Beoordelingen over San Remo Hotel 2-sterren

2237 Mason Street, North Beach, San Francisco, CA 94133, Verenigde Staten

#78 van de 230 hotels in San Francisco

De ligging is ok.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Prijs / kwaliteit. Veel te duur voor wat het is. Kamers zijn piepklein. Gemeenschappelijke faciliteiten als toilet en douches. Niet altijd even netjes ook al doet het personeel zijn best om alles tijdig aan te vullen.

De ligging is ok. Vlakbij Fishermans's Wharf. Italiaans restaurant naast de deur van het hotel.

Verademing t.o.v. ketenhotels.
    • Tweepersoonskamer met Raam aan Binnenzijde en Gedeelde Badkamer - Zonder Wastafel

Helemaal niets.

De locatie is fantastisch. 8 minuten lopen naar Fishermans Wharf. Maar $ 20,- voor 24 uur parkeren. Dat is echt voordelig. Douche en WC gedeeld. Maar ja, in een hotel weet je ook niet wie er eerst is geweest.... Hygiëne: helemaal top. Kamers zijn aan de kleine kant, maar dan krijg je in een hotel dat dezelfde inrichting heeft als 100 jaar geleden. Veel sfeer.

Gezellig vintage hotel op een prima locatie.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Hotel is duur, maar dit schijnen de prijzen te zijn in San Francisco.

Leuk vintage hotel in een leuke buurt van San Francisco. Knus ingericht met oog voor details. Ondanks dat de kamers en overige ruimtes best wel aan de krappe kant zijn komt het allemaal wel gezellig en functioneel over. Badkamer en toilet zijn erg schoon, dat maak je wel eens anders mee in dit type hotels. Minpunt is de prijs, die vind ik voor hetgeen geboden wordt te hoog. Beetje jammer.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Top locatie (Fishermans Wharf, 5 min, Union Square 35 min...

Erg kleine kamer, je hoort duidelijk de rest van het hotel. We wisten uiteraard dat het gedeelde faciliteiten had dus waren voorbereid maar vanaf 630 gaat men douchen en loopt/praat dus op de gang. Wij hadden kamer met raam naar de gang, deze is erg benauwd.

Top locatie (Fishermans Wharf, 5 min, Union Square 35 min lopen), schone kamer+douches+wc en voldoende toiletartikelen aanwezig. Ook hele dag koffie/thee/water. Restaurant beneden is een aanrader, heerlijk oldskool met lekker eten!

Historisch hotel met een prachtige inrichting.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Eigenlijk niets. De kamers zijn niet groot, maar dart was vooraf al duidelijk.

Historisch hotel met een prachtige inrichting. De ligging is erg handig. De cabletram naar het centrum begint om de hoek en Fisherman's Wharf is dichtbij.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fantastische locatie, authentiek hotel
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Het bed had iets breder en langer gekund. We moesten niet teveel draaien want dan lag je eruit. En met mijn 1.93 staken mijn voeten over de rand

De locatie was perfect. Het hotel was erg schoon en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben geen enkele hinder ondervonden van het feit dat de sanitaire faciliteiten gedeeld waren. Leuk hotel!

Erg leuke beleving
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Niets echt, er is geen ontbijt maar koffie en automaat

De sfeer in het hotel is fantastisch en de locatie t.o.v. Fishermanwarf is erg gunstig Badkamers en toiletten in oude stijl van 1906 erg mooi

Gezellig klein traditioneel hotel bij Fishermens Warf

Het dubbelbed was smal (120 cm) dus ik was blij dat ik het voor mij alleen had. Het was ook niet erg lang en ik ben 1m80. De kamer heel klein en enkel vensters naar de gang. Het kan hierdoor wat lawaaierig zijn maar de uitbaters zijn zo praktisch ingesteld dat er in de kamer oordopjes van goede kwaliteit klaarliggen om dat te compenseren.

Een traditioneel oud hotel waar ze hun uiterste best hebben gedaan om alles op een gezellige oude stijl manier in te richten. Heel netjes ook. De douches zijn wel in de gang maar heel proper en er zijn verschillende soorten zeep voorzien en een stapel handdoeken. Het hotel is heel praktisch georganiseerd met gratis thee en koffie in de gang, een goedkope wasmachine, vendor machine, afwerking in de details. De locatie is ook heel goed, vlak bij Fishermens Warf. Vanaf de luchthaven neem je de BART metro naar Powell en dan een mooie streetcar van de jaren 40 op de F-line naar Fishermens Warf. Wandelen vanaf Powell lukt ook (ik heb het gedaan bij aankomst), duurt een halfuur maar de heuvels zijn wel erg steil. Goede prijs kwaliteitverhouding want San Fransisco is erg duur om te overnachten.

