Beoordelingen over Sohotel 3-sterren

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Locatie goed en vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Oud, badkamer erg klein en douche had schimmel plekken, kleine kamer erg gehoorig. Fotos op booking zijn veel fraaier dan in het echt

Locatie goed en vriendelijk personeel

Trendy hotel en leuke wijk
    • Standaard Familiekamer

Let op: er is geen lift. De familiekamer is erg smal, er blijft weinig ruimte over om je te bewegen en dat kan tot stress en chaos leiden met 5 personen. Van restaurants onder het hotel is de Italiaan ok, maar erg duur in verhouding. Loop iets verder de wijk in voor meer keuze.

De lokatie is top. Loop eens op je gemak door de buurt en vind leuke restaurantjes en boetiekjes aan de Noord kant en Chimatown aan de Zuidkant. Reserveren is verstandig in veel gevallen, want het zit zo weer vol met de gezellige hipsters uit de buurt. Taxi is een prima reismiddel van en naar dit hotel.

Op nacht twee na redelijk!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De eerste dag was ons kamer niet beschikbaar. Hierdoor kregen wij een tijdelijke kamer met een groter bed. Waar ze ons in eerste instantie nog extra voor wilde laten betalen. Na veel gezeur hoefde dit uiteindelijk niet. De tweede dag een transfer naar een nieuwe kamer. Deze kamer was echt een drama. Lekkage sporen op het plafond en langs de muur, met hier en daar schimmelvorming. De rookmelder ontbrak. Dus lekker veilig. Daarnaast een ongeloofelijke pokke herrie. Als of er een specht constant tegen de leidingen stond te tikken. Het enige wat het hotel hieraan kon doen was ons de volgende dag weer een transfer naar een andere kamer geven. Ze zaten namelijk helemaal vol. Deze nacht hebben we door de herrie geen oog dicht gedaan. De derde dag dus weer een transfer naar een andere kamer. Hierbij kregen we weer een groter bed. Al wilde ze ons daarvoor in eerste instantie weer voor laten betalen. Wat we wederom naar veel gezeur niet hoefde te doen. Daarnaast werd ons vanaf dag twee gezegd dat de volgende dag de manager aanwezig zou zijn om deze problemen aanhandig te maken. Op de dag van het uitchecken was deze er nog steeds niet. We moesten maar een e-mail sturen. Vanwege dit ongemak kregen we een taxi naar het vliegveld.

De ligging is echt top. Centraal ten opzichte van veel bezienswaardigheden. Middenin een buurt met heel veel eetmogelijkhrden.

Sfeervol hotel op een geweldige locatie!!
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamers zijn wat gehorig, dat is echt minimaal om toch een punt van kritiek te geven.

Locatie, personeel, kamer, inrichting. Top hotel aan de rand van SOHO, hier wil je zijn. Leukste wijk van NYC met restaurantjes om de hoek. Mooie uitvalsbasis voor je stedentrip.

Fijn en knus hotel in Soho. Aanrader!
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Het hotel voldeed geheel aan onze verwachtingen. Niets viel tegen.

Onze 4 persoonskamer op de begane grond was knus, warm ingericht en heel schoon. Iedere dag schone handdoeken. Het personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam. De gezellige lobby biedt gelegenheid om te zitten en gebruik te maken van water, koffie- en theefaciliteiten. Diverse metrostations zijn nabij gelegen. Het hotel ligt in Soho grenzend aan Little Italy en Chinatown met zeer veel restaurantjes en winkels.

Sfeervol, maar gehorig hotel.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Hotel was erg gehorig, zowel. An buiten als van de buren. Bed was ook niet optimaal evenals de warmte op de kamer en de luide airco.

Goede locatie in Soho. In de buurt van meerdere metro stations. Hotel is mooi aangekleed en sfeervol.

Super vriendelijke staf, perfecte locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

met name dat de kamer die we hadden een paar keer echt naar rook stonk. Het personeel heeft het netjes opgelost door ons meteen een andere kamer te geven, maar ik vond het echt heel vies.

Het personeel was heel behulpzaam. Bij een klacht/opmerking kregen we meteen een andere kamer aangeboden. Toen mijn dochter ziek was en ik even medicijnen moest halen zijn zij even. In haar gaan kijken of alles goed ging, terwijl ik weg was. De locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Comfortabel verblijf
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er moet een waarborg van 250dollar betaald worden. Wij waren er maar voor 1 nacht dus waarborg hoog in verhouding. We hadden via booking.com gereserveerd. Ze hebben ons ter plaatse zogezegd een upgrade gegeven, maar in realiteit hebben we de kamer met meeste straatlawaai en lawaai van de lobby gekregen.

