Beoordelingen over Congress Suites at the Strand 3-sterren

1052 Ocean Drive, Miami Beach, FL 33139, Verenigde Staten

#324 van de 390 hotels in Miami Beach

5,9

5,2

Goede locatie aan het strand en net hotel.
    • Junior Suite met Queensize Bed

Het was bij het boeken niet duidelijk geworden dat er geen privé parkeerterrein aanwezig is. Het hotel ligt aan een zeer drukke boulevard. Je mag de auto even voor de deur parkeren voor het uitladen van de koffers. Dan zijn de opties om de auto aan de overkant langs het strand te parkeren, $ 45 per dag, alleen zijn dan geen plaatsen beschikbaar. En anders kun je twee straten verderop naar de parkeergarage in 11th Street, $ 20 per dag. Wij hadden nog mazzel in de parkeergarage want toen wij eruit kwamen was hij vol en ik zou niet weten wat je dan nog voor optie hebt.

De suite was erg ruim en mooi ingericht met vanaf de balkons mooi schuin zicht op de zee en het strand. Locatie was super ten opzichte van het prachtige strand.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Overal dicht bij en een grote studio tot onze beschikking

Snachts doe je geen oog dicht. Onder het hotel zijn cafe's en de bonk muziek gaat zeker tot 4 uur s'morgens door. Nee beter een hotel te nemen een straat van oceaan drive af, dan slaap je tenminste nog. Eens maar echt nooit meer!!!!

Overal dicht bij en een grote studio tot onze beschikking

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Mooie ruime kamer, toffe locatie.

Zeer luidruchtige buurt. Tot wel 3u 's nachts! We hadden een geconfirmeerde reservatie voor 3 volwassenen, maar bij aankomst was de kamer maar voor 2 voorzien: de slaapbank was nog niet opgedekt, er waren geen lakens voorzien, en er waren slechts handdoeken voor 2 personen. Dit was wel allemaal binnen het uur opgelost.

Mooie ruime kamer, toffe locatie.