Beoordelingen over Boardwalk Lodge 4-sterren

#6 van de 13 hotels in Wilderness

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Uitzicht (zicht op zee)
    • Luxe Kamer (B&B) - Zeezicht

Algemeen onderhoud kamer (verouderd) Bad (lekkage) Betalen voor warme drank bij ontbijt (cappucino/warme chocolademelk)

Uitzicht (zicht op zee) Leuke indeling van het hotel (tussen bomen en takken, een echte boomhut)

We hadden nog een nachtje langer willen blijven.
    • Luxe Kamer (B&B) - Zeezicht

De afwerking van bepaalde dingen in de kamer kon beter. Het rek voor de handdoeken en de houder voor de douchekop waren niet goed genoeg bevestigd waardoor deze behoorlijk los aan de muur hingen. Ook de aan/uit-knop van het bad was los.

De locatie van de hele accomodatie en de kamers was fantastisch. Het is net een grote boomhut, omdat je letterlijk door de bomen en takken loopt. De terrassen hebben mooi uitzicht. Ook het zwembad met de ligweide is mooi!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Het uitzicht
    • Luxe Studio Suite met 1 Slaapkamer Nr.1 - Zeezijde

Badkamer was vies, lekkage aan het bad wat blijkbaar al bekend was, geen algehele introductie bij de kamer was een beetje zoek het zelf maar uit. Originele luxe kamer was ook lekkage dus verhuist naar minder luxe kamer, algehele stroomuitval (waar we zelf achter moesten komen). Als je een bad hebt genomen is de douche koud. Algehele prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken helaas terwijl ze er zooveeel moois van kunnen maken qua omgeving!

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Mooie locatie, uitzicht op zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer die wij kregen stond niet op de foto’s tijdens boeken dus verwachting was veel anders. Foto toonde een groter en mooier appartement. WiFi was niet volledig gratis, alleen de eerste 250mb

Mooie locatie, uitzicht op zee

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

hotel ligt op goede locatie, er is echter geen sfeer in het...
    • Luxe Studio Suite met 1 Slaapkamer Nr.1 - Zeezijde

hotel ligt op goede locatie, er is echter geen sfeer in het hotel. Het mist een actief management. Hotel staat te koop, en dit merk je bij het personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Top locatie, ruime huisjes,
    • Maisonnette Chalet met 2 Slaapkamers - Zeezicht

De enorme hoeveelheid trappen die we moesten lopen om bij nummer 10 te komen. Het hield ons goed in conditie. Je moet niet slecht ter been zijn want dan heb je een probleem

Het prachtige huisje met het schitterende uitzicht Elke dag werd het keurig schoongemaakt Lekker ruim Prima inrichting

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Jacuzzibad.
    • Luxe Kamer (B&B) - Zeezicht

Prijs-kwaliteit. Het was een relatief kleine kamer voor een duurdere prijs in vergelijking met een aantal andere hotelkamers die we gehad hebben.

Jacuzzibad. Douche. Locatie. Ontbijt. Mooi ingerichte kamer. Vriendelijk/behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prachtige locatie voor wandelingen

Trappen

Kamet

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Genieten
    • Luxe Kamer (B&B) - Zeezicht

Heerlijk ontbijt met een geweldig uitzicht !

Locatie is heerlijk met schitterend uitzicht op zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon

Locatie is heerlijk met schitterend uitzicht op zee. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Prachtig uitzicht over de zee vanuit het huisje.

Het huis is mooi maar er zijn wel wat plekjes die aan onderhoud toe zijn. Ondanks verzoek via booking.com om in een lager gelegen huisje te mogen zaten wij in het hoogst gelegen huisje. Toen ik voor de zekerheid hierover nog mailde (ik had niks teruggehoord) kreeg ik (niet heel vriendelijk) te horen dat ik dat eerder had moeten vragen want nu kon ze niks meer regelen en we zaten in een huisje wat 136 treden hoog lag. Weet niet of dit aan booking of aan Boardwalk Lodge lag dat dit niet goed is doorgekomen. Maar je denkt wel even twee keer na om 'even' naar beneden te lopen, bovendien ben ik zelf nog naar gevallen op de trap. Ondanks dit een fijn verblijf gehad en receptioniste was aardig, maar de reactie viel me wel tegen na alle supervriendelijke service overal in Zuid Afrika.

Prachtig uitzicht over de zee vanuit het huisje. Mooie ruime balkons en ruime lounge. Fijn dat er twee ruime slaapkamers zijn met ieder eigen badkamer. Alles is heel ruim opgezet. Unieke locatie en het dorpje Wilderness is erg charmant. Je hoort 's nachts de woeste zee. Veel keus aan leuke restaurants in de buurt (bijv. Salinas en Pomodoro).

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

probleem dat er geen airco op de kamer aanwezig was terwijl...

kamergrootte

probleem dat er geen airco op de kamer aanwezig was terwijl dat wel in de boeking is bevestigd, is adequaat en servicegericht opgelost. super gastvrij personeel! prachtig uitzicht, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Prachtig uitzicht