1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Mr Rot's Secret Hotel

Beoordelingen over Mr Rot's Secret Hotel 1-sterren

H56 Nguyen Thi Nghia, Ward 2, Da Lat, Vietnam

#71 van de 395 hotels in Da Lat

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 22

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Personeel is aardig, je eet in de keuken is gezellig.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Koud water, kamer ook erg koud en vochtig. Moest altijd iets vragen: wc papier, handdoek, koud water. Het is prima maar dan voor €15 a €20 en niet voor €40 per nacht

Personeel is aardig, je eet in de keuken is gezellig. De tour was geweldig

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

Spreken goed engels en zijn erg vriendelijk, mogelijkheid...
    • Deluxe Driepersoonskamer

Koude douche in de ochtend, verder 0 opmerkingen.

Spreken goed engels en zijn erg vriendelijk, mogelijkheid tot excursies, goed ontbijt in een eigen keuken. Goed werkende WiFi. Vraag advies over reizen vanaf het vliegveld naar de accomodatie (dan 160.000 VND in plaats van 400.000). Tevens wasmogelijkheid, wel met een droger!

Verbleven in januari 2019

• Beoordeeld op: 28 december 2018

Het personeel was heel behulpzaam en wouden alles voor je...

Het personeel was heel behulpzaam en wouden alles voor je doen. We hebben met de eigenaar en wie op dat moment verbleef in het hotel kerstavond gevierd. Een heerlijk diner was geregeld voor free. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 7 december 2018

Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamer zonder raam, enorm vochtig en de badkamer was zo klein dat je zo goed als op het toilet moest douchen. Door het ontbreken van een douchegordijn alles compleet nat. Daarnaast enorm gehorig, muren van karton.

Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Prima locatie en vriendelijk personeel!

Standaard kamer was oké maar niet zoals verwacht. Niet super schoon en geen ramen. De luxere kamers zagen er beter uit, we hadden beter een van deze kamers kunnen boeken.

Prima locatie en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Thank you mr. Rot!

Mr. Rot is erg gezellig en gastvrij. Hij heeft ons verblijf in het hotel super gemaakt. We zijn met zijn secret tour mee geweest, wat echt een aanrader is! Verder met een groep met hem gaan eten en we zijn zelfs met hem mee geweest naar zijn optreden in een plaatselijke bar. (Hij is namelijk ook zanger) Omgeving Da Lat is ook echt de moeite waard. Met de secret tour zie je deze omgeving zoals geen andere tour dat laat zien. Doen dus 👍🏻

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer flexibel en vriendelijk personeel!

De douche was helaas niet warm en we hebben ons dus staan douchen alsof we op de camping waren. Jammer maar heeft de pret niet gedrukt!

Zeer flexibel en vriendelijk personeel! We werden zelfs al om 06.00uur binnen gelaten terwijl de deur nog dicht was. We hadden namelijk de nachtbus genomen, die beviel helaas iets minder!

De mensen van het hostel waren nog aardiger dan de...

vochtige kamers

De mensen van het hostel waren nog aardiger dan de gemiddelde Vietnamees! Ze doen alles voor je en we mochten gewoon mee eten met ze toen we op de bus aan het wachten waren.

Het secret hotel van mr rot is meer een verborgen juweeltje.

Het secret hotel van mr rot is meer een verborgen juweeltje. Wat zijn ze hier vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.kan niet anders dan ze een compliment geven. Ontbijt zie je ook nergens vrij simpel maar je krijgt een thuis gevoel je zit namelijk in het keukentje te eten wat wij wel erg grappig vonden. Ga je naar Da Lat ga hier slapen!!

De kamer was groot en we kregen gratis een update naar een...

Het ontbijt was basic.

De kamer was groot en we kregen gratis een update naar een grotere kamer. Mr. Rot is een super gastheer en hij is zo grappig. Alles proper.

10/10 would do again

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf! Bij aankomst kregen we een update voor onze kamer. Ontbijt kon je op elk moment krijgen en was prima te doen. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Mr. Rot is een ontzettend goede gastheer, we hebben erg met hem gelachen. De kamer en badkamer waren schoon en er was een heerlijk warme douche. De secret tour is echt een aanrader! Was voor ons een dag om nooit meer te vergeten.

