Beoordelingen over Texas Station Gambling Hall & Hotel 3-sterren

#123 van de 193 hotels in Las Vegas

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Er ging van alles mis
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De sportschool. Wij wilde perse een hotel met sportschool. Volgens booking.com was er een sportschool, maar dat was er niet. Er is alleen een cardio-room aanwezig met een paar cardio apparaten. Er waren geen krachtstations, losse gewichten, matjes, etc. Bowlen: wij hebben zelfs voor bowlen betaald via booking.com. Dat kon het personeel niet zien en ik kon niet in mijn hotmail, dus ik kon de bevestiging niet tonen. Wij hebben dus niet kunnen bowlen. Ons kluis ging niet open en de wifi deed het niet in onze kamer. Er zou gelijk iemand langs komen om naar beide dingen te kijken. Er kwam maar niemand. Wij zijn totaal 4 keer naar beneden geweest om er iets van te te zeggen en het heeft 4 uur geduurd voordat er iemand kwam. Wij hebben dus de hele middag in onze kamer zitten wachten hierop. Uiteindelijk kon de kluis niet geopend worden, ze zouden hem open moeten boren en dat zou heel lang duren. We zeiden toen: laat maar. En de wifi deed het maar niet omdat er een spatie in mijn achternaam zit, dat werkt niet als wifi code.

Kamer was prima. Er was veel te doen in het hotel: groot casino, bowlen, bioscoop en veel kroegjes en eettenten. Wij kregen ook een paar kortingsbonnen voor bv drank.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Perfecte budgetlocatie
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed of 2 Queensize bedden

Er hangt een beetje een verdrietige sfeer, maar ach je komt er niet om in dat hotel rond te hangen

Budgetlocatie met degelijke kamers! Droom van elke nederlander

• Beoordeeld op: 15 april 2016

Prijs was zeer goed.

Een van onze toegewezen kamers was beslapen. Men heeft ons wel direct een nieuwe gegeven. Kamers zijn nogal gedateerd. Voor een nacht echter zeker voldoende gezien de prijs. Publiek in het casino lijkt me wat aan lager wal.

Prijs was zeer goed. Maar ze verwachten natuurlijk dat je daar consumeert en een gokje waagt.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

* Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

* Deze accommodatie ligt niet "slechts" een paar minuten van de Strip, zoals wordt beschreven in de tekst. De daadwerkelijke afstand is groter. * Het personeel vertelde vooral niet te gaan wandelen in de aangrenzende buurten omdat dit niet veilig was.

* Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. * Veel entertainment. * Hele aantrekkelijke, goedkope tarieven voor een overnachting. * goed bereikbaar vanaf de snelweg en zeer geschikt als overnachtingshotel. * ruime kamers!

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De kamer was niet schoon.

De kamer was niet schoon.