Beoordelingen over The Gallivant Times Square 4-sterren

234 West 48th Street, New York, NY 10036, Verenigde Staten

#368 van de 415 hotels in New York

Mooi hotel! Top ligging echt een aanrader
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Dat de schoonmaakster mn tandenborstel heeft laten vallen en de hele dag op zn kop in de douche lag gadverdamme..

Ligging van het hotel is super naast times square

Teleurstellend en te duur voor de kamer die wij gekregen hebben
    • Standaardkamer

De kamer op de foto werd veel groter afgebeeld dan degene die we in werkelijkheid gekregen hebben. Dit was amper een 2persoonskamer. De kamer was te klein waardoor amper ruimte was voor je bagage en om zelf te bewegen in de kamer. De badkamer was ook veel te klein. Wanneer je de badkamerdeur opende (met een stuk uit zodat deze open kon langs het toilet) mocht je daarna jezelf langs het toilet wringen om de deur dicht te krijgen. Het was er ook niet super hygienisch, de eerste dag lagen er etensresten onder onze lakens. Alsook werkte de douche 2 dagen niet naar behoren. De ene dag konden we enkel douchen met ijskoud water, de andere dag met heet water. Dit verblijf was echt een teleurstelling en helemaal niet zoals vermeld op de foto’s en beschrijving! Prijs/kwaliteit was dit echt niet in orde voor ons!

De locatie is top! Vlak aan Times Square

Leuke trip met mn dochter, jammer van de geluidsoverlast

De kamer was op de derde verdieping, en keek precies uit op enkele grote uitlaatpijpen. Van airco, keukens, zoiets. Deze gaven continu een brommend geluid. Alsof er continu een afzuigkap aanstond in de kamer. Ook waren de bedden aan de korte kant (voor mijn 1,86m) al waren ze op zich goed van comfort.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

• Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden

Wij zijn elf nachten geweest. Nooit is er aandacht besteed door te groeten ect. Kamers zijn zeer stoffig en vloer ligt veel stofwolken Bedden half opgemaakt Haar in douche putje.

Ligging van het hotel

Locatie was goed, kamers schoon.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Dat je 2 dollar moet betalen om je koffer op dag van vertrek achter te laten. De receptie, bij inchecken werd alleen de pas aangemaakt zonder verdere uitleg op welke verdieping de kamer zich bevond. Erg summier allemaal. Receptie, maar ook concierge, zijn niet heel vriendelijk, dat kan echt beter. Bedden (double room) zijn erg smal en kort.

Perfecte Locatie!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

De locatie was voor ons perfect! Om de hoek van Times Square, op Broadway (waar ik met 2 vriendinnen heen ging voor een concert) Personeel en manager ook erg vriendelijk en behulpzaam. Genoeg handdoeken en prima kamers!

Top verblijf midden in centrum (Times Square) van Manhattan.
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden

Herrie buiten in nacht. Maar dat is gebruikelijk in centrum van NYC.

Familiekamer prima te doen met gezin van 5. 1e nacht last van herrie van airco’s buiten vlakbij onze kamer. Op ons verzoek een andere kamer gekregen 10 verdiepingen hoger. Probleem snel opgelost. Personeel deed niet moeilijk en was erg behulpzaam. Locatie vlakbij Times Square, ideaal ! In dezelfde straat gaf Bruce Springsteen elke avond een Broadway concert. Hem 3x gezien bij aankomst/vertrek, leuk !!

De liften !

De liften !!!!! 2 voor gasten 1 voor personeel maar die stapte net zo makkelijk in de gasten lift en andersom werd je direkt geattendeerd “personeellift “ ????

Fantastisch!
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden

De bergruimte was een beetje aan de krappe krant voor een heel gezin. WiFi was op de kamer niet altijd even goed.

De ligging is perfect. Om de hoek bij Times Square. Wij hadden met z'n vijven een familiekamer. Deze was erg ruim en mooi. De badkamer was modern en lekker groot, met een heerlijke douche. Het hotel is uitermate geschikt voor een verblijf in hartje New York en heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding.

