Beoordelingen over Best Western Cape Suites Hotel 3-sterren

Corner of De Villiers & Constitution, 7925 Kaapstad, Zuid-Afrika

5,9

• Studio

Er was een probleem met wifi die dag maar ze excuseerden zich er voor en hebben het gecompenseerd. Prima opgelost door het vriendelijke personeel

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Zuid Afrika is ons zeer goed bevallen. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam.
    • Klassieke Studio (2 Volwassenen)

contact via mail of telefoon met directie op zakelijk niveau werd niet beantwoord. Wij kwamen naar Zuid Afrika om de nood met water te steunen met producten voor hotels en particulier gebruik om te helpen bij het verminderen van het water verbruik. we hebben een aantal keren contact gezocht maar er kwam geen reactie, dat was erg jammer omdat we op dat moment in ZA waren.

Het ontbijt was goed verzorgd, het personeel erg behulpzaam, en onze complimenten met het verminderen van water ook bij de gasten. we hebben er graag aan mee gedaan om samen zuinig te doen bij deze nood.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prime verblijf zonder veel poespas en overbodige luxe; het biedt wat het moet bieden.
    • Suite met 2 Slaapkamers voor 4 Personen

We verbleven daar 1 nacht en waren in een "uithoek" van het hotel geplaatst. Met de koffers meerdere trappen op en af naar de 2e etage. Dit was nou niet echt wat je noemt een positieve ervaring.

goed genoeg
    • Standaard Suite met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Het hotel is overduidelijk gedateerd. Het is weliswaar netjes en voor een oud hotel zien de kamers er qua schoonmaken goed uit. Het bed is goed en er is een goede douche. Verder is het oud en versleten. De foto's van de kamers die je ziet op booking.com waren echt niet van de kamer waar wij in verbleven. Voor 4 personen is de suite met 3 slaapkamers en 2 badkamers ruim voldoende. Suite kun je het wel niet noemen, want er is een keukentje met barkrukken, 1 wat comfortabelere stoel en dan 2 stoelen op het balkon. Je hebt geen bank om op te zitten. Vertier moet je echt buiten het hotel zoeken, behalve dan de pub waar je wel goed kunt vertoeven. Helaas ging het bij ons met het inchecken verkeerd, we hebben 2 uur moeten wachten op onze kamer. We werden wel ruim voorzien van drinken, maar je kunt er verder niks doen of zien. Er is een zwembad (je) maar jammer is dan dat er maar 1 tafel met wat stoelen staan en een paar ligbedden. Maar goed het was goed genoeg, prijstechnisch okay en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes, looptafstand ca 3 km van de waterfront en je kunt dit ook veilig wandelen. Onder aan de tafelberg en vlakbij Campsbay. Voor ons voldeed het hotel maar de conclusie is dat het echt een update nodig heeft.

Het eetcafé dat bij het hotel ligt (vanuit hotel kant te bereiken) is erg goed. Het eten is er erg goed en als je 's-avonds niet weg wilt dan kun je daar gezellig zitten en wat drinken. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid en goed met veel vers fruit, yoghurt enz. Niks op aan te merken. Goede bedden en een goede douche.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Netjes
    • Klassieke Studio (2 Volwassenen)

Slechte wifi weinig extra ondersteuning uit hen zelf. Alles vragen en de shuttlebus was telkens niet beschikbaar of veel later

Uitstekend uitgebreid ontbijt

Prima ontbijt.
    • Suite met 3 Slaapkamers

Prima ontbijt. Gezellige bar voor s avonds. Rustige licatie

Voldoet aan alles, alles in de buurt te bekijken met een huur auto. Let op wel links rijden.
    • Suite met 2 Slaapkamers voor 4 Personen

Luxe ontbijt

Het ontbijt was heerlijk
    • Standaard Suite met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

We hadden een appartement. 40 tredes hoog. Er was geen lift. Niet gezellig, heel klein, hokkerig.

Het ontbijt was heerlijk

Prima bediening, goede sfeer
    • Klassieke Studio (2 Volwassenen)

WiFi verbinding viel steeds weg

We kregen een dag de beschikking over een reserve kamer ivm late vlucht!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Heerlijk ontbijt, prima bedden en gratis vervoer naar centrum
    • Standaard Suite met 3 Slaapkamers (6 Volwassenen)

Daklozen die direct achter het hekwerk rond het hotel verblijven

Heerlijk ontbijt, prima bedden en gratis vervoer naar centrum

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een heel gezellig 'mini dorpje' met heel vriendelijk personeel!
    • Klassieke Studio (2 Volwassenen)

De WiFi werkte niet altijd goed.

Heel lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Super leuk personeel!

Super leuk personeel!

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

De aardige bediening en het gratis vervoer vanaf het...

De acomodatie was simpel en de kamers werden heel laat schoongemaakt.

De aardige bediening en het gratis vervoer vanaf het vliegveld en naar het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Het personeel heel behulpzaam en aardig.

Het personeel heel behulpzaam en aardig. Je kunt gratis vervoer boeken naar verschillende punten in het centrum en het vliegveld. Ontbijt was goed. Op de dag van uitchecken kregen we s avonds nog een kamer om ons op te frissen voor de vlucht. Fijne parkeergelegenheid. Wasserette. Twee zwembaden.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Ontbijt was subliem

In de kamers heeft WiFi het niet gedaan. Waren blij dat het hotel beschikte over 2 vaste pc's voor gasten bij de receptie. Veel lawaaioverlast van zowel gasten als personeel. Heb wel vriendelijker personeel meegemaakt.

Ontbijt was subliem Wel lof over eigen taxivervoer vanuit het hotel. Voor een paar rand (chauffeur) bracht deze je naar centrum Kaapstad en haalde je weer op.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Personeel was behulpzaam

Slechte prijs/kwaliteitsverhouding, drie trappen sjouwen met je koffers was niet prettig. Oude appartementen, oftewel grotere kamers met een minikeuken

Personeel was behulpzaam

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Ontbijt was niet zo uitgebreid. Slechte WIFI ontvangst.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Schone kamers. Goed bereikbaar qua ligging.