Beste hotel (qua prijs) op wandelafstand van pier 43 etc

De kamers zijn echt wel klein (wij hadden één zonder wastafel). Met twee koffers en rugzakken is het wel puzzelen. Vergis u niet, gratis parkeren in SF bestaat niet. San Remo voorziet een goedkoper tarief op een dichtbijzijnde parkeergarage voor ongeveer 45 euro (48h). Is wel minder dan ergens anders.

De locatie t.o.v. Fishermens Wharf, Pier 43 en Alcatraz is schitterend. Alles binnen wandelafstand! Zeer charmant hotel met alle voorzieningen. Badkamers zijn voornamelijk gedeeld maar worden wel zeer goed onderhouden. Oorstokjes, mondwater, alles is voorzien.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heel blij dat we weer weg gaan.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

De kamer is extreem klein. Voor de koffer is geen plaats en toilet, douche en wasgelegenheid op de gang waar het in de morgen extreem druk is. Ook nergens in het hotel een mogelijkheid om samen te zitten of om je laptop ergens neer te zetten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima verblijf maar vooral door de locatie. Op loopafstand van pier 39.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Zeer kleine kamer, met vloerbedekking die er al heel lang ligt. Geen lift dus gesjouw met bagage.

Goede locatie, medewerkers zijn zeer behulpzaam. Gedeelde douche/toilet maar erg schoon.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, zeker gezien de locatie.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

- Klein bed - Sterke geuren op de kamer en in de hallen - Kleine kamers - Ramen niet op slot kunnen doen

+ Prijs + Goedkopere parkeerplek via hotel + Aangeboden services (internet etc)

Leuk hotel met geschiedenis en een bar en een goed Italiaans restaurant erbij.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

S'morgens een uur eerder koffie zou wel fijn zijn als je optijd ergens heen gaat. Dit stond er om 8:oo uur.

Ontbijt was niet inbegrepen, maar genoeg plekken in de buurt waar je kon ontbijten. Wel was er de hele dag door mogenlijkheid om koffie of thee te pakken.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Helemaal top! Vriendelijk personeel, alles aanwezig wat je nodig hebt. Dicht in de buurt van alles.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Niets viel tegen. Misschien de koffie om 7 uur klaar ipv 8 uur.

Een heerlijk adres om te verblijven. Kamers zijn klein maar comfort is prima. Je hent er alleen maar om te slapen.

Goede locatie!

De gastvrijheid van het personeel, ze waren een beetje nors. De kamer had geen echt raam. Wat dan wel grappig is, ze hebben een raam gemaakt maar die komt uit op de gang.

Het bed lag lekker en het sanitair was schoon. Het was er rustig in de avond.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goede locatie, gaaf interieur, toilet faciliteiten ondermaats
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Te weinig douches en toiletten voor het aantal gasten. Douches bedompt en vies. Ik ben de tweede dag niet gaan douchen

De locatie en sfeer, het ziet er leuk uit! Ook de wasservice en de koffie is helemaal goed!

matig tot goed
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Geen ontbijt; geen eigen sanitair; relatief veel last van lawaai; gehorige kamers

Oud, typisch gebouw; zeer sfeervol en karakteristiek; vriendelijke sfeer; uitstekend Italiaans restaurant.

Goede ligging en blij deze ervaring beleefd te hebben.

De kamers waren ongelooflijk klein en aan hernieuwing toe. Men kan de oude stijl bewaren maar de zaak toch opfrissen. Er is ook bijna geen ruimte om je koffers kwijt te geraken.

Het typische aan dit hotel. Het dateert van 1906 en het is zo gebleven. Zeer speciaal. Misschien verwonderlijk de gedeelde badkamer gaf helemaal geen probleem.

De gezellige, knusse en authentieke inrichting.

Onze kamer had geen raam met buitenlucht waardoor moeilijk te verluchten. Eerder luidruchtige en kleine kamers, maar onze buren vielen goed mee :-)

De gezellige, knusse en authentieke inrichting. Het gemeenschappelijk sanitair was prima in orde en geen wachtrijen. De regeling van ons transport naar de luchthaven werd zeer ter harte genomen en prima geregeld.