Hotel: matig
    • Standaardkamer

De eerste kamer die we kregen (303) had buiten een geweldige airco die continu dreunde door de enkel-glas ramen. Het was een zeer kleine kamer en omwille van geluidoverlast een andere kamer gevraagd. Vervolgens kregen we een nieuwe kamer (324) aan de voorkant, wel op de zelfde verdieping en zelfs de baliemedewerker snapte dit niet ivm klacht over geluidsoverlast. Enige voordeel van de derde verdieping is dat het niet nodig is om de lift te gebruiken. Kamer was iets groter, uitzicht veel beter en lawaai minder maar zeker niet weg. De ventilatie van de douche werkte niet. Ramen zeer vies van buiten. De kamer toont veel slijtage. Gym is ondermaats.

De lokatie is geweldig. Times square om de hoek en central park op een goede afstand. Dit is ook de reden waarom we dit hotel kozen.

Prima, centraal gelegen, beetje herrie meer 3 dan 4 sterren
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Helaas ligt brandweer om de hoek en deze rukt regelmatig uit met veel sirenes. Badkamer en kamer zijn schoon. Afwerking ramen en vensterbanken zijn oud en zien er wat viezig uit. Er was geen klefingkast op de kamer. Ook geen haakjes om je kleding op te hangen dus je moet leven uit de koffer. Ik zou één van de fotoschilderijen vervangen door een spiegel en wat haken en kledinghangers ophangen.

Locatie is top naast Times Square. 3 liften en amper wachttijd. Vriendelijke receptie.

Slapen Kom blijkbaar niet in dit hotel.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Alles. Kamer was Klein en zeer gehorig.

Zeer gehorig. Prijs aangegeven op booking.com + belastingen kramen niet overeen met de te betalen Prijs. Bij het aangeven dat de kamer gehorig was ‘adviseerde’ de receptionist om een premium room te nemen. $250 voor 1 nacht is blijkbaar geen premium prijs.

Goede locatie; Slechte behandeling.....pas op je centjes.......
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Ik moest zwaar onderhandelen om de geboekte en vooraf betaalde kamer toch te krijgen.. Het verzoek om de manager te spreken werd toegezegd maar niet nageleefd. Bij vertrek nog gevraagd of er nog kosten waren ; antwoord nee volledig vooruit betaald. Toch later op de credit card 13 USD belast en op email navraag van mij geen reactie..... Kortom schandalige service. Alles is daar gericht op geld en kennelijk alleen eenmalige toeristen dus is het woord " service" uit hun woordenboek geschrapt.

lokatie

goed hotel voor een verblijf van een week of minder voor mensen die veel buiten komen
    • Standaardkamer

kamers zijn niet echt geschikt voor 2 personen, iets betere isolatie (geluid) geen koelkastje, slechts 1 stoel aanwezig, soms veel lawaai op de gang

praktische kamer met save, en badkamer voor 1 persoon in een 2 persoonskamer soms met een bureau, je kan gratis koffie zetten in je kamer, vlak bij de subway in 50str. als je van de luchthaven komt, veel meeneem zaken in de buurt.

Goed hotel, volgende keer zouden we hier weer naar toe gaan.

Niets viel tegen.

Schoon en van alle gemakken voorzien. Om de hoek van Timesquare en vlak bij metro station. In de straat restaurants en bakker. Koffie/thee op de kamer, USB-aansluiting voor opladen telefoon. Volgende keer boeken we weer dit hotel!

De centrale ligging was schitterend!
    • Premium Queen Suite

De bedden werden dagelijks opgemaakt en de handdoeken werden regelmatig ververst, maar de hygiëne in de badkamer liet te wensen over.

De centrale ligging was schitterend!

Kleine kamers, betaalde bagage-dropoff, locatie is super!
    • Standaardkamer

Kamers zijn kleiner dan getoond in de foto's. Bed is klein. Bij vertrek moest je 2 dollar per bagage betalen als je gebruik wil maken van de bagage dropoff, dat heb ik nou nooit meegemaakt dat dit geen gratis service is.

