Beoordelingen over Rodeway Inn Civic Center 2-sterren

6,1

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

OK voor de prijs
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

De kamer was proper op het eerste zicht, maar wij hadden niet echt propere lakens. Alles is wat verouderd. Het baliepersoneel kent niet goed Engels. Ze zijn ook niet echt hulpvaardig. Er was amper een (toeristische) kaart van San Francisco beschikbaar. We hadden gevraagd naar een shuttle voor de luchthaven. Toen we terugkwamen bleken ze die niet gereserveerd te hebben (hoewel dat absoluut geen probleem zou zijn volgens de baliebediende eerder op de dag) en was er geen oplossing voor handen. Het bedrijf waar zij naar belden, kon ons pas na 2 uur komen halen en absoluut niet eerder. Er kwamen geen excuses of zelfs geen eenvoudige sorry. We moesten maar zelf een taxi bellen. Een vriendelijke baliebediende zou op zijn minst dan het nummer van een betrouwbaar taxibedrijf kunnen geven, of zelf even bellen. Maar dat was hier duidelijk niet aan de orde. Gelukkig waren wij heel goed op tijd en zijn we nog met de metro kunnen gaan (die een kwartier stappen is). Maar leuk is het niet. Als je graag op tijd wil zijn, kan je dus beter zelf een taxi bestellen of gewoon voorzien om met het openbaar vervoer te gaan.

Er is gratis parking beschikbaar aan het hotel, maar de plaatsen zijn beperkt en zeer klein (afhankelijk van de plaats, mogelijk moeilijk om in te manouvreren). Als je echter het geluk hebt om een parkeerplaats te hebben, kan je deze houden voor het hele verblijf omdat openbaar vervoer in San Francisco zeer goed is.

Goedkoop en centraal, maar in onveilige buurt
    • Kamer met Queensize Bed - Rookvrij

Het hotel was gelegen in de meest onveilige buurt van San Francisco. In de straten rond het hotel werd drugs gebruikt en gedeald. Op straat troffen we veel daklozen en personen met psychiatrische problemen aan. Het voelde onveilig. Het personeel was wat kortaf en kwam ongeïnteresseerd over. De kamer was schoon, maar stonk erg naar rook, terwijl we niet roken hadden geboekt.

Het was betaalbaar en lag in het centrum.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Goed voor een dag verblijf
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Heel veel drugsverslaafden in de buurt . We hadden geluk om de auto te kunnen parkeren op hun parkeerplaats. Er zijn heel weinig parkeerplaatsen.

Locatie was eigenlijk het enige positieve. Op loopafstand (wel een flink stuk lopen) van o.a. Chinatown, Lombard Street en Fisherman's wharf.

Niet aan te raden.
    • Kamer met 2 Queensize Bedden - Rookvrij

Was er luidruchtig, door de mede gasten en de personen in de buurt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

parkeren