Beoordelingen over Empire Hotel 4-sterren

44 West 63rd Street, Upper West Side, New York, NY 10023, Verenigde Staten

#365 van de 415 hotels in New York

• Betaald WiFi

Prima hotel op een goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Het zwembad was kleiner dan gedacht. Er stonden dingen op de eindfactuur die niet klopten.

De locatie, de familiekamer en het ontbijt (wel wat duur, maar dat is alles in NYC)

uiteindelijk prima- lastige start- maar dan ok.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Bij aankomst kamer vies en niet schoon- geklaagd maar opvolging duurde erg lang- al met al 2 uur. personeel houding van 'wees blij dat je in NY bent. Uiteindelijk 2 aardige dames van housekeeping- kamer nogmaals schoongemaakt en verdere verblijf prima. Badkamers klein Veel lawaai van de airco- ramen erg vies- cityview daardoor minder.

locatie- bedden waren goed en lekkere kussens

Aanrader
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Naast dat we te spreken waren over onze kamer, zat er pal buiten onze kamer een grote airco unit die wat kabaal maakte, ook 's nachts. Dit was de eerste avond storend, daarna waren we er aan 'gewend' geraakt. Daarnaast hadden we gehoopt dat het zwembad op het dak geopend zou zijn. Deze werd pas geopend tijdens het Memorial weekend (eind mei). Klein dompertje. Ontbijt wordt verzorgd door een extern bedrijf (dus niet door het hotel zelf). Naast het aanbod van het buffet dat iets tegenviel voor 20 dollar p.p., was de ruimte qua meubilair er ook niet echt op ingericht. 's Avonds wordt de ruimte namelijk ook gebruikt als bar en komen er veel locals een drankje doen.

Kamer was goed. We kregen een minder valide kamer toegewezen (dat zijn we beiden niet). Deze kamer was ruim van opzet en we waren er zeer te spreken over. Hotel was sfeervol, kamer was van alle gemakken voorzien en de bedden waren goed.

Geen comfort wel goede locatie dicht bij park en metro
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Zeer kleine bedden voor 2 pers. We hadden ee en 4 pers. Kaner. Te weinig ruimte voor 4 volw. Hal is imposant mooi. Kamers oud en klein. Zeer luidruchtige sirco

Locatie was top

Zeer goede bedden.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De foto’s komen niet helemaal overeen met de beleving. Het zwembad was gesloten. Het dakterras was een rommeltje en werd eigenlijk geen gebruik van gemaakt.

Zeer goede bedden. Top locatie.

Zeker voor herhaling vatbaar...fantastisch en fijn personeel :)
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Niets...voldeed aan mijn verwachtingen...

De kamer was schoon, perfecte locatie. Voor New York vind ik dat we niet teveel hebben betaald voor wat we hebben gekregen. Metro station (Columbus Circle), Central Park hoef je alleen je hotel uit, op loopafstand van bijna alle highlights, zelf naar het vrijheidsbeeld (stevige wandeling), maar de metro brengt je voor heel weinig echt overal (buitenwijken, zoals Haarlem, Queens, Williamsburg, etc...) als je liever niet loopt. Ik zou dit hotel weer boeken.

De locatie is geweldig en we hadden en leuk uitzicht.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Betaald internet in de kamer $10 per apparaat, per dag. Belachelijk. Alleen internet in de lobby mogelijk. Dit is toch uit de tijd. En de kamer waren wel ietsje gedateerd.

