Beoordelingen over The Jane 2-sterren

113 Jane Street, Greenwich Village, New York, NY 10014, Verenigde Staten

#282 van de 420 hotels in New York

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Fijne buurt, fijn hotel!!
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

De kamer was echt heel klein, maar dat wist ik natuurlijk wel toen ik boekte. Één van de douches had rioleringsproblemen. Erg gehorig.

De kamer rook lekker fris en in het hotel was over alles nagedacht (leenfietsen, leen-iPad).

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Goede uitvalsbasis, feest voor het oog.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De airco op de kamer was lawaaig maar wel nodig. De springveer matrassen liggen goed maar zijn hard.

Een prachtig hotel in een mooie wijk. Prima afstand van de metro (10 min lopen) en een goed uitgangspunt om NY te verkennen. Zeer behulpzaam en aardig personeel. Onze hut met stapelbed was nostalgisch, super cute en efficient ingedeeld (lades onder het bed). Er stonden flessen kraanwater op de kamer, heel fijn. Er is een restaurant beneden, je kunt er bv een simpel ontbijt kopen. Het delen van de bathrooms kun je als nadeel ervaren, maar ging heel prima. 3 douches en 3 toiletten voor de hele verdieping. Tip: Ga bv 's avonds douchen; plek genoeg.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Kleine maar comfortabele kamer.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Kleine maar comfortabele kamer. Had een ventilator en airconditioning wat in augustus zeker van toegevoegde waarde is. Gedeelde douche was schoon en van goede kwaliteit. Had reviews over bed wantsen gelezen maar zelf na grondig zoeken daar geen tekenen van gevonden.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

goed hotel in prima buurt
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

duur hotel, airco werkte niet goed, had een erg warme kamer heren achter de desk waren zeer stug, heren die verder rondliepen waren veel behulpzamer

prima kamer, leuke rooftopbar, leuk restaurant op de begane vloer waar je tot laat nog kon eten, de gratis fiets (jammer dat ik op 4km van het hotel een lekke band kreeg, dat was een eind lopen), taxi naar JFK werd geregeld, hotel staat in leuke omgeving, vlak bij de High Line, SoHo en Chelsea Market

gratis prima fietsen die door vriendelijk personeel om maat...

de stapelbedkamers zijn echt piepklein, neem alleen handbagage mee en kom er alleen op te slapen. wel voorzien van slippers en badjas.

gratis prima fietsen die door vriendelijk personeel om maat wordt ingesteld, captains room was super mooi met uitzicht o het vrijheidsbeeld in de verte. lokatie langs de Hudson en bij het fietspad voortreffelijk, prima ook voor een wandeling langs de Hudson. Metro wel wat verder lopen, 10 min. Maar wij deden alles met 4 puberkinderen op de fiets! 10 min naar het WTC fietsen, lopen naar Highline park 2 minuten!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Super vriendelijk personeel, je wordt heel goed geholpen!
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De Bunk Bed Cabin (kamer met stapelbed) is wel zéér klein. Voor jongeren is deze kamer wel aan te raden, maar is niet aan te raden aan personen die 's avonds graag op hun kamer vertoeven. Op deze kamer is er ook geen mogelijkheid om kleren op te hangen of weg te leggen.

Super vriendelijk personeel, je wordt heel goed geholpen! Kamer en badkamer zijn zeer proper. Het restaurant is heel gezellig en biedt een heerlijk ontbijt aan. Het hotel ligt op een perfecte locatie, nl. in een iets rustigere omgeving, dicht bij 'the highline' en op 4 minuten wandelafstand tot de metro.

Het voldoet voor een nachte slapen, locatie is geweldig,...
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Kamers zijn wel erg klein en de airco is ontzettend lawaaierig. In het weekeind zit er een club in de kelder, deze deelt het entree met het hotel - als je laat aankomt is dat even vechten met de mensen in de wachtrij.

