Beoordelingen over Days Inn by Wyndham Las Vegas Wild Wild West Gambling Hall 3-sterren

3330 West Tropicana Avenue, Las Vegas, NV 89103, Verenigde Staten

#168 van de 193 hotels in Las Vegas

6,4

Het motel ligt in een ongure buurt en er is de hele nacht...
    • Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed - Toegankelijk voor Mindervaliden - Rookvrij

Het motel ligt in een ongure buurt en er is de hele nacht veel lawaai en muziek te horen. De kamer die wij toegewezen kregen was niet schoon, er lagen overal vieze handdoeken en er had duidelijk iemand op het bed gelegen. Wij hebben dit natuurlijk meteen gemeld en hebben ook een andere kamer gekregen maar geen excuses. Kortom; eens maar nooit weer!

Ik had beter enkele dollars meer betaald voor een echt hotel op de strip.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Onvriendelijk personeel aan de checkout, afrekening was te veel. Na protest kon het ineens wel goedkoper. Airconditioning was stuk en heel vies.

Nooit meer weer!
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Allerhande toeslagen en taksen maken deze slecht gelegen lodge niet goedkoop. Na een opmerking over prijs bij de balie werd het ineens 13 dollar goedkoper. Zeer bedenkelijk en onduidelijk.

Voor een kort verblijf.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Ik had dit verwacht, niet veel bijzonders. Prima voor een laatste nacht maar zou hier niet voor een langere tijd willen verblijven.

Verwacht er niet te veel van maar het is schoon en netjes. Wij vonden het niet verantwoord om in de avond/nacht van de strip naar het motel te lopen. Taxi genomen. Was de laatste nacht nadat wij naar het vliegveld gingen. Daar is het ok voor, niet voor langer verblijf.

Het bed was uitstekend.
    • King Kamer - Rookvrij

De kamers zijn tamelijk verouderd, direct bij de incheckbalie is een casino waar gerookt wordt. Die rook ruik je ook in het nabij gelegen restaurant. Niet erg fris allemaal. Het eten was overigens wel erg goed.

Het bed was uitstekend. Het Hotel was er een uit een slechte Amerikaanse B-Film. Ik zou er geen 2de keer naar toe gaan.

Prijs kwaliteit een slechte deal, mits een kleine extra kan je beter krijgen in Las Vegas.

- Luidruchtige kamer. Onze kamer was vlakbij een stroomgroep/airco of iets die een zeer geluidruchtige ventilator had (continue 85dB) - Na aankomst werkten onze sleutels niet - Geen frigo - Geen lift - Het tapijt was vuil. Onze blote voeten waren zwart na een avond. Voor alle duidelijkheid we hadden dezelfde avond gedoucht - Het bad had geen badstop, je kon dus onmogelijk een bad nemen - Het toilet werkte enkel als je de knop (zeer) lang bleef induwen - De kraan in de douche was foutief aangesloten. Warm en koud waren verwisseld wat wel even schrikken was toen we de kraan koud draaiden omdat het te warm werd. Het werd met name nog snikheet - We zaten op het eerste verdiep en de vloer klinkte alsof we op een metalen koekjesdoos liepen. Best grappig. - We zijn 3 nachten gebleven en kregen nooit room service. Waarschijnlijk omdat we pas laat weggingen wat mij dan weer niet zo onlogisch lijkt aangezien Las Vegas 's nachts leeft.

Voor het geld was de kamer heel slecht er was totaal geen...

Alles viel tegen niks was goed lees hier boven In kamer was er totaal niks

Voor het geld was de kamer heel slecht er was totaal geen comfort geen ijskast in de hitte van 40 a 45 gr. ik ben diabeet en moet alles gekoelt houden dat kon niet. We konden een ijskast krijgen tegen betaling, later werd er een ijskast gebracht zonder betaling hij kon binnen een half uur gebracht worden wij wachten tot we een ons wogen geen ijskast ook niet later dus nooit was een zoethoudertje. De douche ruimte was groot zonder enig inhoud wastafel zonder rand kon niks kwijt geen klein aanrechtje zoals je overal ziet de douchekop moest je in je hand houden kon nergens ophangen haar wassen met 1 hand erg moeilijk. Al met al zeer slecht hotel hoop wel dat ik mijn borg van 100,00 dollar terug krijg wat ook schandalig is . Doe dat bij de jeugd niet bij 2 keurige dames . Er lag voor ons raam een dak loze man op de grond te slapen. Zo fijn was dit hotel gaat op face book wij hebben een usa site met ontelbare volgers daar schrijven wij dit alles op over 2 dagen geef ons geld terug voor al die ellende 3 dagen voor 242,00 dollar veelste duur doe er wat aan. boze hotel gasten Mevr korving mevr bijsterveld

