Beoordelingen over Pho Hoi Riverside Resort 3-sterren

Xuyen Trung, Cam Nam, Cam Nam, Hội An, Vietnam

#168 van de 193 hotels in Hội An

Foutje, bedankt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden - Zonder Raam

Bijna alles. Het ontbijt was niet goed. Veel te veel keus en niks was helemaal toppie top. De kamer was echt mega ongezellig (een raam i.p.v. muur tussen de badkamer en slaapkamer!?) En voor de rest alleen beton. Géén raam met daglicht dus. Ik was zo bang als een kleine kleuter in het donker! Wat te doen bij brand? Geen idee! Slecht werk van de architect. Ook alleen 4 bouwlampen van spots in het plafond. Geen nachtlamp! En ik was al zo bang. Personeel spreekt zeer slecht engels. De was die we keurig in de daarvoor bestemde zak hadden gestopt lag er de avond na het schoonmaken gewoon nog te stinken. Mijn sokjes begonnen inmiddels behoorlijk te meuren. Het ontbijt dat we meekregen om mee te nemen (i.v.m. zeer vroeg taxi naar vliegveld) bestond alleen uit witte zaken!! 2 droogkloten van sneeen witbrood, 1 wit bolletje, water, en hou u vast, nu komt het: géén beleg of niks!!! Wat moet ik daarmee!?!? Zie ook foto voor bewijs.

Het zwembad was wel toppie top. En ze kwamen onze Cocktails gewoon tot aan ons bedje brengen! De portier was overigens ook echt cool.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Bezoek aan Hoi An was een succes mede door het locatie hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Zoals op meer plaatsen in Vietnam....Kijk uit voor malafide taxichauffeurs.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Schone kamers met uitzicht op de rivier. Goed ontbijt. Historisch oude stads centrum op tien minuten lopen.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Hotel aan de voordeur van Hoi An
    • Superior Kamer

Niets, op het eerste zicht

Zeer goed gelegen hotel, over de brug en je bent in de oude stad. Goed ontbijt aan de rivier of onder dak. Mooie kamers. Geen last van lawaai.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

een aanrader!

kamer met prachtig uitzicht op rivier en tuin. Vlakbij centrum Hoi An. Zeer vriendelijk personeel. Ondanks schade door overstroming orkaan van 2 weken geleden; was alles op orde en schoon.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

het ontbijt was heel goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Tijdens het douchen loopt er water de badkamer in. Vervelend voor later

het ontbijt was heel goed. Lekker eitje en bruinbrood. Verder waren de kamers uitstekend.

Top locatie, goede kamers, slecht restaurant
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

Het restaurant voor ontbijt en lunch hebben wij na 2 keer links laten liggen. Hygiene is ver te zoeken. De manier waarop het eten uitgestald en gepresenteerd wordt laat veel te wensen over. Vliegen en zelfs ook mieren hebben vrij spel. Er zijn gelukkig hele goede ontbijtzaakjes in deze leuke stad, maar het maakt de totale beoordeling uiteindelijk wel negatief.

Kamers zijn absoluut goed; airco was weliswaar kapot, maar we kregen direct nieuwe kamers aangeboden. Uitzicht en locatie zijn top. Hygiene op de kamers is prima, Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het restaurant blijft echter wel de grote dissonant. Niet eten wel slapen...!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

prima uitvalbasis om Hoi An te ontdekken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Het personeel bij de receptie is weliswaar aardig maar ze zijn iets te veel gebrand op het verkopen van uitstapjes via het hotel.

Het hotel ligt op loopafstand van het gezellige, mooie Hoi Anne. Het heeft een mooi zwembad en een mooie tuin. Het ontbijt is prima

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Goede locatie en faciliteiten, onvoldoende kwaliteit kamers.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel bij de receptie was erg gericht op het verkopen van kleding-op-maat bij 'familie' in het stadje. Daarnaast zijn de kamers erg verouderd. Enorm harde bedden en zeer verouderd bad/douche, waar je niet eens onder kon staan. Prijs/ kwaliteit valt me daarom erg tegen.

Personeel rondom het hotel was uitermate vriendelijk. Daarnaast was het een mooi en schoon zwembad, goede locatie met mooi uitzicht op de rivier.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Puntjes op de i
    • Superior Kamer

Een aantal dingen die ze aanbieden besteden ze uit aan andere, zo bieden ze een schoonheidssalon aan maar je kan beter onder een ijskoude douch springen dan mee te werken aan deze dure grap.

Het ziet er leuk uit maar je kan beter nog iets meer betalen waar ze wel alles goed regelen! Kamer en zwembad wel prima. Verder kun je beter ergens anders heen gaan.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

De ligging van het hotel is prima.

Dit hotel heeft een aantal zaken nog niet op orde. We hebben drie nachten geslapen in dit hotel en hebben alle nachten last gehad van lawaai. We zaten in het hoofdgebouw alwaar de receptie was. Op onze kamer was alles te horen wat daar gebeurde. Van telefoongesprekken tot overleg. Daarnaast was de housekeeping en de conciërge ook niet bepaald zachtjes in hun werkzaamheden. Gevolg is dat we iedere nacht meerdere malen wakker werden en vanaf half 7 in de ochtend niet meer konden slapen. Erg gehorig dus! Het zwembad had niet zo schoon water. Dit was troebel en aan verversing toe. Het ontbijt was kwantitatief goed, echter was de kwaliteit matig. Het was vaak koud en smaakloos. Ook kwam het regelmatig voor dat bepaalde gerechten op waren. Daarnaar was de kluis niet verankerd. Deze stond los in de kledingkast. Hoewel we geprobeerd hebben uit te leggen dat niet niet de bedoeling was moesten wij ons vooral geen zorgen maken...

De ligging van het hotel is prima. Uit de drukte net aan de andere kant van de rivier.

Goeie lokaties, net buiten de drukte.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Stroom viel geregeld uit waardoor we liever de trap namen!!!

Ligging! Zwembad!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Zwembad en nabijheid stadscentrum groot pluspunt, kamer nabij de weg resp. brug geluidsoverlast.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Straatgeluid;geen betaling met american express card mogelijk.

Locatie en zwembad.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Zwembad slecht onderhouden

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon

Bed was vrij hard en er was veel lawaai.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Locatie en zeer ruime schone kamers

Personeel sprak erg slecht Engels

Locatie en zeer ruime schone kamers

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Personeel was erg vriendelijk. Locatie was in het centrum!

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

geweldige kamer met balkon.

in het centrum van hoi an vind ik de verkoopsters toch wel heel opdringerig zeker ter hoogte van de markt

geweldige kamer met balkon. thee en koffie word elke dag bijgevuld en bananen bij aankomst. mooi zwembad dat uitkijkt over de rivier! veel hout gebruikt over het hele hotel en prachtige palmen. perfecte ligging en toch rustig. fiets huren voor 1 euro per dag. verwacht geen luxe fiets! lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Locatie!

Locatie! Tip: Neem de kookcursus bij Vy's Market Restaurant & Cooking School.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pho Hoi Riverside Resort