Locatie is super!!!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima basis voor superweek New York

De buurt van Time Square is begrijpelijkerwijs 24/7 lawaaierig, zelfs op de 14de verdieping. Maar het ventilatiesysteem/airco maakt helaas ook veel geluid. Ondanks dit nadeel is het hotel aan te bevelen.

Belangrijk voordeel bij dit hotel is de ligging: om de hoek bij Time Square. De bedden waren aangenaam, niet te hard, niet te zacht. De badkamer was klein maar modern en schoon.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Super hotel in hartje Manhattan
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden

De wifi was in onze kamer niet optimaal... maar he... je bent in NYC!!! En de badkamer was echt supergroot, maar de wastafel (1))...) en opbergruimte voor je toiletspullen voor 4 personen was dan weer minimaal.. Maar dan kun je mee leven hoor ! 😊

De locatie is top; hartje Manhattan, Time Square just around the corner. Bedden goed; veel verschillende type kussens.

De bed was heel comfortabel, tv progammas waren supergoed.
    • Standaardkamer

De badkamer viel tegen en de klimaat systeem viel tegen (dus extreem warm intestellen of extreem koud intestellen).

De bed was heel comfortabel, tv progammas waren supergoed. Wifi was okay (iedere keer weer inloggen).

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heel fijn!
    • Standaardkamer

De liften waren vaak druk bezet en sochtens moest je dus soms wel 10 min wachten, en we zaten op de 12e verdieping dus dat ga je ook niet elke keer lopen. En een koelkastje in de kamer zou wel fijn geweest zijn!

De locatie was echt perfect! Alles was op loop afstand, veel ov mogelijkheden. En we hadden en fijn bed!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Locatie is top, op twee blokken van Times Square en vlakbij...

Afwerking van de kamer oogt goedkoop en verouderd. Oude deuren die niet in het scharnier passen, een rammelende en stokoude radiator die zelfs water lekte op een gegeven moment. Ook is van een ladenkast geen enkele lade goed passend en vallen ze vanzelf open.

Locatie is top, op twee blokken van Times Square en vlakbij Restaurant Row

De ligging is geweldig, op enkele tientallen meters van...
    • Standaardkamer

Dit hotel is zijn sterren en score niet waard en is eigenlijk te duur voor wat het is. De kamer was proper en onderhouden, maar zeer klein - in het bijzonder de mini badkamer en het piepkleine bed. Hoewel het onderhoudspersoneel zeer vriendelijk was, kon niet hetzelfde gezegd worden van de dames en heren aan de receptie.

De ligging is geweldig, op enkele tientallen meters van Times Square en in het midden van de stad zodat alles vlot bereikbaar is, zelfs te voet.

Gehorig & onhygiënisch
    • Standaardkamer

Na aankomst kregen we 3 verschillende kamers toegewezen die allemaal gebreken vertoonden. Uiteindelijk na meer dan 3 uur konden we terecht in de 4e kamer. Hier was helaas ook nog veel op aan te merken. De kamers zijn hoog nodig aan renovatie toe.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Perfecte locatie en goeie bedden!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Een extra spiegel op de kamer ,niet enkel in de badkamer want klaarmaken smorgens met 2 vrouwen en 1 spiegel tja..😛( was een kamer voor 4 pers)

Goeie bedden! In hartje new york dus locatie was top!

Locatie was top, Naast Times Square
    • Standaardkamer

Het hotel zelf viel nogal tegen, zeker voor de prijs die je betaald. Zeer kleine kamers. Je betaalt puur voor de locatie.

Locatie was top, Naast Times Square

Goede ligging maar kleine kamers
    • Standaardkamer

De kamer en het bed waren redelijk klein. In de badkamer zelf was ook niet veel plaats.

Het hotel ligt op een goede locatie. Er zijn verschillende subway-stations in de buurt.

geweldige locatie, slecht personeel, slechte hygiene
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

het personeel en de hygiene: het bed was opgemaakt met vies beddengoed. Op onze klacht werden de schouders opgehaald, housekeeping kwam erbij, en de bedden verschoond, maar moeizaam.

de locatie is geweldig, de kamer oke.