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Alternatief voor de Strip
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Geen oplaadpunten in de kamer. Niemand achter de balie als je 's avonds nog een flesje water wil kopen. Locatie kan een gevoel van onveiligheid met zich meebrengen (loopt wel erg veel bewaking op terein, dus is puur gevoel!)

Simpel motel aan de 'andere' kant van de I15, achter Excalibur en New York. Vriendelijke ontvangst. Zo'n 15 minuten lopen (niet al te makkelijk) naar de zuidkant van de Strip. Gezien de periode (beurs) betaalbaar alternatief. Prima Wifi.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima locatie, restaurant, zwembad en vriendelijk, behulpzaam personeel.
    • King Kamer - Rookvrij

WIFI, moest meerdere keren de hulplijn bellen om internetverbinding te krijgen. Overigens goede service van deze lijn.

Prima locatie t.ov. Las Vegas Blvd

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Redelijk dicht bij de strip.
    • King Kamer - Rookvrij

Het ziet er allemaal wat goedkoop uit, maar daar is de prijs dan ook naar

Redelijk dicht bij de strip. Bij het zwembad kijk je uit op de strip. Dit was prettig. Fijn bed!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Net buiten de strip het parkeren en geen last van...

17 doller per dag voor wifi of je er wel of niet van gebruikt maakt

Net buiten de strip het parkeren en geen last van vliegtuigen de kamers

Geluidsoverlast: sirenes, helikopters, luidruchtige gasten...
    • King Kamer - Rookvrij

Geluidsoverlast: sirenes, helikopters, luidruchtige gasten onder invloed van drugs of alcohol

Net buiten de Strip, maar op loopafstand

Vriendelijk personeel, prima locatie

Gelet op de prijs voldoende.
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Het was toch een aardig eind lopen naar de strip.

Prijs

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Comfortabel hotel op loopafstand van het centrum/de Strip
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

Geen koelkast in de kamer.

Locatie op loopafstand van de Strip in Las Vegas.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Alles naar wens, kort bij de strip was super

Alles naar wens, kort bij de strip was super

Zwembad zag er goed en netjes uit maar niet gezwommen.
    • Kamer met Kingsize Bed - Roken

Prijs verhouding was erg slecht. 2e hotel was 2x zo goed koop en veel beter.

Zwembad zag er goed en netjes uit maar niet gezwommen.

Net ver van de strip

Zwembad was gesloten

Net ver van de strip

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gehorig

Goede locatie

Onrustig
    • King Kamer - Rookvrij

Wifi afstand strip wat onveilig gevoel.

In.las vegas maar wat ver van de strip. Onrustig s'nachts. Wel bewaking . Wifi goed maar onveilig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

NIET VOOR HERHALING VATBAAR
    • Kamer met 2 Tweepersoonsbedden - Rookvrij

T WAS SCHRIKKEN TOEN WE DE KAMER ZAGEN GELUKKIG WAS HET MAAR VOOR ENKELE UURTJES. DE KEUZE VAN DIT HOTEL WAS, DAAR HET DICHT BIJ DE LUCHTHAVEN WAS

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goedkoop en te voet naar de strip

Inchecken duurt te lang.

Geen ontbijt, wel deny's .

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Leuk voor 1 of enkele nachten
    • King Kamer - Rookvrij

Beetje oud en onderkomen, erg gehorig

Ligging,dicht bij de strip

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Redelijk dichtbij The Strip

Geen ontbijt, de badkamer was ouderwets, slechte geluidsisolatie

Redelijk dichtbij The Strip

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goed hotel, maar let op bijkomende kosten
    • King Kamer - Rookvrij

Het is zo jammer dat je van Booking.com een totaalprijs krijgt te zien en er achteraf +- 20 dollar bijkomt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Denk goed na, voordat u beslist.
    • Kamer met Kingsize Bed - Roken

Geen microwafe, geen koelkast, veel lawaai van airco.

