Beoordelingen over Hotel Urbano Miami 3-sterren

#142 van de 213 hotels in Miami

6,2

Goed bed en proper
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Geen vriendelijk personeel . Spijtig van het ontbijt , we zijn daar 5 dagen geweest en iedere dag hetzelfde . Zeer weinig keuze . 1 x confituur gekregen anders steeds honing was het enige due er lag , ook alles in plastiek en wegwerp . Goed factuur bekijken want bij ons hadden ze er 5 dagen garage bijgerekend en we hadden er geen auto toen we dit melden waren ze zelfs kwaad dat dit niet kon zijn . Wij gaan er alleszins niet meer naartoe . Zwembad was ook gesloten , dit wisten we niet vooraf . Toen we keken op de site ginder stond het er inderdaad helemaal onderaan de pagina in kleine letters erop .

Goed bed en proper

Hotel is pas oke als de verbouwing voorbij is.
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

De verbouwing trekt een zware wissel op vele facetten van het hotel. Gangen zijn vies en rommelig evenals balkon. Zwembad ziet er niet uit en ontbijt is eenvoudig.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

5,5
    aardig hotel maar veel te duur voor wat ze kwaliteit die ze bieden .
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

Hotel ligt niet vlak bij restaurants. Je moet altijd met een soort bus naar het centrum, deze is wel gratis maar rijdt maar tot 23.00 . Ontbijt is karig, wafels, sneetjes brood ,wat fruit en cornflake`s . 2 persoons bed is maar 1.40 breed , dus eigenlijk niet geschikt voor 2 volwassenen . Parkeren kost 29 dollar per dag . Zwembad lag maar deel van de dag in de zon. 9.00-16.00 , misschien is dit in de zomer langer ?

Personeel was vriendelijk.

Afschuwelijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

Alles. Toen we aankwamen zat het hotel middenin een verbouwing! Bij het boeken stond hier helemaal niets over vermeldt! We hebben dus gewoon de volle prijs moeten betalen voor een hotel dat in de steigers lag!! De hierdoor ontstane geluidsoverlast vanaf 7:00u in de ochtend was hel! Er waren niet genoeg plekken bij het ontbijt dat plaatsvond in een veel te kleine lobby. Smerig zwembad door puin en stof van de verbouwing. Valet parking van € 30,- per dag? Er zijn dubbele kosten geserveerd op onze credit card die ik nog steeds niet (na bijna 1 maand) terug heb ontvangen. Diverse malen hierover gebeld maar niemand kan mij duidelijk maken waar dat aan ligt. Nooit meer dit hotel voor ons!!!

Vriendelijk personeel, ruime kamer en prima locatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd en daarom was de fitnessruimte niet beschikbaar. Er was ook geen alternatief. Dit was jammer. Daarnaast was de vallet parking heel fijn en luxe, maar had voor ons niet gehoeven. We hadden de auto liever zelf ergens geparkeerd, zodat we ook minder geld kwijt waren.

Onze kamer was heel groot en fijn. Daarnaast was het zwembad heel fijn om aan het einde van de dag nog even in te zwemmen en bij te chillen. Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons goede tips gegeven! We voelden ons erg welkom:) Ten slotte is de ligging van dit hotel erg fijn. Je kunt makkelijk met de auto naar de stad, maar de gratis trolley en metromover zijn ook een goed alternatief. Er stopt nu een trolley (treintje) voor de deur en die brengt je helemaal naar de stad. Naar South Beach hebben wij wel de auto gepakt.

Gastvrij ontvangen en prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

Er is op dit moment een nieuw gedeelte in aanbouw. Van binnen heb je er weinig last van maar bij het zwembad zit je echt in een bouwput.

Gastvrij ontvangen en prima ontbijt. Kamers schoon en prima voor gezin met twee jonge kinderen. Als de verbouwing klaar is zal het een prima locatie zijn in Downtown Miami.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Een prima accommodatie met zeer hartelijk en betrokken personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

Het ontbijt was op zich prima, maar had wat gevarieerder gekund.

