Beoordelingen over Aan de Oever Guesthouse 4-sterren

9,7

9,7

Perfect plekje in Swellendam
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Niets. Alles tot in detail uitgevoerd en verzorgd.

Vriendelijke ontvangst. Professioneel gerund door staf. Heerlijke bedden, douche en ontbijt. Mooie cottage met verse bloemen op bed als decoratie.

Alles, ligging, uitgebreid ontbijt, Vera en overig personeel...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Straat (Hadida)

Alles, ligging, uitgebreid ontbijt, Vera en overig personeel super behulpzaam, prachtig huisje en geweldig mooie omgeving. Konden ons verblijf niet beter wensen.

Subliem
    • Luxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Kingfisher)

Het zwembad had verwarmd mogen zijn.

Het warme welkom, de man die de auto 's ochtends waste. Goed gevulde minibar. En nog een fles wijn gekregen voor onze jarige vriendin. In de kamer ligt een map met de menukaarten van alle restaurants in de omgeving, handig voor als je wilt weten waar je wilt eten.

Echt geweldig, heel knus, prachtige locatie!

Echt geweldig, heel knus, prachtige locatie! Mooie kamer, goed ontbijt, fijn restaurantje om de hoek (fork and field), heel vriendelijk personeel! We waren er helaas maar 1 nacht maar hadden graag langer gebleven.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Fantastisch zonde om maar een nacht te blijven
    • Luxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Kingfisher)

Fantastisch ontvangst prachtige kamer. We werden gelijk geholpen met het uitzoeken van een restaurant. Ontbijt heerlijk en ongekend uitgebreid. We waren op doorreis maar ik zou hier, als ik dit wist veel langer blijven

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prachtige groene tuin, waar je kon ontbijten en zwemmen...
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Prachtige groene tuin, waar je kon ontbijten en zwemmen tussen de vogels. Rustige locatie op loopafstand van het museum. Leuke details (rozen in de kamer, muffin mee voor onderweg bij check-out).

Na een slechte start hebben wij hier toch een paar leuke dagen gehad.

Wij hadden 2 kamers besteld. 1 met uitzicht op de bergen en 1 met uitzicht op de tuin. Tijdens de hartelijke ontvangst vertelde de receptioniste dat wij een upgrade kregen. Blij verrast liet zij ons de kamers zien, met uitzicht op een appartement. Toen wij meldde, dat dit een downgrade is i.p.v een upgrade, zei zei: “ ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om naast elkaar te zitten.” Toen wij hier geen genoegen mee namen. Zij zei doodleuk: “ ik heb momenteel geen kamer met uitzicht op de bergen en de kamer met uitzicht op de tuin, is een fout in de beschrijving, sorry. Booking.com heeft helaas een vertaalfout gemaakt. Maar ik zal kijken of ik morgen iets voor u kan doen. En ze heeft ons toen 1 andere kamer gegeven met uitzicht op de bergen. Jammer, want dit is niet goed voor je humeur.

De mooie, rustige, tuin. Met fraai uitzicht op de bergen.

Geweldig!

Een warm welkom, perfecte service (de auto werd gewassen), mooie omgeving, fijne kamer en heerlijk om in de namiddag bij het zwembad te relaxen. Aan alles is gedacht zelfs cakejes voor onderweg.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

heerlijk verblijf met supervriendelijke mensen

geweldige locatie heerlijk ontbijt zeer gastvrij ontvangst met zeer vriendelijke jongedame even de naam kwijt. mooi zwembadje op loopafstand zeer goede restaurantjes heerlijk gegeten bij Drosdy geweldig gegeten Onze auto werd zelfs gewassen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Mooie b&b

Tijdens de watercrisis komt het erg gek over dat de tuin zeer goed (overdreven) wordt beregend. Daarnaast klopt de vertaling op booking.com niet waardoor we eerst een kamer hadden met uitzicht op een muur in plaats van de tuin. Dit is overigens wel netje opgelost.

Mooie b&b, leuk aangelegde tuin en zwembad. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ontspannen vakantie gevoel
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Onze kamer was groot en van alle gemakken voorzien. Ideaal ook als je met oudere kinderen reist. Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Het zwembad heeft een prachtig uitzicht op de bergen en een riviertje. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden graag nog langer willen blijven.

