Beoordelingen over Summer Bay Orlando by Exploria Resorts 4-sterren

17805 US Highway 192 West, Kissimmee, FL 34714, Verenigde Staten

#47 van de 235 hotels in Kissimmee

Mooi, netjes ruim
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Vaatwas stuk, appartementen is heel gehorig, je verstaat alles van de buren, weinig slaap gehad. Ze bellen elke dag niet om het probleem op te lossen maar om je te lokken voor time sharing.

Mooi, netjes ruim

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het complex is ruim, met meerdere zwembaden.
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Het lag vrij afgelegen, je hebt wel echt een auto nodig. Het waterpark in het meer is een beetje vergane glorie. Er is een Piratenpark op het resort maar daar moet je 25 euro pp voor betalen, dat is het niet waard.

Het complex is ruim, met meerdere zwembaden. Het appartement is ook ruim, grote kamers en badkamers. Fijn balkon, airco, eigen wasmachine en droger. Er zijn een paar eetgelegenheden op het resort, maar is vooral afhalen en snacks. Smaak was redelijk.

Erg net en compleet hotel voor verblijft tussen de parken.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Voor zo'n luxe complex was het jammer dat de douche eerst 5 minuten moest lopen voor hij warm werd. Dus achter elkaar aan douchen. Helaas geen koelkast op de kamer. Let op! Op de foto's staat een mooi zwemmeer. Ziet er ook zeker verzorgt en compleet uit. Maar het bord dat er ook krokodillen zwemmen staat niet afgebeeld. Wij vonden het geen fijn idee om hier te zwemmen of een jetski te huren. Helaas...

Erg schone kamer en omgeving. Erg veel tedoen als je op het resort blijft. Diverse zwembaden wembaden. 3x een Pendelbus nasr Disney en 1x naar Universel per dag

Ruim, veel zwembaden.
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

We werden bij aankomst (doodmoe en Nederlandse tijd midden in de nacht) door een opdringerige medewerkster “gestrikt” voor een presentatie over het park, zodat we onze vrienden en familie ook konden vertellen over hoe mooi het allemaal was enzo. In ruil voor de anderhalf uur durende rondleiding, zouden we fikse korting op Disney tickets krijgen. De presentatie bleek een verkooppraatje voor time-sharing, of we even voor 19.000 mede-eigenaar wilden worden van een appartement. Alles was supervriendelijk, totdat we duidelijk maakten dat we niet geïnteresseerd waren. Dat gaf een onaangenaam gevoel.

Ruim, veel zwembaden.

Goed hotel! Pas op voor time-share
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Bij het inchecken word je meteen belaagt voor time-Sharing! Dit is erg misleidend voor toeristen.

Ontbijt was erg simpel, eten van plastic borden was niet erg fijn. Ook was er weinig beleg voor op brood.

Heel prima accomodatie
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Geen koelkastje op de kamer

Prachtige vernieuwde kamer. Alles rook nieuw. Lekkere bedden. Het hotel/appartementen complex is bijna een dorpje op zich met verschillende zwembaden en restaurants. Binnendoor naar Publix supermarkt. Wij waren hier maar 1 nacht ivm dichtbij vliegveld, maar je kunt je er zeker dagenlang vermaken. Wij betaalden met 4 personen 1 nacht incl ontbijt maar 72 euro.

Verblijf is mooi en ruim met veel faciliteiten.
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Na het inchecken wordt je direct doorverwezen naar een andere balie. Je krijgt een heel verhaal over kortingen op tickets maar dan moet je wel een afspraak maken en 20 dollar borg betalen. Let op het is time sharing. Wij vonden ze heel opdringerig jammer dat het hotel daar aan meewerkt.

Mooi en ruim opgezet complex. Veel faciliteiten.

