Beoordelingen over Pan Pacific Hanoi 5-sterren

1 Thanh Nien Road, Ba Dinh, 10000 Hanoi, Vietnam

#230 van de 555 hotels in Hanoi

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Geweldig hotel

Ze wilde ons eerst laten betalen voor een upgrade onder het mom van een betere kamer. Echter toen we zeiden dat dit niet nodig was kregen we de upgrade gratis.

De kamer was een heel ruim. We hadden meerdere kamers en dit was heel prettig. Het ontbijt was heerlijk en ontzettend uitgebreid. Heerlijk zwembad.

Pure luxe oase in druk Hanoi met prachtig uitzicht op Westlake

Ik kan niets bedenken wat tegen viel.

Het hotel ligt aan het Westlake en op loopafstand van Hoan Kiem district en 'Old Quarter'. De ontvangst is grandioos en veel hotels kunnen hier een voorbeeld aan nemen. Je wordt als 'gast' ontvangen, je bagage wordt direct overgenomen en zelf wordt je in de zeer ruime lobby naar de frontdesk geleid. Hier volgt een efficiënte check-in en vervolgens wordt je naar je kamer gebracht. De kamers zijn ruim en modern ingericht, zeer schoon. Mijn kamer had een gigantisch mooi uitzicht over het West-lake. Een prachtige in natuursteen uitgevoerde badkamer met bad. Er is aandacht besteed aan ieder detail, luxe in overvloed. De kamer is voorzien van een riant kingsize bed met kwaliteitslinnen. De kamer heeft voldoende opbergruimte en een uitgebreid bureau met diverse internet voorzieningen. De minibar is voorzien van een rijk assortiment. Natuurlijk ontbreekt een flatscreen televisie niet met vele internationale kanalen. Het hotel heeft diverse bars en restaurants waar kwaliteit voorop staat. Alle ruimtes zijn erg ruim en modern ingericht, het voelt als een oase in de mooie, maar drukke stad Hanoi. Het restaurant annex ontbijtzaal bieden een buffet aan, waarbij er enorm veel keuzemogelijkheden zijn. Elke wereldkeuken of smaak is terug te vinden in de gezellige ruimte. De bediening voor koffie of thee is attent en zeer vriendelijk. In het geheel is het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er is een inpandig zwembad en wellness-ruimte, waar je kunt kiezen uit diverse mogelijkheden. Ik heb de diverse bars en restaurants uitgeprobeerd en hierbij staat kwaliteit voorop. Na mijn verblijf werd buitenom hun eigen airport shuttle een taxi geregeld en een vaste lage prijs bedongen naar het vliegveld. Alles is erop afgestemd om het de gasten zo plezierig mogelijk verblijf te bieden. De wens van iedere reiziger om in een dergelijk ambiance te mogen verblijven, kortom een grandioos verblijf voor de zakelijke reiziger of toerist die zich wil laten verwennen.

• Beoordeeld op: 23 april 2016

Het zwembad en fitness is geweldig

Prijs kwaliteit exectutive floors en lounge

Het zwembad en fitness is geweldig

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

De Club hotel formule is héél goed.

niets eigenlijk

De Club hotel formule is héél goed....