Beoordelingen over Riviera Suites 4-sterren

318 20th Street, Miami Beach, FL 33139, Verenigde Staten

#159 van de 416 hotels in Miami Beach

net hotel op goede locatie
    • Suite met 1 Slaapkamer en Kingsize Bed

ontbijt is niet wat een Nederlander zich erbij voorstelt. We hebben er dan ook maar 1 keer gebruik van gemaakt. Probleem is dat niet: er is een winkeltje op 50 meter afstand.

Welwillend vriendelijk personeel. Goede locatie voor strand (waarvoor je overigens niet naar Miami Beach moet gaan) en winkelcentrum. Kamer goed, maar erg donker. We waren met gezin waarbij "woonkamer" en de aparte slaapkamer erg fijn is. Zwembad is aanwezig, maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Een prima uitvalsbasis in Miami Beach.
    • Kamer met Kingsize Bed

De hygiëne viel enorm tegen, de kamers waren echt aan de kleine kant. Vooral de badkamer. Daardoor nog minder prettig dat de kamers niet heel schoon waren. We hebben op slippers gedoucht omdat we het echt niet fris vonden.

De locatie was erg prettig! De kamers zagen er mooi uit.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Leuk hotel, slecht geslapen.
    • Kamer met Kingsize Bed

Vreselijk matras. Met een grote kuil er in. Na een klacht werd het matras omgedraaid en was het een plank.

Locatie en kamer waren prima. Genoeg te doen in en om het hotel.

Prima, maar gehorige, kamer op loopafstand van het strand van Miami
    • Kamer met Kingsize Bed

De eerste nacht hadden we een kamer recht naast de bar. Hierdoor wakker gelegen van de muziek tot 0.00u. Volgende ochtend genoemd bij de receptie en kregen een kamer iets verder hier vanaf, dus dat was erg fijn. Het bed in de eerste kamer (kingsize) was erg slecht: diepe kuilen. In de tweede kamer veel fijner (queen Size bed).

Erg vriendelijk personeel. Locatie was top, op 5 minuten lopen van het strand. Kamer (2e) was schoon.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ligging en het gemak van de valet parking kosten 40 dollar...
    • Kamer met Kingsize Bed

Het matras is is doorgelegen dus resultaat zijn rugklachten

Ligging en het gemak van de valet parking kosten 40 dollar maar dan hoef je er niet meer na om te kijken

Duur voor wat het is
    • Kamer met Kingsize Bed

Schimmel op de douchekop en 3x moeten vragen om proper te maken. Mensen achter de balie vonden wij niet vriendelijk. Dit was ons laatste hotel in de US na een trip van 3 weken en meer dan 10 hotels.

Top locatie.

Goede locatie in Miami beach
    • Kamer met Kingsize Bed

Het personeel aan de receptie kon enthousiaster... Het zwembad was gesloten door de regen alleen de laatste dag was het beter weer en konden we er niet in...

De bedden waren zalig! Zeer mooie kamer!

Erg mooie en ruime kamer!
    • Kamer met Kingsize Bed

Parkeren (kan in de straat, maar is gewoon te duur), de toilet in onze kamer spoelde continu, erg irritant! Ook was het hier en daar niet helemaal schoon (stof op de spiegel, pluk haren op de mat)

Erg mooie en ruime kamer! Een douche zonder bad, erg fijn! De service was uitstekend! Alles werd gedaan en niets te gek! Ook het Cubaanse restaurant bij het hotel was erg fijn! En in het bijzonder de locatie, erg dichtbij het strand en op loopafstand van een gezellig park en winkelstraat!

zeer vriendelijk personeel!
    • Kamer met Kingsize Bed

zeer vriendelijk personeel! 2 zwembaden, waarvan 1 op het dak. Winkels, restaurants en strand om de hoek. Leuke bar/restaurant bij het hotel waar elke avond gratis cocktails te verkrijgen waren tussen 7 en 8.

Heel goed volgens de omstandigheden
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Door de storm was zowel het dakzwembad en het andere zwembad gesloten

Heel goede ligging dicht bij het strand. Moeilijk iets anders te schrijven daar wij een storm hadden en de straten onder water stonden. We dronken iets in de bar met onze voeten in het water. Moest het weer beter geweest zijn was het een prachtige ligging en zeker een plaats om later terug te gaan

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed levendig hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen waterkoker op de kamer voor een flesje.