Het voldoet voor een nachte slapen, locatie is geweldig, grappig trein/boot sfeertje

Het enige goede aan het hotel vonden wij de ligging.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Wij hadden een hut met stapelbed. Heel erg klein en bijna niet te doen met de bagage die je mee hebt. Gedeelde badkamer is niet altijd praktisch/fris. Geen probleem, maar ook voor dit hotel betaal je de hoofdprijs. Personeel is ongemotiveerd en het interieur is in slechte staat.

Het enige goede aan het hotel vonden wij de ligging. Chelsea is een leuke wijk. Een paar stappen het hotel uit en je staat naast de Hudson. Dicht bij Penn station en ook niet ver van de zuidkant.

Hip hotel met enkele minpuntjes.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Hygiëne gedeelde badkamer was niet altijd optimaal. Alhoewel er vermeld wordt dat de kamers met stapelbed klein zijn was de maat hiervan onvoorstelbaar. Moeilijk om met 2 personen de koffers op te bergen en nog vlot te kunnen bewegen in de kamer.

Leuke sfeer door de aparte inrichting. Bovendien gelegen op een top locatie in een hippe buurt. Ook is de metro in nabijheid om alle highlights van de city goed te kunnen bereiken.

Gezellig hotel op toplocatie
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Als je het prima vindt om in een hele kleine ruimte te overnachten en niet veel bagage hebt, dan zijn de kamertjes met stapelbedden geweldig! De kamertjes zijn voorzien van prima airco, en een kleine TV bij ieder bed. De gezamenlijke badkamer en toiletten zijn steeds picobello schoon. Het hele hotel heeft een geweldige historische uitstraling. Het personeel is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Je kunt als ontbijt een lekkere koffie met croissant bestellen, maar dat is dan wel erg duur. Beter op z'n New Yorks ontbijten met een hot pretzel langs de straat. De gratis fietsen zijn een aanrader om een tochtje door Manhattan te maken, met als hoogtepunt een ritje over de Brooklyn Bridge. De kamerprijs is voor onze begrippen erg hoog per vierkante meter, maar voor de fantastische locatie midden in Manhattan zeker niet, Metrostation is 10 minuten lopen.

Een kleine kamer in een goeie buurt voor een goeie prijs.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Ik heb kleine kamers meegemaakt, in bijvoorbeeld Tokyo, maar deze kamer is klein. Heel erg klein! Dat wist ik al toen ik de kamer ging boeken maar had niet verwacht dat het zo krap zou zijn. Omkleden in de kamer was elke dag een uitdaging.

Locatie was erg goed, in een nette buurt.

Prettig dat er handdoeken en een badjas aanwezig waren.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

De kamer waar ik in verbleef ( eenpersoonskamer) was niet koel te krijgen met warm weer en de ventilator was helaas erg geluidruchtig. Op voorhand lees je inderdaad dat de kamers vrij klein zijn. In het echt is dit ook echt zo. Je koffer kan je er net aan op de vloer open klappen. Blijft alleen geen ruimte meer over om te lopen. Het is te doen maar meer ter informatie

Prettig dat er handdoeken en een badjas aanwezig waren. De douches waren schoon! Weinig tot geen geluid overlast van de bar boven of de buurt. Fijn dat je een fiets kan lenen en het personeel is erg vriendelijk. Leuk restaurant met goed eten aanwezig!

fantastische dagen. hotel heeft gratis fietsen, heerlijk door de wijk fietsen. metro is dichtbij.
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

je moet weten dat bepaalde kamers lawaaiig zijn, volgens mij hebben de ramen enkel glas.. vraag naar de meest stille kamers..of neem oordopjes mee, sowieso een aanrader in NY.

Het was een bijzonder hotel, begin 20e eeuwse sfeer, antiek hotel, de kamers groter dan de meeste moderne hotels in NY. Hip en trendy restaurant/bar en gewild bij de dito inwoners! Gelegen in een van de leukste wijken.. Perfect werkende wifi in het hotel. Dichtbij heerlijk ontbijtrestaurantje Bubbies.. om de hoek! En Santina, heerlijk restaurant zit ook op loopafstand (tegenover Bubbies!)