De heerlijke bedden, en de zeer vriendelijke ontvangst en hulp van Sergio, Ramon en Elizabeth. Jammer dat het regende, en we maar een dag hadden, want ook het zwembad zag er heerlijk uit. Ook geweldig kunnen wandelen in het Alice Wainwright park.

Goede en schone kamers
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Ligt niet centraal in miami

Goede en schone kamers

Ligging goed.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Zwembad buiten gebruik zonder vermelding vooraf. Ontbijt mottig. Vuil tapijt. Oude airco.

Ligging goed. Bed en badkamer goed.

Prima, een aanrader.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Zijn nu aan het verbouwen, daardoor was ambiance minder.

Gastvriendelijkheid receptionisten. Behulpzaam en regelen wat je vraagt.

de verbouwing was veel groter dan aangekondigd.
    • Tweepersoonskamer met 2 Tweepersoonsbedden en Uitzicht op het Zwembad

de verbouwing was veel groter dan aangekondigd. Het was grotendeels een bouwput.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Het hotel was aan het verbouwen.
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Stad

Het hotel was aan het verbouwen. Werkzaamheden begonnen om 7.00. Wij hadden een blauw plastic scherm voor On balkon. Fitness ruimte was gesloten.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Niet geschikt voor families met kinderen.
    • Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden en uitzicht op de stad

Kamer waren outdated niet heel erg schoon.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Personeel
    • Kamer met Kingsize bed en Douche voor Rolstoelgebruikers met Uitzicht op de Stad - Toegankelijk voor mensen met een lichamelijk beperking

Badkamer

Personeel

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

kamer was erg vies.

kamer was erg vies.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Locatie is heel gunstig en een prima zwembad voor een...

We hadden een kamer met twee tweepersoonsbedden geboekt. Bij aankomst bleek het een (niet comfortabele) slaapbank te zijn. We kregen een stapeltje lakens in ons handen en mochten dat zelf gaan opmaken. Bij de accommodatie hoort ook een barretje, hier hebben wij ook op gefilterd voordat we boekten. Helaas ging de bar op zaterdagavond vroeg dicht waardoor we bij aankomst er geen gebruik van konden maken en is de bar op zondag helemaal gesloten. En op maandag zijn we weer vertrokken.

Locatie is heel gunstig en een prima zwembad voor een verblijf van twee nachten.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Kamer geboekt met twee tweepersoonsbedden.

Kamer geboekt met twee tweepersoonsbedden. Het tweede bed bleek een slaapbank te zijn. Bar is niet altijd open, maar dan kun je wel weer je eigen drankjes meenemen. Een koelkast is op de kamer.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Prima ontbijt, lekker bed.

Het was niet duidelijk wanneer de bar open was. In elk geval niet als wij er waren, maar wanneer dan wel was nergens aangegeven.

Prima ontbijt, lekker bed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Wij verbleven vier nachten in dit hotel.

Wij verbleven vier nachten in dit hotel. Wat wij niet begrijpen is dat wij elke dag moesten vragen om onze kamer in orde te brengen. Organisatie?????

• Beoordeeld op: 18 april 2015

In de tuin met zwembad geen highrise te zien

De prijs, maar ja, dit is Miami Ligging aan Interstate 1 naar de Keys, heel goed, maar voordat je eindelijk de bebouwde komt uit bent, met al die stoplichten, ben je een uurtje verder.

In de tuin met zwembad geen highrise te zien Heerlijk bed, leek wel Marriott. Leuk, veel moderne kunst

• Beoordeeld op: 9 april 2016

Mooie grote kamer zeker voor prijs

Ontbijt en service bij ontbijt

Mooie grote kamer zeker voor prijs

• Beoordeeld op: 4 april 2016

Het was een schoon, niet zo groot hotel.

Het was een schoon, niet zo groot hotel. De ligging was perfect.Door de dubbele beglazing was het rustig

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Confortabel bed, vriendelijk personeel, lekker ontbijt (wel...

De tapijten in de gang zijn aan vernieuwing toe... hierdoor hangt er een geurtje...

Confortabel bed, vriendelijk personeel, lekker ontbijt (wel duur)

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

Nette kamer, schoon