Dichtbij de Strip

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Verblijf Days Inn Las Vegas at Wild Wild West Gambling Hall

Geen waterkoker

Betaalbaar maar toch vlak bij de Strip - 3 km - goed te lopen

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Inmiddels de derde trip naar Vegas.

Inmiddels de derde trip naar Vegas. Waarbij we regelmatig wisselen van hotel. Dit hotel is basic maar biedt alles wat je nodig hebt. Kamers zijn schoon. Bedren zijn goed. Het zwembad is prima. Op loopafstand van de Strip. Een minpuntje is de gehorigheid.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Goede lokatie, parkeren voor de kamer, lekker zwembad om uit...

Personeel klantenservice onbeleefd en geen verstand van zaken. Klantenservice niet bereikbaar per email en geen reactie op feedback/ vragen via het internet Ik mis een koffiezet apparaat/ waterkoker en een koelkastje. Luidruchtige airco. Hoge resort fee.

Goede lokatie, parkeren voor de kamer, lekker zwembad om uit te rusten. Vriendelijk personeel aan de balie en schoonmaak.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De kamer was ruim en het bed was groot en lag heerlijk.

Bij de receptie stond een rij en het duurde lang voor we aan de beurt waren. Dat vind ik normaal niet zo erg, maar er mocht gerookt worden bij de receptie wat ik echt niet fijn vond aangezien ik astma heb. De weg naar de Strip was lopend lastig te vinden. Om WiFi werkend te krijgen moesten we eerst bellen zodat ze je handmatig toegang konden geven.

De kamer was ruim en het bed was groot en lag heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

prima locatie, loopafstand (kwartiertje) van strip via 1...

airco maakt vrij veel lawaai, plafond/vloer van bovenburen kraakte enorm, ontbijt is sinds dit jaar niet meer inclusief

prima locatie, loopafstand (kwartiertje) van strip via 1 rechte weg, fijn zwembad, vriendelijk personeel bereid te helpen, goede faciliteiten, zeer goedkoop

• Beoordeeld op: 7 oktober 2015

zeer gunstige prijs voor relatief goede ligging.

lawaai s ochtends! toch wel oud vasttapijt in de kamer.

zeer gunstige prijs voor relatief goede ligging. kamer zeer basic, maar netjes, goede bedden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Nette, schone kamers, ontbijt bij Denny's is inmiddels...

Toch wel een eindje van de Strip gelegen wat betekent dat je iedere keer veel moet lopen.

Nette, schone kamers, ontbijt bij Denny's is inmiddels inclusief de koffie.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

We hadden een bed

De foto op de site is wel van de meest mooie kant genomen. Moeilijk te vinden waar je moet inchecken. zeer onvriendelijk ontvanst. Kamer rook niet erg fris.

We hadden een bed

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Het zwembad.

We hadden een koelkastje verwacht, dat was iets minder. Bij het ontbijt was alleen een kop koffie inbegrepen. Mijn zoontje van 8 en ik drinken geen koffie...

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Goedkoop en bed was goed en schoon

Personeel onaardig, vervelende sfeer (onveilig gevoel), afstand t.o.v. The strip is te doen, maar lopend moet je door een vervelend stukje van Las Vegas. Taxi is dan 's avonds noodzakelijk. Ontbijt stelt echt niks voor, vies en vet. Drinken is op eigen kosten, belachelijk!

Goedkoop en bed was goed en schoon

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ideaal als doorreishotel. Rustig en proper. Verwacht geen luxe. Buiten de drukte van de Strip, maar toch op wandelafstand. Rustig zwembadje. Gratis ontbijt in Denys aan het hotel.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

De ligging was prima als je auto hebt .

Zeker niet proper . Kamers waren ok als je niet in de hoekjes kijkt maar aan t zwembad alles vuil . Het water zelf niet

De ligging was prima als je auto hebt .het ontbijt was inbegrepen en was bij Denny's gelegen in het motel .