De kamer was net en in orde.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De kamer had geen venster ( had ik over het hoofd gezien). Bij het ontbijt krijg je 1 kopje koffie het 2de moet je bijbetalen.

De kamer was net en in orde. Leuk en vriendelijk personeel. De sfeer is er leuk.

Komt niet meer terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen drinkwater in de kamer. Deur worden open gelaten en er zijn veel muggen. Ontbijt is karig....een kopje koffie of thee en een stukje brood met ei of jam. Veel lawaai in het weekend ivm karaoke bar achter het hotel. Je mag geen gasten in je kamer ontvangen. De tour van dalat geboekt in het hotel: mr rot secret tour 1- na een karig ontbijt was de lunch nog slechter. Een portie noodles met blokje tofu voor iedereen. Geen water in de bus gehad. Na de waterfal moesten we verzamelen voor een drankje. The secret was dat het ook niet inclusief was. De tour was van 8.30 tot 18.00 dus eten en drinken zeer weinig voor een hele dag. 2-mr rot verliet ons na 2 uurtjes bezoek aan een dorp omdat hij keelpijn had en zo moe was maar bleek dat hij eigenlijk zin had om een uurtje te gaan hardlopen. De rest van de middag werdt ingevuld met veel blablablabla over vietnam cultuur op de plek van de lunch en daarna gingen we terug met de bus naar het hotel. 3- mr rot is niet alleen en excellent kaper en opera zinger en grapjes maker maar ook een goede actor. Het bezoekje van een dorpje was volledig georganiseerd en geacteerd... 4- de andere gids die de rest van de tour begeleid heeft was ZIEK!!! De hele dag hoesten en niezen non stop...en hij had geen mondkapje... waarschijnlijk de enige in asia. Hij had koorts. De hele dag zeggen dat hij moe was en te veel blablabla (eigen worden) Heeft net als mr rot de hele terug weg lekker geslapen. 5- geen tour omschrijving bij het boeken van de tour. Alles was een secret. Kortom het is nu duidelijk geworden wat de geheimen van mr rot zijn voor 35 us dollar per pers.

Kamer was schoon.

De tour was beter dan de kamer.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De kamer was basic, goeie douche, maar te veel lawaai en licht in de kamer waardoor een goeie nachtrust moeilijk was.

Supervriendelijk personeel. Vlot Engelstalig. En de tour die je via de eigenaar kunt boeken is meer dan de moeite waard.

Fantastische accomodatie!

Kamer was nog niet helemaal af, raam boven de deur ontbrak nog waardoor het 's morgens gehorig was. Maar hier wordt aan gewerkt.

Zeer vriendelijk personeel, we werden om 4 uur s' nachts met een glimlach ontvangen. Mr Rot's Secret tour is zeker aan te bevelen. Goed ontbijt & goede restaurants in de buurt, die mr Rot je graag laat zien.

• Beoordeeld op: 7 januari 2019

Super vriendelijk personeel

Helemaal niets

Super vriendelijk personeel Alles goed georganiseerd Heerlijke twee persoonsbedden

• Beoordeeld op: 8 december 2018

De secret Tour is echt een aanrader

Bij het ontbijt was boter een optie. Je kon dus geen confituur met boter krijgen

De secret Tour is echt een aanrader

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Zeer vriendelijk en een top tour
    • Deluxe Eenpersoonskamer

De douche was nauwelijks lauw te noemen.

Mr Rot en de hele staff is super vriendelijk en laten je echt thuis voelen. De tour is een must!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helemaal niks

De kamer was heel ruim. En alles goed geregeld

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Mr Rot’s Secret tour!

Vochtige kamer en het water liep niet weg in de douche.

Mr Rot’s Secret tour!!!

erg vriendelijk personeel
    • Bed in een Slaapzaal met 4 Bedden

Erg veel zand op de vloer en in bed aangezien ons bed op de grond lag.

erg vriendelijk personeel

Zeer gastvrij

Gehorig door grote gang. Met name in ochtend. Leven in Vietnam komt vroeg op gang

Zeer gastvrij

Resultaat 1 – 22

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mr Rot's Secret Hotel