Ruime kamers
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

In onze 10 dagen verblijf is er geen enkele keer housekeeping geweest om onze bedden te verschonen of schone handdoeken te geven . Dat ging tegen een meerprijs van 25 dollar per dag. Dat vond ik voor een resort dat al 200 per nacht kost wel veel

Ruime kamers

Heerlijk resort! Zeer kindvriendelijk!
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Vorig jaar hebben wij dit resort ook bezocht. Het is jammer dat ze nog steeds bij nieuwe gasten proberen om jouw een timesharing contract door je neus te duwen. Gelukkig als je Nee zegt, laten ze jou ook met rust.

Het is een prachtig resort, met mooie zwembaden en meerdere speeltuinen. Het resort ligt op een klein kwartiertje rijden van Disney. In de buurt tref je meerdere restaurantjes. De appartementen zijn goed onderhouden en schoon. De keuken is van alle gemakken voorzien en bij aankomst ligt er ondermeer waspoeder en afwasmiddel voor je klaar. Wij vinden het resort echt een aanrader voor gezinnen!

Ideaal resort voor Disney
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Er moeten echt wat bankjes bij de speeltuintjes gezet worden!

Het complex was zeer schoon en goed onderhouden, ligt op 2 minuten van supermarkt en hw192 met allereli winkels en restaurants. Ook disney was slecbts 15 mjnuutjes rijden. Toen wij er waren (meivakantie) was jet ook heerlijk rustig - altijd zat bedjes bij het zwembad

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Kamer heel leuk, door hun check in verkoop verhaal is echter het gevoel van deze accommodatie slecht
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Bij check in zeiden ze dat we waren uitgenodigd voor een ontbijt en boottocht voor hun property te bekijken. Voor onze tijd (1.30 uur) met hun te belonen kregen we 125 dollar in kredietkaart. Anderen kregen 180 dollar korting op aankoop tickets (Disney was 400 , werd 220). We hebben dit gedaan, we moeten toch eten en de kids houden van een boottocht. De dag erachter 8 uur gaan we naar afspraak. Heel veel volk komt. We worden per gezin apart geroepen naar het ontbijt. Na het ontbijt (koffie en appelsap, dus 5 min) hebben we wat uitleg gekregen over accommodatie. We vroegen achter de boottocht en die kregen we. Na een uurtje zagen we nog geen einde in zicht. Er was een verkoper in maatpak die ons een kamer wou verkopen voor daar en over heel de wereld! We zeiden dat we geen interesse hadden maar we werden niet uit hun klauwen verlost. Nog eens naar beneden en dan nog eens naar boven. Komt er een manager nog eens de pieren uit onze neus halen. Op een gegeven moment zei ik we are not happy, we are gonna miss our shuttle bus. Ze bleven maar verder doen. Om 10.15 uur zagen we de uitgang en het geld. Het was het niet waard. Doe het niet!!

Goede kamers. We hadden een kamer met 1 aparte slaapkamer en was ruim.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Nette kamer, goed resort
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

We hebben 2x om een kinderbed gevraagd maar deze kwam niet. omdat we een upgrade van de kamer hadden gekregen (waar we achteraf $ 100,- extra voor hebben betaald zonder dat dit vermeld werd), hebben we de kussens van het bankstel gebruikt om een kinderbedje van te maken.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goedkope uitvalsbasis.
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Inchecken niet zonder problemen. Volgens resort had booking.com mijn voor- en achternaam verwisselt. De boeking konden ze corrigeren, maar toen werd de prijs ineens ook 25 dollar per nacht duurder. Nadat ik hierover iets zei werd de prijs aangepast. Vervolgens werd nog gepusht om een timeshare bijeenkomst bij te wonen (wisten we van tevoren ). Opmerkelijk ook dat bij het meer waarschuwingsborden staan voor onder andere slangen en krokodillen en 50 meter verder kinderen in het water kunnen spelen.

