Beoordelingen over Townhouse Miami Beach 3-sterren

#184 van de 390 hotels in Miami Beach

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Geen aanrader
    • Standaard Kamer

- Hadden een kamer op het 2de verdiep, en just aan onze ruit was er een generator die heel veel lawaai maakt. Probeert dan maar is te slapen - heel koud op de kamer, en geen dekens - heeeeel basic, vond het echt een triestige kamer. - we hadden een rookvrije kamer, en toen we gingen uitchecken beweerden ze dat mijn vriend op de kamer gerookt heeft, wat dus niet waar was want hij ging altijd beneden of op het dakterras roken! Hiervoor hebben ze ons 200 dollar extra voor aangerekend, een schande! - Heb deze kamer geboekt voor 649 euro (755dollar) plus 234 euro aan taxen en resort toeslagen (samen 1028 dollar), uiteindelijk 1400 dollar moeten dokken Ik raad dit echt niet aan, was blij dat ik hier weg was!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Lage prijs
    • Standaard Kamer

Voor deze prijs waren er ook nadelen te verwachten: Doordat de ramen niet geopend kunnen worden en de ventilatie niet krachtig genoeg is, is het doorgaans vochtig in de kamer. Verder werd onze kamer laat (18:00) op de dag schoongemaakt en moesten wij steeds om nieuwe handdoeken vragen (die vaak niet schoon waren).

Prijs! Het hotel is goed gelegen met een loopafstand van tien minuten naar Ocean Drive. Er kan gebruik gemaakt worden van de faciliteiten van The Raleigh (strandbedden & zwembad).

Heerlijk bed, toplocatie alles op loopafstand.
    • Standaard Kamer

Wel erg duur, de kamers zijn sober en er zit geen zwembad bij.

Heerlijk bed, toplocatie alles op loopafstand. Fijn is ook dat er een bedden en handdoeken service is voor op het strand.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

voor 1 nachtje was het goed
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Hotel was niet echt baby proof. We moesten steeds naar beneden voor heet water. Als je snachts je bed uit moet is dat een beetje lastig. Dus breng een dompelaar mee! Parkeren was vanaf 2PM tot 2PM en je betaald daar bijna 40usd voor. Ik vind wel dat dat ergens vermeld moest staan op de website. Verder was het best horig.

Locatie was goed. Alles was in de buurt en het strand op loop afstand. De lobby is echt mooi ingericht. Zou alle meubels willen hebben maar niet relevant voor een review denk ik. Personeel was heel vriendelijk en onze kamer was schoon. Ik vind dat het hotel goed op kleine details Let

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

De locatie is perfect.
    • Standaard Kamer

"Basic" badkamer. Beetje verouderd allemaal. Jammer.

De locatie is perfect. Bij het strand en vlakbij Lincoln Road Mall en Española Way. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Rooftopbar is erg fijn!

Bed was vrij hard.

Rooftopbar is erg fijn! Goede cocktails en lokale biertjes. Strand op kruipafstand. Airco is prettig en stil. Uitstekende locatie om het centrum in te komen. Tip van het hotel gekregen: Parkeren op 21e straat is erg duur; op de 16e straat sta je voor $16!

Amazing!
    • Standaard Kamer

Townhouse heeft een geweldige deal met een ander hotel 2 straten verder. Daar kon ik handdoeken lenen voor het strand, gebruik maken van het zwembad en de strandstoelen op het strand gebruiken. Ook nog een leuk dakterras op het hotel waar je wat kon drinken. De kamer was ook heel erg schoon. Helemaal geweldig!

Prima locatie, wel prijzig.
    • Standaard Kamer

Relatief duur hotel. Basic, maar goed.

Steenworp afstand van het strand. De bus vanaf de luchthaven stopt voor de deur. Vriendelijk personeel. Wel relatief duur voor wat je krijgt. Hotel is basic, maar goed.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Goeie locatie voor niet al te veel geld
    • Standaard Kamer

De prijs van het hotel is aangenaam maar verwacht er dan ook niet een enorme luxe locatie voor. Kamer was schoon, bed sliep goed, badkamer was OK, dakterras is best wel een coole lounge plek maar als je in Miami bent zoek je meer het vertier in de stad. Op de gang hing wel een vreemd luchtje. Het hotel mag best wel een beetje opgeknapt worden maar de prijs/kwaliteit verhouding was prima in orde. Het zou mij er niet van weerhouden om nog een keer te boeken.

Miami is een beetje een gekke stad, zeer druk in ons weekend (Memorial Day Weekend). Locatie van het hotel is toch wel een bepalende factor en positief.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

zeker voor herhaling vatbaar; als wij nog eens naar Miami Beach gaan boeken wij dit hotel zeker nog
    • Standaard Kamer

wij hadden geen ontbijt bijgeboekt (was ook vrij duur). Ik weet dus ook niet hoe dit was. 's Morgens haalde ik wel een koffie om op onze kamer op te drinken.

de locatie van het hotel is uitstekend; zowel naar Collins Avenue als naar het strand is het maar enkele minuten wandelen. Heel goed is dat je op het strand gebruik kan maken zowel van de strandstoelen als de handdoeken van een ander hotel (Raleigh). Ook mag je binnen in dit hotel en daar gebruik maken van de stoelen, ligzetels en het zwembad. De kamers worden iedere dag heel goed onderhouden. Alles ziet er fris uit en ruikt ook fris. Als je binnenkomt stond er ook altijd lekker fris water (met dan een smaakje van aardbeien, komkommer of iets anders) klaar.

