Beoordelingen over Albany Hotel 3-sterren

Cnr. Smith Street and Albany Grove, 4001 Durban, Zuid-Afrika

#48 van de 54 hotels in Durban

Nooit meer!

De communicatie was zeer slecht! Op verschillende momenten contact proberen te leggen maar er wordt simpelweg niet gereageerd. Wij kregen tijdens onze rondreis in SA, 3 dagen voor geplande aankomst een bericht van booking.com dat Albany had aangegeven onze boeking kosteloos te willen annuleren op ons verzoek. Daar was zeker geen sprake van! Wij hadden geen beschikking over een telefoon maar wel internet en hebben direct gemaild met Albany. Via de site van booking.com en een direct mailadres. Geen reactie. Het was dus maar een gok of onze boeking geannuleerd was. Gelukkig bleek dit niet het geval. Daar aangekomen gaf het receptie personeel aan mijn mails te hebben gelezen. Waarom zij geen reactie hebben gegeven kregen om enkel een half glimlachje!? Met de betaling was er iets fout gegaan en hebben zij een dubbele kamer afgeboekt. Toen ik hun hierop wees en de boeking schriftelijke en via de mail kon laten zien, waren ze nog enige tijd bezig in het kijken van hun systemen want tja... er stond toch echt dat ik 2 kamers had geboekt in hun systeem. Geld uiteindelijk terug geboekt op de creditcard. Op de vraag of zij dit voor mij even op papier wilde zetten werd de manager bevraagd en die gaf aan dat ze daar niet aan doen. Na wat aandringen kreeg ik uiteindelijk toch een soort van gespecificeerde rekening mee. Ontbijt was echt niet de moeite waard! En zeker niet voor dat geld. Weinig keus, koud en smakeloos. Het hotel ligt aan een zeer drukke straat in het centrum. Parkeren kan tegen betaling en borg (voor de tag die aantoont dat je van dit hotel bent) maar doe je in de parkeergarage enkele minuten verderop. Verder kregen wij van verschillende lokale mensen te horen dat het hotel niet in een gunstige wijk ligt. Wij hebben dan ook alles met taxi gedaan. Een rondje lopen werd ons meermaals sterk afgeraden.

Ondanks dat het hotel niet in een veilige wijk ligt, kun je met de taxi makkelijk maar Shaka Marine. Een ontzettend leuke en gezellige strand boulevard waar ontzettend veel te doen is. Ook voor kinderen. Het strand is er heerlijk en er zijn veel gezellige winkeltjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Verschrikkelijk boek niet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamers smerig. Enorm gehorig alsof de muren van karton zijn. Veel hoeren in het hotel dus de hele nacht gekreun. Muziek van buiten (zelfs op de 10e verdieping). Restaurant niet meer open. En afgesproken shuttle niet besteld door het hotel. De kamer lijkt op de foto maar dan 20 jaar later...

Er was een bed... je krijgt waar je voor betaald

Dicht bij het roma restaurant

Rare geur in de kamers, Heel kleine badkamer, Vuile kamers voor 1 nacht enkel om te slapen is het ideaal , niet duur

Dicht bij het roma restaurant Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Tegenvallende service en personeel.
    • Basic Driepersoonskamer

Allereerst ben ik 8x door het hotel gebeld met elke keer dezelfde vraag, hoelaat ik kwam inchecken. Na 8 keer ze het verteld te hebben, heb ik ze dringend verzocht om niet nogmaals te bellen. Toen eenmaal aangekomen begroette niemand ons en personeel was erg onvriendelijk. In de kamer zag het er wel oke uit, maar de volgende morgen hadden we geen water meer en was een erge tegenvaller. Eenmaal uitgecheckt hadden we zelf de airportshuttle gebeld en die kwam ons ophalen, het personeel drukt gewoon de telefoon in je handen en je mag zelf gaan bellen. Een aantal uur na het uitchecken, werd ik weer gebeld met de vraag of we al uit de kamer waren. Dit was erg gek, want ik had allang uitgecheckt en alles ingeleverd. Al met al, geen goede ervaring.

De shuttleservice

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tegenvaller
    • Basic Driepersoonskamer

Geen sfeer, ramen zo vies dat je nauwelijks naar buiten kon kijken, airconditioning werkte niet, hotel was in verbouwing dus gangen stonken naar verf en andere chemicaliën. Daarnaast was de locatie niet fijn, veel hangende zwervers in de straat en geen veilig gevoel met lopen van hotel naar parkeergarage. (En dat is maar 1minuut lopen zelfs)

De bedden en douche.

Badkamer erg verouderd en heel rumoerig!

Badkamer erg verouderd en heel rumoerig! Veel overlast van lawaai.

Ontbijt was erg simpel

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers armoedig

Goede locatie in Durban. Mooie hotel/ontvangsthal

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

We zijn blanke mensen uit Nederland.

We zijn blanke mensen uit Nederland. In deze buurt wonen alleen maar donkere mensen en in de buurt wordt drugs gedealed. Geen goede buurt voor ons!!!

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Locatie , savonds onveilig op straat