Beoordelingen over The Alexander Hotel 4-sterren

5,5

6,1

4,9

6,4

goed maar.kan beter ,en eerlijk vertellen.dat er gerenoveerd wordt
    • Regular Room - King and Two Twin Beds

Zie.boven

Er was geen ontbijt terwijl wij tvoor twee volwassenen.betaald hebben via u, de.ligging is prima tot uitstekend Ze zijn bezig met renovatie.waardoor.de kamers niet optimaal is veel ongemakken op de gang soms lawaai omdat er gewerkt.wordt zwembad en lig zitplaatsen ouderwetst en niet schoon , personeel doet.zin best maar je zou.meer.korting op de prijs.moeten geven en eerlijk vertellen dat e.e.a wordt gerenoveerd , nu betaal je een hoge prijs en krijg je minder of tijdelijk stoppen met.verhuur zodra t klaar is verhuren Ik zou mijn ontbijt.geld retour willen, volgende keer wil terug maar als alles klaas Misschien moet.u mij een.korting geven.op de prijs ik betaald.heb voor het.ongemak,.naast dat.er.geen ontbijt service nu is maar ik heb wel.voor betaald Hoor.graag.van.u Vriendelijke.groeten

Teleurstellend
    • Regular Room - King and Two Twin Beds

De accommodatie was bezig met een renovatie. Jammer dat je dit pas ziet opde bevestiging nadat je geboekt hebt. Buiten dat er gerenoveerd werd was het ook erg vies. Er sprong een kakkerlak uit de bank in de lobby

Dit is geen hotel, maar een werf!
    • Signature Suite - Two Queen and Two Twin Beds

Dit is geen hotel, maar een werf! Onvriendelijk personeel, zeer slechte service.

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Kamers zeer ruim en comfortabel, maar inrichting en...

Hotel midden in renovatie, restaurant gesloten terwijl in de emails het restaurant nog aangeprezen wordt in dezelfde week van aankomst

Kamers zeer ruim en comfortabel, maar inrichting en meubilair nodig aan vernieuwing toe

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Locatie aan het strand.

Kamer erg verouderd, kleine bedden, kleine badkamers, klein balkon zonder meubilair. Conciërge kon nergens mee helpen, ongeïnteresseerd personeel bij de receptie. Hotel toe aan renovatie.

Locatie aan het strand. Mooie entree. 2 fijne zwembaden met voldoende ligbedden.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Er waren werkzaamheden bezig.

Geen rust. Verouderd.

Er waren werkzaamheden bezig. Vernieuwen ramen. We waren niet op voorhand verwittigd. Heel veel geluidshinder. Ook geen tegemoetkomingen gekregen.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Schitterend appartement aan het front met zeezicht, groot...

Prijzen voor het dinner in het Shulan restaurant zijn een beetje aan de hoge kant maar het is heerlijk eten.

Schitterend appartement aan het front met zeezicht, groot balkon, een en al genieten.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Ruime kamer, prima Wifi, goed ontbijt (meegeboekt), lekkere...

Soms luide muziek bij het zwembad, kan wel een opknapbeurt gebruiken

Ruime kamer, prima Wifi, goed ontbijt (meegeboekt), lekkere zwembaden, strand op steenworp afstand

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Het strand zo dichtbij!

Had inclusief ontbijt, dame bij de receptie deed ongelooflijk moeilijk om vouchers te geven. In 1e instantie wilde ze er geen geven, toen ik zei, booking.com te bellen kreeg ik er 2 met ons gezin van 4. Nadat ik geirriteerd werd kreeg ik ze uiteindelijk nadat ik een screenshot aan gaar mailde.

Het strand zo dichtbij! Heerlijk. En super uitzicht van het ontbijt terras

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Het ontbijt maar wel zeer duur 50 dollar voor twee

Alles is er supper duur . Parking betalen. Onderhoud van de kamers . Drankjes aan het zwembad zeer duur en klein . Na 6 weken usa moest dit mijn luxe afsluiter zijn maar was een flop . Ik heb veel betere en goedkopere alternatieven gehad .

Het ontbijt maar wel zeer duur 50 dollar voor twee

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vriendelijkheid van personeel

De werken in het hotel, hierdoor lawaai, stofferig en overal afgeplakte ramen. Oude kamer

Vriendelijkheid van personeel