• Standaard Kamer

Vrij eenvoudig, matig wifi op kamer (in lobby prima)

Leuk dakterras

Fijn om terug te zijn!
    • Standaard Kamer

Meer dekens? Hahah Ik had het koud.

Perfecte locatie. Zeer vriendelijk personeel. Prima kamer.

Prijs/kwaliteitverhouding perfect!
    • Standaard Kamer

Prijs/kwaliteitverhouding perfect! Simpel maar schoon. Locatie is werkelijk fantastisch. Dakterras ook geweldig!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Mooie kamer.
    • Standaard Kamer

Ontbijt zat niet in de prijs.

Mooie kamer. Rustig om te slapen. Leuke rooftop bar.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goede locatie, best te doen, zelf voor langere periode

Zie boven

Zie boven

Top plek! Erg genoten en zou zo weer terug gaan!
    • Standaard Kamer

Heel dicht bij het strand. Schone kamers en goede service. En in het best wel dure Miami, was dit prima betaalbaar.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

een goed hotel voor een bezoek aan South Beach Miami.
    • Standaard Kamer

Een mooie stilLe en lichte kamer vlakbij het strand.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

De kamers zijn vrij sober.

Het oorverdovend lawaai als gevolg van het nachtleven buiten en bij gebrek aan voldoende isolatie van het hotel (enkel glas). Een dag was er geen koffie als gevolg van een defecte koffiezet en nooit de keuze van chocomelk

De kamers zijn vrij sober. Goed internet.

• Beoordeeld op: 21 februari 2016

Prima ligging bij strand en centrum.

De eerste kamer was erg gehorig door het verkeerslawaai. Het leek wel of het raam openstond. Op ons verzoek kregen we een andere kamer die prima voldeed.

Prima ligging bij strand en centrum.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

De locatie.

Het personeel was oké. Sommigen waren erg vriendelijk, anderen waren heel kortaf. Het viel tegen dat onze kamer 3 dagen vergeten is schoon te maken. Geen schone handdoeken etc. Of handdoeken werden wel weggehaald, maar er werden geen nieuwe neer gelegd. Als we dit meldden, werd het gelijk gedaan. Maar 3 van de 5 dagen is wel erg veel!

De locatie. Heel dichtbij het strand en dichtbij Lincoln road en ocean drive was ook redelijk op afstand.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2015

De hygiëne van de kamer en het comfort van het bed.

De roof top lounge was niet open tijdens ons verblijf terwijl dit wel op de site vermeld stond, gemiste kans.

De hygiëne van de kamer en het comfort van het bed.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Ligging perfect bij strand en op loopafstand restaurants en...

Parkeren duur dat weet je,om de hoek in de 17 parkeergarage voor 20 USD per dag,is ok!

Ligging perfect bij strand en op loopafstand restaurants en winkels. Ontbijt standaard maar prima verzorgd, je kon ook om expresso of andere koffie vragen. Airco geruisloos.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De nette kamers.

Parking 35 dollar per dag. Strandstoel 30 dollar per dag. De slechtste WiFi ooit. Liever geen als dit. Drop-out elke 3 min. Elke op het vierde verdiep. Grote airco aan de achterkant van het hotel. Brrrrrrrrrr

De nette kamers.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

het bed is goed, tv perfect, kamer fijn groot en licht.

ontbijt ongezond, donkere ontbijtzaal niet echt gezellig.

het bed is goed, tv perfect, kamer fijn groot en licht. Super dat je de hele dag water en koffie kan pakken(gratis)

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Mooie, ruime en lichte kamer.

Weinig ontbijtruimte en weinig gevarieerd ontbijt.

Mooie, ruime en lichte kamer. Het dakterras was niet in gebruik voor de horeca, maar was wel geopend: een fijne plek om rustig in de zon te zitten, te ontbijten en de stad te overzien.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Top locatie!

Top locatie!

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Gunstige plaats het strand en oceaan drive en winkels,...

ontbijt een beetje klein maar voor ons genoeg.

Gunstige plaats het strand en oceaan drive en winkels, restaurants en bars zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Ligging dicht bij strand.

Lawaai; maar een "basis" ontbijt.

Ligging dicht bij strand.

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Goed ontbijt en perfect gelegen.

De kwaliteit van de bedden.

Goed ontbijt en perfect gelegen.

• Beoordeeld op: 26 november 2015

dat u voor en driesterren hotel midde in de stad 36 usd...

dat u voor en driesterren hotel midde in de stad 36 usd parking moet betalen ,

Aardig personeel, goede locatie, schone kamers

Aardig personeel, goede locatie, schone kamers

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Locatie.

Locatie..vlakbij strand en ocean drive.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Top locatie, net buiten drukte.

Top locatie, net buiten drukte. Direct aan t strand (100m lopen).

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Prima ligging, jeloopt zo naar het strand.

Ontbijt os erg eenvoudig. Eten met plastic bestek.

Prima ligging, jeloopt zo naar het strand. Vlakbij restaurants en toch rustig.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Zeer nette kamers redelijk goede locatie

Dak terras dicht in ieder geval geen personeel achter de bar Je kan er wel op

Zeer nette kamers redelijk goede locatie

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Ligging was super

WiFi was heel slecht

Ligging was super

• Beoordeeld op: 1 april 2015

De hygiene is geweldig.

De hygiene is geweldig. Er wordt elke dag grondig schoongemaakt. De service is top. Lekker ontbijt in de ochtend en heerlijk dichtbij alles

• Beoordeeld op: 1 april 2015

ligging tov centrum

beleg bij ontbijt

ligging tov centrum

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

de ligging tov strand en art deco

geen

de ligging tov strand en art deco

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.