Beoordelingen over Liberty Saigon Greenview 3-sterren

187 Pham Ngu Lao, Pham Ngu Lao Ward, District 1 , District 1, Ho Chi Minh-stad, Vietnam

#164 van de 693 hotels in Ho Chi Minh-stad

Goed hotel voor jonge reiziger
    • Deluxe Kamer met Uitzicht op de Stad

In de avond heb je enorm last van het lawaai uit de omgeving soms tot 2 uur nachts

Nette modern ingerichte kamer en personeel is ontzettend vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Uitermate vriendelijk onthaal door receptionist!

Uitermate vriendelijk onthaal door receptionist! Dat vind je niet vaak meer & is misschien niet het belangrijkste, maar toch een zeer prettige ervaring.... Kamer was TOP! Verzorgt ontbijt met vers fruit, dat meer inhield dan de obligate watermeloen en uitgedroogde ananas.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Het uitzicht over het park.

Ontzettend vieze lucht in de badkamer, we moesten de deur dicht houden om te voorkomen dat het in de slaapkamer kwam. De 2e dag was het niet te voorkomen. We hadden 3 nachten geboekt, maar zijn 1 nacht eerder vertrokken. Helaas hadden we al betaald. Bijkomend kwaal was de enorme club pal naast ons hotel met een keiharde bass muziek die tot laat doorgaat. Personeel bij inchecken niet erg vriendelijk. We vroegen rond 21:00 uur of er iets voor te koelen was, omdat de enkel erg gezwollen was van een valpartij. We lieten het zien en het personeel keek ons raar aan en zeiden nee. Ik vroeg of ze niet een paar ijsblokjes uit het restaurant konden halen, maar dat kon niet. Heel raar en teleurstellende reactie. Ontbijt viel erg tegen. Al met geen goede ervaring. Ik zou het niet aanbevelen.

Het uitzicht over het park.