Hotel geheel in stijl van 100 jaar geleden, personeel...

Niet echt geschikt voor lange mensen. Bedden zijn slechts 1 mtr 90 lang... Kamers zijn klein.

Hotel geheel in stijl van 100 jaar geleden, personeel vriendelijk, hotel ziet er goed verzorgd en schoon uit.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Schattig verblijf op top locatie.

De fan op de gang hield me uit mijn slaap. Kleine kamers.

Goede locatie, vlak bij pier. Super leuk ingericht. Lekker Italiaans restaurant met goede bediening.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Perfecte plek om San Francisco te ontdekken

Wat iets is waar je rekening mee moet houden is de gehorigheid, het is hout en oud. Bovendien hebben veel kamers inpandige ramen die niet volledig te blinderen zijn tegen licht.

Perfecte plek om San Francisco te ontdekken. Laat je niet gek maken door de 2 sterren klassering van dit hotel. Men heeft er voor gekozen het in de staat te laten van begin 1900. Dit houdt dus in, kleine kamers, gezamenlijke douches en toiletten. Echter maakt de sfeer van het hotel dit meer dan goed. De bedden zijn goed, geen kingsize maar prima om na een dag/nacht San Francisco in bij te komen. Men doet er alles aan om de gezamenlijke doucheruimtes zo comfortabel mogelijk te houden om werkelijk alles daar klaar te hebben staan tot aan mondwater toe.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Locatie top, kamers vielen tegen.
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

De kamer wij hadden gelezen dat de kamers klein zouden zijn. Maar zo klein hadden wij niet verwacht,onze tassen stonden op de grond wij konden geen stap meer lopen in de kamer. De jongen die ons hielp bij de receptie was erg onbeleefd toonde totaal geen interesse.

De locatie was top.

Onverwacht mooi!

Jammer dat we geen eigen badgelegenheid hadden, maar dat wisten we tevoren. De gezamenlijke voorzieningen waren echter prima.

Top locatie met ontbijtgelegenheid dicht in de buurt. Super mooi hotel.

Erg leuk hotel met super ligging

Het personeel was soms wat ongeinterreseerd. We hadden 2 kamers met allebei geen ramen. Alleen een raam naar naar de hal. Het voordeel was wel weer dat je ook geen verkeer hoort.

Hotel stamt uit begin 1900 daardoor kamers nog klein maar heel apart. Dat was geen probleem. Sanitair moet worden geddeld maar was heel schoon en netjes. Erg leuk hotel wat 5 min van Fishermanswarf ligt.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Leuk hotel, mooi ingericht.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Kamers zijn wat smal, maar het is dan ook een boetiekhotel.

Leuk hotel, mooi ingericht. fijne massagestoelen locatie is top, je wandelt zo naar de fishermans wharf

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima verblijf voor een paar dagen

De kamer en het bed waren beetje klein en bed was erg hoog. Moest er echt inklimmen

Sfeer erg leuk/prettig, lekker rustig en schoon en in nette buurt gelegen

Geweldige sfeervol hotel!

Bedden doorgezakt en niet groot. Kleine kamers. Soms wachtrij voor douche.

Geweldige sfeervol hotel! Je waant je in de vorige eeuw. Douches en toiletten zeer schoon en het ruikt er ook nog eens bijzonder fris. Perfecte centrale ligging. Nette buurt. Zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

italiaanse charme

geluidsisolatie kamers extreem kleien kamer met venster dat uitgaf op de gang van het hotel ... niet echt bruikbaar dus met slechte verluchting als gevolg

italiaanse charme goede ligging hygiene sfeer

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Fantastische locatie, belangrijke toeristische attracties op loopafstand, geweldig boutique hotel

Ik had graag geweten dat er geen lift in het hotel aanwezig is. Maar het personeel was hulpvaardig genoeg om mijn koffer naar boven te sjouwen.

Ze hebben de sfeer van begin 20er jaren behouden. Fantastisch.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Locatie was super.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Zeer luidruchtig (enkel glas) Geen hor voor het raam, resultaat spin en kakkerlakken (raam dicht was te heet) Rolgordijnen zijn wit, zodra zon opkomt kamer licht Schoonmaak was matig. Allleen bed opgemaakt niet eens even stofzuiger Antiek bed, daardoor korter dan een standaard bed. Met houten achterbord dus je kan ook niet de voeten over de rand laten hangen Kleine kamers Veel geld voor weinig maar dat kan in een grote stad midden in het centrum.