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Real American breakfast at Danny's.

Lang wachten bij aankomst om in te kunnen checken. Het stukje lopen naar de strip is n beetje schimmig. Zou ik niet graag als meisje in m'n eentje midden in de nacht lopen.

Real American breakfast at Danny's. Goed voor de kater. Dicht bij de strip. Fijn zwembad en warm bubbelbad. Schone kamer. Fijn bed. Parkeerplek. WiFi deed het prima

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Afstand tot strip, wandelend te doen en met taxi ook niet...

Personeel is niet zo vriendelijk.

Afstand tot strip, wandelend te doen en met taxi ook niet duur bijvoorbeeld terugreis in de avond ( circa 10 dollar). Ontbijt is bij Denny's, prima!

• Beoordeeld op: 20 mei 2015

Goede prijs/kwaliteit, dicht bij strip (5 dollar taxi)...

Geen bar bij het zwembad.

Goede prijs/kwaliteit, dicht bij strip (5 dollar taxi) casino binnen is klein maar grappig. Prima plek voor een weekendje Vegas.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

we hadden geen koelkast.

Airco maakte veel lawaai

we hadden geen koelkast. na melding werd er 1 geplaatst binnen de 10 min. ook voor de airco hebben ze dadelijk iemand gestuurd. spijtig genoeg zonder resultaat.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Goede ligging , prima WiFi , goed zwembad , ruime parking ,...

Voor 3personen was de kamer nogal klein , maar was toch nog doenbaar,is normaal gezien toch maar alleen om te slapen

Goede ligging , prima WiFi , goed zwembad , ruime parking , ontbijt is klassiek, propere kamers

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

- het was erg zuiver

- WiFi is gratis maar 1 dag - koffie bij ontbijt moet je betalen (maar je krijgt zoveel je wil)

- het was erg zuiver -groot comfortabel bed - zwembad -inclusief ontbijt bij dennys - met de bus of wandelend naar de strip

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Ruime kamer

Ouwbollige kamer

Ruime kamer Niet zo heel ver van de strip Parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Uitstekende lokatie als je niet op de strip wilt zitten.

in de omgeving zitten hoofdzakelijk fast food ketens.

Uitstekende lokatie als je niet op de strip wilt zitten. Prima zwembad.

• Beoordeeld op: 26 februari 2016

De prijs

De prijs

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Het hotel is op loopafstand van de bekende...

Geen.

Het hotel is op loopafstand van de bekende uitgaansgelegenheden van Las Vegas.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De afstand tot de strip.

De hygiene was slecht. Geen koffie , geen ontbijt, duur.

De afstand tot de strip.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Prima prijs kwaliteit schoon en goede locatie t.

Prima prijs kwaliteit schoon en goede locatie t.o.v de strip.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Kamers waren schoon.

Geen ijskast op de kamer bij 42° C. Geen koffiezetapparaat. Check in was erg traag.

Kamers waren schoon. Er was een zwembad.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

ligging t.

gehorigheid kamers

ligging t.o.v. stripe 700 meter

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

Bed,gratis ontbijt,gratis handdoeken aan zwembad.

Eerste indruk viel tegen maar eens de kamer gezien,voor die prijs dik in orde.

Bed,gratis ontbijt,gratis handdoeken aan zwembad.

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

Kort bij het centrum

Kort bij het centrum

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Wifi werkte niet,was binnen10 min.

Het geheel was erg gedateerd voor het ontbijt moest je eerst door de gokhal.

Wifi werkte niet,was binnen10 min. opgelost Op loopafstand van de strip

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Ontbijt en omgeving

Druk

Ontbijt en omgeving

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Ligging.

Geen koelkast. Geen koffie op de kamer. Maar een stoel op de kamer.

Ligging. Ontbijt bij Dennys Zwembad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

6,0
    Location

Location

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Slechte buurt,wel 24 uur bewaking.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Prijs/kwaliteit, Ontbijt bij Denny's is goed, kamer...

Prijs/kwaliteit, Ontbijt bij Denny's is goed, kamer netjes, redelijk rustig gelegen maar dichtbij de Strip. Genoeg parkeer.

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.