Vietnam Con Dao Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Con Dao Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Erg mooi hotel, mooi zwembad, erg vriendelijk en behulpzame medewerkers”

• Minh Minh Homestay Beoordelingsscore: 8,5

“Keurige schone kamer”

• Six Senses Con Dao Beoordelingsscore: 9,2

“Mooie villa’s met een prachtige uitzicht op het strand en de omliggende eilanden. Excellente service. Uitstekend eten en ontbijt. Vooral het Vietnamese restaurant is erg goed. En je kunt ook een heerlijk plankje kaas of gedroogde ham bestellen. Grappig is dat je de hele dag gratis ijsjes mag eten. Onze dochter vond de kidsclub leuk en het fitness centrum was erg uitgebreid. ”

• Minh Minh Homestay Beoordelingsscore: 8,5

“Een fijn verblijf met luxe balkon en lieve gastvrije hoteleigenaren ”

• Thuy Thanh Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Ruime kamer”

• Anh Dao Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Heel schoon en goede locatie”

• Poulo Condor Boutique Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,9

“Ontzettend persoonlijke ontvangst en begeleiding van de rooms devision manager”

• Red Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“De locatie is uitstekend. Het huren van motorbikes is goedkoop (100k per dag) en makkelijk. Ook konden we via het hotel een shuttle bus naar de airport regelen tegen aanzienlijk lagere kosten dan een taxi, de man die dit regelde spreekt goed Engels.”

• Q Songchi Hotel Beoordelingsscore: 8,4

“Normaal ben ik te lui om een review te typen, maar voor Q Songchi maak ik graag een uitzondering. Het hotel was prima, lokatie uitstekend, maar waar ik het meest van onder de indruk was, was hoe ongelovelijk vriendelijk het personeel was.”

• Villa Maison Con Dao Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,3

“De meiden Tran, Ha, Chi en Trinh, van de bediening waren erg vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt ook voor de managers die je snel en vakkundig helpen bij alle vragen. Ze spreken bovendien allen goed engels. Het hotel was smaakvol ingericht. Het was er rustig. En het was superschoon, zowel de kamer, badkamer als de hele villa met tuin. Faciliteiten als laundry, scooterverhuur, uitleen van snorkelsets ed waren prettig. En een bijzonder fijn en persoonlijk welkom met een welkomsnote op naam, een bord met vers fruit van de markt en een strandtas met handdoeken maakten meteen de aankomst meteen al prettig. Heerlijk ontbijt, zowel Westers als Vietnamees, in de ochtend met ruime keuze en heerlijk vers sap en verse smooties. En lekkere lunch en dinermogelijkheden. Wat ons betreft een erg fijn en mooi onderkomen voor een week op Con Dao. We kunnen dit verblijf iedereen aanraden.”

De 10 beste hotels in Con Dao

gebaseerd op 989 hotel reviews op Booking.com