De locatie is geweldig en we hadden en leuk uitzicht.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

New York is fantastisch, Empire Hotel goede locatie, verder geen meerwaarde voor dit bezoek.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het blijft jammer dat je zonder betaling alleen wifi toegang in de Lobby en op het dakterras hebt. De kamer was ontzettend klein. Er was een bankje met 2 opberglades deze stonden open bij binnenkomst en konden niet dicht. Het informatie boek was niet schoon en er zaten etensresten in bij opening. Kosten van de minibar zijn altijd bekend maar dat je tegenwoordig zelfs voor gebruik van koffie op de kamer moet betalen vond ik schrikbarend. (koffie was ook niet lekker). Ik miste een waterkoker. De kamer was verouderd, afbladderende verf op de deuren, verroeste deurscharnieren in de badkamer en geen ventilatiesysteem. Vanuit onze kamer hoorde je 24/7 een generator brommen die het ventilatie/airco systeem ondersteund van het hotel. Bij navraag bij de receptie zeiden ze: ja sorry deze is altijd aan, zo was het dus ook niet mogelijk om een raampje open te zetten voor frisse lucht in de hotel kamer. Al met al voor een 4 sterren beoordeling vindt ik dit onder de maat. Echter bij uitchecken vroegen ze hoe het verblijf was en heb ik nogmaals aangegeven in een aantal dingen teleurgesteld te zijn. Buitenom het "getrainde I'm so sorry to hear that" te ontvangen gebeurde er niets.

Mooie locatie, dichtbij central park en op leuke loopafstand van o.a. Broadway en Times Square. Check-in verliep snel en kamers waren al beschikbaar voor de middag in vergelijking met de aangegeven tijd van 15.00 uur. Elke dag schone handdoeken.

Duur, zeer kleine kamer en badkamer , alleen de ligging is zeer positief.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Zeer kleine kamer, mini badkamer waar je met moeite met 1 persoon in kunt. Zeer claustrofobisch. Buitenkant hotel en hal geven indruk van luxe maar kamers zijn dit niet. Keken uit op zeer vuile muur. En op grote ventilatoren die dag en nacht lawaai maken. Hebben andere kamer gekregen waar lawaai iets minder was maar toch niet ideaal. Oorspronkelijk kamer net duiventil en oa ook rooster airco volledig verroest of vuil. In nieuwe kamer iets beter , wat minder lawaai en leek iets groter door andere inrichting. Zonder airco heel warm, raam kan niet open. Met airco zeer veel lawaai daar kun je niet in slapen

De ligging dicht bij central park en via Broadway 20 min van time square. Bed was maar 1.40 maar wel goede matras. Ontbijt niet slecht maar geen variatie en zoals alles in new york nogal duur.

new york fantastisch en empire prima hotel maar no value for money
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

prijs booking.com exclusief belastingen dus viel fors hoger uit zwembad was twee maanden gesloten en dat wij het boeken niet bekend bij mij dus was een behoorlijke domper

terras op dak en lounge

• Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Kamer 131. Bedden maken een vreselijk geluid. Douche is zeer lastig te regelen en maakt de rest van de mini badkamer nat. Geen gratis wifi op de kamer.

De ligging.

Prima maar had meer verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

De airco maakte ongelovelijk veel lawaai en de badkamer was piepklein met een kraan die te kort op de wastafel zat. Het zwembad werd gerenoveerd en daardoor niet toegankelijk. Dat was jammer in de zomer. De WiFi op de kamer moesten we kopen en was toen nog niet erg goed.

De lokatie en de bedden.

Geslaagd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Zemwbad was helaas dicht voor renovatie. Dit was niet duidelijk aangekondigd bij de boeking.

