Vietnam Phan Thiet Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• TTC Hotel Premium Phan Thiet Beoordelingsscore: 7,8

“Kamer”

• Sonata Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtig hotel, heel vriendelijk personeel die echt hun best deden om hun gasten naar de zin te maken. ”

• Sonata Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,9

“De villa was fantastisch. Heel ruim en met een heerlijk privé zwembad. Wij verbleven met 4 volwassenen en 3 kinderen. Ruim handdoeken te verkrijgen, ook bij het grote zwembad. Prachtig aangelegde tuin, mooie bloemen. Goed ontbijt. Een ochtend kregen we ontbijt a la Carte, maar ook dan konden we zoveel kiezen als we wilden. Erg goed verzorgd. Ook prima menu voor dineren, keus uit westers en Aziatische gerechten. Taxi naar Phan Tiet kost ~360k VND.”

• Fiore Healthy Resort Beoordelingsscore: 7,4

“personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.communicatie met sommige medewerkers in het Engels kan beter. Hadden een probleempje met de AC, hetgeen direct werd opgelost en kregen hierdoor een gratis diner en gratis massage aangeboden. werden door de chauffeur tesamen met de hostes persoonlijk op het vliegveld afgezet. je komt hier wel om te relaxen en niet voor de drukte.”

• Casa Beach Resort Beoordelingsscore: 8,5

“Resort ligt op een rustige nog authentieke locatie, wij waren de enige gasten wat veel extra aandacht gaf, erg goede service. Het eten was erg goed”

• Green Organic Villas Beoordelingsscore: 8

“De villa zelf en het uitzicht direct over zee. ”

De 10 beste hotels in Phan Thiet

gebaseerd op 1.597 hotel reviews op Booking.com