Volgens ons is het hotel geen 4 sterren waardig.
    • Standaardkamer

Onvriendelijk en personeel niet hulpvaardig, standaard kamer is geschikt voor 1 persoon, hygiëne van de toiletten in de lobby laat te wensen over. Geen microgolf en ijskast op de standaard kamer. Tijdelijk "stallen" van de bagage kost 2 dollar per reiskoffer.

ligging, dichtbij Time Square en metro.

• Standaardkamer

De ramen waren best wel vies van de buitenkant, veel uitzicht heb je niet. Stoffig onder het bed. Kleine dingen waren kapot, deurknop van de badkamer, etc.

Wij verbleven 6 dagen in New York, het hotel was precies goed voor zes dagen. Je bent ook niet heel veel in je kamer, dit scheelt ook. De locatie is top, je zit binnen 1 min. op Times Square. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, als er iets was deden zij er direct wat aan.

Leuk hotel in New York
    • Standaardkamer

Gedurende 3 dagen was er maar 1 lift beschikbaar dus soms wat lang wachten. Aangezien je op Times Square zit is hoor je altijd wel iets, maar dit zal in elke hotel zijn. Oordopjes zijn de oplossing!

Uitstekende ligging, vriendelijk personeel, goed hotel voor een vakantie in New York. Snelle in-en uitcheck en duidelijke uitleg. Wel moet je geluk hebben met welke kamer je krijgt, er zijn verschillende mogelijkheden. Van zeer klein met klein bed tot ruime kamers met ruime bedden. Wij hadden een zeer kleine kamer, dit even gaan melden aan de receptie of we een groter bed konden krijgen en uiteindelijk na wat aandringen een grotere kamer gekregen. Top! Wel zeer aangename en zachte bedden om in te slapen (dit is een persoonlijke voorkeur) Elke dag propere en veel handdoeken. Koffie op de kamer aanwezig.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Dringen in de piepkleine badkamer
    • Premium Queen Suite

De kamer en vooral badkamer was wel erg klein voor 4 personen . Foto's op de site waren heel anders dan de kamer in werkelijkheid . Toch hadden we een prima verblijf. Je went aan de piepkleine badkamer en dan is het verder prima.

Uitstekende locatie, Times Square was om de hoek! Kamer werd goed bijgehouden. Elke dag keurig netjes en elke dag allemaal schone handdoeken! Dat was lekker thuiskomen na een vermoeiende City dag!

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Citytrip
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Vriendelijkheid van het personeel aan het onthaal. Hygiëne in de kamer. Klimaatregeling in de kamer zorgde voor aanzienlijk veel lawaai. Schimmelvorming op de raam door gebrek aan ventilatie.

Uitstekende locatie. Ligging kan quasi niet beter in NY. Vlakbij Time Square, Cental Park, winkels ... Hotel makkelijk te bereiken vanaf JFK met openbaar vervoer (metrohalte 8 Av 50 St). In de onmiddellijk omgeving voldoende mogelijkheden om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Valt best mee.
    • Standaardkamer

De info die we kregen van het personeel. Door foute info die we kregen aan de balie hadden we bijna onze terugvlucht gemist. Laat je door hen niet misleiden en boek zelf een taxi. Zij raadde ons een minibusje aan die stond te wachten voor het hotel, waarmee de rit naar de luchthaven 3 uur geduurd heeft, van hotel naar hotel.

De locatie. Als je buiten komt ben je direct op time square en broadway. Alles vindbaar je in de buurt, restaurants, winkels, bars, musicals....

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Top locatie, prima hotel
    • Standaardkamer

Trage gammele lift (we zaten op de 13e). Uitzicht op een ander gebouw bij een standaard kamer.

