Beoordelingen over TTC Hotel Premium - Hoi An (formerly Hoi An Emerald Waters Hotel) 4-sterren

226 Ly Thai To, Cam Chau, Hội An, Vietnam

#74 van de 243 hotels in Hội An

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Heel mooi hotel, goed/schoon zwembad, vriendelijke...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig vegetarische opties voor avondeten in het restaurant

Heel mooi hotel, goed/schoon zwembad, vriendelijke mensen en je bent snel in het oude centrum van Hoi An.

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer is wat aan de kleine kant maar prima. Hoewel het ontbijt uitgebreid is, is het wat eentonig (elke dag hetzelfde). Daarnaast werkte de wifi in onze kamer niet goed. Rondom het zwembad wel prima.

Zeer vriendelijk personeel. Groot zwembad met ligbedjes en gratis handdoekken te leen. Ontbijt was lekker en ze bakken eitjes op bestelling. Ontvangst was top met een lekker drankje. We konden elke dag een fiets huren om naar de stad (1 km) of strand (3 km) te gaan. Ik zou het hotel zeker aanraden!

Geweldig hotel waar je als een koning behandelt wordt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms wat lawaaiig door de bouw van twee nieuwe panden. Echter weegt dit bij lange na niet op tegen de geweldige service icm de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel, het ontbijt en de facaliteiten als gratis fietsverhuur. Echte aanrader!

De heerlijke bedden en de behulpzaamheid van het personeel.

Luxe hotel met mooi zwembad helaas nu tussen 2 bouwprojecten in
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bouwput aan beide zijde van hotel

Wij hadden een de luxe kamer boven receptie op 1e verdieping. In hotel rumoerig waardoor uitslapen lastig was. Het hotel zit op dit moment tussen 2 grote bouwprojecten in die nog lang niet af zijn. Zwembad heerlijk ruim en diep met ligbedden. Leuk om op de fiets naar old town te gaan.

Fijn hotel in geweldige stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een kniesoor die er op let, maar sommige kamers waren inpandig (en hadden dus geen raam oid naar buiten).

Het hotel ligt prima tussen oude stad en strand: beide bestemmingen zijn op fietsafstand. Fijn zwembad. Op de vertrekdag konden we tot 's avonds laat nog gebruik maken van zwembad, douche, wc. Het strand van Cua Dai (iets boven Hoi An) is prachtig: geweldige 'surf' en nog bijna verlaten (al zijn er wel overal resorts in aanbouw, dus hoe lang dat nog zo blijft weten we niet).

Goed hotel met fatsoenlijke prijzen

Naastgelegen hotel in aanbouw. Redelijk wat lawaai maar vond het niet al te bezwaarlijk. Hotel ligt een stukje buiten het centrum. Persoonlijk vond ik dit niet zo’n probleem. Hoi An is te toeristisch geworden, je struikelt als het ware over de vele toeristen. Daarnaast liggen er zeer goed geprijsde restaurants bij het hotel. In het centrum betaal je toch al gauw wat meer.

Netjes en schoon. 1ste nacht deed de airco het niet goed. Hier melding van gemaakt en volgende dag upgrade gekregen. Netjes opgelost dus.

Prima!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd jammergenoeg gebouwd aan beide zijden van ons hotel waardoor het erg lawaaiig was wanneer we rustig aan het zwembad een boekje wilden lezen.

service was prima!

Fijn, comfortabel hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is dicht op elkaar gebouwd. Zwembad ligt strak tussen kamers er restaurant in. Toen wij er waren werd er vlak naast t gebouw gebouwd, waardoor geluidsoverlast. Overigens werd dit heel netjes gecompenseerd!

Het is een stijlvol hotel. Mooie kamers, goed ontbijt. En gratis gebruik van fietsen om naar de oude binnenstad te fietsen, ca. 1 km of naar t strand, ca. 3 km. Ideaal!

Mooie kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Momenteel flink in de naastgelegen locaties aan het bouwen (geluidsoverlast). Het personeel wist dit en heeft meerdere malen hier excuses voor aangeboden.

