Beoordelingen over Queen Anne 3-sterren

1590 Sutter Street, San Francisco, CA 94109, Verenigde Staten

#77 van de 265 hotels in San Francisco

Mooi hotel in een prachtige stad!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Muffe geur in het hotel. Weinig variatie in het ontbijt.

Het ontbijt was gemiddeld, volgens de Amerikaanse normen. De aankleding van het hotel is Victoriaans en verzorgd. Het hotel is rustig gelegen. De parking is vlot bereikbaar en ruim, enkel de straat oversteken.

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen San Francisco.

Fors parkeertarief en Wifi zeker niet op iedere kamer werkend.

Oud, Victoriaans hotel. Schoon, maar erg druk ingericht en daar moet je van houden. Gelegen in rustige wijk, dicht bij bushaltes. Parkeren kan op eigen terrein, gelegen tegenover het hotel. Kosten: $ 30 per nacht. Prima uitvalsbasis voor een paar dagen San Francisco.

Sorry, niet voor herhaling vatbaar.

Onze badkamer was alles behalve proper. De voegen van de douche zijn allemaal zwart (typische badkamer-schimmel). De watertemperatuur was slecht regelbaar. Het toilet trekt slecht door. Vermijd zeker kamers 216 en 416! Bij een ander koppel van ons gezelschap werd het bed niet elke dag opgemaakt en de badkamer niet gepoetst. Ook bij hen waren de voegen in de badkamer zwart van de schimmel. De parking van het hotel is duur, vooral omdat we er slechts gedurende 2 nachten gebruik van maakten. We betaalden toch de volle prijs per dag! Het ontbijtbuffet heeft een beperkte keuze (geen yoghurt, geen stukje kaas,...)

Het hotel ligt in een eerder rustige wijk, we hadden dus absoluut geen last van nachtlawaai zoals dat zo vaak het geval is in een grote stad. De afternoon tea and sherry is leuk. Ook de continue beschikbaarheid van een tasje koffie of thee in de lobby is aangenaam wanneer je na een lange dag terug keert. Concierge John is heel vriendelijk en behulpzaam.

Romantisch tot in de details verzorgd hotel met goedkoop (meerdagenkaart) openbaar vervoer vlakbij.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

De warme ontvangst en rondleiding. De stijlvolle Victoriaanse setting. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Aanrader!!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Zeer sfeervol, stijlvol hotel met vriendelijk personeel en zeer prettige service. Top! Werkelijk een aanrader.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Er hing een hele zoet geur in het gebouw, daar houd ik niet...
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Er hing een hele zoet geur in het gebouw, daar houd ik niet van.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Prachtig hotel met respect voor de historiek (Victoriaans)

Parking aan 22 USD extra was prijzig.

Prachtig hotel met respect voor de historiek (Victoriaans) Zeer vriendelijk personeel en alles netjes in orde.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

het was gewoon een heerlijk hotel.

het was gewoon een heerlijk hotel.