Locatie is top. Dichtbij Times Square, Central Park en metro halte.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

prima optie voor hartje new york, veel waar voor je geld.

matras te zacht, omgeschikt voor mensen met rugklachten. douche niet (snel) warm genoeg. ramen aan vervanging toe (ietwat gehorig en lasting open te krijgen)

prijs kwaliteit en locatie. schone kamer.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Hotel voldeed niet aan verwachting.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Airco/verwarming functioneerde niet naar behoren. Kamer oncontroleerbaar warm! Wisseling van kamer bracht oplossing. Andere kamers hadden ook problemen met verwarming. Trage liften met te weinig capaciteit geven teveel wachttijd. Donkere gangen en donkere kamers.

Vriendelijke staf. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima hotel!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Wij hebben met een fixe korting een dag van tevoren geboekt (-75%). Anders zou ik het te duur hebben gevonden.

Prima kamer, modern, schoon en goed bed.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Dichtbij Times Square
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Let op: Bovenop de prijs die op booking.com wordt getoond komen nog bijkomende kosten. De foto's op de website zijn mooier dan het in werkelijkheid is.

Mooie locatie op een steenworp afstand van Times Square

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Prijs kwaliteit hotel viel ons tegen
    • Standaardkamer

Erg kleine kamer, geen stoel en haardroger aanwezig. Klein bed en badkamer. Dure kamer voor wat je krijgt. Ook moet je nog 15 euro urban verplichte fee per dag betalen voor wifi en fitnessruimte.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Foto's komen niet overeen met de daadwerkelijke kamers.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Hygiene van kamers viel tegen. De kamers lijken totaal niet op de foto's die het hotel op de website laat zien. Navraag gedaan bij de receptie: de foto's laten de nieuwe kamers zien. Ik vind dit misleidend, het hotel moet dan ook foto's laten zien van de oude kamers op de website.

Goede lokatie, 1 minuut lopen van Times Square.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De wifi werkt niet altijd.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

De wifi werkt niet altijd. Verder was het poetspersoneel heel luidruchtig en vonden een kakkerlak terug in onze badkamer.

• Standaardkamer

Groote van de kamer. Erg klein

Krappe badkamer

Goede prijs kwaliteit

Het bed was klein.

De locatie was goed

Goede locatie

Het bed was een beetje te hard. De kamer was erg lawaaierig door het verkeer. Geen klerenkast

Ruime kamer voor 1 persoon

Gallivant is TOP.

Verbouwgeluiden

Vriendelijk en betrokken personeel Gaarne een kleinigheidje voor de overlast. Ik ben benieuwd.

Prima kamers, top locatie!
    • Standaardkamer

Niks (eten niet geprobeerd)

Prima kamers en elke dag goede schoonmaak! Locatie is top, om de hoek van Times Square.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Een schitterend verblijf in “the City that never sleeps.”

vooral straatzijde is s’nachts luidruchtig.

Binnen loopafstand van alle beroemde “spots.”

Locatie was geweldig vlakbij Times Square, alleen de...

Locatie was geweldig vlakbij Times Square, alleen de kamer/douche waren erg klein voor 2 personen.

Fijne bed om in te slapen, na een lang dagje NY

Fijne bed om in te slapen, na een lang dagje NY

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

The gallivant in januari
    • Standaardkamer

Kamer was wat klein. Het bed was vrij smal.

De locatie was top! Om de hoek van Times square en voldoende metro stations in de buurt.

Centrale ligging met probleem aan lft
    • Standaardkamer

Een van de lften was kapot en kon al de tijd dat wij er verbleven niet gerepareerd worden

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel op een top locatie

Top locatie! Slechts 1 minuut lopen naar time square

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Lokatie, nette kamer

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Kamer en badkamer Niet goed schoongemaakt.

Kamer en badkamer Niet goed schoongemaakt.

Het hotel is matig maar wel op een hele goede plek voor een citytrip.

Een aantal zeer onvriendelijke personeelsleden. De kamer was niet schoon. De deur sloot niet helemaal, ramen smerig

De locatie is super

Perfecte locatie om NYC te verkennen
    • Familiekamer met 2 Tweepersoonsbedden

Super locatie We hadden een familie room with bunkbeds. Fantastisch!

Top locatie!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden

Door de gekozen kleuren in de kamer en hal komt het geheel donker over

Top locatie!