Heerlijke plek om je avontuur te beginnen
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De bunckrooms voor 2 zijn echt te klein. Voor 1 persoon prima. Dit komt met name door gebrek aan ruimte voor je tas of koffer. Bij de 1 p is dit wel geregeld. Verder een heerlijk hotel om te verblijven in een uitstekende wijk (meatpackdistrict) met op loopafstand leuke restaurantjes en barretjes. Pak oook de (gratis) fiets van het hotel. Fiets over het fietspad van 8th avenue uptown richting central park en terug over 5th avenue om te eindigen in Washington square park voor wat jazz en gezelligheid. Ps. De vrijdagen en zaterdagen is The Jane een vette hippe lounchbar.

Heerlijk hotel een aanrader.
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

Ik had gehoopt op een bad deze stond op de foto, maar niet in alle kamers aanwezig.

Locatie was erg goed, leuke buurt en dicht bij de metro. Sfeervol hotel met vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Location, loved it!
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

- Doucheruimte is klein, voor mij net te klein. Had het iets ruimer ingeschat. Voor mij als vrouw onhandig met haren wassen. Zet je slofjes buiten de douche en neem spullen zoals handdoek mee in plastic tas. - En ik had het koud ‘s nachts, zelfs met sokken, sportbroek en shirt aan. Zou fijn zijn extra dekbed optie te hebben in de koudere maanden.

- Het bed sliep fijn. - De eenpersoonskamer was klein maar ik redde mij er prima. Aan beide zijden hingen haakjes. Dus ik had alles benodigd in tasjes gedaan en opgehangen, zodat ik de koffer verder bijna niet nodig had. - Badjas en slofjes waren ideaal. - In badkamer is er shampoo en doucheschuim en bij de wastafel is er zeep. - Had geen geluidsoverlast van de evenementen die door anderen wel genoemd werden. - Lift aanwezig - Goede locatie met veel leuke plekken op loopafstand. - Rooftop uitzicht

• Beoordeeld op: 16 november 2017

De ligging beviel ons het meest.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De ruimte van de slaapkamers waren zeer klein. De bedden waren vreselijk. Je voelde iedere bedvering in je lichaam prikken.

De ligging beviel ons het meest.

Heerlijke old-school hotel uit de jaren '20. Supervriendelijk personeel. Classy!
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

De kleine afmetingen van de kamers, de kamers waren te warm en bedompt ondanks de airco. De geluidsoverlast van de ballroom van donderdag tot en met zondagnacht tot 04.00 uur. We konden wel van kamer wisselen toen we klaagden.

'De locatie, het interieur van het hotel, het personeel

Prima prijs/kwaliteit verhouding, in leuke buurt.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

In het weekend dreunde de bas van de discotheek, op de begane grond, tot laat door... Ik sliep op de 5e verdieping...🙄

Het personeel was bijzonder aardig en behulpzaam.

De ligging van Hotel The Jane is comfortabel en in een fijne...
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Het brandalarm ging onnodig midden in de nacht af door een schoonmaakproduct dat op dat moment gebruikt werd. Niet zo aangenaam als het 1u30 's nachts is.

De ligging van Hotel The Jane is comfortabel en in een fijne buurt. Op zich waren er geen verrassingen. Je krijgt wat je leest in de beschrijving. De kamer was heel klein, maar je hebt alles wat nodig is. Het sanitair was altijd schoon.

Hele goede locatie en betaalbaar, maar zou hem niet aanraden
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Er hing een vieze geur in de kamer die ook met dagen het raam open niet verdween. De airco maakte veel herrie, waardoor je eigenlijk niet lekker kon slapen als hij aan stond. Het dakterras was meer dan de helft van de tijd niet toegankelijk ivm private feestjes. Er werd 50 euro per nacht aan borg op de CC gereserveerd.

