Vietnam Can Tho Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hometravel Mekong Can Tho Beoordelingsscore: 9,6

“De staf was super gastvrij en vriendelijk, mochten er zelf koken en aten samen. Wij hadden een hutje aan de waterkant, heel netjes en voor de echte mekong experience perfect met de kleine bootjes die voorbij varen. Ontbijt was goed, mochten zelf aangeven wat we graag wilde hebben. Fietsen gratis om de omgeving te verkennen. ”

• Anh Dao Mekong Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“De grootte van de kamer en de locatie van het hotel. ”

• Kim Lan Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Personeel sprak goed Engels. Alle door ons genoemde klachten werden meer dan netjes afgehandeld. De oorspronkelijke prijs/kwaliteit verhouding is aan de dure kant voor Vietnamese begrippen. Echter door de forse korting die we kregen n.a.v onze klacht hebben we voor een heel mooie prijs een goed en fijn verblijf gehad. Bieden leuke excursie aan naar de drijven de markten. 50 USD voor 2 personen in privé boot. Heel goed geregeld!”

• Vinpearl Hotel Can Tho Beoordelingsscore: 9,4

“Het zwembad, het uitzicht vanaf de 20e verdieping en de inrichting van de schone, ruime kamer voorzien van alle faciliteiten. Uitgebreid ontbijtbuffet. ”

• Chambres D'hotes Mekong-Logis Beoordelingsscore: 9,1

“Zeer goed net als het Personeel”

• Mekong Rustic Can Tho Beoordelingsscore: 8,7

“Zo n mooie en unieke plek met een hele bijzondere tuindet vijvers vol met vis. Personeel helpt perfect en spreekt zeer goed Engels . Ze kunnen daar allesverwoestende je regelen tegen prima prijzen ook de tours”

• Holiday One Can Tho Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het bed was overheerlijk”

• Dong Ha Fortuneland Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat we zeer vroeg in de ochtend moesten vertrekken hebben ze een take away bag met ontbijt voorzien. Kleine badkamer maar wel een fijne inloopdouche.”

• Nguyen Shack - Mekong Can Tho Beoordelingsscore: 8,9

“De locatie, vriendelijke mensen, authentieke sfeer, leuke activiteiten en toers, lekker eten, Nutella”

• Cô Ba Home Beoordelingsscore: 8,7

“Super lief en behulpzaam personeel. Organiseert zelf uitstappen en gaat mee als gids. Heel leuke uitstap gehad!”

De 29 beste hotels in Can Tho

gebaseerd op 10.418 hotel reviews op Booking.com