Locatie was super. Niks op aan te merken. Vlakbij lombard en chestnut street. geweldige restaurants op nog geen vijf minuten lopen. Vlakbij Pier 39. Gedeelde wc en douche werden goed schoon gehouden, er waren er genoeg, geen rijen of iets dus dat viel mee. Dankzij hotel parkeer je goedkoper. Goed geregeld want SF is duur

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Schattig hotel met goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Kamers zijn wat klein (zorg ervoor dat je er een aan de straatkant hebt) en warm (geen airco alleen een ventilator aanwezig) En bij ons werd de glasbak buiten om 4.00 in de ochtend geleegd wat voor veel herrie zorgde. Maar voor SF een goede prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte locatie en mooi victoriaans hotel. Vriendelijke ontvangst en gedurende dag staat er koffie, thee en snoepjes klaar. Douches en wc is gedeeld, maar ze zijn keurig en netjes. Lekkere zeep en voldoende handdoeken liggen klaar.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Prijs/kwaliteit verhouding valt tegen!
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Wij hadden een klein kamertje met een queensize bed dat erg krap was. Vergelijkbaar met een twijfelaar (140x200), gedeelde badkamer en toilet op de gang! Voor de prijs die je betalen moet, hadden wij er iets meer van verwacht!! Ook heeft het geen lift, dus de koffers moet je zelf de trap optillen! Beetje ouderwets!

De locatie/ligging was goed. Het hotel ligt op korte (loop)afstand van Pier 39 en het centrum is goed te bereiken met een cablecar of bus

• Beoordeeld op: 1 september 2016

heel bijzondere plek; leuk en ouderwets ingericht. Oldtimer staat ook echt voor de deur!
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

wastafel, badkamer, WC delen was minder handig maar toch niet heel erg storend wordt goed schoongehouden

heel leuke sfeer, knus en kneuterig hotel, perfecte locatie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Gezellig, erg charmant.

Gezellig, erg charmant. Vriendelijk personeel. Kamers zijn klein en badkamers zijn gemeenschappelijk, maar dat weet je op voorhand en heeft ons niet gestoord.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Ongelooflijk...

iets meer stofzuigen in de kamer?

De sfeer van heel hotel, de locatie.

De kamer

Dicht bij de pier.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Kleine kamer, gedeelde badkamer en toilet

Dicht bij de pier.

Klein maar goede ligging

Kamers waren erg klein!

fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

hele kleine kamers, aan de dure kant

locatie en de hygiene

Eenvoudig maar alles was aanwezig gezellig ouderwetse sfeer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Wastafel - Gedeeld Bad

Mischien wat geluid van de deuren tegenover

Eenvoudig maar alles was aanwezig gezellig ouderwetse sfeer.

Een bijzondere ervaring
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Beetje lawaaiig

Heel bijzonder jaren 60 hotel. Bijzondere inrichting. Ondanks de beperkte ruimte alles goed verzorgd

Mooi gebouw op erg goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Kamers zijn erg klein

Mooi gebouw op erg goede locatie.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Knus hotel

Het bed was een beetje doorgezakt

Sfeervol hotel en goede locatie

San Remo is meer dan een hotel!

De prachtige persoonlijke inrichting, het ziet er van binnen minstens net zo leuk uit als van buiten, en brandschoon!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Niet goedkoop maar wel topligging

Kleine kamer, veel lawaai in de gang

Schitterende locatie, alles in de buurt, behulpzaam personeel, koffie en water in de gang

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima hotel, leuk voor het echte Amerikaanse gevoel.
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Gedeelde badkamer (maar wisten we van tevoren).

Sfeer in het hotel

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Bijna alles op loopafstand.

Geen wastafel /toilet op de kamer maar dat wisten we van tevoren. Gekozen voor de goede ligging

Bijna alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Fijn, charmant hotel, dichtbij alle SF bezienswaardigheden
    • Tweepersoonskamer met Wastafel - Gedeeld Bad

Kleine, maar fijne kamer. Douches zijn op de gang, maar nooit hoeven wachten en hartstikke schoon. Ga zeker eten bij de Italiaan onder het hotel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Klein maar fijn👍
    • Driepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

De kamers waren echt te klein. Zeker die voor drie personen.