Geen koelkast op de kamer

Geen koelkast op de kamer

De locatie, Times square om de hoek.
    • Standaardkamer

De standaard kamer (eigen keuze) is erg klein.

De locatie, Times square om de hoek.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

de fitnessruimte: door het ontbreken van de airco was het er erg vies en heet

fijn dat ik een eenpersoonskamer kon boeken

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goede locatie , hotel kamer daar ben je alleen om te slapen de rest van de dag ben je weg de stad in

Gunstig gelegen precies wat we wilde .

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

• Standaard Kamer met Kingsize bed

douche water was niet echt heet

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Leuk hotel op super locatie

kleine badkamer

Op amper 500 m van Times Square, ideale ligging!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Het was ok niet meer niet minder.

Het hotel was verouderd

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima hotel voor een citytrip

Kamer iets lawaaierig

Locatie, kamer is precies wat je nodig hebt voor een citytrip New York

• Beoordeeld op: 11 december 2016

City trip New York
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Vriendelijkheid / correct antwoorden bijvoorbeeld bij bestellen van een taxi naar de luchthaven / geen connectie met hotel

Douche

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De locatie was perfect.
    • Standaard Kamer Geschikt voor Mensen met een Lichamelijke Beperking

Dat ze heel vroeg komen om u kamer te poetsen..

De locatie was perfect. Alles was super dicht bij

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De locatie.
    • Standaardkamer

Verouderde kamers, zeer matige hygiene, heel lawaaierig,

De locatie.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Aquarium

Aquarium

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

Locatie is top, op minder dan 2 minuutjes lopen van times...

Kamers zijn aan de kleine kant, badkamer is ook erg klein. kamers worden niet al te goed schoongemaakt, veel stof onder de bedden. Geen minibar, echter zijn er op sommige verdiepingen machines voor frisdrank/water.

Locatie is top, op minder dan 2 minuutjes lopen van times square. Alleen al voor de locatie zou ik hier nogmaals verblijven.

• Beoordeeld op: 21 april 2016

Ligging van het hotel.

Schoonmask. Bedden werden elke dag netjes opgemaakt en handdoeken waar nodig gewisseld. Rest werdt niet echt goed schoongemaakt.

Ligging van het hotel. Letterlijk om de hoek van times square. En de atm in de hotellobby.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Zeer onvriendelijk personeel, nooit geen 'Goeiedag' of voor een oplossing zorgen bij een probleem. Zeer luidruchtige kamers door enkele beglazing. Enorm vervelend getik in de muur waar wij meerder malen melding van gedaan hebben, maar geen oplossing. We hadden een kamer op een hogere verdieping gevraagd maar niet gekregen. Heel kleine badkamer, geen plaats op wastafel voor tandenborstel of ander materiaal te plaatsen. Je betaald voor de locatie, maar dat is het dan ook. Andere 'slechte' retenties kloppen jammer genoeg wel. We dachten dat het wel niet zo erg zou zijn maar het is wel zo...

Locatie Propere kamers

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

De kamer zag er goed uit met een fijn bed.

De eerste dag hadden wij geen warm water in de douche, maar dit is meteen opgelost door er iemand naar te laten kijken en deze heeft het kunnen repareren. Verder was er gedurende 4 nachten midden in de nacht ineens heel veel herrie door werkzaamheden met een drilboor aan de weg waaraan het hotel ligt. Zo erg dat wij er niet van konden slapen en je elkaar bijna niet kon verstaan. In overleg met het hotel hebben wij toen een mooie ruime kamer gekregen aan de andere kant van het hotel wat top was en wij de overige nachten nog lekker hebben kunnen slapen. Het personeel was erg vriendelijk en zorgde meteen voor een goede oplossing.

De kamer zag er goed uit met een fijn bed. Wel een erg krappe badkamer, maar daar wen je na een paar dagen ook aan. Erg vriendelijk personeel die ons hielpen waar nodig. De locatie was ook top, de straat uitlopen en de hoek om en je staat midden op Times Square! Ik zou dit hotel zeker aanraden aan vrienden mochten zij naar New York gaan!

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.