Beoordelingen over Wingate By Wyndham-Tampa USF/Busch Gardens 2-sterren

3751 East Fowler Avenue, Tampa, FL 33612, Verenigde Staten

#81 van de 135 hotels in Tampa

Prima bevallen, net zoals de vorige keer.
    • Deluxe Business Kamer met 2 Kingsize Bedden - Rookvrij

Dat we eerst de verkeerde kamer kregen, maar dat werd gelukkig snel opgelost. Verder niet echt iets, hooguit dat de airco wat herrie maakt, maar dat was in andere hotels ook zo. Wij hadden daar niet echt last van.

Dit was de tweede keer dat we in dit hotel verbleven en ook nu is het weer goed bevallen. Het ontbijt was voor Amerikaanse begrippen heel goed, in buffetvorm en werd steeds netjes bijgevuld. De kamer was ruim en de koelkast op de kamer was erg fijn gezien de temperatuur. Op korte afstand van Bush Garden, restaurants en winkels in de omgeving. Fijn ook voor de kinderen dat er een klein zwembad bij was.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima verblijf dicht bij BUSCH GARDENS met gratis vervoer door hotel.
    • Rookvrije Kamer met Kingsize Bed - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Het ontbijt had beter gekund. We zijn ons echter bewust van het feit dat dit de Amerikaanse wijze van ontbijten is.

De vriendelijkheid van het personeel. Een speciale dank aan Jesse Wallace die ons op geweldig manier heeft geholpen met problemen die wij hadden met onze huurauto. Daarnaast waren hij en zijn collega's zeer vakkundig in hun adviezen over bezoek mogelijkheden in Tampa en St. Petersburg. Wat prettig is het vervoer door het hotel van en naar Busch Gardens.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Voordelig hotel met rafelrandjes
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed - Toegankelijk voor gasten met een lichamelijke beperking - Rookvrij

Het ontbijt was heel erg basic. Plastic bestek, borden en bekertjes. Nauwelijks beleg, anders dan wat jam en pindakaas en andere zoetigheden. Er was een wafelmaker maar het resultaat was smakeloos. Het hotel moet nodig worden opgeknapt. Op het eerste gezicht lijkt het ok maar als je op de details let dan valt het op hoe slecht onderhouden en vies het is. Het ergst vond ik de stank van schimmel die uit de airco op de overloop bij de lift kwam.

Prima ruime kamer met grote badkamer en een groot comfortabel bed. Goed werkende airco. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

Uitermate vriendelijke ontvangst bij de receptie.

Uitermate vriendelijke ontvangst bij de receptie. Hartelijk en bereidwillig om informatie te geven. Even van het terras bij het zwembad gebruik gemaakt in het zonnetje. Klein maar we waren de enige gebruikers dus prima voor ons. Schone comfortabele kamers. Ontbijt typisch Amerikaans met zoet en vet en alles op karton en plastic. Maar netjes verzorgd en vlot alles aangevuld.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

3 minuten van Bush Gardens en vlakbij allerlei restaurants...

De ontbijtzaal was erg druk.

3 minuten van Bush Gardens en vlakbij allerlei restaurants in de buurt! Prima overnachtingshotel voor een nachtje op doorreis.