Zeer comfortabele bedden, gratis koffie en thee in de lobby. Mooi hotel, goede producten in de badkamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk! We hebben genoten!
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Lawaaiig, zeker snachts door de bar waar tot in de ochtend een feestje was en ook door de drukke straat waar aan het hotel ligt en daardoor het snachts best Lawaaiig is. Erg kleine doucheruimte en matige douche.

Prima hotel, uitstekende ligging

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Vriendelijke ontvangst, behulpzaam personeel, de foto's op de website zijn waarheidsgetrouw.
    • Premium Kamer met Queensize bed

Geen lift? (wel een sterke mijnheer Singh die met de glimlach de bagage naar boven brengt) Kamers misschien iets te klein toch als je er meerdere dagen zou verblijven. (reiskoffer openleggen enkel op bed)

Kamers klein maar gezellig en origineel. Badkamer (ook wel klein maar) met vloerverwarming en, goede producten, regendouche en losse douche, vochtventilator én warmteblazer tijdens het afdrogen. Zeker een luxe na een koude of regenachtige stadswandeling. Automaat met o.a. scheerset en tandenborsten etc. Ligging is goed voor wandelingen in Little Italy, Chinatown (vies) en Soho. Metro op +/- 300 meter. Hotelservice naar de Luchthaven met eigen wagen en all-in tarief (behalve tip) (prijs afhankelijk van de luchthaven: 80 dollar voor Newark indien je cash betaalt, 85$ met CK) (andere luchthavens goedkoper)

Wij bevelen het zeker aan!
    • Standaard Driepersoonskamer

Vanaf het vliegveld met het ov: air train, trein en metro heb je nodig en daar moet je wel even voor uittrekken. Het is goed te doen maar je moet vooral op penn station even zoeken naar de metro aansluiting.

Het hotel ligt op een super locatie midden in Soho, Little Italy en China Town. Zodra je buiten staat is er genoeg te doen aan eten (leuke ontbijttentjes), drinken en shoppen. Het hotel heeft een mooi design, het is levendig en wat prettig is: 's ochtends kun je gratis thee en koffie krijgen. Onderdeel van het hotel zijn een paar bars en restaurants waar ook veel locals komen. Wij sliepen op de eerste etage en dan heb je echt wel oordoppen nodig.

Ligging is prima, dichtbij verschillende restaurants (Little...
    • Standaard Familiekamer

Kamer was klein. Geen bijzonder uitzicht.

Ligging is prima, dichtbij verschillende restaurants (Little Italy en China Town) en metrostations. De hele dag gratis koffie en thee. Vriendelijk en behulpzaam personeel, met name 'Sing' die de koffers haalt en brengt is erg vriendelijk en geeft veel nuttige informatie over de stad.

Geweldige beleving
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Prachtige locatie, geen grote wel mooie kamers, vriendelijk personeel en schoon. Onze kinderen waren gek op t water met smaakje wat in de lobby stond (gratis te pakken)

Top locatie in Soho
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer en badkamer waren heel erg klein. Wij hadden 2 grote koffers bij ons ivm het maken van een langere reis, maar konden nergens wat kwijt. Ik vond de prijs dan ook echt te hoog voor deze kamer!

Super locatie in Soho met allemaal leuke eettentjes in de buurt (en leuke winkels). Personeel ook erg vriendelijk en leuk ingericht hotel. Koffie en thee stond klaar om te pakken, erg prettig in de ochtend voordat je elders ging ontbijten.

Super vriendelijk personeel, heel bereidwillig en...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Super vriendelijk personeel, heel bereidwillig en hulpvaardig. Topligging bij hele leuke restaurants. Ik keer hier zeker terug! We hebben wel supplement betaald voor een iets grotere kamer, maar hier hebben we zelf voor gekozen. Veel waar voor je geld, zeker in NY.

geweldig. genoten van de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel.

Voor ons met 5 volwassenen had ik graag iets meer kastruimte gehad

We waren met ons gezin (5 volwassenen) en hebben er voor gekozen om een familiekamer te boeken. Prima bevallen. Je bent toch alleen op de kamer om te slapen. Badkamer was prima. Alle bad- en verzorgingsproducten waren aanwezig.

Familiekamer ideaal om voor een redelijke prijs in de stad te overnachten
    • Standaard Familiekamer

Badkamer en kamer zijn erg klein en er is bijna geen opbergruimte voor kleding. Dat vraagt wat organisatie , maar het is doenbaar.

Propere kamer, goede douche, prima bedden, meer dan dagelijkse wissel van linnen, koffie aanwezig . Is voor New York norm heel goed qua prijs en ligging voor gezin van 5 (4 volwassenen en 1 tiener) om te overnachten.