Ruime kamers dicht bij het strand. Erg leuke hippe Cubaanse sfeer. Een levendig hotel. Voor Miami beach een goede prijs kwaliteit. Gratis drank bij de bar tussen 19:00 en 20:00 uur.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooi en sfeervol boetiek hotel
    • Kamer met Kingsize Bed

Iets wat hard bed, TV had slecht ontvangst en de keuken kon wel wat simpel onderhoud gebruiken.

Locatie, rustig maar niet te ver weg. Prachtige kamer en zeer groot. Hele fijne badkamer die lekker ruim was met een normale douche! (Niet in bad). Parkeer service aanwezig maar tegen een stevige prijs (40€) p.n.

Onvriendelijk personeel en locatie matig
    • Kamer met Kingsize Bed

zeer onvriendelijk personeel, meer met zichzelf bezig dan met de gasten. Lange wachtrij bij incheck. Voor deze prijs verwacht je ook goede service van personeel. Ik zou dit hotel afraden. Er zijn genoeg andere hotels met betere locatie voor gunstigere prijs

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Teleurstellend
    • Kamer met 2 Queensize Bedden

Prijs/kwaliteit was totaal niet in overeenstemming! Wij betaalden heel veel geld om 2 kamers letterlijk in de bar te krijgen met alle lawaai vandien (desondanks beloofd werd dat de muziek om 11pm uit ging, de tafels van de bar stonden vlak naast onze deur :-( ) elke avond! Heeel kleine kamers voor 4 personen! In de badkamer was zelfs geen lavabo voorzien die was apart in de kamer. Verouderde kamers evenals het zwembad op het dak dat ook ijskoud was! De kinderen vonden het hotel zelf meer lijken op een jeugdherberg ipv een hotel uit deze prijsklasse! Vergeleken met alle andere hotels waar we tijdens onze vakantie hebben verbleven was dit een echte afknapper waar we spijtig genoeg veel geld voor hebben betaald :-(

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Sfeervo, vlakbij strandl en gratis Miamisouthbeachbus voor de deur
    • Kamer met Kingsize Bed

Zwembad overzijde beganegrond wel sfeervol maar vol met bladeren. Moet iets meer onderhouden worden

Heerlijk ontbijten, lunchen of dineren in het Cubaanse restaurant. Strand en stad prima bereikbaar

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Iedere avond was er een hele leuke ambiance, met muziek,...
    • Kamer met Kingsize Bed

De vloeren van zowel de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes waren onvoldoende proper. De kamer zoals gewoonlijk overbodig groot.

Iedere avond was er een hele leuke ambiance, met muziek, lekkere drankjes en toffe bediening. De ligging van het hotel (tov de prijs) zal wel goed geweest zijn...Het restaurant (bar) vlakbij (DOA) is ons zéér bevallen! Allen daarheen!

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Florida, Miami, South-Beach en Riviera Suites en de locals waren gewoon fantastisch! Top vakantie !
    • Kamer met Kingsize Bed

De kleine oppervlakte van de zwembaden. En de toch wel dure parkeerplaatsen (40$ per dag). Ik raad aan voor een week te betalen (190$) in de op 30m afstand gelegen parkeergarage !

Het bed was super, immer vriendelijk en behulpzaam personeel, de ligging van het hotel, de kamer met ijskast, micro-wave oven, inloop-douche, vriendelijk poets personeel, i-mac pc in de lobby, wifi overal in de 3 hotels !!! De gezellige Cubaanse Bar van de hotels is zeer leuk en gezellig, je kan er heerlijk ontbijten en ook lunchen !

Gastvrijheid en locatie

Schoonmaken van de kamer

Gastvrijheid en locatie

Super!!!
    • Kamer met Kingsize Bed

Super mooie kamers. Locatie perfect en zeer vriendelijk personeel.

