Beoordelingen over Staybridge Suites New Orleans French Quarter Downtown 3-sterren

501 Tchoupitoulas at Poydras, New Orleans Central Business District, New Orleans, LA 70130, Verenigde Staten

#82 van de 159 hotels in New Orleans

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Een Amerikaanse beleving met een goed hotel in midden Orleans als basis
    • Tweepersoonsstudio met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Zwembad is klein en weinig optie om buiten te zitten Water ruikt erg naar chloor, maar ook dit is normaal daar Voor Nederlandse begrippen een erg basis/Amerikaans ontbijt maar met vers fruit. Het is een uitdaging om vezelrijk/gezond te ontbijten, maar dat is normaal in dit deel Amerika.

Personeel is erg behulpzaam, kamer en sanitair is goed en schoon. Bed heerlijk zacht en voor alleen zeker groot genoeg Wi-Fi heeft in hotel goed bereik!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

niet
    • Standaard Studio

Bij aankomst bleek er iets te zijn met een wateroverlast. Ik kon niet in mijn kamer. Werd doorgestuurd naar For Points Hotel, wat aan Bourbon street ligt: De lawaaigste straat van Mew Orleans. Ondanks mijn vraag of ik retour kon naar Staybridge, ondanks dat ik 3 x ben langs gelopen, mijn email heb achter gelaten: Het hotel heeft geen contact met mij opgenomen, ook niet voor een ander alternatief . Ik vind dit uiterst klant onvriendelijk. Ik zal dus nooit meer Staybridge boeken

Perfect hotel op loop afstand van New Orleans centrum
    • Tweepersoonsstudio met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Niets, perfect hotel voor bezoek aan New Orleans, Misschien als je wil zwemmen, is het zwembad wat klein (geen min punt voor ons, wij hadden hier nl. geen tijd voor)

Hotel straalt sfeer uit. Zeer ruime kamer met volledige keuken en zit hoek, goede ligging voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Goed ontbijt. Hotel heeft een eigen ruime parkeer garage (tegen betaling). Centrum New Orleans op loop afstand.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Betaalbaar hotel nabij centrum
    • Standaard Studio

Liften vaak traag en vaak een defect. Oude inrichting en indeling.

central gelegen tussen oude centrum en conference venue. Uiterst vriendelijke en behulpzame staf. Business centrum helemaal top. Grote kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Leuk hotel, vervelend personeel
    • Suite met 1 Slaapkamer en 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

De mensen aan de receptie waren onbehulpzaam en leken totaal onbekwaam. Enkele voorbeelden: 1) Tijdens het inchecken werd mijn naam niet goed genoteerd. Een paar dagen later werkte mijn sleutel (voor de 2e keer) niet meer. Wanneer ik naar de receptie ging werd mij verteld dat mijn kamer onder een andere naam geregistreerd was, en dat ik niet in het hotel ingecheckt was. Ik heb 30 minuten moeten wachten tot ik mijn kamer terug in kon. 2) Een collega van mij boekte een kamer voor 1 persoon. Bij aankomst vroegen we of het mogelijk was om die kamer te annuleren. Dat bleek geen probleem, maar enkel de manager kon zo een wijziging uitvoeren. Die zou de volgende dag aanwezig zijn. De volgende dag was de manager niet aanwezig, en er werd ons verteld dat we nog een dag later moesten terugkomen. Op de 3e dag konden we de manager spreken. Die vertelde ons dat we 2 dagen eerder waren ingecheckt in de kamer (zonder dat we ooit een sleutel gekregen hadden), en dat we voor de eerste 2 nachten zouden moeten betalen. 3) Wanneer ik reis voor mijn werk heb ik een factuur nodig om terugbetaald te worden. Ik had dit dan ook vermeld wanneer ik het hotel boekte. Toen we vroegen om een factuur op te maken bij het uitchecken bleek dit echter bijzonder moeilijk te zijn. We hebben 40 minuten staan wachten tot het personeel dit in orde kreeg, waardoor we met grote vertraging op de luchthaven toekwamen. Het personeel was daarenboven bijzonder ongeduldig en onvriendelijk. Een ervaring om snel te vergeten!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Het verblijf was uitstekend.

Wij zaten op de 2de verdieping en hadden geen mooi uitzicht

Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. De kamer ruim en verzorgd.

Nolicious

De ontbijtzaal

De kamer

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De kamer

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Onze luxe kamer en gratis diner op maandag, dinsdag en...

Vrij veel geluidsoverlast in de avonduren (sirenes, etc.). Dit verwacht je niet als je op de 14e verdieping ligt.

Onze luxe kamer en gratis diner op maandag, dinsdag en woensdag. Verder toplocatie, op loopafstand van het centrum en andere attracties.