Goede kamer voor een goede prijs. Kamer compleet. Goed bed. Ook voorzien van wasmachine en droger. Bij het complex enkele gratis zwembaden.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

hier zien ze mij nooit meer!
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Ik raad dit resort aan niemand aan, Het eerste appartement was vuil, er lag veel haar in de badkamer en ook de hot tub zat vol met haar en ook aan de randen was het gewoon echt vuil. Er zaten ook veel kakkerlakken in de slaapkamer en woonkamer. Toen ik dit alles ging gaan melden geloofde de dame aan de receptie mij niet en was ze enorm arrogant. uiteindelijk toch een andere kamer gekregen omdat ik niet weg ging. Het andere appartement was oud, er was een onaangename geur en de elektriciteit in de badkamer werkte niet. Toen ik dit ging melden de dag nadien gingen ze iemand sturen in de loop van de avond, helaas moesten we wel ter plaatse blijven waardoor we een volledige avond kwijt waren. uiteindelijk stelde de man toen voor om naar een voorstelling te gaan van het restort, waarbij je een ontbijt kreeg aangeboden en na afloop 100 dollar kreeg. Dit alles ging maar 1u in beslag nemen en dit was zogezegd ter compensatie. Daar aangekomen werden we toegewezen aan een dame, die mee ging ontbijten, van een aangenaam ontbijt was geen sprake want het was snel duidelijk dat het niet om het ontbijt ging maar om de 'voorstelling'. Na het ontbijt werden we meegenomen naar een andere ruimte met allerlei computers, daar probeerden ze ons een nieuw soort van time sharing aan te praten, eerst moesten we 8000 euro betalen voor goedkoper op reis te gaan, omdat we niet toehapten was plots 6500 ok, omdat we opnieuw nee zeiden kwam de manager erbij en die zei dat 2800 euro ok was, toen we zeiden dat we hier eerst wouden over nadenken was de manager plots een stuk minder vriendelijk en gooide gij de papieren weg om kwaad weg te lopen. uiteindelijk heeft dit alles meer dan 2 uur in beslag genomen, waardoor we toch al een groot deel van onze dag in universal kwijt waren. Ook kregen we nog als antwoord dat we bij problemen uiteraard niet geholpen worden omdat we geen lid waren van de time sharing club. Naar mijn mening moeten ze elke klant gelijk behandelen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Geweldige schone kamers met fijn zwembad

30 min van Orlando centrum

Heerlijke ruime kamer. Erg schoon. Meerdere zwembaden op loopafstand. Waterparkje voor kids. Vriendelijk personeel supermarkt in de buurt en Starbucks op t terrein. 10 min van de Disney Parken

Kamers kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken.
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Kamer totaal geen luxe, niet wat we gewend zijn van Amerika. Totaal geen housekeeping, alleen bij extra betaling. Wifi zeer slecht.

Personeel was vriendelijk. Zwembad was leuk.

Een fijne plek, een dorp op zich
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

In de badkamer miste handige badkamerrekjes om handdoeken over te hangen. Jammer dat er wat opdringerig bij incheck werd gevraagd deel te nemen aan een tour over het park van 1 1/2 uur, zodat je een beeld krijgt van alles wat er is. Zelfs na uitschenk was dit nog mogelijk. Kennelijk met het doel je te vragen te investeren

Het luxe appartement met 2 slaapkamers was heerlijk. Lekker ruim, schoon en voorzien van een compleet ingerichte keuken. Twee zwembaden op het resort zijn 24/7 open. Heerlijk, vooral voor de tieners.