Heel leuk boutique hotel met bijna uitsluitend jongeren.
    • Kamer met Kingsize Bed

Heel leuk boutique hotel met bijna uitsluitend jongeren. Zeer relaxte sfeer. Kamers gezellig ingericht. 2 zwembaden aanwezig

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Perfecte korte break in Miami Beach - Riviera is een ideale uitvalsbasis.
    • Kamer met Kingsize Bed

Heek vriendelijk personeel. Fantastische ligging, op wandelafstand van het strand, restaurants en winkels.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Dichtbij het centrum van south beach alhoewel je het beste...
    • Kamer met Kingsize Bed

Dichtbij het centrum van south beach alhoewel je het beste een OV fiets kan pakken om echt alles goed te kunnen zien in een kortere tijd.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Leuk ingericht levendig hotel, met vriendelijk personeel op...
    • Kamer met Kingsize Bed

Erg gehorig. Dus niet boeken als je van rust houdt.

Leuk ingericht levendig hotel, met vriendelijk personeel op goede locatie

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Goeie ligging en gezellige cafeetje ernaast

Beetje kleine kamer

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Heel vriendelijk personeel.
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak van de kamers kan beter Het matras van het bed had een kuil.

Heel vriendelijk personeel. Gezellige ambiance

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Super ligging , Cozy kamer in retro stijl met Holleywood...
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Super ligging , Cozy kamer in retro stijl met Holleywood grandeur . 24u 7/7 en prima roomservice !

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Teleurgesteld
    • Kamer met Kingsize Bed

Zeer slecht bed. 2 nachten op de bank geslapen. En 2 dagen eerder weg. Kan dat nog gerestitueerd worden?

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Geweldig ontvangst na een lange reis
    • Kamer met Kingsize Bed

Duidelijker maken dat er Vallet parking beschikbaar is.

Personeel, ligging.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Kleine kamer

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Riviera
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak van de badkamer.

Mooie ruime kamer. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Top personeel op een top locatie
    • Kamer met Kingsize Bed

Prachtige kamer in het centrum south beach

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Gezellige bar
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was helemaal niet proper en heel klein.

Gezellige bar

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Lokatie tov strand en restaurants

Hotel zijn 3 gebouwen met elk verschillende faciliteiten, waarvan men gebruik kan maken. Is niet duidelijk op de website. 2 nachten gebleven, kamer niet opgemaakt !

Lokatie tov strand en restaurants Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

Een prachtig gerenoveerd Art Deo hotel.

De kamers zijn heel stijlvol maar wat aan de kleine kant.

Een prachtig gerenoveerd Art Deo hotel. Zwembad op het dak met mooi uitzicht. Ook een zwembad bij een ander gebouw van hetzelfde hotel. Goed restaurant. Geweldig behulpzaam personeel inclusief de jongens van de valet-parking. Het hotel bestaat uit drie gebouwen waarvan er twee in originele stijl zijn gerenoveerd. De eigenaar is hiervoor onderscheiden.

• Beoordeeld op: 25 december 2015

Prima hotel in Miami Beach, op loopafstand van de leukste...

Onze kamer grensde aan de bar kant vd club die ernaast zit (en bij het hotel hoort), met het Cubaanse bandje en hun geluidsinstallatie recht naast ons raam. Tot diep in de nacht gingen ze door... dankzij jet lag konden we slapen, anders was het verschrikkelijk.

Prima hotel in Miami Beach, op loopafstand van de leukste plekken.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Locatie was top!

Rooftopbar en pool was gesloten in verband met onderhoud. Tegenover gebouw 2 was er onderhoud aan huizen. Hierdoor fors geluidsoverlast in onze kamer.

Locatie was top! Aardig personeel. De prijs is aan de hoge kant maar alles is duur in Miami.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Zeer ruime kamer (apparte woonkamer)

Parkeren bij hotel aan de dure kant, maar dat is vrijwel overal in Miami Beach prijzig

Zeer ruime kamer (apparte woonkamer) Super locatie voor South Beach Leuk zwembad Aardig en behulpzaam personeel (Pedro de congierge heeft ons goede tips gegeven)

• Beoordeeld op: 7 november 2015

Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je...

Je betaald veel geld voor de Valet Parking (Eur.35,- per dag) en moet lang wachten totdat de auto weer voor de deur staat. Verder niks op aan te merken, behalve dat er veel servicetax per nacht wordt berekend. Daar waren wij niet goed op voorbereid, maar ook een beetje onze eigen fout. Het stond vermeld op de bevestiging, maar tijdens het maken van de boeking wordt het onduidelijk aangegeven.

Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Het bed was geweldig, zou het zo mee naar huis willen nemen :) Goeie schoonmaak en heerlijke Cubano's. Gratis strandbedjes incl handdoek, jammer dat je dan voor de parasol Eur15,- per dag moet betalen. Mall op loopafstand. Strand op loopsafstand. Een super verblijf gehad voor een paar dagen!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Modern ingerichte kamer, Prima locatie vlak bij het strand,...

Douche had kleine waterstraal, cocktails bij Moreno prijzig en matige kwaliteit

Modern ingerichte kamer, Prima locatie vlak bij het strand, gratis strandbedjes en handdoeken. Roof top pool prima

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Een superlokatie, vlak bij het strand en bij Lincoln Road...

Het personeel (Emmy) achter de frontdesk probeerde ons een kleine queen size kamer te geven terwijl we (voor 8 dagen) een king size kamer hadden geboekt. Manager heeft dit vrijwel direct goedgemaakt door ons de juiste kamer te geven. Ook het andere personeel achter de frontdesk was niet altijd erg vriendelijk. Dit geldt zéker niet voor de jongens die de deur voor je open hielden en onze koffers hebben gedragen, dit personeel was juist uiterst vriendelijk. Wat raar was, was dat gebouw 1 (wij verbleven in gebouw 2) tijdens ons verblijf werd afgesloten wegens ongediertebestrijding. Het hotel deed dit af met; er is een renovatie aan de gang terwijl het was afgepakt met een groot doek waar ongediertebestrijding op stond. Ik denk dat ze hier beter eerlijk over hadden kunnen zijn naar hun gasten. Gebouw 3 zou ik niet willen logeren want deze is veel minder mooi dan gebouw 1 en 2. Er is een gratis airportshuttle maar die moet je zelf regelen, je krijgt hier niet automatisch informatie over.

Een superlokatie, vlak bij het strand en bij Lincoln Road Mall en toch in een rustige buurt. De bar bij het hotel was erg gezellig! Lekkere (gratis) cocktails tijdens happy hout. WiFi was uitstekend! Gratis vouchers voor strandstoelen (parasol kost nog wel $15) en badhanddoeken van het hotel. Ik zou dit hotel ondanks de service vanwege zijn locatie zeker aanraden!

• Beoordeeld op: 10 juni 2015

Hotel in zijn geheel

Achteraf afschrijven van minibarkosten terwijl er geen gebruik van is gemaakt. Reclameren: ze geven niet thuis. Klein bedrag maar gaat om principe

Hotel in zijn geheel

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Ligging en kamer goed.

Het ligt eraan in welk gebouw u zit, er zijn 2 verschillende gebouwen. Wij zaten in 1 gebouw waar het restaurant zat en iedere avond live muziek. Wij hadden er geen last van maar het kan reizigers misschien storen. het is duidelijk te horen in de kamer.

Ligging en kamer goed. leuke uitstraling, gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Het zwembad en terras op het dak zijn super.

Ze hebben 461,60 USD teveel afgetrokken van mijn VISA. Hopelijk wordt dit snel rechtgezet.

Het zwembad en terras op het dak zijn super. Kamers pure luxe met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Hele goede service voor een zeer aantrekkelijke prijs

Hele goede service voor een zeer aantrekkelijke prijs

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Mooie inrichting van de kamer

WiFi werkt iet op de kamer. Geen goede ligging

Mooie inrichting van de kamer

• Beoordeeld op: 4 december 2015

HEEL MOOIE SUITE, zeer vriendelijk personeel.

HEEL MOOIE SUITE, zeer vriendelijk personeel...absolute topper.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Locatie en extreem nieuw hotel.

Locatie en extreem nieuw hotel. Hele mooie upgrade gekregen naar de suite

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Super mooie suite, mooie zwembaden en het personeel was erg...

Valet service, het parkeren van de auto, was vrij duur (35 dollar per dag).

Super mooie suite, mooie zwembaden en het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Super vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Grote ruime kamer!

zwembad op het dak is zeer klein.

Grote ruime kamer! de ligging is ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

We kregen een upgrade naar een penthouse, leuke verrassing.

De kamer werd 's avonds om half zes pas opgeruimd

We kregen een upgrade naar een penthouse, leuke verrassing.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Super service van het personeel

Super service van het personeel

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Riviera Suites