Beoordelingen over SpringHill Suites by Marriott Newark International Airport 3-sterren

652 Route 1 and 9 South, Newark, NJ 07114, Verenigde Staten

#6 van de 18 hotels in Newark

Fijn, net hotel met ontbijt.
    • Tweepersoonssuite met Slaapbank

Wij hadden dit hotel voor 1 nacht bij aankomst 's avonds op vliegveld. Mooie nette grote kamer. Lekker een nachtje bijkomen van de reis en een goed ontbijt in de ochtend. Daarna verder door naar het centrum, Manhattan. Gratis shuttle-bus, ideaal.

Mwah

Ontbijt was niet super.

We kwamen laat aan in Newark. We dachten slim te zijn en een hotel te pakken naast het vliegveld. Voordat we de shuttle bus gevonden hadden en de bus was gekomen, hadden we al in NY kunnen zijn... De volgende dag waren we wel weer snel op Newark: met de shuttle!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Locatie bij drukke vliegveld Newark - handig voor reizen vanuit New York
    • Suite met Kingsize Bed en een Slaapbank

Zwembad water was vies! En helaas klein en alleen een binnenbad - misschien onvermijdelijk gezien locatie bij vliegveld. Marriott mag nog veel beter milieu-vriendelijk mogen worden: plastic borden, bestek steeds - er is zoveel afval en geen afvalscheiding in het restaurant - zou een uitstekend manier zijn om de bevolking te leren recyclen! In de kamer een klein recycling bak - maar wat er in mag moet men gokken...

Ontbijt inbegrepen - is niet overal zo in de VS - en met een goede keuze; heerlijk comfortabele king sized bed! Locatie was essentieel: op luchthaven, met ook voldoende ruimte met sofabed voor gezin

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ligt dicht bij vliegveld.
    • Tweepersoonssuite met Slaapbank

Ontbijt mag uitgebreider. Plastic borden en bestek geen probleem wel zonde van milieu. Maar of dat opweegt tegen afwas machines??? Je moet borg betalen van 179 dollar via je creditcard houdt daar rekening mee. Wordt dan gereserveerd op je kaart. Je kunt vanuit hotel nergens heen zonder vervoer ligt tussen twee high ways.

Ligt dicht bij vliegveld. Geen last van geluid. Ontbijt was basis maar prima. Er was wel fruit tov eerdere meldingen. Als je naar NY wilt is het wel even reizen (kleine 45 minuten ) maar goed te doen. Wij hebben Uber gebruikt (gemiddeld 5,5 dollar enkele reis met zijn 2en) naar pennstation Newark en vanuit daar met Path trein naar NY (enkele reis 2,75 dollar 10 ritten kaart 21 dollar) daarna Subway kaart van 7 dagen onbeperkt genomen voor 32 dollar. Shuttle bus van vliegveld naar hotel vind je op P4. En komt om het kwartier. NY citypass is aanrader maar je kunt geen rij skippen.

Prima prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonssuite met Slaapbank

Communicatie via email met hotel kan beter en vermeld vooraf waar de luchthaven shuttle op vliegveld aankomt.

Prima kamers met kwalitatief goed bed-bank waar kind prima op geslapen heeft. Luchthaven shuttle is perfect en rijdt om het kwartier zijn rondje tussen hotel en luchthaven. Tip voor Booking.com/Hotel: Vermeld waar de luchthaven shuttles op Newark Intl Airport vertrekken. Ontbijten is typisch Amerikaans maar dik in orde, voldoende aanbod, ook van vers fruit. Al-met-al: Prijs/kwaliteit is in orde.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Nette kamers, dichtbij vliegveld met gratis airportshuttle...
    • Tweepersoonssuite met Slaapbank

Plastic ontbijtservies... Messen, vorken, lepels, borden en bekers, allemaal wegwerp.

Nette kamers, dichtbij vliegveld met gratis airportshuttle service. Ontbijt standaard en goed.

Heel goed, gratis ontbijt

Heel goed, gratis ontbijt

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Dicht bij het vliegveld ideaal voor als je laat op Newark landt.
    • Tweepersoonssuite met Slaapbank

Heerlijk geslapen in de fijne bedden. Shuttle service was ideaal op het vliegtuig kon je ook gratis bellen met het hotel.

Geen faciliteiten qua eten

Geen faciliteiten qua eten

Goed voor een nacht

Geen restaurant

Wirlpool

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Ruime kamer
    • Suite met Kingsize Bed en een Slaapbank

Ontbijttijden te beperkt, daardoor te druk

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Goed hotel, waar voor je geld!

Drukte bij het ontbijt

Goede ruime kamer. Shuttle naar AirPort en vandaar met de shuttle naar shopping Centre. Top!

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Het was fijn dat we onze koffers bij aankomst (savonds 23:00...

Het ontbijt was niet goed georganiseerd. Er was geen plek genoeg om alle gasten die aanwezig waren te kunnen laten zitten. Een rij van meer dan een half uur voor de broodrooster. Door het grote aantal gasten konden ze de voorraad niet aan waardoor je vaak mis pakte.... Plastic bestek en servies.

Het was fijn dat we onze koffers bij aankomst (savonds 23:00 uur) direct konden laten opslaan in het hotel, de volgende ochtend moesten we de kamer alweer om 11 uur verlaten. Dit scheelde een hoop gejouw. Ook de gratis WIFI was gewoon op de hotelkamer te benaderen :-)

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

De locatie, dicht bij vliegveld

Het feit dat extra $ 20,- op mijn credit card werd gereserveerd voor het geval we iets zouden gebruiken naast de hotelkamers. Er was helemaal geen minibar en het ontbijt was bij de kamerprijs in begrepen. Helemaal idioot was het feit dat als die extra reservering contact zou worden voldaan, dat dan $ 150,- als borg zou moeten worden betaald. Ronduit idioot en beledigend dergelijk wantrouwen richting de gasten.

De locatie, dicht bij vliegveld

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

mooie kamer heel netjes, gratis internet

gevraagd om taxi te bellen naar de cruiseterminal, geen officiële (zonder meter) en 55 dollar betaald om 10 min rijden, niet doen zijn oplichters

mooie kamer heel netjes, gratis internet

• Beoordeeld op: 26 april 2016