Zalig, en zeker ons hotel als we terug reizen.
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Ik begrijp 1 ding niet hoe je deze accommodatie soms heel slecht ziet beoordeeld, Ons klein appartementje was gewoon af. Keuken perfect in orde, badkamer ook, kamer volledig in orde met heel mooi zicht op zwembad. 1ste indruk was Heel proper alles, zowel in de keuken als erop en ook zo voor badkamer. Je mag alle zwembad gebruiken zonder kosten, Het hoofdzwembad aan heeft de enige als regel dat je er vanbuiten geen drank mag meenemen, dat staat op sommige borden van andere zwembaden maar na navraag is die regel er niet meer, en door de drukte van die hoofdzwembad bleven we meer voor de kinderen in de andere die perfect waren voor ons. We voelden er ons echt thuis! Je hebt er een Publix store denk ik op 10 min stappen ->3 min met de auto. En Goede tips voor mensen -> Zeg gewoon dat jij u Park tickets al hebt dan laten ze u met rust over timesharing ;-) En ga er een dagje later bij de balis als je er echt wilt hebben. Wij hadden die van ons vanuit belgie al aangeschaft.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Relaxt verblijf, zeer kindvriendelijk
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Bij het inchecken waren ze erg opdringerig, ze wouden graag dat wij naar een meeting kwamen. Zogenaamd om meer over het park te weten te komen, kwam je dan kon je na af loop goedkoop kaartjes kopen voor pretparken. Wij hebben het uiteindelijk niet gedaan en gelukkig werden wij daarna met rust gelaten.

Er zijn veel zwembaden en veel speelgelegenheden voor kinderen. Het appartement was van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Het complex wordt goed onderhouden en ondanks dat er veel appartementen zijn, krijg je dat gevoel totaal niet.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prachtig appartement, voor herhaling vatbaar!
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Niet echt vriendelijk personeel bij het inchecken.

Prachtig mooi resort met appartement aan het zwembad. Schoon, ruim, perfecte locatie. Een aanrader en om terug te komen!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Uitstekend appartement
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De slaapbank is qua comfort niet geschikt voor volwassenen. De gratis wifi is stabiel maar traaaaaag.

Wij zaten in een appartement met een 2 persoons slaapkamer en een woonkamer met slaapbank. Zowel het appartement als het complex zijn goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Bij elk gebouw is een zwembad en bubbelbad nabij, evenals kleine speeltuinen. Net buiten het complex (nog te lopen, maar auto is beter) zit een grote supermarkt en een prima restaurant voor ontbijt, lunch en diner (Denny's). Het appartement was goed ingericht en compleet met vaatwasser, wasmachine en droger, inclusief wasmiddel/poeder. Ook de keuken was compleet met apparatuur en keukengerei. Er is een kluisje in de kamer. Naast handdoeken zijn er o.a. ook badlakens voor het zwembad, tissues, keukenrollen en één koffiepad om mee te beginnen. Locatie t.o.v. de attractieparken is prima (o.a. Disney World ruim 15 minuten). We zijn een paar keer benaderd voor verkooppraatjes over timesharing en/of een soort van reisbureau (waarvoor je duizenden dollars moet betalen om lid te mogen worden). Steeds vriendelijk eenmaal 'geen interesse' zeggen volstaat echter. Wij zijn op een derde benadering toch ingegaan vanwege de forse korting op tickets voor een attractiepark. We hebben het verhaal netjes aangehoord, zijn niet op het aanbod ingegaan en hebben netjes de korting ontvangen. In tegenstelling tot andere reviews aangeven: men bleef beleefd; er was geen sprake van bovenmatige druk om ter plaatse te tekenen. Al met al een prima week hier gehad. Verhouding prijs/kwaliteit is prima. Voor herhaling vatbaar.

Ok prijs-kwaliteit.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

onpersoonlijk hotel. Ontbijt op plastic bordjes en veel te weinig plaats om te zitten. Voor alles betalen wat je wil gebruiken.

goede bedden en voldoende ruime kamer. Goede faciliteiten voor kinderen maar je moet voor alles extra betalen. Goede uitvalbasis om Orlando te bezoeken.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Heel leuk verblijf, grote kamers, proper. Wij zouden hier terug komen.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Het ontbijt is aan de minimale kant qua keuze, maar ik denk dat we in Europa meer gewoon zijn. Je had keuze tussen 4-tal muffins, 4-tal bagels en toast. Er was enkel geen beleg. Roereieren, 1 soort confituur en smeerkaas. Koffie, thee, chocomelk water en fruitsappen. Dus wel ok.

