Vietnam Bắc Hà Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Bac Ha Eco Homestay Beoordelingsscore: 9,1

“Gezellige behulpzame spontane jonge gastvrouw. De rustige omgeving met een prachtig overdekt terras. Hierdoor kun je toch lekker buiten zitten en genieten van het uitzicht, een boek lezen of een spelletje spelen terwijl er een enorme regenbui overtrekt (moesson tijd). Al met al een hele gezellige sfeer. Op loopafstand van de prachtige markt op zondag ochtend. Wij zijn we al heel vroeg (7 uur) heengegaan, zodat je echt de sfeer kunt proeven, zonder al te veel toeristen. Begin onderaan bij de buffelmarkt, groente /fruit en orchideeën.”

• Bac Ha Eco Homestay Beoordelingsscore: 9,1

“Locatie, terras met uitzicht, hygiëne.”

• Cong Fu Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“Super klantvriendelijk. Het personeel zorgt dat je aan niets te kort komt en denkt erg met je mee. Toppie!!! Goed ontbijt!! 🙂🙂”

• Chô Family Beoordelingsscore: 9,4

“Locatie en eten”

• Cong Fu Hotel Beoordelingsscore: 7,6

“Dicht bij de weekmarkt. Schone kamers. Vriendelijk personeel”

• Sa House Bac Ha Beoordelingsscore: 8,7

“Prachtige plek, wel wat verder overal vandaag, maar dat zochten wij ook. Ontzettend vriendelijke familie die je overal bij wil helpen. Mevrouw kookt heerlijk!”

• Bac Ha Lake View Beoordelingsscore: 9,1

“We aten mee met het gezin van de eigenaar en dat was heerlijk, de ligging is centraal en vlakbij de markt en de eigenaars zijn behulpzaam en vriendelijk. Ze regelen buskaartjes of excursies voor je als je dat wil.”

• Bac Ha Lake View Beoordelingsscore: 9,1

“De eigenaren. De hartelijke ontvangst en zij die alles willen regelen. Echt welkom. Heel vriendelijke mensen. Daarnaast is Bac Ha en omgeving prachtig. Een heel ander stukje Vietnam.”

De 10 beste hotels in Bắc Hà

gebaseerd op 1.100 hotel reviews op Booking.com