Beoordelingen over Wyndham Midtown 45 4-sterren

205 East 45th Street, Midtown East, New York, NY 10017, Verenigde Staten

#371 van de 415 hotels in New York

New York is always a good idea!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De eerste twee nachten hadden wij uitzicht op een dak/muur. Nadat we aangegeven hadden dat we toch graag een ander uitzicht wilden (we hadden twee aparte boekingen) hebben we een andere kamer (met mooi uitzicht) gekregen.

Super hotel op een geweldige locatie! Enige nadeel zijn de personen die werven voor de Time-share. Als je duidelijk maakt dat je niet geinteresseerd bent, telefoon uittrekt op de kamer en niet ingaat op het 'gratis ontbijt' moet het echter goedkomen! Personeel is zeer behulpzaam en ervaren, en het dakterras is GEWELDIG!

Goed, maar lage service.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De inrichting was karig en voldeed niet aan de foto's. Zo stond er geen stoel op de kamer. Het personeel was pas na lang aandringen bereid om een stoel te plaatsen. Weinig dienstverlenend voor Amerikaanse begrippen.

De locatie is prima, de kamers zijn fors voor New Yorkse begrippen.

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Personeel aan de deur en schoonmakers erg vriendelijk.

Kamers zijn wat verouderd.

Personeel aan de deur en schoonmakers erg vriendelijk. Perfecte locatie en personeel bij balie behulpzaam. Grand central, Chryslerbuilding en urban food court op loop afstand. Met een 7 dagen metro kaart van 31 dollar is alles goed bereikbaar vanaf Grand central.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Het ligt centraal in de stad.

Tijdens de incheckprocedure zijn wij er "ingeluisd" en zaten wij naast een gratis "VIP-ontbijt" vast aan een time-sharing evenement van Wyndham ==> de reden om NOOIT meer bij deze hotelketen te verblijven aangezien ze geen enkele reactie geven op klachten hierover.

Het ligt centraal in de stad.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

De locatie;

De kwaliteit van de kamer. Het meubilair was duidelijk aan vervanging toe en de kamer voelde heel klein en 'bedompt' aan (vermoedelijk door het lage plafond) Ook het personeel was niet geweldig; in mijn ogen ietwat te populair en echt behulpzaam waren ze ook niet (we hadden problemen met de wifi en verwezen ons door naar de helpdesk; men had ook zelf de helpdesk voor ons kunnen bellen)

De locatie; op slechts 10 minuten lopen stond je al in Grand Central Station. Ook het dakterras bovenop het hotel met uitzicht op het Chrysler Building was geweldig. Vergeet alleen niet je eigen drankje mee te nemen, want een bar is niet aanwezig

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Ruime kamer met slaapkamer.

We hadden voor 3 personen geboekt d.m.v. een extra bed. Die hadden ze echter helemaal niet. Uiteindelijk wel lakens en dekengekregen (gratis) zodat we van de bank een kinderbed konden maken.

Ruime kamer met slaapkamer. Pas gerenoveerd. Nieuwe Combi oven, giga koelkast plus vriezer, broodrooster en koffie apparaat. Wasmiddel voor kleding en vaatwasser is aanwezig.Gratis koffie in lobby en dakterras.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Zeer centraal gelegen, genoeg horeca en supermarkten in de...

Zeer centraal gelegen, genoeg horeca en supermarkten in de buurt. Vlakbij metro -en het treinstation. Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam bij vragen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Het dakterras.

Veel lawaai. Slechte isolatie.

Het dakterras. De omgeving.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Top locatie, lekker stil en super aardig personeel

Wifi

Top locatie, lekker stil en super aardig personeel

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs.

Fatsoenlijke kamer voor een redelijke prijs. Prima locatie. Koffers konden op dag van vertrek zonder extra kosten in hotel blijven.