Mooie kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Genieten in Hoi An!
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

Weinig minpunten, enkel de verbouwingen en aanbouwen van nieuwe hotels waar overlast van ondervonden werd. Echter heeft het hotel hiervoor een mooie oplossing voor: een gratis excursie naar My Son, enkel de toegang betaal je zelf. Ook hebben ze ons een villa verder van het geweld gegeven.

Het volledige verblijf was super, prachtige kamers, goed ontbijt, fijn zwembad waar je tot 10uur savonds in mag, gratis fietsen (lopend zijn alle trekpleisters met de hitte net te ver)

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk verblijf, top service
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

Eten in het restaurant zelf was niet heel super.

Bij aankomst kregen we een gratis upgrade. In eerste instantie 1 nacht geboekt maar uiteindelijk 3 nachten gebleven. Fijne ruime, schone kamers. Prima ontbijt. En je kunt gratis gebruik maken van de fietsen dan is de afstand naar Old town en het strand prima te doen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfect Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Soms als bouwvakkers ernaast aan het werk zijn.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. mooi zwembad, lekker ontbijt buffet, kan zo nog wel even doorgen vond het een mooi hotel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Super!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het centrum was niet op loopafstand, maar een taxi was geen probleem en kostte niet veel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer en het hotel was erg schoon en modern. Heerlijke douche! Wij kwamen vermoeid aan vanuit de nachttrein en kregen gelijk een ontbijt aangeboden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Mooi hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het ontbijt moest je even buiten en als het regent is dat toch een heel gedoe.

Het ontbijt was erg uitgebreid. Opnieuw zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets eigenlijk. Wat alleen wat hinderlijk was bouwwerkzaamheden bij het naburige hotel, maar ze deden duidelijk alles wat ze konden zodat we daar zo min mogelijk last van hadden.

Heel erg vriendelijk en attent personeel, hielpen goed om verblijf zo prettig mogelijk te maken. Gratis fietsen te leen zodat je makkelijk naar het standje/strand kan. Erg schoon en netjes. Goed uitgebreid ontbijt, fijne bedden en douche.

Een super verblijf, luxe gevoel en heerlijk ontspannen.
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Alles werd ons makkelijk gemaakt! Het ontbijt was fantastisch, de kamer super schoon, elke dag konden we fietsen naar het stadje/strand en bij de receptie hebben we verschillende dingen geboekt om onze reis voort te zetten (vlieg- en treintickets). Ook al hadden we hier wel willen blijven ;-)

Uitstekend hotel voor uitstekende prijs.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de omgeving van het hotel is er niet zoveel te doen. Locatie is zeker niet slecht, midden tussen het strand en het centrum in, er zijn fietsen te lenen bij het hotel, dus dit 'probleem' is erg snel op te lossen.

Uitstekend hotel voor uitstekende prijs. Ruime kamer, uitstekend ontbijt buffet. Het personeel is erg behulpzaam, bij aankomst bleek er een probleem te zijn met de watertoevoer naar enkele kamers. We kregen daardoor een andere kamer dan normaal zodat we wel direct gebruik konden maken van de douche e.d.

Mooi hotel, heerlijk zwembad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie is prima, maar zit overal net tussenin. Wij hebben ervoor gekozen de laatste nachten dichterbij het strand te boeken. De taxi is hier erg goedkoop!

Mooi hotel, heerlijk zwembad! Ontbijt smaakte goed. Behulpzaam personeel en een prettige wasservice! Staan leenfietsen klaar om naar het strand of centrum te fietsen.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren aan de harde kant en de kussens vrij dik

Het personeel is erg vriendelijk. Als je een klein stukje fietsen geen probleem vindt is de locatie perfect. 10 min naar het centrum en misschien net iets verder naar het strand. Kamers en zwembad zijn netjes en het ontbijt is goed

Goed hotel buiten het centrum met fijn zwembad.
    • Familiekamer met Balkon

Wij hadden twee scooters via het hotel gehuurd. Een van die twee scooters werd tijdens onze huur door het hotel als vervoermiddel gebruikt waardoor een halve benzinetank van de door ons betaalde brandstof was verbruikt. Na een opmerking van ons werd de brandstof aangevuld. Moest er dus wel eerst om vragen.

