Vietnam Da Nang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• GOPATEL Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7,4

“Hotel is 15 minuten vanaf het vliegveld. Knalgeel en je ziet het van ver. Ontvangst was vriendelijk. Verkeerde kamer gekregen. Na klagen krijgen wij wel goede kamer. De kamer ziet er goed en schoon uit. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is prima. De kamer wordt elke dag goed schoon gemaakt. Paris restaurant op de derde etage is open van 06:00 tot 22:00 uur en wij willen een paar keer lunchen maar het restaurant was donker en niemand te bekennen. Zwembad is prima. Locatie van het hotel is top, vlakbij het centrum. Loop afstand naar de rivier. Massage was uitmunten, de beste die wij ooit gehad hebben.”

• Dai Long Hotel Beoordelingsscore: 8,1

“Erg vriendelijk personeel, uitstekende service en de hotelkamer was schoon en zag er prima uit. ”

• Nam Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8,7

“Zwembad”

• Vanda Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Prima lokatie, schoon en verzorgd. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. ”

• Lavender Riverside Beoordelingsscore: 8,1

“De ligging tov doorreizen. De jongeman bij de receptie was erg attent met de route aangeven.”

• Ngoc Lan Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige kamer, schoon, mooi uitzicht op de dragon bridge, heerlijk ontbijt, super vriendelijk en behulpzaam personeel!!!”

• Night Sky Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Da Nang is te gek! Grote stad en goed te doen om met de gratis fietsen van Night Sky naar het prachtige strand of een goede eettent te gaan. 24/7 open. Al lagen ze na een avondje stappen wel te slapen en hebben we zachtjes de fietsen teruggezet zonder ze te storen. Zwembad op de 2e verdieping in de zon ook top!”

• North East Hotel Beoordelingsscore: 9,7

“Heel vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Rustige locatie op korte afstand van het strand.”

• Palazzo Hotel & Apartment Beoordelingsscore: 8,3

“Prima kamers, heerlijke douche. Het personeel is geweldig, vooral Ms. Hue. Ontbijt is relatief eenvoudig maar wel gevarieerd en vers. Vlakbij het strand (met een voetgangerstunnel onder drukke weg door) en verschillende lokale eethuisjes.”

De 26 beste hotels in Da Nang

gebaseerd op 51.089 hotel reviews op Booking.com