Vietnam Ha Giang Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ha Giang 1 Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Grote bedden, gordijntjes, prima ontbijt. Wij hebben een motorbike gehuurd om de loop te rijden, de backpacks konden we achterlaten in een afgesloten ruimte, dat was heel fijn!”

• Ha Giang Amazing Hostel Beoordelingsscore: 9

“De eigenaar was heel vriendelijk en behulpzaam. ”

• Huong Thao 2 Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk personeel. Goede kamer, schoon! Prima scooters om de loop te doen. Heerlijk lokaal restaurantje naast de deur! ”

• Jasmine Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Alles, ik voelde mij meteen thuis 1 minut na aankomst, het stel is echt ontzettend lief en behulpzaam en enthousiast dat je de Loop gaat rijden. ”

• Royal Hotel Ha Giang Beoordelingsscore: 8,9

“De kamers zijn schoon, ruim en comfortabel. Het ontbijt is uitgebreid en niet duur. Het personeel is erg behulpzaam: toen onze bus naar Hanoi niet kwam opdagen hebben ze net zolang gebeld totdat iemand ons kwam halen. Daarnaast mochten we tijdens het rijden van de motorloop onze tassen bij het hotel laten staan. Wij zijn hier na de motorloop terug gekomen om nog een nacht te verblijven!”

• Mama's homestay Beoordelingsscore: 8,6

“Heerlijk eten, fijne sfeer. Tim (manager) heeft ons enorm geholpen met het plannen van de Ha Giang loop die we met de daar gehuurde motoren gedaan hebben.”

• Anh Anh Guest House Beoordelingsscore: 8,7

“Hele goede service van het personeel, zij spreken goed Engels. Goede scooterverhuur (+uitleg en verzekering) voor de motorloop. ”

• Hoang Kim Hotel Beoordelingsscore: 7,7

“Prima ruime kamer”

• Mr Hung Homestay Ha Giang Beoordelingsscore: 7,9

“Location en de service van het personeel”

• Green Hill Hostel Beoordelingsscore: 9,4

“Leuke accommodatie (kleine huisjes op een heuvel gebouwd) met vriendelijk personeel! ”

De 10 beste hotels in Ha Giang

gebaseerd op 1.025 hotel reviews op Booking.com