Locatie heel goed en betaalbaar voor NYC. Handige gratis fietsen en water op de kamer.

Leuke inrichting en decor.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Liever airconditioning die ook aan kan wanneer je niet "thuis" bent. De kamer was klein en daardoor heel warm!

Leuke inrichting en decor. Mooie grote badkamer (gedeeld en toch brandschoon!).

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

• Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De locatie was geweldig. Alle faciliteiten waren aanwezig en de kamers zijn goed geisoleerd. We hoorden geen enkel geluid van het dakterras of de club onder het hotel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Nice hotel in quiet beautiful area
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Formaat van de kamer is erg klein, 2.20x1.80m. Maar niet erg storend, je bent er bijna niet. Teveel te zien in de stad.

Locatie is in een goede, rustige buurt. Dicht tegen drukke weg aan, maar merk je niets van op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Stijlvol overnachten op een historische plek en budgetproof.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De kamer is klein, je kan je koffer niet echt kwijt. Soort van bedstee. Wel geheel in piraten thema (bunk bed) Ik miste een afvalbakje.

Compact, erg vriendelijk, alles op loopafstand (we zijn wel lopers 😉), design is goed doorgevoerd. Het mooiste schijnt het dakterras te zijn maar daar zijn we helaas niet aan toe gekomen. Je kan kosteloos fietsen lenen. Badkamer is gezamenlijk maar altijd warm water en nooit hoeven wachten en netjes met bodywash, shampoo en conditioner. In de kamer liggen handdoeken een badjas en slofslippers (kan er niet mee douchen). Beneden kan je ontbijten, simpel 2x bagel Cream cheese en wat drinken rond de 15 dollar excl tip.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Voor een bescheiden hotelprijs in NYC
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Zeer gehorige kamers waardoor ik voortdurend wakker werd door het verkeer

Niet duur voor New Yorkse begrippen. Mooi artistiek/ klassiek gebouw dat charme heeft. De kamer is weliswaar zeer klein en naar mijn mening alleen geschikt als je alleen bent.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

The Jane is awesome
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De kamer was echt heel klein

Het personeel ontzettend vriendelijk De stijl van het hotel is heel leuk, prachtig gestoffeerd Gedeelde badkamer was prima te doen geen wachttijden voor de douche Heerlijke regendouche Fantastische wijk

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

New York is de moeite waard, dan neem je het verblijf op de koop toe.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De kamer was zeer klein t.o.v. de prijs. Geen ruimte over. Het ontbijt was erg karig, alleen bagels, jam en koffie/thee. Na 3 nachten hebben we een grotere kamer gevraagd, erg duur.

De locatie was mooi en goed, vlakbij de Hudson rivier. Ook het hotel qua gebouw zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Goede locatie, zeer kleine kamers
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De kamers zijn ongeveer 5 vierkante meter met een stapelbed. Je kunt je koffer niet binnen openen, en je kunt niet met z'n tweeën naast elkaar staan in de kamer.

Goede locatie voor een redelijke prijs gedurende de kerstdagen.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

good enough, but noisy
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

veel lawaai op de gang 's nachts; lawaai van de feestjes op het gelijkvloers op do, vr en za-nacht; te weinig doucheruimte in verhouding tot het aantal kamers

vrij proper voor de omvang van het hotel

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Er hing een leuke sfeer.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Persoonlijk vind ik de vloerbedekking en de stoffen lambrisering boven het bed niet zo hygiënisch. Er zouden ook meer toiletten en douches mogen zijn.

Er hing een leuke sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ligt op een fijne locatie. De gemeenschappelijke douches en toiletten waren steeds schoon. De kamers zijn "klein maar fijn". Prijs/kwaliteit is goed. Jammer dat café Gitane tijdelijk gesloten is.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

De gratis fietsen en goede (gratis) wifi
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

Hotel heeft helaas geen ontbijtzaal meer, maar er zijn veel restaurantjes in de buurt voor ontbijt, lunch en diner

De gratis fietsen en goede (gratis) wifi

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Kleine slaapruimte

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

De sfeer, het personeel

De sfeer, het personeel

Ideale uitvalsbasis tijdens mijn 10 daagse trip in New York!
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Zeer tevreden over mijn verblijf hier! Alles voldeed aan mijn verwachtingen en ik zou het hotel zeker aanraden bij iedereen.

