Beoordelingen over Westin New York at Times Square 5-sterren

270 West 43rd Street, New York, NY 10036, Verenigde Staten

#283 van de 415 hotels in New York

We hadden een upgrade genomen naar een hoekkamer op de 41e...
    • Traditionele Kamer - Kingsize bed

Het ontbijt was een aanfluiting. Karig en als je niet heel vroeg ging, stond je heel lang in de rij. Bij een continental ontbijt hoorde niet de scrumbled eggs. Als je die nietsvermoedend wel nam kreeg je een extra nota van $ 9,00 per persoon!! Uiteindelijk hebben we onze vouchers maar weggegooid en zijn naar een 'Pain Quotidien' gegaan voor ons ontbijt (dat was wel erg lekker!!).

We hadden een upgrade genomen naar een hoekkamer op de 41e verdieping; het uitzicht was echt fenomenaal.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Kamers waren prima, niet groot maar voor New Yorkse...
    • Traditionele Tweepersoonskamer (2 tweepersoonsbedden)

Als je via booking ontbijt erbij boekt krijg je een "continental" breakfast, je mag dan maar een deel van het totale ontbijt buffet ( het "american" breakfast) pakken (bijv. warme dingen zoals roerei, bacon etc. niet). Voelt een beetje knullig; zo'n groot buffet en dan mag je maar een deel pakken óf je moet bijbetalen... Suggestie: bied alles aan of maak aparte buffetten.

Kamers waren prima, niet groot maar voor New Yorkse begrippen helemaal in orde. Mooie ruime lobby en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

• Traditionele Tweepersoonskamer (2 tweepersoonsbedden)

Klantenservice/ Ik had een platte band met mijn rolstoel en niemand die mij vanuit het hotel heeft verder geholpen om die te repareren. Ze hebben de technische ingenieur gebracht en de security man, die geen kennis van zaken ,hebben en ik moest googlen om een oplossing te vinden. Geen dienst die ter plaatse kon komen om een band te repareren, overgelaten aan mijn eigen lot. Voor een kamer van rond de 400$ is de klantenservice very bad!

Duur
    • Traditionele Kamer - Kingsize bed

Duur

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Hotel is prima uitvalbasis om New York te bezoeken.

Wifi op kamer mogelijk tegen betaling. Kamer was erg gehorig.

Hotel is prima uitvalbasis om New York te bezoeken. Het ligt erg centraal. We hadden mooi uitzicht over de stad en de Hudson.

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Ligging, fitnessruimte en taxiregelende portier zijn prima.

Inclusief ontbijt maar niet voor 3e betalende gast op kamer. Personeel varieert van servicegericht en vriendelijk tot onverschillig en onbeschoft zoals de rest van de service industrie in NYC

Ligging, fitnessruimte en taxiregelende portier zijn prima.