Grote kamers, met ruime bedden, proper, ruime badkamer ook proper. Douche in bad , maar zeer aangenaam. Leuk complex met zelfs 24u zwembaden en je dus aan nachtzwemmen kan doen. We hebben 1 bar en 1 restaurant uitgeprobeerd en beiden echt ok! Bar serveert ook eten (wings, hamburgers, sandwiches) en deze waren zeer goed. Italiaans restaurant gedaan en ook hier degelijk eten voor de prijs die je betaalt. Locatie is op 35-40 min van universal orlando, dus zeker ook goed. Vlakbij supermarkten en andere restaurants, goede parkeergelegenheid die gratis is!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Was een nette schone kamer .
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Het was jammer dat er zon felle lamp aan gaat als je binnen komt. Dat geeft een hele goedkope uitsttaling.S' avonds had ik de schemerlampen aan en was mijn gevoel over de kamer oke voor de prijs ... tip als je low budget reist neem wat sfeer verlichting mee... Bed & Bad waren schoon .

Was een nette schone kamer .

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Kindvriendelijk
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Verkooppraatjes timesharing. Werd ons een gratis ontbijt beloofd en tour door het resort per boot. Uiteindelijk bleek hier een verkooppraatje en dat je dingen moet ( mag) afnemen.

Kindvriendelijk Veel accomodaties Nette appartement Zeer ruime kamers Dichtbij supermarkt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verzorgde kamers, alles mooi schoon
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Alles was eigenlijk wel ok.

Prima verzorgde kamers, alles mooi schoon

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooi resort.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Mooi resort.Schoon,vriendelijk personeel en fijne zwembaden en faciliteiten

Heerlijk complex ruime kamers schoon en fijne zwembaden.
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Heerlijk complex ruime kamers schoon en fijne zwembaden. Supermarkt en Starbucks op loopafstand

Locatie was perfect voor de Disney parken
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Locatie was perfect voor de Disney parken Het resort op zich gaf alle rust

Goede bedden en lekker bad
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Super appartement voor een hele redelijke prijs

Perfecte uitvalsbasis voor de pretparken
    • Luxe Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Ruim appartement met zwembaden op loopafstand

Locatie was goed, zwembaden fijn.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Locatie was goed, zwembaden fijn.

Ontbijt valt tegen.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Ontbijt valt tegen. Weinig keus. Elke dag hetzelfde.

WiFi werkte niet of slecht

WiFi werkte niet of slecht

Er moest betaald worden voor een aantal activiteiten op het...
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (8 Personen)

Er moest betaald worden voor een aantal activiteiten op het resort.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Als.je geen kinderen hebt ga er niet heen
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Erg gehorig zeker omdat er veel kinderen zijn

Weer

Het geheel was supet

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Veel korting op (Disney) parken, hiervoor moet je wel 1,5...

Weinig keus mbt eten.

Veel korting op (Disney) parken, hiervoor moet je wel 1,5 uur naar een presentatie. Geen verplichtingen!

5,5
    het park is uitstekend, hotel raad ik niemand aan.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

het hotel is oud en vies

het park is uitstekend, hotel raad ik niemand aan.

Zeer goede lokatie om
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Het ontbijt is weliswaar inbegrepen maar is een ontbijt eigenlijk niet waardig.

Wij hebben genoten
    • Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Het appartement was uitstekend. Alles wat je nodig hebt is er en zelfs nog meer.

zeer matig
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

kostte niet veel maar kamers erg armoedig. Ontbijt was echt slecht..... 1 nachtje en dan snel weer door...

Mooi hotel met veel faciliteiten
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Maak geen gebruik van een uitnodiging waar je extra's of geld krijgt aangeboden dit is voor Timesharing!

