Beoordelingen over The Willows Hotel 3-sterren

#102 van de 146 hotels in Chicago

• Beoordeeld op: 23 september 2017

kon beter
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Ik was alleen ....dus kreeg ik een donkere kamer naast de lift ....... een raam die niet open kon met zicht op een lelijke muur......ontbijt in de ontvangsthal van het hotel......het lukte eerst niet om te betalen ....heb cash moeten geven ..... dag daarna kreeg ik mijn geld terug omdat mijn bankkaart toch ok was

vriendelijk personeel en ook wel een mooi hotel maar die een opknapbeurt nodig heeft de kamers zijn proper ongeveer 5 km wandelen naar het centrum van Chicago ......een wandeling door de zoo en het park of langs het meer .....prachtig :)

Heerlijk verblijf
    • Kleine Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Typisch Amerikaans ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2015

Ruime kamer, rustig, Goede bedden.

Het ontbijd, zeer matig van kwaliteit en selfservice in de lobby

Ruime kamer, rustig, Goede bedden. De buurt heeft nog veel oude fraaie gebouwen en leuke restaurantjes. Openbaar vervoer op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

De mooie locatie, lekker rustig gelegen en toch snel met de...

Het ontbijt was niet zoveel maar dat is typisch Amerikaans denk ik. Alles voorverpakt en niks vers.

De mooie locatie, lekker rustig gelegen en toch snel met de bus naar het centrum. Het personeel was vriendelijk. Heerlijk bed, mooie badkamer.