Fijn hotel met heerlijk zwembad. Het hotel ligt iets van het oude centrum. Daarom is (taxi/scooter) vervoer noodzakelijk om je te verplaatsen.

Super.
    • Villa met 3 Bedden en Balkon

Niets. Alles was perfect.

Onze prachtige nieuwe en ruime kamer. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Er stonden elke dag nieuwe fietsen voor ons klaar om naar het strand te gaan.

Een fijn hotel om te verblijven.
    • Familiekamer met Balkon

Goede locatie tussen het oude centrum en het strand. Wij hadden een familiekamer geboekt. Een erg grote kamer met fijne bedden. Een grote badkamer. Het ontbijt was erg goed. Veel variatie ( lekkere broodjes, pannenkoeken, vietnamees eten, veel vers fruit etc, zelfs een kok die de eieren stond klaar te maken). Fijn zwembad. Bij het zwembad ligbedden met handdoeken.. Personeel erg vriendelijk. Gratis fietsen ter beschikking. 5-10 min fietsen naar het oude centrum. Op loopafstand ook wel enkele restaurants.

Mooi hotel
    • Villa Verbonden met Balkon

Op het moment dat wij er waren (juli 2017) was men bezig met bouwwerkzaamheden. Ze werkten tussen 8 en 17 uur. Wij hebben dat niet als storend ervaren. Ondanks dat er een lift aanwezig is, zijn er toch een aantal kleine trappen die je op en af moet om je kamer te bereiken. Voor mensen die slecht ter been zijn misschien een probleem.

Wij hadden een zogenaamde 'villa' geboekt van 2 kamers naast elkaar met tussendeur. Die tussendeur was trouwens heel geluidsarm. Er zat een dubbele deur in waardoor deze kamers ook zonder probleem als 2 enkele kamers gebruikt kunnen worden. Dat is bij sommige hotels wel anders. Er was een uitgebreid ontbijtbuffet, de eieren worden op bestelling bereid. Goede wifi, zwembad, gratis fietsen, vriendelijk personeel. We zijn met de fiets naar An Bang beach gefietst (ca 3 km) en ook naar het oude centrum van Hoi An (ca 1,5 km; hebben we een andere keer te voet gedaan). Er zijn een aantal restaurantjes in de buurt, met zowel Vietnamese als westerse maaltijden. Wij vonden het een prima keuze voor een bezoek aan Hoi An.

Hoi An Emerald Waters
    • Villa met 3 Bedden en Balkon

Ventilatie in het restaurant. Na het ontbijt kan kleding in de was want je bent dan zelf net een omeletje

Ligging ten opzichte van Hoi An Old Town en service van personeel aan de receptie.

Heerlijk hotel op een goede plek.
    • Villa Verbonden met Balkon

Eigenlijk niets.

heerlijk ontbijt, vers fruit, eieren, pancakes, uitgebreidde keus vietnamese gerechten. Goede locatie met fietsen. Makkelijk op de fiets naar het oude centrum. Leuke aaneengesloten kamers met tussendeur. Lekker zwembad.

Geweldige service!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijke service was top! Het personeel adviseert je graag over de leuke dingen die er te doen zijn in en in de buurt van Hanoi. Het is een kwartiertje lopen naar het oude centrum. Er zijn ook gratis fietsen, leuk voor een tripje tussen de rijstvelden en naar het strand

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Top kwaliteit voor een mooie prijs!
    • Familiekamer met Balkon

Iets buiten het centrum, maar met een paar euro's kan je makkelijk een taxi nemen. We werden opgehaald bij het vliegveld van Danang, ging heel goed. Super mooie zwembad, heel grote (familie)kamer, zeer attent en aardig personeel. De fietstocht aanbevolen door het hotel en een dagje strand moet je absoluut niet missen!

