Beoordelingen over Rosen Inn Closest to Universal 3-sterren

#144 van de 407 hotels in Orlando

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fantastische tijd gehad.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Eigenlijk niets maar als ik dan iets moet noemen de kamers hebben een eigen airco op de kamer, deze maakt veel lawaai. In modernere hotels is dit weggewerkt en dat scheelt enorm.

Perfecte uitvalbasis om de universal parken te bezoeken. Elk uur een shuttle verbinding (gratis) en naar inze mening zelfs op loop afstand. Wij hebben elke keer terug gelopen ipv wachten op de shuttle.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

prima!
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

We hadden wat vochtigheid in de kamer (condens tegen de balkondeuren) en de ramen of deuren naar buiten konden niet open dus dat werd niet echt beter.

Fijne, basic kamers met goede bedden. Vooral de locatie is fijn vanwege de pretparken die erg dichtbij zijn. Er rijden gratis shuttle bussen van en naar en naar het park en hotel dus dat is een fijne service. ook het ontbijt vonden we erg lekker. Veel keuze en allemaal lekker!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Hotel met een prima locatie
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Voor degene die niet tegen teveel geluid kan tijdens het slapen, kan de airco in de avond/ nacht een nadeel zijn.

Rosen Inn Closest to Universal heeft een gunstige locatie (International Drive). Men kan in deze straat meerdere eetgelegenheden vinden en ook zijn er supermarkten aanwezig. Kamers zijn goed. De shuttle naar de pretparken was ook prima geregeld. Gratis parkeergelegenheid aanwezig.

Ideaal voor een short stay bij Universal.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

We zaten op etage 2, dus eerste verdieping en keken uit op de airco-installatie. Dat was minder.

Hotel in goede prijs-kwaliteit verhouding vlak bij Universal Studios. Er rijdt een shuttlebus gratis naar Universal.

Meer dan zijn geld waard.
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamers waren proper. Gratis parkeren. Op ongeveer 30 minuten wandelen van Universal. Parkeren aan Universal kost al $20 per dag. Heel gemakkelijk om tot Universal te wandelen. Wil je niet wandelen is er een shuttle vanuit het hotel naar het park. enige nadeel (als het al een nadeel kan noemen) is dat shuttle terug vrij vroeg is terwijl het park open is tot 22 uur. Voor het hotel kan je ook de I trolley nemen, kost iets van een $2. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad niet al te groot, maar groot genoeg om eens te plonzen en proper. Voldoende handdoeken aan het zwembad, omgeving rond het zwembad was proper. Voldoende zetels en stoelen ook.

Zeer prettig verblijf
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wij lagen op de 7e verdieping (richting zwembad) en hoorde wel 's nachts de airco' s (op 't dak van receptie) en auto's vd snelweg (ligt achter hotel). Werd er soms wel wakker van.

Praktische slaao/badkamer. Bedden en douche prima. Personeel zeer vriendelijk (receptie en ontbijtruimte). Snelle service overall. Een 24/7 winkel waar je van alles kan kopen wat erg handig is. ik Kon daar goed Sporten 24/7 met voldoende attributen, gratis drinkwater en handdoeken. Ontbijt was zeer prima en ruime keus. Elke dag was wel een ander item toegevoegd. Heerlijk vers fruit. Locatie was prima. Je loopt zo de drukte in met de restaurants en attracties. Zou daar absoluut weer komen, prijs/ kwaliteit is absoluut goed. Wij hadden trouwens echt heel weinig betaald dus dan hebben we echt veel voor ons geld gehad. Waren daar met 2v en 2 pubers, die 't ook goed naar hun zin hadden.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Netjes, ruime parkeergelegenheid en centraal gelegen
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamer dat wij in eerste instantie gekregen was niet schoon gemaakt en er hing geen douchegordijn. Na gebeld te hebben met de receptie, kregen we gelijk netjes een andere kamer aangeboden (Thanks Cindy!).