Zeer goede ligging, ruime kamers, goede sfeer, prima verhouding prijs/kwaliteit

Mooi hotel op goede locatie maar nooit meer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege het zwembad. Wij bezochten New York met onze 3 kinderen in de zomer en wilden hen plezier en verkoeling bieden naast het bezichtigen van de stad. Het was ook echt warm, boven de 30 graden Celsius. Het zwembad was gedurende ons hele verblijf dicht en is niet open geweest. Elke dag werd er een ander excuus gebruikt. Alle andere gasten klaagden hier ook over. Bij het uitchecken kregen we te horen dat het zwembad de rest van het jaar ook niet meer open zou gaan. Als doekje voor het bloeden kregen we 100 dollar terug. Dit stond in geen verhouding tot het gemis van een zwembad. Uit verveling maakten de kinderen ruzie. Dit heeft de pret van ons verblijf in het Empire hotel zeer gedrukt. Als we van tevoren geweten hadden dat het zwembad dicht was hadden we niet voor dit hotel gekozen. Wat ook tegenviel was dat we van tevoren hadden geinformeerd of de kamer geschikt was voor 2 volwassen en 3 kinderen (met vermelding van leeftijd) daarop was bevestigend geantwoord. Bij aankomst bleken er maar slaapplaatsen voor 4 terwijl we van tevoren hadden gevraagd om een extra bed. Dat extra bed bleek niet beschikbaar. We konden een babybed krijgen voor onze jongste dochter van 7 jaar...... Bepaald niet comfortabel. Hiervoor zijn we niet gecompenseerd. Verder maakte de airco lawaai en was niet te regelen.

De inrichting van het hotel was mooi en de locatie gunstig.

Goed hotel voor redelijke prijs
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er was hinder van de airco buiten het gebouw (binnenplaats), We hebben een kamer upgrade gedaan en daardoor hadden we een mooie ruime kamer. We hebben daardoor genoten van ons verblijf.

Centraal gelegen hotel dicht bij Central Park en metro en bussen voor het bezoeken van Downtown en Midtown New York.

Ontgoochelend
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De kamer was klein en had zicht op de airco motors en een vuile binnenplaats. We hoorden continu de airco motors draaien. De fitness was gesloten. De rooftop swimming pool was slechts 1 dag open. De foto s op de website vertalen helemaal niet de rooftop swimming pool, deze is amper groter dan een badkuip. We hebben 1 dag ook geen service gehad in onze kamer. Zeker geen aanrader.

Moderne inrichting, prettige sfeer.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Ramen zijn niet geïsoleerd. Mocht je de grote stad niet gewend zijn kan het toch wat gehorig zijn. Neem kamer met uitzicht op straat - anders heb je uitzicht op de airconditioning installatie.

Moderne inrichting, prettige sfeer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Uiterst confortabel verblijf op een perfecte locatie!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Let op: WiFi op de kamer wellicht niet standaard inbegrepen, wij kregen een gratis upgrade waardoor we met twee apparaten gebruiken konden maken van het WiFi op de kamer, ik weet niet of dit altijd zo is. In de lobby is er sowieso gratis WiFi beschikbaar.

Schone, confortabele kamers. Perfecte locatie op manhattan, vlakbij central park en tegenover een metro station. Uiterst vriendelijk personeel. Erg sfeervolle rooftop en lobby bar!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Badkamer daarentegen was heel klein, net als de hele kamer. In februari was het al bloedheet in de gehele kamer en de airco maakt veel lawaai. Het hele hotel is erg gedateerd.

De kamers werden goed schoongemaakt, het bed lag goed en de douche was goed.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goede locatie
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

zeer kleine badkamer, eigenlijk meer een badcel voor kleine mensen. Luidruchtig airco systeem, niet alleen van de eigen kamer maar van het hele gebouw. Geen uitzicht anders dan direct in anders kamers. In het hotel alleen zeer chique dure restaurant voorziening die in geen verhouding staat tot de kwaliteit van de kamers.

Geen aanrader, alleen de ligging is goed. Teveel lawaai overlast.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Geluidsoverlast van de airco kanalen tegen de buitengevel + straatlawaai.

Onderhoud

Onderhoud

medewerkers erg vriendelijk;
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

dakterras is toegankelijk voor iedereen, sfeer daar is matig, uitzicht erg fraai

medewerkers erg vriendelijk; gezellige hotelbar;

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Superweekend!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Kamer was warm, airco koelde niet genoeg.

De ligging is super! Goede bar ook.