Goed ontbijt, toast eieren fruit

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Alles was goed

Kamer was heel ruim, ligging zwembad

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

• Luxe Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Geen spa/bubbelbad, zoals in de omschrijving stond

Kamers waren mooi

• Beoordeeld op: 16 april 2017

personeel heel behulpzaam, zwembaden zijn leuk

ontbijt is zeer basic

personeel heel behulpzaam, zwembaden zijn leuk

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Ligging ten opzichte van Disneyland .
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Ligging ten opzichte van Disneyland .

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Super , een echte aanrader

Super , een echte aanrader

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Mooi resort, goede faciliteiten en perfecte lokatie.
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Mooi resort, goede faciliteiten en perfecte lokatie.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Erg mooi resort en goede ptijs
    • Standaard Kamer met 2 Queensize Bedden bij Crown Club Summer Bay

Het is een super resort met veel mogelijkheden mooie kamers en mooie zwembaden kort bij Disney parken

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Goede en schone kamers, lekker zwembad, goed ontbijt...

Enige nadeel is dat er geen koelkast op de kamer was.

Goede en schone kamers, lekker zwembad, goed ontbijt (vergeleken andere hotels in Amerika), goede WiFi en een goede locatie.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Bereikbaarheid is goed.

Bij binnenkomst van de kamer viel deze meteen tegen. Lijkt totaal niet op de fotos. Ook 3 van de lampen waren defect bij melden werd gezegt dat onderhoud de volgende zou komen als vertrokken waren ☹️☹️☹️ bedden zeer slecht bijna niet kunnen slapen. Geen aanrader dus. Zeer kind onvriendelijk omdat de peertjes uit de lampen waren gedraait.

Bereikbaarheid is goed.

• Beoordeeld op: 14 april 2016

De kamers waren ruim en de bedden comfortabel.

Alles in de ontbijtruimte was van plastic. Plastic bordjes, bekertjes, bestek (ook nog eens individueel verpakt in plastic). Niet echt milieuvriendelijk en ook niet echt smakelijk om op te eten.

De kamers waren ruim en de bedden comfortabel. Het domein was heel mooi, met verschillende zwembaden en activiteitenmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Kakerlakken in slaapkamer + huiskamer.

Kakerlakken in slaapkamer + huiskamer. Als famile 10 maanden van te voren bij boeking gevraagd om bij elkaar te zitten, helaas wij zaten verspreid over het hele resort.Moest betaald worden bij de zembaden. Behoorlijk afgezet bij boekingen voor het Disneypark. Bij receptie geleur om timesharing.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Wij vonden het Summer Bay Resort echt fantastisch.

Naast alle positieve punten moet ik ook een tweetal minpunten benoemen: - de airco op de hotelkamer, geplaatst onder het raam naast een bed, sloeg elk kwartier aan en maakte daarbij redelijk was lawaai. Wij hebben ons daar niet heel erg aan gestoord, maar ik kan mij wel voorstellen dat dit voor veel mensen een grote bron van ergernis kan zijn. - het ontbijt is netjes, maar niet super uitgebreid. Mocht je langere tijd op Summer Bay verblijven kan dat dus saai worden. Ze bieden koffiebroodjes, verschillende muffins, verschillende bagels, wit brood, sinaasappels, gevulde omelet, worstjes, vier soorten müsli, melk en diverse soorten warme en koude dranken. Niet super uitgebreid dus, maar voldoende om je lege maag mee te vullen. De ontbijtruimte is niet al te groot, maar wij hebben nooit problemen gehad met het vinden van zitplaatsen. (We hebben er 2,5 week gezeten)

