2. Hotelbeoordelingen Kosovo

Beoordelingen over Hotel Cleon 3 sterren

Shuaip Spahiu 32, 20000 Prizren, Kosovo

#43 van de 75 hotels in Prizren

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

Nachtlawaai, een fel verlichte kamer en een. brutaal vrouwelijk ;personeelslid.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er is werk aan de winkel om een en ander recht te zetten.

Zeer goed gelegen hotel, dicht bij het uitgaanscentrum. Storend is wel het geraas van optrekkende motoren tot diep in de nacht. Jong geweld dat geen besef heeft van wat ze aanricht!! Ook de felle lampen die langs de voorkant in de kamers schijnen zijn niet bevorderlijk voor een normale nachtrust. Verduisteringsgordijnen zouden het heel wat aangenamer maken. We werden goed geholpen door twee jonge mannen die de receptie op dag 1 verzorgden. s’ Morgens werd de receptie in het oog gehouden door twee jonge dames die ook voor het ontbijt instonden. Koffietje buiten op de trappen en een sigaretje bij,de hand, dat deden de dametjes liever dan de klanten te helpen. We hadden een probleem met onze valiezen die zich op de tweede verdieping bevonden. Te zwaar voor zeventigers. Een van de dametjes had echt geen zin om ons re helpen en trok onze valies langs de marmeren trap naar beneden. Zo gaan de valiezen stuk en wordt de trap beschadigd. Dergelijk oersoneel;hoort niet thuis in een hotel, waar dienstverlening een belangrijke peiler is voor succesvol ondernemen. Neen, dit kon echt niet. De gereserveerde parking was een aangename verrassing alsook,het ontbijt. Aan de douche mag wel wat zorg besteed worden: loopt uit onderaan. De haardroger deed het niet. Met dergelijke dingen kunnen we leven maar het gedrag van een niet uitgeslapen brutale jongedame, neen dit pikken we niet. De andere jongedame deed haar best, geen slecht woord.