Een vriendelijk en schoon hotel. Locatie is super.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Leuk hotel, centraal, gezellig. Helaas wel bedbugs
    • Driepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

De bedbugs, zit helaas onder de beten. Het bed lag verder wel heerlijk!

Erg centraal gelegen, schattig hotel

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Lokatie is top en personeel zeer behulpzaam
    • Tweepersoonskamer zonder Wastafel - Gedeeld Bad

Kamer is klein maar dat was al bekend

Lokatie is top en personeel zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Zeer warme ontvangst.

Is typisch voor SF dat kamers zeer klein zijn+ gedeelde badkamer. Met drie op de kamer is valiezen stapelen. Het is een charmant oud hotel, netjes maar wel luidruchtig. 's Morgens snel wakker van omgevingsgeluiden.

Zeer warme ontvangst. Zeer netjes en charmant hotel. Steeds koffie, thee en koel water met mini versnapering ter beschikking aan balie.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Perfecte locatie, kan niet beter!

Totaal ongeïnteresseerd personeel. Op alles wat ik zei kreeg ik "uhuhu" als reactie. We hoopten dat de gedeelde douches en toiletten geen probleem voor ons waren, maar dat viel tegen. Een gemiddeld motel biedt meer comfort. Waterdruk in de douche was laag en de temperatuur is een ramp (keuze uit bloedheet of ijskoud). Kamers roken vreemd en het hele hotel is stoffig. Bovendien geen airco. Voor Amerikaanse standaarden is dit hotel misschien charmant, maar voor Europese niet. Absolute afrader voor mensen die last hebben van stof en warmte of mensen langer dan 1.80 (de bedden zijn heel erg kort).

Perfecte locatie, kan niet beter!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

De locatie is perfect en het sanitair is ondanks gedeeld...

De slaapkamer was wel erg klein en het bed was voor mij te kort en kraakte bij iedere kleine beweging enorm. Het was erg druk, waardoor de gedeelte badkamers en toiletten regelmatig allemaal bezet waren (met name in de ochtend).

De locatie is perfect en het sanitair is ondanks gedeeld gebruik vaak netjes schoon.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De ligging was top, het stijl van het hotel is leuk

Veel te kleine kamer!!! Wij konden onze koffers alleen open doen als je hem op bed legde. Dit was steeds een belemmering als je iets vergat te pakken, etc. De ventilator maakte veel herrie. Het hotel zelf is ook erg smal en klein, het benauwde ons.

De ligging was top, het stijl van het hotel is leuk

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Roadtrip, 2 vrienden (28/30 jaar), tussenstop, prima...

Roadtrip, 2 vrienden (28/30 jaar), tussenstop, prima hotel met alle faciliteiten! Zorg wel voor een kamer met een raam aan de buitenzijde. Gedeelde badkamers zijn super! schoon. Aanrader voor weinig geld!

• Beoordeeld op: 13 september 2015

De locatie is dichtbij Fishermanswarf.

Bed is slecht en te klein. Kamer was vreselijk benauwd en te klein. Te weinig douches en wc's op de gang en als je om 7:30 ging douchen waren de douches al vies.

De locatie is dichtbij Fishermanswarf. Het restaurant naast San Remo serveert de beste pasta die we ooit hebben gegeten.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Dicht bij touristische bezienswaardigheden (havens met pier,...

Zeer kleine kamer, en warm. Bedden liggen slecht. Houten hotel, daardoor gehorig. Ook buiten hoogseizoen gewoon prijzig.

Dicht bij touristische bezienswaardigheden (havens met pier, Alcatraz, fietstocht Golden Gate). Gedeeld sanitair altijd schoon en weinig wachttijd. Sfeervol hotel, dateert uit halverwege vorige eeuw. Degelijk wifi signaal.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Centraal gelegen vlakbij fishermans wharf en de boten naar...

Prijzig. Je krijgt er weliswaar een leuk hotel voor en een superlocatie, maar de grootte van de kamers is wel een minpuntje.

Centraal gelegen vlakbij fishermans wharf en de boten naar Alcatraz. Knus oud hotel, beetje kamperen wel: bijzonder kleine kamers en (voldoende en schone) faciliteiten op de gang.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

De locatie en de prijs-kwaliteit verhouding.

