Zoooo traag, zeker 15 min kwijt om van het 15de naar beneden te gaan.

Ontbijt beperkt maar goed voor Amerika te zijn.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Goed hotel op een mooie en makkelijke locatie.

Goed hotel op een mooie en makkelijke locatie. De prijs viel -voor New York begrippen- mee. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar het is fijn om even een bagel met een kop koffie te nemen voordat je de deur uit gaat. De lift is langzaam, maar wel te doen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Gratis water, koffie, thee en andere warme dranken op de...

Kamer is ietwat gedateerd, maar wel typisch Amerikaans. Ontbijtruimte is vaak erg druk en vol. Broodbeleg bij het ontbijt had iets uitgebreider gemogen (kaas en vleeswaren ontbraken bijvoorbeeld). Liften laten soms even op zich wachten, maar is niet heel storend.

Gratis water, koffie, thee en andere warme dranken op de eerste verdieping. Ontbijt is lekker, wordt goed bijgevuld en is vrij uitgebreid voor New Yorkse begrippen. Elke dag schone, zachte handdoeken. Fijne bedden en geen geluidsoverlast op de kamer. Ligt op een prima locatie bij het Empire State Building met goede metroverbindingen. Mooie rooftopbar met uitzicht.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Had een prima verblijf voor een nacht, was op doorreis.

Het ontbijt viel idd tegen, al dat goedkoop americans voedsel maar ik had er niet veel verwacht.

Had een prima verblijf voor een nacht, was op doorreis. Erg handig gelegen, 10 min lopen naar het Pen Station. Ligt centraal, fijn ook als je alleen bent en 's avonds Manhattan wilt verkennen. Kreeg mijn kamer al om 11.00 in de ochtend; het personeel is vriendelijk en reageert snel als je ergens om vraagt

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Dat ontbijt er was, was prima.

Schoonmaak; ontbijt, alles is wegwerpservies. Weinig keuze naast zoete dingen. Ontbijt ruimte heel krap opgesteld.

Dat ontbijt er was, was prima. Keuze niet bepaald... Locatie naast de Empire State Building.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

de locatie was perfect om alle bezienswaardigheden te...

klappende deuren van de slaapkamers.

de locatie was perfect om alle bezienswaardigheden te bezoeken en naast de empire state building. we hebben heel veel lopend gedaan. ook 1 dag een fiets gehuurd bij central park.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Heel centrale ligging, vlak naast de Empire State Building.

Zeer kleine ontbijtruimte. Niet genoeg zitplaats voor iedereen op piekmomenten.

Heel centrale ligging, vlak naast de Empire State Building. Ontbijt inbegrepen.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Goede locatie, om de hoek bij het Empire State Building.

Zoals meer te lezen valt, duurt het wachten op de lift wel lang. Maar ach, als je met vakantie bent kun je dit "ongemak" op de koop toe nemen.

Goede locatie, om de hoek bij het Empire State Building. Goede kamer voorzien van magnetron en koelkast en tv. Het ontbijt is voor Europese begrippen beperkt maar niet slecht. 2 soorten jam, bruin en wit casinobrood, bagels, muffins, smeerkaas, 2 soorten melk, fruit yoghurt., bananen en appels, koffie, sinaasappelsap en appelsap.

Locatie dicht bij 5 th avenue en Empire State Building

Bij boeken geen keuze voor niet- roken kamer; in ons geval morsige, bedompte (rokers- )kamer toegewezen zonder mogelijkheid te wisselen gezien bezetting. Abominabel ontbijt met kartonnen bordjes en plastic bestek

Locatie dicht bij 5 th avenue en Empire State Building

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Het NYMA ligt tussen 6th en 5th Av op 31st Street vlakbij...

Een puntje van kritiek is de lift in het hotel die te weinig capaciteit heeft.

Het NYMA ligt tussen 6th en 5th Av op 31st Street vlakbij een metrostation. Er handig om snel de stad te kunnen verkennen. Het hotel heeft verder alles wat je nodig hebt en is schoon en netjes zonder opsmuk.

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

Locatie : Heel centraal gelegen in Manhattan.

Het personeel loopt er ongeïnteresseerd bij. Het ontbijt was altijd hetzelfde maar wel meer dan voldoende. Werd ook steeds aangevuld. De ontbijtruimte is niet erg gezellig en eerder klein. Maar al bij al waren wij tevreden !

Locatie : Heel centraal gelegen in Manhattan. Ook op wandelafstand van Penn station (trein van/naar Newark Airport) en de metro. Bovendien is dit de straat van de koreaanse restaurants. Heel interessant voor 's avonds !

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Kamer en de badkamer en bedden waren prima .

De liften zijn eigenlijk iets te weinig en te langzaam .Het ontbijt is niet goed ook de kamer van het ontbijt rumte is onder maat van het hotel. Geen keuze en de netheid is ook niet zo goed

Kamer en de badkamer en bedden waren prima .Ligging hotel is goed lekker centraal.Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wif i is gratis.Eigenlijk een prima Hotel voor de vakantie

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Goede locatie, lekkere bedden

Ontbijt stelt niks voor. Nauwelijks beleg, kartonnen wegwerpbordjes

Goede locatie, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Prima locatie, vlakbij Empire State Building, Time Square en...

Prijs is incl. ontbijt maar onbijt is matig

Prima locatie, vlakbij Empire State Building, Time Square en metro station. Prijs/kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 20 april 2016

prijs/kwaliteit ;

prijs/kwaliteit ; vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Goede kamers, schoon en goede service

Ontbijt enigzins eentonig.

Goede kamers, schoon en goede service

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Prima kamers,redelijk ontbijt en je loopt in 2 minuten naar...

Prima kamers,redelijk ontbijt en je loopt in 2 minuten naar het Empire state building!

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

nette, ruime kamer, prima ontbijt;

ontbijtruimte was wat aan de krappe kant.

nette, ruime kamer, prima ontbijt; 24 uur koffie/water beschikbaar

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Lokatie

Het was een groot hotel met maar twee liften die erg langzaam gingen, daarmee lange wachttijden.

Lokatie

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Prima uitvalsbasis.

Voor 3 personen kleine kamer. Ontbijt heel basic. Sobere uitstraling.

Prima uitvalsbasis. Goede bedden en douche. Mooi dakterras.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Locatie en personeel.

De liften die steeds lang op zich lieten wachten, eigenlijk maar een detail!

Locatie en personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Zeer goede ligging, op wandelafstand van 5th Av.

Zeer goede ligging, op wandelafstand van 5th Av. Rustige kamers met geen nachtlawaai.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Ligging van het hotel, netheid en inrichting van de kamers.

Ontbijt is "basic" maar OK.

Ligging van het hotel, netheid en inrichting van de kamers.

ontbijt inclusief

wi-fi kwaliteit slecht

ontbijt inclusief

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

de ligging, het ontbijt en koffie/thee faciliteiten

de ligging, het ontbijt en koffie/thee faciliteiten

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

schine bedden en de ligging van het hotel was goed

ontbijt viel tegen qua keus/aanbod

schine bedden en de ligging van het hotel was goed

Er zijn ook 14 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.