Beoordelingen over Westgate Lakes Resort and Spa 4-sterren

9500 Turkey Lake Road, Orlando, FL 32819, Verenigde Staten

#210 van de 407 hotels in Orlando

Goed hotel, shuttle naar de parken
    • Studio Villa

Slechte ontbijt mogelijkheden. Groot complex, als je pech hebt moet je een flink stuk lopen als je naar het hoofdgebouw wilt. Weinig parkeerruimte bij de lobby, wel voldoende bij de gebouwen zelf. Airco blaast op het bed.

Mooie ruime kamer met balkon met zitje. Bubbelbad, ruime douche en apart toilet. Klein keukentje en tafeltje met stoelen. Mega fitness!! Starbucks in het hotel. Mogelijkheid om park kaartjes daar te kopen (met korting), gratis shuttle naar en van parken (universal en Disney). Op ca. 10min rijden ook mooie bioscoop, winkelcentrum en outlet. Goede uitvalsbasis voor een paar dagen Orlando.

• Deluxe Villa met 1 Slaapkamer

Super leuk gehad hier. Schoon appartement. Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt. Bed opgemaakt en nieuwe handboeken. We hadden 1x een probleem met de airco. Dit was binnen 15 minuten gemaakt. En 1x met de oven. Ook dit werd binnen 15 minuten op gelost. Super vriendelijk personeel. Parkeren is hier overdag goed te doen. Gewoon voor het appartement gebouw. Later op de avond is het lastiger nar 20:00 Word het lastig. Ze hebben wel een grote parkeergarage. Hier is altijd wel plaats. Alleen zal je dan een stuk moeten lopen. Wij zaten helemáál achteraan En voor ons was het 10 minuten lopen naar de parkeergarage. Let alleen op dat als je geen informatie wilt over timeshare ga dan ook niet in op het gratis etentje of kadobonnen of kortingen.

Erg fijn met teras aan het meer waar we in de ochtend voor we op pad gingen een broodje konden eten.
    • Studio Villa

Kamers waren erg gehorig. En bij het inchecken willen ze strikken om een rondleiding door het park te doen zodat ze je een time-share kunnen verkopen, deze verkoop is zeer opdringerig.

Mooie kamer met een goed bed. Leuk terras aan het meer.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Waar wij echt niet van gediend waren was dat we gelijk in...
    • Studio Villa

Waar wij echt niet van gediend waren was dat we gelijk in een time share gebeuren betrokken werden en zij hierin erg hardnekkig waren. Het is dat wij ons niet laten verleiden tot dit soort verkoop trucjes maar mensen die er niet op bedacht zijn en moeilijk nee kunnen zeggen word zo een hoop geld afgetroggeld. Schandalig dat dit in een hotel gebeurt en dat je op je vakantie met zulke onzin wordt lastig gevallen. Echt een grote afknapper van een verder super goed hotel dus let op !!! Last je niet verleiden tot een welkomst ontbijt of lunch en geld terug als je een uurtje van je tijd geeft want dat uurtje wordt bij hun als je hun de kans geeft een dag. Wij waren het al snel zat maar wat een nare vasthoudende mannen. Uiteindelijk gewoon op gestaan en weg gelopen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Genieten, van rust en natuur, maar ook van comfort en verwennerij.
    • Villa met 1 Slaapkamer

Wifi niet altijd even goed toegankelijk, viel vaker uit en dan weer opnieuw inloggen, snelheid zeker trager dan gewoonlijk.

Erg mooi twee kamer appartement met daarnaast nog een losse douche/badkamer, als je het tafeltje voor twee uit de keuken annex woonkamer op het balkon zet wat weer technisch goed te doen was, heb je iedere dag een heerlijke gelegenheid om op je balkon te ontbijten, te lunchen en te dineren. Omdat ik op werkbezoek was (congres) en mijn partner mee was, was dat een prima gelegenheid om elkaar nog zoveel mogelijk te zien. Prima vaatwasser, ook koffiezetapparaat op de kamer en van hele vriendelijke schoonmaaksters iedere dag verse handdoeken, nieuw pakketje met daarin koffie (zelf zetten), suiker en melkpoeder, zoetjes en thee. Ook genoeg aanbod aan shampoo en conditioner flesjes (veel over). We hadden een lekkage in de keuken en die werd binnen een dag gerepareerd. In de keuken was een televisie net als op de slaapkamer. Voldoende kastgelegenheid, safe aanwezig in de grootste kast, bureau op de slaapkamer. In beide kamers grote ventilatoren, naast een prima werkende en niet al te luide airconditioning. Bedden zijn zalig, enorme boxsprings, lekkere kussens. Op de kamer ook een strijkplank en strijkijzer met stoom. Naast de liften was ook een wasruimte met wasmachine en droger, met waspoeder genoeg op de kamer, indien gewenst eenvoudig te krijgen bij de schoonmaaksters. Handdoeken voor bij het zwembad meenemen is niet nodig, op de kamer ook voldoende handdoeken van goede kwaliteit om iedere dag mee te nemen naar het zwembad. Het meest westelijke zwembad was ook het rustigste, met een prachtig uitzicht direct op het meer. De bar daar is niet open, er is ook geen toezicht voor kleine kinderen. Twee van de drie andere zwembaden hadden wel animatie en ook relatief luide muziek. Niet helemaal onze stijl, maar voor de jeugd prima en ook voor mensen met kleinere kinderen. Animatie is daar aanwezig. Op het terrein reden de hele tijd golfkarretjes rond die je, desgewenst, van je kamer naar de receptie/hoofdgebouw brachten.

Waardeloos resort
    • Villa met 1 Slaapkamer

Personeel. Kamers. Totaal geen verzorging. Echt zo slecht. En met 14000 gasten veel te druk

• Deluxe Villa met 1 Slaapkamer

Prijzen in de hotel supermarkt erg hoog

Goed hotel. Goeie shuttle service naar de parken. Goede kamers en fijne bedden

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima locatie

Prima locatie

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ruime kamer, schoon, mooie ligging
    • Studio Villa

Duur en simpel ontbijt. Supermarkt duur.

Ruime kamer, schoon, mooie ligging

Ligging en weten hoe ze met gasten moeten omgaan.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Meubilair ed was oud en aan vervanging toe

Ligging en weten hoe ze met gasten moeten omgaan.

Triest

Lawaai tot in de morgen

Perfect!

Geen negatieve punten

Luxe en relaxed

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ruime comfortabele kamers
    • Studio Villa

Maaltijd mogelijkheden beperkt voor zo'n groot resort.

Ruime comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Centrale ligging en mooi resort

Veels te commerciele resort, ze proberen je van alles aan te smeren, val niet voor de timeshare mogelijkheden. Nadat je zegt niet geintresseerd te zijn is al het personeel stuk minder vriendelijk.

Centrale ligging en mooi resort

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Personeel bij incheck ongeïnteresseerd.

Personeel bij incheck ongeïnteresseerd. Erg commercieel hotel. Je moet de ochtendroutine doen van 90min om een pas te krijgen om toegang tot faciliteiten te krijgen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

personeel is niet behulpzaam