Niet zo veel. Als je een uitvalsbasis zoekt in San Fransisco is dit een prima hotel. Zoek je luxe en ruimte, dan betaal je er uiteraard ook meer voor. Wel een puntje. Je kunt maar aan 1 kant het bed in instappen en het kan er zeer warm zijn aangezien er alleen maar een ventilator hangt en er niet altijd een raam naar buiten is.

De locatie en de prijs-kwaliteit verhouding. Het was een grappig hotel, waarbij de kamers zeer krap maar wel prima.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Het hotel heeft heel erg veel sfeer, een beetje oud Europees...

De budget kamers, maar dat wisten we, zijn erg klein.

Het hotel heeft heel erg veel sfeer, een beetje oud Europees, heel veel leuke details. Voor de rest hangt er een fijne sfeer, aardig personeel, overdag is er gratis koffie/thee, ijswater met iets lekkers, top locatie.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Top locatie.

Kleine kammers. Geen airco, wel een ventilator aan plafond. Gedeelde badkamers, maar dat wisten we wel. In principe geen wachttijden. Genoeg faciliteiten op elke verdieping.

Top locatie. Sfeervol hotel. Restaurant en een bar beneden. Lekker ontbijt aan de overkant van de straat.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Leuke sfeer, gratis thee en koffie de gehele dag.

Erg kleine kamers, goede badkamers echter had je voor de prijs een eigen badkamer mogen verwachten.

Leuke sfeer, gratis thee en koffie de gehele dag. Goede locatie!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Voor SF is de prijs redelijk laag.

Kamer veel te klein. Geen lift. Gemeenschappelijke toiletten niet echt proper.

Voor SF is de prijs redelijk laag. Ligging is uitstekend tov Fischerman's warf.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Geweldige locatie, vlak bij Pier 39.

Kamer en bed aan de kleine kant, geen ruimte om koffer open te maken.

Geweldige locatie, vlak bij Pier 39. Wifi werkt goed, Proper sanitair en voldoende douches aanwezig (gezamenlijke douches en baden).

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Sfeervol hotel op super locatie !

Slecht bereik WiFi , geen tv op kamer (staat wel in folders), geen airco ; dus raam open... Om 05:00 uur beginnen de vuilnismannen de straat schoon te maken .....

Sfeervol hotel op super locatie !!

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

super ligging, heel leuk ingericht hotel, goed bed en heel...

kamer is echt heel heel klein. we dienden onze bagage telkens op het bed te leggen om er iets uit te halen want op de grond was het niet mogelijk.

super ligging, heel leuk ingericht hotel, goed bed en heel behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

erg gezellig hotel super dicht bij centrum.

kamer was zo klein dat er geen 2 koffers opengeklapt in pasten en bed was erg klein als je 1,90 bent.

erg gezellig hotel super dicht bij centrum. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Receptie personeel was vriendelijk en de locatie was top!

Onze kamer had geen buitenramen, alleen een klein binnenraam dat nauwelijks open kon. Het was dus erg benauwd in de kamer.

Receptie personeel was vriendelijk en de locatie was top!

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Erg leuk hotel op een top locatie!

Hotel is ontzettend gehorig!! Je hoort alles. Rare plastic hoezen om de matrassen oid, maakt herrie. Personeel was niet bijzonder vriendelijk. Beetje kortaf. Ondanks dit toch een echte aanrader! Zou zo weer boeken.

Erg leuk hotel op een top locatie! Veel dingen op loopafstand en ivm lastig parkeren in SF is dit een grote +! Auto kun je voor 18dollar per dag in een garage parkeren 1 blok verderop. Gedeelde badkamers zijn schoon. hotel heeft een leuke sfeer

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Leuk en schoon hotel, vriendelijk personeel en een...

We waren gewaarschuwd, maar de kamers zijn echt wel klein. Koffers kunnen echt alleen geopend worden op het bed.

Leuk en schoon hotel, vriendelijk personeel en een toplocatie op loopafstand van Fishermans wharf.

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

het was een erg gezellig hotel.

het was een erg gezellig hotel. Prima locatie, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Geweldige ligging!

Kamer is erg klein en warm maar wel erg charmant.

Geweldige ligging!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima locatie nabij werf/Pier39.

Wel erg kleine kamer.

Prima locatie nabij werf/Pier39. Fijne buurt, ondanks gedeelde badkamer wel heel schoon, ruim en netjes.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.