Beoordelingen over Tahiti All-Suite Resort 4-sterren

5101 West Tropicana Avenue, Las Vegas, NV 89103, Verenigde Staten

#16 van de 53 vakantiewoningen in Las Vegas

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fantastisch hotel, schoon en ruime kamers. Heerlijke zwembaden
    • Studio met Kingsize Bed

Ontbijt is karig (beagel, muffin en 2 stuks fruit) maar de dame die daar rondliep was erg aardig.

Fantastische schone ruime kamer en badkamer. Bed slaapt geweldig. Zwembaden zijn ook top! Locatie is ver genoeg om te relaxen (geen lawaai en toeterende treinen). Gratis parkeren. Mocht je naar de Strip willen dan is er een gratis shuttlebus aanwezig. Neem wel de stop bij The Mirage. We hebben 3 dagen erg genoten.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

redelijk
    • Studio met Kingsize Bed

Onze boeking werd dubbel afgeschreven en hebben tot op heden ons geld nog steeds niet teruggekregen (2 weken later). Het hotel is verder oke. Auto is handig aangezien het hotel ver weg ligt van de strip. Ontbijt is vrijwel niks (gezien de prijs), bestaande uit toast met alleen jam, koffie en wat fruit.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Kamers ruim en schoon.
    • Studio met Kingsize Bed

Wij hadden wel wat last van een of ander hard zoemgeluid dat af en toe optrad (verwarming van de buren?) en het ontbijt was vrij eenvoudig (niet zo veel keus)

Kamers ruim en schoon. Gratis shuttlebus naar The Strip.

Tahiti Resort geweldig verblijf met zeer ruime en schone kamers met goede bedden.
    • Studio met Kingsize Bed

Ontbijt is karig voor een groot resort/hotel als deze.

Het resort ligt iets buiten centrum van Las Vegas maar een prima locatie voor een of twee nachten verblijf. Het is een relatief groot resort met zeer ruime kamers. Wel een Amerikaans karig ontbijt, maar dat is niet aan het resort toe te schrijven. Bij aankomst is onze kamer opgewaardeerd van twee aparte bedden naar een zeer breed bed, Geweldig ruime kamers, met werkelijk alle faciliteiten, onder ander ook kleding wassen op eigen kamer. Kamer bestaat uit woonkamer en keuken gedeelte en aparte slaapkemer met badkamer. Echte aanrader.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Goed ontbijt, ruime kamers, prima bed, mooie badkamer,...

We zijn twee keer geweest. De informatie bij de receptie was in beide gevallen onvolledig. Een keer geen parkeerkaart waardoor we bijna weggesleept waren en een keer geen info over een pendelbus, waar we wel 13 dollar voor betaald bleken te hebben. De bedbank was versleten en slecht bespeelbaar.

Goed ontbijt, ruime kamers, prima bed, mooie badkamer, verwarmd zwembad, mooie lounge, fitnessruimte. Rustig, Dichtbij de strip van Las Vegas.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Tahiti All-Suite Resort