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Een weekje bijkomen van al het reizen
    • Villa met Kingsize Bed en 2 Eenpersoonsbedden met Balkon

Het personeel van Emerald Waters is heel attent en weten veel van de omgeving. Hoewel ze zelf een restaurant hebben geven ze je bijvoorbeeld ook graag tips over waar je lekker kunt eten in Hoi An zelf. Ook speciale trips zoals bijvoorbeeld een prive tour naar My Son is eenvoudig te regelen. Het hotel geeft je ook gratis een fiets ter beschikking zodat je jezelf heel eenvoudig en snel door de stad kan bewegen. De kamers zijn mooi, netjes en schoon. Het zwembad is heerlijk om even bij te komen en af te koelen. Het hotel ligt niet in het oude centrum, maar op zo'n 7 minuutjes rustig fietsen. Het voordeel is dat je dan weer dichter bij het strand bent, ongeveer 12 minuten rustig fietsen. Een taxi nemen kan natuurlijk ook. Het voordeel van de locatie is dan weer dat je niet middenin de drukte van het oude centrum zit. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Fantastisch!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gastvrij, personeel wat plezier uitstraalt, mooie kamer, schoon, fijn zwembad, lekker ontbijt. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een top hotel!!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Topdagen gehad mede dankzij het servicegerichte personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de uitbreiding komt een sportzaal, dat is fijn.

Ligging tussen oude stad ( mooi maar druk) en strand was ideaal. Vooral omdat er altijd fietsen beschikbaar zijn, makkelijk voor die paar kilometer. Het aanbod en regelen van excursies, een brommer, een geschikt naaiatelier, verliep prettig en adequaat. Leuke accommodatie ,fijn zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Heerlijk luxe vertoeven!
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

- 1 persoonsbed beetje smal (wel comfortabel).

+ ruime kamer (suite villa aan het zwembad #220). + zitje op veranda. + ruime badkamer met regendouche. + schoon. + groot, schoon zwembad met extra badhanddoeken en ligbedden. + zeer attent en vriendelijk personeel. + uitgebreid ontbijtbuffet (koffie, thee, vruchtensap, fruit, yoghurt, muesli, kaas, jam, pannekoekjes, vers gebakken eieren, warme vietnamese gerechten).

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Erg mooi hotel met super behulpzaam personeel
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

Personeel is helemaal geweldig, zo behulpzaam als hier heb ik nog nooit ergens mee gemaakt. Kamers zijn ook erg mooi en praktisch, alles is aanwezig. Heerlijk ontbijt 's ochtends.

Fijn zwembad, uitgebreid buffet en erg handig dat fietsen...
    • Driepersoonskamer met Balkon

Fijn zwembad, uitgebreid buffet en erg handig dat fietsen gratis klaar staan om naar het centrum van Hoi An te gaan if om de omgeving te verkennen.

Prima hotel voor paar dagen Hoi An, fijn zwembad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel voor paar dagen Hoi An, fijn zwembad!

Leuk hotel met vriendelijk personeel
    • Villa met Kingsize Bed en Balkon

Ligging, beetje ver van oude centrum

Fijne kamer en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje geluid van de bouw aangrezend gebouw.

Vriendelijk personeel. Nette en schone kamers. Ontbijt was prima.

Goed ligging hotel, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij regenweer is het restaurant niet droog te bereiken

Op wandelafstand van historisch centrum

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Service met hoofdletter S

Service niveau van personeel

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Heerlijke douche, schonen kamer en loop afstand van het oude...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke douche, schonen kamer en loop afstand van het oude centrum (10/15 min)

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Verder erg veel luxe en comfort!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Heel fijn en comfortabel verblijf
    • Familiekamer met Balkon

De opstelling/indeling van de ruimte in de kamer

Super fijn zwembad & uitgebreid ontbijt en gratis fietsen te leen!

Het was perfect!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad!!!! En het personeel!

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super vriendelijk personeel, alles wordt voor je geregeld.

Genieten

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Prachtige hotel Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Fantische locatie, tussen strand en stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantische locatie, tussen strand en stad. Perfect ontbijt. Zwembad was heerlijk.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

schitterend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad had zalige temperatuur Ontbijt: Lekker Personeel is ongelofelijk vriendelijk Gratis fietsen

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.