Beoordelingen over Solaire Inn & Suites 2-sterren

1995 South Broadway, Santa Maria, CA 93454, Verenigde Staten

#12 van de 17 hotels in Santa Maria

Trip langs de highway 1

Het ontbijt stelt niks voor en mag je geen ontbijt noemen. Een beetje cornflakes en een muffin welke je op de kamer kan opeten.

Goede locatie voor een trip langs de highway 1. Mooie nette kamer en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Voldoet voor een nachtje.
    • Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Op mijn reserveringsbevestiging stond dat er een hot-tub op de kamer zou zijn. Dit vond ik wel leuk, maar was geen must. We kregen echter een kamer zonder. Toen ik de man bij de receptie erover vroeg, zei hij dat dat helemaal niet kon, en dat hij ook geen kamer met kingsize en hottub had. Dat kon helemaal niet. Volgens hem zetten ze op zo'n reserveringsbevestging alleen wat er eventueel beschikbaat is bij het motel. Hem gezegd dat, als ik een bevestiging krijg van een boeking die ik maak, dat alleen de zaken staan die voor betreffende, geboekte kamer gelden. Hij bleef volhouden dat het gewoon algemene informatie was. Hij wilde er niet aan, en was ook niet vriendelijk. Hij kon, volgens zeggen, ook niet naar de site van Boeking, want zijn computer was niet aangesloten, i.v.m.een verbouwing van het kantoor die gaande was. Het er maar verder bij gelaten. Het ontbijt bestond uit zoete, kleffe koeken en slappe koffie./

Nette grote kamer en redelijk schoon, alle kamers liggen op de begane grond. Het complex ligt niet op een bijzondere plek, midden in een kantoor - en supermarktgebied. Je moet ( soms) een rare slinger maken om er te komen. (Goed de Tomtom volgen!)

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Weinig zit mogelijkheid. En de breakfast stelde niet veel voor een paar donuts en koffie.

Bed