Genoten.
    • Junior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Geweldig gelegen . Zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het was een geweldige ervaring
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Enkel geluid dat in kamer kwam van boven precies douche geluid en de mensen naast maakten ook veel nachtlawaai

Kamer was heel comfort.

wifi

Net hotel op een goede locatie. Ideaal als uitvalsbasis om NY te verkennen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Extra’s zijn vrij duur (flesje water of self service koffie op de kamer bijvoorbeeld)

De locatie en de netheid.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

locatie

prijs kwaliteit verhouding was niet goed.

Zwembad was gesloten. Airco maakte heel veel herrie. Uitzicht was slecht. Wifi was slecht. Een dag geen nieuw shampoo en zeep gehad.

lounge was goed.

2dgn achter elkaar zijn de kamers niet schoongemaakt, geen...

2dgn achter elkaar zijn de kamers niet schoongemaakt, geen handdoeken niks

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Goede ligging en fijne bedden
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was niet netjes afgewerkt

Goede ligging en fijne bedden

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Dat ik niet kag roken

Bed confort

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Licatie
    • Junior Suite met 2 Tweepersoonsbedden

Enorm veel lawaai door de airco, kleine badkamer, slechte bedden, zicht op muur vanuit onze kamer

Licatie

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Locatie naast Lincoln center is mooi en oersoneel...

Weinig daglicht in de erg kleine kamer, geen uitzicht, oude aircos lagen op binnenplaats is enige wat je zag. En douche werkte vreemd Dakterras was niet zo mooi, stoelen en banken oud bijvoorbeeld en zwembad is letterlijk slechts 8 bij 1 meter :)

Locatie naast Lincoln center is mooi en oersoneel vreindelijk. Druk bezocht hotel Kwaliteit gaat welrichting vergane glorie...

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

De ligging, vlakbij Central Park en Broadway, Lincoln centre...

Kamer voor 4 personen best klein, zeker de badkamer is piepklein en verf van de deur bladdert af. Ook de bedden zijn smal en te kort. Het zwembad op het dak is zeer goed gefotografeerd met een groothoeklens en photoshop. In werkelijkheid is dit bad heel klein. De muziek stond er heel hard aan en 's avonds was de rooftopbar en het zwembad gesloten. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

De ligging, vlakbij Central Park en Broadway, Lincoln centre en de cruiseterminals. Starbucks om de hoek voor een ontbijt. Het hotel kwam veel voor in de serie Gossip Girl, dus onze meiden herkenden er veel en vonden het cool. Gratis Wifi alleen in de lobby, maar deed het niet altijd. Wifi op de kamer niet gratis.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Locatie!

De kamers zijn niet 100% goed onderhouden, verf bladdert wat, dat soort dingen. Maar dat is niet zo'n probleem. Maar geen gratis wifi op de kamer is echt niet meer van deze tijd

Locatie! Prachtige plek, leuke buurt, goed bereikbaar met twee metrostations op loopafstand en central park zo'n beetje om de hoek. We waren gewaarschuwd voor lawaai van de bar op het dakterras (wij sliepen er direct onder, op de 11e etage) maar we hebben echt helemaal niets gehoord. Zelfs niet in het weekend!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Heel goed gelegen hotel, op wandelafstand van Central Park...

WIFI is te betalen, in de lobby is er gratis WIFI maar daarvan is de kwaliteit niet echt goed

Heel goed gelegen hotel, op wandelafstand van Central Park (500m). Fifth Av en Times Square liggen op 15 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Het is een prima hotel vlak bij 2 metrostations.

Het is jammer dat je voor wifi apart moet betalen en bij de pool was het erg druk met waarschijnlijk niet alleen maar hotelgasten.

Het is een prima hotel vlak bij 2 metrostations. De kamer is niet heel erg groot maar voldoende als je toch de hele dag weg bent.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

vloerbedekking all over the place.

vloerbedekking all over the place. veel stof

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Ligging vlak bij Central Park

Gedateerde kamers

Ligging vlak bij Central Park

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Fantastische locatie.

Problemen met de wastafel in de badkamer.

Fantastische locatie. Comfortabel kamer

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.