Vakantie vieren aan de oever
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Ontbijt was echt verrukkelijk met een prachtig uitzicht. Het zwembad was verkoelend met vriendelijke service. Echt perfect vakantie vieren op een fijne locatie in Zuid-Afrika. Onverwachts nog de auto gewassen. Echte aanrader!

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Geweldig leuke, gezellige B&B!

Wij vonden dat het ontbijt wat tegenviel, voor standaard in Zuid Afrika was het aan de "magere kant" Maar toen wij dit doorgaven heeft men alles gedaan om dit gedurende ons verblijf direct te verbeteren.

een super mooie B&B, geweldig leuke en persoonlijke ontvangst door eigenaar. een kleine tuin die mooi aangelegd is, met ligstoelen en klein zwembad. Grote en mooi ingerichte slaapkamers. Royale badkamer. Ligging op loop afstand van het prachtige centrum. Uitzicht vanuit kamers op bergen is heel mooi. Buiten kunnen ontbijten op de veranda was een super leuke ervaring.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed guesthouse op een mooie locatie
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

Prima locatie. Personeel heel vriendelijk. Omdat het regende en zou blijven regenen kregen we een grotere kamer aangeboden. Ontbijt was goed. Helaas niet van het zwembad met schitterend uitzicht kunnen genieten omdat het regende.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Waar gastvrijheid in overtreffende trap beleefd kan worden!

Niets!!!

onze verwachtingen over deze accommodatie zijn zondermeer overtroffen. Zelfs onze auto werd schoongemaakt! Locatie is prachtig en de tuin is bijzonder mooi. Ontbijt was erg ruim en de gastvrouw kwam herhaaldelijk vragen of alles naar wens was.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Was budgetkamer, prijs was ook laag, dus zeer ok.
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Ligging van kamer nogal lawaaierig en hard bed, was maar voor 1 nacht.

Was budgetkamer, prijs was ook laag, dus zeer ok. Ontbijt was lekker en kunne buiten eten, mooi terras en tuin. Super vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heel fijne, informele plek om te genieten.
    • Luxe Loft Kamer met Trappen (Bokmakiere)

Prachtige locatie langs de rivier met een weelderige tuin. Verder het zeer vriendelijke en servicegerichte personeel. Onze auto bleek zelfs helemaal gewassen bij vertrek.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Een prima adres om romantisch te verblijven in de directe omgeving van een bijzonder restaurant!

geen idee!

De tent was hilarisch; prima bed, prima badkamer prachtig uitzicht. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de bediening van het buffet vriendelijk en behulpzaam. Het bijbehorende restaurant is een bezoek méér dan waard!

Aanrader in Swellendam!
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Erg vriendelijk ontvangst door de gastvrouw. We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer gelegen aan de mooie kleurrijke tuin. De guesthouse ligt in een prachtige omgeving met uitzicht op de bergen. Deze zijn vanaf het zwembad te bewonderen, erg mooi. Het ontbijt was lekker en de staff vriendelijk. Op aanraden van de gastvrouw hadden wij geboekt bij het restaurant Drostdy. Wát een geweldig restaurant, ster waardig!! Zeker naartoe gaan als je in de gelegenheid bent. Al met al was dit een erg fijn en comfortabel verblijf wat absoluut aan te raden is!

Super verzorgd.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Kingfisher)

Super verzorgd. Alles tot in de puntjes geregeld. Verzorgd ontbijt, mooie en ruime kamers, vriendelijk personeel. Het guesthouse ligt daarnaast ook nog eens prachtig. Op loopafstand zijn verschillende leuke restaurantjes te bereiken. Het verblijf hier was een absolute verwennerij.

Logeren met zicht op een prachtig landschap !
    • Familiekamer (Parelhoen)

1 nacht in Swellendam is wel voldoende, in de winter is ook veel gesloten of met beperkte openingsuren dus daar hou je best rekening mee.

Enorm mooi guesthouse in een prachtige omgeving. Wij hadden de kamer achteraan, dus met zicht op de rivier en de mooie tuin, daarachter de bergen met sneeuw, echt een pareltje. Ook het terras met zwembad was heel gezellig, we hebben er wel niet in kunnen zwemmen (winter) maar het zag er alvast heel uitnodigend uit. Heel vriendelijk personeel, en zeer uitgebreid, lekker ontbijt.