Kamer 410 .
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Kamer 410 ...bed veel te klein voor mij!!

Leuke sfeer, schone kamers, volledig volgens verwachting...
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Leuke sfeer, schone kamers, volledig volgens verwachting zoals op de foto's

Leuke plek in de Village

Erg kleine kamer

Lokatie en de sfeer van het gebouw en de gratis fietsen

Locatie en uitstraling hotel
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

Ongeïnteresseerd personeel, vooral de bellboys hadden geen idee wat klantvriendelijkheid is. Bijna on Amerikaans.....

Locatie en uitstraling hotel

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooie entree.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Kleine ramen in de kamers.

Mooie entree. Vriendelijk personeel. Schoon sanitair.

gezellig bijzonder hotel met centrale ligging

donkere kamers

totale sfeerbeleving

Zeer goed, aardige bediening

Eerder verschonen handdoeken badkamer

Dat we fietsen konden meenemen

Prachtig hotel met vriendelijk personeel op een mooie locatie.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Hotel ziet er prachtig uit! De gratis fietsen waren top!

Lokatie prima en gratis fietsen is helemaal super!
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Kamer met stapelbed en gedeelde badkamer was erg klein.

Lokatie prima en gratis fietsen is helemaal super! Leuke buurt

Vriendelijk personeel Schone badkamers Geweldige locatie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

De inrichting en sfeer zijn fantastisch!
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

De inrichting en sfeer zijn fantastisch!

De locatie is perfect!
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

De hygiene en het personeel was niet per se vriendelijk

De locatie is perfect! Ook perfect als je alleen reist

De ligging.
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De bunker rooms zijn wel erg klein, maar wel schoon!

De ligging.

De locatie is wel super
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

Verwarming op de kamer niet regelbaar.

De locatie is wel super

Leuke sfeer. Goed gelegen om NY te verkennen. Alles heel netjes

Kamers piepklein

Leuke sfeer en een fantastisch locatie
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

De ligging was perfect Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Z
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Perfecte locatie in Greenwich. De gedeelde badkamer was schoon. Elke dag nieuwe handdoeken en de badjas was perfect!

Top locatie, kleine praktische kamer, schone gedeelde badkamer.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Een gedeelde ruimte dat je aan een tafel kunt zitten en lezen. Ipv dat alles op je bed moet.

Zeer praktische kamer, schone gedeelde badkamer

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

De kamers waren een beetje klein maar wat verwacht je anders van NYC.

Schone, comfortabele en goedkope kamers. Ook een perfecte locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goede locatie.

De te kleine kamer.

Het ontbijt was prima, Maar de kamer met stapelbed veel te klein voor 2 volwassen personen

Goede prijs, super locatie en aardig personeel
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Prima personeel en ontzettend fijne locatie. Naast een mooie rivier. Het hotel is gelegen in een mooie wijk met genoeg eet en drink gelegenheden.

toppie
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Kamers hadden iets groter gemogen

Centrale ligging, sfeer en het lenen van fietsen.

prima hotel voor deze prijs. leuke buurt.

restaurant

heerlijk dakterras, fietsen die te huur zijn. Gedeelde badkamer is schoon en prima.

Super hotel op een geweldige locatie.
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Het bed. De matras had wel wat zachter gekund.

De locatie.

Locatie en sfeer

Locatie en sfeer

Bedden waren vreselijk!
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Bedden waren vreselijk! Vering van de matrassen voelbaar

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Buurt, dakterras

Bed en kamer

Buurt, dakterras

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Leuk origineel hotel op n geweldige locatie!
    • Hut met Stapelbed en Gedeelde Badkamer

Wel n hele kleine kamer, n soort van kajuit;)

De buurt!