Wij vonden het Summer Bay Resort echt fantastisch. Wij verbleven in het Crown Club Inn hotel en werden daar zeer goed geholpen! Ik zou dit hotel absoluut aanraden aan vrienden en familie. De kamers van het hotel zijn basic, maar wel groots van opzet en voorzien van alles wat je mag verwachten in een hotelkamer. Daarnaast mag je gebruik maken van alle faciliteiten van het Summer Bay Resort en dat resort straalt echt vakantie uit! Prachtig aangelegd en de foto's die je op de website ziet staan komen 100% overeen met de werkelijkheid! Ondanks dat wij de meeste dagen in Disney en Universal verbleven hebben we ook enkele dagen op het resort zelf gebruik gemaakt van de zwembaden en die zijn erg netjes! Er is zelfs een compleet entertainmentprogramma waarmee je al een week kunt vullen! Daarmee is Summer Bay eigenlijk een vakantiebestemming op zich! Natuurlijk komen de meeste mensen voor de themaparken naar Orlando en die liggen allemaal op 20 tot 25 minuten afstand van Summer Bay. Goed te doen dus! Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik het personeel van Summer Bay absoluut top vind! Er staan altijd meerdere medewerkers voor je klaar bij de receptie en die helpen je altijd met een glimlach. Wij kwamen om 23:30 uur 's avonds aan bij het hotel. Een lampje op onze kamer maakte een tikkend geluid en daar wilde ik melding van maken. Tevens vroeg ik of er ook koelkasten beschikbaar waren voor op de kamer en waar de dichtstbijzijnde supermarkt zou liggen. Alle vragen werden direct netjes beantwoord en ook de koelkast en lamp werden direct geregeld. Wij konden nog even naar de Walmart (XXL supermarkt op 5 minuten rijden van Summer Bay) en ondertussen werden onze 'problemen' verholpen. En dat terwijl wij aangaven dat we daar absoluut geen haast mee hadden en het ook in de loop van de week een keer opgelost kon worden ... Het was immers al 23:30 uur op vrijdagavond. Al met al, ik ben super tevreden over Summer Bay en dat wil ik daarom ook hier graag laten weten!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Zeer luidruchtige airco, geplaatst onder het raam waardoor...

Zeer luidruchtige airco, geplaatst onder het raam waardoor de koude luchtstroom over je benen heen gaan. Zeer slecht ontbijt. Goedkoop en overvol. Alles is snel op en je zit in een vergaderzaal te ontbijten omdat de huidige ontbijt zaal vol was. Orlando Bay is eigenlijk geen hotel, maar appartementen complexen (time share) waar ze het hotel er maar bij doen.

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

Goede service

Er worden prepaid kosten ingehouden op je credit card om de uitgaven op het resort zelf te dekken. Dit was geen vrije keuze

Goede service Compleet ingericht appartement inclusief starterskit (afwasmiddel, vaatwas middel, sponsjes, wc papier etc.) Wasmachine en wassdroger, vaatwasser aanwezig in appartement Voldoende privacy Zwembad voor de deur Parkeerplaats voor de deur

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Faciliteiten op het park, ontbijt

Kamer in hotel gedateerd en smoezelig

Faciliteiten op het park, ontbijt

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Grote 2 kamer appartement,20 min rijden vanaf magic kingdom.

Grote 2 kamer appartement,20 min rijden vanaf magic kingdom. Genoeg leuke eettenten binnen 5 min afstand

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Prachtig resort met zeer ruime en schone appartementen.

Prachtig resort met zeer ruime en schone appartementen.

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Prijs-kwaliteit

Prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Schoon, ruim, goed gelegen.

Geen koelkastje of kluisje op de kamer, afstandsbediening tv werkte niet.

Schoon, ruim, goed gelegen.

• Beoordeeld op: 23 november 2015

ruime kamers.

Afstand naar het centrum.

ruime kamers.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Time share

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Ruime schone kamer

Ontbijt zeer slecht!

Ruime schone kamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Korting op de kaartjes nav bezoek timeshare, maar uitleg van...

Korting op de kaartjes nav bezoek timeshare, maar uitleg van 90 minuten werd meer dan 2 uur!

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

locatie, vlakbij Disney

Agressieve verkopers bij het preview center.

locatie, vlakbij Disney faciliteiten, fantastisch voor kinderen.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.