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Familiekamer

Douche was slecht op temperatuur te krijgen

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt in Chinatown en vlakbij Little Italy waar je heerlijk kunt eten. Metrostations zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Heel prettig hotel centraal gelegen in New York
    • Standaard Driepersoonskamer

De prijs, maar dat geldt voor veel hotels in New York

Sohotel is leuk ingericht, er hangt een prettige sfeer. Het hotel is gelegen om de hoek van Little Italy, Chinatown en Nolito, heel gunstig. De kamer was voor New York best ruim; prima bedden en een goed schone badkamer. Heel fijn hotel dus!

Kleine kamer maar schoon en vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer is heel Klein met een klein tweepersoons bed dat veert bij elke beweging. Ook in de badkamer is er vrij weinig plaats.

De locatie en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Kamer was zeer ruim.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Verbouwing op het moment, wat wel gemeld werd door de staff. Was overdag, dus geen last van verder.

Kamer was zeer ruim. Vriendelijke staff en locatie is erg goed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

De rekening!
    • Deluxe Kamer met 2 Queensize Bedden

De rekening! Ik had bij jullie 300 euro per nacht per kamer geboekt en ik kreeg een rekening van 7 nachten met elke dag een andere prijs!! Hierdoor moest is 2800 dollar betalen in plaatst van 2100. Ik hoop serieus dat jullie mij dat geld teruggeven.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Modern budgethotel met een gunstige ligging aan de rand van het bruisende Soho.
    • Standaard Driepersoonskamer

De grootte van de kamer was behoorlijk klein voor een 3-persoons kamer. Maar we hebben ons er prima mee gered. NYC blijft natuurlijk een stad om in rond te struinen en niet om de hele dag op je hotelkamer te zitten.

De ligging van het hotel is fantastisch!! Het hotel ligt op de grens Nolita, Soho en China Town in een superleuke buurt met gezellige eetgelegenheden en leuke winkeltjes. Het personeel van dit hotel is erg vriendelijk en hulpvaardig. De kamer was erg klein, maar wel schoon en praktisch ingericht.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Het personeel en de locatie waren top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste kamer in niet gerenoveerde gedeelte was niet ok, later een upgrade naar gerenoveerde kamer en die was super.

Het personeel en de locatie waren top!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Mooi, hip hotel op perfecte locatie!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Heel veel geluidsoverlast! Zowel van buiten, als van het hotel zelf. Heel slecht geïsoleerd. De verwarmingsbuizen die door onze kamer heen liepen waren heel erg warm. Daardoor werd het ongeveer 25 graden in de kamer, dus niet te doen om lekker in te slapen. Na een klacht hierover kregen we wel een andere (grotere) kamer. Prima opgelost!

De locatie is perfect. Het hotel ziet er hip uit en de prijs - kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

voor een korte verblijf in de stad, een perfecte uitvalsbasis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen ontbijt. Maar wel koffie en thee beschikbaar ( gratis ;)). Voldoende ontbijt tentjes in de buurt.

Prima kamer, niets bijzonders, maar hele goede bedden. Prettige badkamer en perfecte ligging.

Locatie, tegen Little Italy aan vol met restaurantjes.

Geen lift Badkamer verouderd

Locatie, tegen Little Italy aan vol met restaurantjes. Tevens slechts twee straten oversteken en je bent bij de Metro.

Fijne locatie in een leuke buurt.

Erg gehorig.

Fijne locatie in een leuke buurt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Aangenaam
    • Premium Driepersoonskamer

top
    • Deluxe Familiekamer

's nachts werd aan de straat gewerkt pal voor het hotel

Heel ruime family room met fantastische bedden

Fantastische stad , redelijk hotel
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer viel in eerste instantie tegen , na upgrade betere kamer , wel duurder

De ligging van het hotel

Inspirerend

Warmwater

Liggong

Kleine kamer maar prima

Hygiëne, wijk, service

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het personeel was erg vriendelijk & behulpzaam.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn erg klein & eenvoudig.

Het personeel was erg vriendelijk & behulpzaam.

Een geweldig hotel op een geweldige locatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Dat er geen lift aanwezig is

De service van het personeel

Prima locatie voor kort verblijf in NY
    • Premium Kamer met 2 Queensize Bedden

Geen koffie op kamer

Ruime lichte familiekamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Luidruchtig op de gang en in het cafe eronder, kleine kamers...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Luidruchtig op de gang en in het cafe eronder, kleine kamers, oud hotel, duur voor wat je er voor krijgt

Het was er toch fijn
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Ka,er stoffig, veeeel te warm en geen lift

Heel aardig personeel en een fantastische ligging in Soho

Kamer op de achterzijde, met een raam dat uitkeek op een...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer op de achterzijde, met een raam dat uitkeek op een luidruchtige en stinkende binnenplaats.

