Beoordelingen over Shamrock Rentals of South Florida - Kendall

12615 Southwest 91 Street, Kendall, FL 33186, Verenigde Staten

#9 van de 10 hotels in Kendall

Gebaseerd op 69 beoordelingen over dit appartement

• Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement mag wat beter schoongemaakt worden.

De locatie dichtbij een grote straat met alle winkels die je je maar kan bedenken. Snelle toegang naar snelwegen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Een gevoel van veiligheid in een praktisch gelegen omgeving.

De accomodatie komt 'oud' over. Badkuip vloer was, omwille van het fris ogen, geschilderd. Een goede opknapbeurt zou op z'n plaats zijn.

Een gevoel van veiligheid in een praktisch gelegen omgeving.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Het verblijf is een goede uitvalsbasis voor de stad Miami,...

Dit verblijf was op terrein een waar mensen wonen die tijdelijk woonruimte nodig hebben, weinig andere vakantiegangers gezien. Het 3 kamer appartement was schoon maar zeer gedateerd en duidelijk aan een flinke opknapbeurt toe. Ons appartement was op de begaande grond inclusief terras. Wij hebben geen gebruik kunnen maken van het terras omdat naast het terras 4 enorme units van de airco stonden te brommen. Onze jongste zoon (17) kon er 's nachts slecht van slapen. Wij kwamen op een zondag een en dan is de receptie niet open. Na een telefoontje met een medewerker konden we toch de sleutels van het appartement vinden. Achteraf bleek dat ze wel een mail hadden gestuurd maar die is in de spam terecht gekomen. Om het terrein op te kunnen komen hadden we een code nodig. Die zat niet bij de papieren maar gelukkig ging er iemand anders de poort door zodat wij konden meerijden. Tijdens ons verblijf is de code veranderd en dat kregen we te horen omdat wij toevallig bij de receptie waren. De rest van de dagen stonden er regelmatig mensen voor de poort die er niet in konden komen. Het verblijf kent geen hotelfaciliteiten, 1 set handdoeken per persoon die we zelf moesten wassen. Op zich is dat geen probleem maar het komt de prijs/kwaliteit verhouding niet ten goede.

Het verblijf is een goede uitvalsbasis voor de stad Miami, de Keys en de Everglades.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

goed geoutilleerd, ruim appartement, uitstekende wifi.

geen hotel, maar appartementencomplex, dus geen dagelijkse schoonmaak, schone handdoeken etc. receptie alleen onder kantoortijd geopend. helaas geen balkon/terras. zwembad niet verwarmd, dus te koud in februari. ligging ver van bezienswaardigheden/malls. 2x gevraagd om toegezegd afwasmiddelen en flesjes water, niet gekregen.

goed geoutilleerd, ruim appartement, uitstekende wifi.