Vooral de manier waarop de kamers waren ingedeeld was heel...
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Vooral de manier waarop de kamers waren ingedeeld was heel efficient en leuk met het thema van de scheepvaart.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

De meewerkende houding van het personeel!
    • Kapiteinshut met Eigen Badkamer

De meewerkende houding van het personeel!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Locatie was geweldig
    • Standard huisje met gedeelde Badkamer

Geluidsoverlast van andere bezoekers op de gang

Locatie was geweldig

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Locatie.

veel lawaai, slechte raam- en muurisolatie, 1 lift dat ook door schoonmaak- en barpersoneel gebruikt wordt, waardoor het soms heel lang wachten was op de lift.

Locatie. Vriendelijk personeel . Hotel heeft wel een charmante uitstraling, maar is een beetje 'run-down'

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Charmante plek met origineel interieur en mooie warme...

Kamertje met stapelbedden is wel heeeeel erg klein. Gelukkig hadden wij maar 1 koffer voor ons 2 en dan nog was her erg nipt. Gevoel van gebrek aan verse lucht midden in de nacht. Lawaaierige airco maar het kleine raampje kan ook open wil je zonder airco doen. Wij kwamen in de lente. Verouderde en naar schimmel ruikende tapijten in de hal en gangen. Geen gemeenschappelijke lounge of plekje om wat te zitten en kletsen buiten het café.

Charmante plek met origineel interieur en mooie warme materialen. Kleine bootskajuiten of wat grotere kapteinshutten en erg comfortabele en zuiver sanitair. Tof eetcafé bij het hotel waar je ook ok kan ontbijten. Goeie sfeer en rustige lokatie in mooie hippe buurt met originele bakstenen gebouwen. High line park, Chelsea market en Whitney museum erg dichtbij.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Oud, nostalgisch-sfeervol gebouw, praktisch ingerichte,...

Vermoedelijk heeft het overigens zeer vriendelijke en bekwame kamermeisje toch niet kunnen weerstaan aan enkele dure toiletproducten ..

Oud, nostalgisch-sfeervol gebouw, praktisch ingerichte, kleine maar nette kamer. Vriendelijk personeel, rustige locatie op de vijfde verdieping. Onderste verdiepingen zullen minder aan te raden zijn, gezien de feestelijke weekendavonden in de lounge op het gelijkvloers.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Het personeel ( echt super!

Dat het echt een hele kleine kamer was ( had in ieder geval fijn geweest als er 2 stoelen hadden kunnen staan), daarnaast dat er van de 6 dagen dat wij er hebben geslapen 4 dagen feest was beneden op de bgg, daardoor hebben we tot zeker ca 04.00 uur muziek gebonk gehoord en wij sliepen op de 3de verdieping! We kregen wel oordoppen toen we erom vroegen dus het probleem is bekend!

Het personeel ( echt super!!), de locatie vlak bij het centrum en metro en de gratis fietsen!.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Super vriendelijk personeel!

Kamer was klein maar wel heel gezellig..

Super vriendelijk personeel! Ze helpen je met alles, niets is te veel. Pluspunten; gratis fietsverhuur, als het regent krijg je een paraplu...

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

De locatie is ideaal, vrij rustig.

Nu de dollarkoers weer bijna gelijk aan de euro staat is alles wel weer vrij duur. 6$ voor een flesje bier

De locatie is ideaal, vrij rustig. Erg goed bereikbaar en personeel staat altijd voor je klaar. Er waren gratis fietsen maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Geweldige buurt, metro binnen 7 min lopen

Comfort van de kamers. Prehistorisch airco waardoor ik gebraden ben door de warmte. Echt niet meer van deze tijd en maakt slapen in een New Yorkse zomernacht behoorlijk moeilijk.

Geweldige buurt, metro binnen 7 min lopen

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.