Mooi hotel op centrale plek.
    • Standaard Familiekamer

Geen ontbijt. Kamers zijn niet erg groot.

Centraal gelegen, mooi hotel. Goede bedden en vriendelijk personeel.

Locatie prima, dicht bij metro.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Locatie prima, dicht bij metro. Het personeel is erg aardig.

Locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen mogelijkheid tot ontbijt. Geen minibar/koelkast op de kamer.

Locatie locatie locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Aanrader
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden

Vriendelijk personeel, hele sfeervolle inrichting precies zoals op de foto's.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Geweldige buurt, geweldig hotel!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Niet veel, wellicht de kleine kamer, maar hè, dit is New York

Sfeer, locatie, service en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

• Beoordeeld op: 10 november 2016

klein knus hotel

nacht lawaai van de gasten boven ons was storend. branduitgang voor de rest was alles goed

klein knus hotel vriendelijk personeel proper

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Goede locatie

Heel erg kleine kamer voor 5 personen (zeker gezien de prijs) Geen lift Geen restaurant Erg luidruchtig buiten maar ook binnen door verwarming uitzicht was belabberd

Goede locatie Vriendelijk en behulpzaam personeel Aantal restaurantjes in directe omgeving Metro dichtbij Sfeervolle entree

• Beoordeeld op: 8 april 2016

Uitstekende ligging, neem je koffie of thee to go en je...

The city never sleeps dus neem oordopjes mee als je een moeilijke slaper bent. Goede slapers zullen er geen last van hebben.

Uitstekende ligging, neem je koffie of thee to go en je stapt buiten op de grens van Soho, little Italy en Chinatown. Perfecte en vriendelijke service. Zeer behulpzaam met raad en daad. Zeer proper. Prijs kwaliteit uitstekend

• Beoordeeld op: 9 december 2015

Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam, attent en...

Er is geen lift (maar wel iemand die alle koffers naar drie hoog brengt via de trap!), het is overal nogal donker en oud, maar ja: het is dan ook het oudste hotel van New York!

Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam, attent en persoonlijk! Compenseert ruimschoots alle nadelen. Het hotel ligt in Little Italy en grenst aan Soho, heerlijk rustig en overal dichtbij.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

vriendelijk personeel, helpen je graag verder.

Zeer kleine kamer voor de hoge prijs. Restaurant en bar waren gesloten omwille van werken.

vriendelijk personeel, helpen je graag verder. Kamer wordt steeds proper opgemaakt. De ligging van dit hotel is fantastisch. Dicht bij de metro in een rustige buurt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Het hotel is heel gehorig.

• Beoordeeld op: 2 april 2016

stille kamer

piepkleine kamer en badkamer

stille kamer

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Lokatie was top!

Lokatie was top! Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren prima, fijne badkamer. Ga hier zeker nog een een keer naartoe.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Lekker in midden in Little Italy veel restaurants in de...

Lekker in midden in Little Italy veel restaurants in de nabije omgeving Goede wifi in het gehele hotel

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Kleine kamer met weinig isolatie

Locatie Toffe buurt Kortbij metro.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

De locatie.

De locatie.

• Beoordeeld op: 22 september 2015

De ruimte van de kamer

De ruimte van de kamer

• Beoordeeld op: 8 september 2015

vlakbij diverse toeristische locaties

veel te kleine kamer en toilet

vlakbij diverse toeristische locaties

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De lokatie was voor ons als gezin perfect.

De lokatie was voor ons als gezin perfect.niet in de enorme drukte maar wel op loop afstandsbediening alles wat je wilt zien

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Goede locatie, sfeervol hotel, kleine kamers,

Goede locatie, sfeervol hotel, kleine kamers,

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

De mogelijkheid om op de dag van vertrek nog te kunnen...

De mogelijkheid om op de dag van vertrek nog te kunnen douchen ondanks dat we 's morgens al hadden uitgecheckt viel ons erg op.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

ligging, bedden en kussens, rust

Kleine kamer. Geen kleerkast.

ligging, bedden en kussens, rust

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Dat in de gang toch vaak een rookgeur hing:(

Dat in de gang toch vaak een rookgeur hing:(

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Grote familiekamer, in een leuke omgeving, schoon, aardige...

In het weekend last van muziek. Slappe koffie Smalle kamer

Grote familiekamer, in een leuke omgeving, schoon, aardige mensen

• Beoordeeld op: 9 maart 2015

kamer was beetje klein en douche oud

• Beoordeeld op: 13 februari 2015

Location and vibe are good

A bit rundown

Location and vibe are good

Er zijn ook 44 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.