Geweldig verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

Heerlijk guesthouse, op loopafstand van restaurants. Mooie tuin met zwembad om heerlijk te relaxen. Ontbijt lekker, auto werd gewassen en we kregen nog mini muffins mee voor de reis. Top!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Fijne plek!
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Prachtige tuin achter dit fijne b&b met heerlijk terras en zwembad. Zeer vriendelijke mensen. Stellendam is een mooie plek onderweg van en naar de tuinroute.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Heerlijk verblijf!

Behalve het Bontebok NP was er niet zeer veel te doen, maar voor ons prima want wij waren er maar 2 nachten.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Carol, die ons van alles heeft uitgelegd en nog meermaals naar ons toe kwam om te vragen of alles naar wens was. Auto werd 2x gewassen. Hygiëne is zeer goed, alles werd goed schoongemaakt en zelfs met kleine roosjes bedekt. Zwembad was heerlijk, uitzicht is prachtig!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Top B&B voor doorreis
    • Luxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Kingfisher)

In Swellendam is niet zoveel te beleven. Je kunt er lekker eten. Dus perfect adres boor een doorreis. Niet voor een lang verblijf.

Zeer hartelijke ontvangst. Een heerlijke tuin aan een riviertje. Oase van rust. Zalig ontbijt. Weer met veel liefde geserveerd. Home backed bread. Muffins vers gebakken mee voor onderweg.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

geweldig verblijf bij double dutch!

Helemaal niets!

Dit was onze absolute B&B topper van onze vakantie. Kate en Nathalie zijn zo gastvrij. En ze menen het ook! Tijdens je verblijf word je in de watten gelegd. Alles klopt. Leuk welkomstdrankje, lekkere dingen op kamer die zomaar aangevuld werden. Fantastische restaurantaanbevelingen en uitstapjes. Veilige taxi werd geregeld! Een dikke 10!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Perfecte tussenstop!!
    • Familiekamer (Parelhoen)

De omgeving, de rust, het personeel, de grootte van de familiekamer, de badkamer, de gewassen auto, het ontbijt, de restaurant reservering, het zwembad, alles top voor elkaar!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ligt ideaal in de veilige zone, op loopafstand van goede...
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Straat (Hadida)

Prijs is aan de hoge kant in vergelijking met andere B&B's in ZA.

Ligt ideaal in de veilige zone, op loopafstand van goede restaurants en het museum. Mooie tuin aan de oever van de Koornlands. Goede bedden. Prima ontbijt. Prettig managent

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Heel gastvrij, mooie b&b en rustige ligging.
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Heel gastvrij, mooie b&b en rustige ligging. Kamer lag aan de straatkant maar dit stoorde niet ! Mooie tuin om even te relaxen. Niet ver van centrum.

Ontbijt in de serre

Niets, t was super.

Ontbijt in de serre

Formitastisch
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Straat (Hadida)

Fantastische ontvangst, zeer lieve mensen, schitterend ontbijt, prachtige kamer, jammer dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

Kamers waren prima en ontbijt was heerlijk

Kamers waren prima en ontbijt was heerlijk

Erg mooi, comfortabel en rustgevende plek. Helaas maar één nacht gebleven.
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

De tuin rondom deze guesthouse is erg mooi. Ook is het personeel heel vriendelijk.

De gastvrijheid en de fantastische locatie

De gastvrijheid en de fantastische locatie

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Mooie rustige verblijfplaats met veel activiteiten in de omgeving!

Rustige omgeving Behulpzaam personeel Veel activiteiten Parkeerplek bij chalet

Absolute 10
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

Beter ga je niet vinden!

Mooie rustige locatie, ideaal om te ontspannen. Aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Een zeer rustige omgeving en veel restaurants op wandelafstand. De afgesloten parking heeft ook een veilig gevoel

een adres om graag terug te komen
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

In plaats van de bestelde kamer kregen we een upgrade. De zeer luxe kamer bood uitzicht op de mooie tuin en dito bergen.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Wat een gastvrijheid
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Straat (Hadida)

De vriendelijkheid van het personeel, met name de stagiaire, de locatie van het Guesthouse, de kamer

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Heerlijk!!!

Uitzicht, locatie!!!

uitstekend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

het ontvangst en ee gsm lader gekregen

Aangenaam verblijf in een historich boeiend stadje.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (Kingfisher)

Ligging, tuin, ruimtegevoel buiten.

