Vietnam Phu Quoc Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Sen Viet Phu Quoc Resort, Sport & Spa Beoordelingsscore: 8,5

“Vriendelijk en behulpzaam personeel. We werden in de ochtend naar het centrum gebracht voor onze busreis. Fijn zwembad. ”

• Chen Sea Resort & Spa Phu Quoc Beoordelingsscore: 9,3

“Prachtige kleine en luxe bungalow met zeer goede verzorging op het complex. Zeer behulpzaam personeel met name in restaurant Lekkere ligbedden aan strand en zwembad”

• Phu Quoc Green Land Beoordelingsscore: 9

“Mooie bungalow ”

• Sea Star Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Leuke bungalows vlakbij de zee”

• Praha Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Hotelkamer was groot en schoon, gratis opgehaald bij het vliegveld. Vriendelijk personeel wat ons graag wilde helpen met het vervolg van onze reis. ”

• Famiana Resort & Spa Beoordelingsscore: 8,7

“Wij werden van het vliegveld opgehaald. Inchecken ging vlot, hartelijk, welkoms drankje en fruit. Wij werden gratis geüpgrade naar een villa aan het strand. Wij werden begeleid naar onze villa en de koffers kwamen binnen 5 minuten aan in ons verblijf. De villa was prachtig en schoon. Met twee airco’s en tv’s. De villa werd elke dag heel goed schoon gemaakt. De medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het over de medewerkers bij de receptie, bij het strand, bij het zwembad, bij de spa en restaurant. Het ontbijt is super, net als lunch en diner. Zeker een hele goede chefkok die de leiding heeft. De massages waren heeeeeerlijk. Wij hebben twee keer mogen ervaren. Wifi was super snel net als in Nederland. Wij werden keurig naar het vliegveld gebracht. Dit is een adres om zeker terug te komen. Een aanrader. Met een privé chauffeur, die hebben wij geregeld buiten het hotel om, hebben wij in 6 uur tijd alle hoogtepunten van het eiland gezien. De avondmarkt vonden wij niet bijzonder, het is een groot seafood restaurant meer was het niet. Wij hebben genoten van de trip.”

• Camia Resort & Spa Beoordelingsscore: 9

“Grote schone appartementen, ruim opgezet resort Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam ”

• Lahana Resort Phu Quoc Beoordelingsscore: 9

“We hadden gekozen voor enkel locatie & ontbijt. Toch elke middag en avond op het resort gegeten want het was super gevarieerd en ook heel lekker! Personeel heel vriendelijk. Elke dag om 16u happy hour (1+ 1 gratis) lekkere cocktails! Je kan zelfs ook gebracht worden met een golfkarretje naar receptie of restaurant. Het zwembad was heel proper én aan het restaurant. Het domein zelf was heel mooi, verzord, rustig en veel groen. Je kan gratis gebruik maken van verschillende faciliteiten zoals gym, pooltafel, zwembadhanddoeken. Fantastisch verblijf gehad!”

• Phu Quoc Kim - Bungalow On The Beach Beoordelingsscore: 8,4

“Zeer behulpzame gastvrouw. Via accommodatie een middagtrip geboekt met chauffeur, erg leuk! Ook gaf ze me het eerlijke advies om vanwege het slechte weer naar haar broers accommodatie in het noorden te gaan. Erg vriendelijk meegedacht!”

De 27 beste hotels in Phu Quoc

gebaseerd op 24.685 hotel reviews op Booking.com