De kamers zijn prima en het (queen) bed is ruim en slaapt erg lekker. Het resturant heeft een zwembad (geen gebruik van gemaakt) en ligt dichtbij de parken. Ook is er genoeg keuze aan restaurants in de buurt. Parkeergelegenheid is er genoeg en het is bewaakt. Zal dit hotel zeker nogmaals boeken.

ok voor bezoek aan universal
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

de queensize bedden zijn erg smal voor 2 personen, we hadden een normale kamer met 2 bedden, maar ze waren niet comfortabel en klein voor 4 pers. verder lawaai van de airco-en de kamer ernaast. verkeer hadden we geen last van. de buurt is een beetje rommelig verder, niet het mooiste stuk van international drive

dichtbij universal studios en ontbijt was ok que prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Een praktisch hotel met een goed ontbijt, mooie uitvalsbasis voor de funparks
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

- De bedden zijn aan de krappe kant en de kamer is niet erg ruim en wat gedateerd - De airco maakt veel herrie en staat naast het bed. 's Nachts aanzetten is eigenlijk niet te doen. Je waait uit je bed. - De klantenservice werkt niet. Ik had mijn jas vergeten en er wordt niet op mijn mails gereageerd.

- Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer voordelig - De locatie is zeer centraal en parkeren is gratis - Een goed kamer voor een zeer aantrekkelijke prijs

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Prima hotel op een hele fijne locatie
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ik heb geen specifieke dingen waar ik ontevreden over was.

De locatie. Je ziet heel dichtbij met Wet nd Wild en Universal. Verder ook dichtbij veel restaurantjes (iHop, Red Lobster). Ook zijn er supermarkten op loopafstand.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Top hotel in de buurt van Universal
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Top locatie inclusief shuttle bus. Goede prijs / kwaliteit. Goede service door vriendelijk personeel, ons verzoek werd direct ingewilligd.

Een verouderd hotel
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Tapijt op de vloer vind ik vies, de geur was niet zo aangenaam

Een goeie douche/bad

Prima verblijf voor het bezoeken van Universal studios en Island of Adventure
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De kamers zijn prima en schoon! Dichtbij Universal en een aantal goede restaurants nabij!! Ontbijt is goed en in buffetvorm voor 8 dollar

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Praktisch hotel,,
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Druk, veel scholen, studenten, aanwezig

Winkel in het hotel, goed uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goed hotel
    • Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Prima bed. Schoon hotel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Deluxe Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Airco werd snachts te koud vaak

Locatie was uitstekend. Zeer nette hotel, gewoon prima

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Primahotel.

Prima prijs/ kwaliteit.

Ontbijt was oke! Locatie heel goed.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Het hotel is centraal gelegen op International Drive.

Het hotel is centraal gelegen op International Drive. I-trolley en diverse buslijnen stoppen direct voor het hotel. Bus 42 (lynx) stopt voor de deur. Voor 2 dollar reis je comfortabel van het vliegveld (MCO) naar het hotel. Prima locatie om Orlando te verkennen. Kamers zijn prima en rustig. Gratis shuttle service naar Universal. Personeel is behulpzaam en vriendelijk en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. En.... ze hebben gevoel voor humor. :)

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Goed hotel op slecht 5 min.

Ontbijtbuffet (in inpandig restaurant) niet goed. Lopen naar Universal ingang is zeker 30 a 40 minuten lopen langs de weg en shuttledienst was niet duidelijk. Werkzaamheden op onze verdieping.

Goed hotel op slecht 5 min. rijden van Universal studio, aan een levendig gedeelte van de International Drive, ook slecht 5 min. rijden naar outlet mall. Zeer aardige inchecker. Hotel heeft goed Japans restaurant inpandig. Parkeren voor de deur. Goede Wifi.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Hotel was ok, ligging centraal.

Personeel aan de balie mocht wel wat vriendelijker zijn, maar misschien hadden ze hun dag niet. Mevrouw van het winkeltje was wel aardig.

Hotel was ok, ligging centraal. Goed ontbijt, winkeltje in de hal. Schoon.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Ligging t.

Queen size bedden aan de smalle kant. Erg krap als je er met 2 personen in 1 bed wilt slapen.

Ligging t.o. Universal Studio's; je kunt mee met de gratis shuttle maar anders is het een half uurtje lopen. Schoon zwembad. Goed ontbijt (tegen betaling)Gratis parkeren. Kamers worden goed schoongehouden.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Lekker kort in de buurt van eetgelegenheden en restaurants

Ontbijt was prima maar helaas niet in de prijs inbegrepen en vrij prijzig.

Lekker kort in de buurt van eetgelegenheden en restaurants

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

De ligging en de rust in het hotel

De ligging en de rust in het hotel

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Scherpe tarieven, gecombineerd met een goede ligging.

Scherpe tarieven, gecombineerd met een goede ligging.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.