Als je naar het zwembad wou passeerde he onze kamer

Als je naar het zwembad wou passeerde he onze kamer

Geweldige locatie
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Vriendelijke ontvangst en uitstekende restaurants in de buurt.We logeerden in de kamer aan de straatkant maar zagen of hoorden niets van de straat

Aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Geluidsoverlast van de familiekamers naast en boven ons

Schitterend mooie tuin en zwembad, comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Auto werd tijdens verblijf gewassen.
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

Auto werd tijdens verblijf gewassen. Gevoel van ontzorgen, goed familie bedrijf.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Geweldige locatie en ruim comfortabel verblijf
    • Familiekamer met Uitzicht op de Bergen

Geweldige locatie met ruime kamer en prachtig zicht op de bergen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Erg goed, zeer aan te bevelen

Top locatie, mooie kamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ontbijt, comfort, zwembad

TL licht in kamer, locatie van kamer achteraf

Ontbijt, comfort, zwembad

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Fijne tussenstop

Beetje krappe kamer achteraf

Leuke kleinschalige en gastvrije guesthouse

Splinternieuwe kamer, schoon, mooie doucheruimte koelkast,...

Splinternieuwe kamer, schoon, mooie doucheruimte koelkast, prima flat-screen, lekker zwembadje met bediening voor drankjes, heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

fantastisch

geweldige ontvangst, zin voor detail, heerlijk ontbijt, unieke ligging aan alles is gedacht

• Beoordeeld op: 2 december 2017

super ligging van de locatie, prachtig uitzicht, mooie tuin...

super ligging van de locatie, prachtig uitzicht, mooie tuin en zwembad

Fijn verblijf.

Ligging en ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Heerlijke plek en goede service
    • Familiekamer (Parelhoen)

Perfecte tuin en lekker verblijf

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Straat (Hadida)

De vriendelijke receptioniste en het uitzicht bij het terras

Heerlijk!!
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Zeer gastvrij en hartelijk, prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Schitterend terras

Schitterend terras

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prachtige locatie.

Niets.Geen minpunten

De ligging is adembenemend mooi.De ontvangst super,gratis wifi,en zeer schoon.Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed hotel, Alles is netjes verzorgd.
    • Luxe Loft Kamer met Trappen (Barn Owl)

Het is minder persoonlijk. Geen guesthouse gevoel.

Alles wat netjes geregeld. De auto is 2 maal gewassen. Men doet echt hun best.

Mooie guesthouse in een mooie omgeving

Vriendelijkheid en locatie

Heerlijk ontbijt

Alles OKE !!

Heerlijk ontbijt Gastvrij, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Goed verzorgde accomodatir

Nette ontvangst

Heerlijke plek om in Swellendam te verblijven

Enthousiasme van de medewerkers

Fijn verblijf om de omgeving te verkennen
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

Prima ontbijt upgrade gekregen van de kamers daar het weer minder was prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Leuk en verzorgd verblijf
    • Luxe Loft Kamer met Trappen (Barn Owl)

Individuele toegang tot verblijf. Super ontbijt :) Zeer rustig en veilige omgeving

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Kon niet beter
    • Budget Tweepersoonskamer (Tinktinkie)

De totale accommodatie en de rust.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Loft kamer
    • Luxe Loft Kamer met Trappen (Bokmakiere)

Loft kamer Uitzicht

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt heerlijk

Beperkte tijd van het ontbijt, kon maar van 8-9 uur

Ontbijt heerlijk

Alles tip top in orde! Een plek om tot rust te komen.
    • Familiekamer (Parelhoen)

Een heerlijke, rustige plek, heel aardige gastheer en gastvrouw, zelfs onze auto stond de volgende dag gewassen klaar voor vertrek.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Mooie b&b
    • Familiekamer (Parelhoen)

Mooie ruime kamer.goede gastvrouw.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Helemaal perfect

Niets, alles perfectl

De service

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Super!
    • Budget Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Straat (Blue Crane)

Prijs kwaliteit verhouding boven verwachting. Een prachitge tuin met zwembad en bedjes. Heerlijk om even tot rust te komen en niets te hoeven

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Zeer aangenaam, aan te bevelen
    • Luxe Loft Kamer met Trappen (Barn Owl)

We hadden graag langer gebleven, maar dat lukte niet. Okay, dit duidt ook op het succes van het hotel.

De service, iedereen was uiterst vriendelijk