2. Hotelbeoordelingen Zuid-Afrika

Cango Caves Road, 6620 Oudtshoorn, Zuid-Afrika

#8 van de 24 hotels in Oudtshoorn

7,2

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Prachtige plaats om te onthaasten
    • Tent

Eigenlijk viel er niets tegen.

Lekker eten en prachtig verblijf. Vooral het terras is supermooi om te ontbijten. Zeer vriendelijk en hulpvaardig onthaal

• Beoordeeld op: 1 april 2024

Mooi verblijf in combi met Game Drive

Ligging , leuke comfortabele tent

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Buiten zijn gecombineerd met luxe

Niet van toepassing

De prachtige tent met buiten douche

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Mooi voor een korte tussenstop
    • Tent

Te hoge verwachtingen mbt de gamedrives. Erg weinig wild in verhouding met de oppervlakte van het reserve. Enkele zebra’s, veel springbokken en giraffen gezien. Extra betalen voor leeuwen voeren, cheetahs, olifanten en stokstaartjes. Alleen Cheetah experience gedaan. Deze is aan te raden. Voor mijn gevoel worden de 3 olifanten die ze hebben, gebruikt als geldmachine. Iedere keer weer klaarstaan om met toeristen op de foto te gaan en kunstjes uit te voeren. Hou ik absoluut niet van. Neem goede oordopjes mee want de ganzen maken de hele nacht een hels kabaal. Het zijn er veel te veel. Wij verbleven 4 nachten maar dit is echt te lang als je niet aan alle betaalde activiteiten meedoet. Oudtshoorn stelt niet veel voor als stad. Cangocaves op korte afstand net zoals struisvogelactiviteiten. (Als je hier van houdt)

Mooie luxe tenten aan een meer met enkele nijlpaarden en héél veel ganzen. Lunch en diner erg goed.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Fantastisch!
    • Tent

Helaas toch niet zo rolstoelvriendelijk als van tevoren werd gezegd, maar superflexibel om het goed op te lossen.

Het vriendelijke personeel, de prachtige omgeving, het mooi aangelegde park, de gave tenten.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Een fijn verblijf op een unieke locatie !
    • Tent

De kamer / tent is een unieke plaats !

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Onvergetelijk verblijf
    • Tent

Het ontbijt was lekker maar keuzes waren beperkt.

Wat een bijzondere ervaring! Buffelsdrift heeft al onze verwachtingen overtroffen. De tenten zijn ontzettend luxe en van alles voorzien, zelfs airco. Het bed was groot en fijn, alles wordt goed schoon gehouden. De activiteiten zijn het ook zeker waard. De safari was super. Verder is de service ook echt uitstekend.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Het ultieme Afrika gevoel
    • Tent

Luxe tenten. Mooie ligging aan dam. Prima bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 7 februari 2024

Fijn verblijf
    • Tent

De ‘safari’ vonden wij wel misleidend. Je ziet geen olifanten, geen leeuwen en geen cheetah’s. Die zitten namelijk in andere delen van het reservaat. Daarvoor moet je allerlei andere aparte activiteiten boeken. Ook zag ik dat de olifantenexperience niet erg diervriendelijk is. Knuffelen met een olifant hoort niet… daarom hebben wij deze activiteit over geslagen.

Prachtige plek, mooie tenten. Wij hadden 2 tenten aan de waterpoel waar ook nijlpaarden zaten. Neem wel oordoppen mee voor alle kwakende eenden/ganzen ‘s nachts! Alles netjes en schoon. Aardig personeel en een fijne ranger!

• Beoordeeld op: 28 januari 2024

• Tent

Geen items voor dit onderdeel.

Wat beviel het meest vind ik moeilijk te beantwoorden. Wat een mooie,mooie,mooie, locatie, prachtige tenten. Service en de gamedrives bij Buffelsdrift zijn erg leuk om te doen. Zelf bush-, meerkat- en cheetah drive gedaan. Ogen uitgekeken...En de gidsen zinn leuk, informatief en goed onderlegd. Al met al, de gastvrijheid en geboden fasciliteiten, goede en vriendelijke personeel maken een verblijf bij Buffelsdrift game lodge tot een kers op de taart, in de vakantie. Zo hebben wij het iig ervaren.

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

Heerlijk genieten in luxe
    • Tent

Alles beviel wel, maar een speeltuintje voor kinderen zou een mooie aanvulling zijn

De locatie met de tenten aan het water

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Klein zwembad.

Prachtige tenten die subliem onderhouden werden. Mooie kaart in het restaurant. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2023

Perfect

Niets, alles was top

Zeer nette accomodatie, zeer vriendelijk personeel en een mooie locatie met genoeg te zien en doen.

• Beoordeeld op: 12 december 2023

• Tent

Top locatie, vriendelijk personeel en alles heel schoon.

• Beoordeeld op: 11 december 2023

De natuur,adembenemend!

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Echt een prachtige plek, genoten van de natuur, de dieren en het uitzicht
    • Tent

De tenten kunnen vanaf buiten niet op slot. Alleen als je binnen bent kun je ‘m van binnenuit op slot doen. Het eten was wat ons betreft echt matig. We eten vooral vegetarisch en dat smaakte niet lekker. De smaken pasten niet goed bij elkaar. Ik heb zelfs 1 keer mijn gerecht laten staat. Dat overkomt me nooit. Ook was het eten erg vet. Verder vonden we de olifanten experience wel heel gaaf, maar ook een soort circus act. Het is tof om zo in de buurt van de dieren te komen, maar het is ook gek dat de 3 olifanten een kunstje doen zoals geluiden maken als de verzorgers dat zeggen, of hun slurf om je heen doen. Ze zijn enorm geprogrammeerd. Ik zou zeggen: laat de dieren lekker rondlopen in het gebied en schaf deze experience af. Het is anders dan het Krugerpark, wat veel groter is. De cheeta’s en leeuwen lopen niet bij de rest van de dieren. En van veel dieren zijn er 3. Goed om te beseffen!

De locatie is echt fantastisch en de tenten super luxe. Ook is alles zeer schoon. De tenten worden iedere dag netjes gemaakt én ‘avondklaar’. Als je bijvoorbeeld thuis komt van een nacht safari, staat er een lampje aan. Gezellig thuiskomen. De nacht safari was echt geweldig. We zagen Buffalo’s, giraffen, een uil en een hoop andere dieren. De rangers leerden ons ontzettend veel en zijn onwijs aardig. Het andere personeel is ook erg attent. Het is echt een prachtige plek en zéker een aanrader voor 1 of 2 nachten. Het is redelijk kleinschalig, dus je gaat niet met een hoop auto’s het park in.

• Beoordeeld op: 5 december 2023

Fantastische ervaring!
    • Tent

Geen cappuccino inbegrepen in ontbijt, is extra betalen.

Prachtige locatie! Zeer luxueuze tenten! Vriendelijk personeel en leuke safari’s! Ook het zwembad was zalig om aan te relaxen.

• Beoordeeld op: 3 december 2023

Prima
    • Tent

Wij hadden een afgelegen tent zonder uitzicht

Midden in de natuur

• Beoordeeld op: 3 november 2023

Geweldig ver lijf
    • Tent

Het wildspotten viel best wel tegen.

Het was geweldig! vriendelijk personeel met een prima restaurant en een mooie overnachting in de buitengewoon luxe tent.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Geweldig, droomplek, prijzig maar voor een paar dagen de moeite waard.
    • Tent

Klein zwembad, was erg vol

Mooi, schoon, comfortabel, leuke excursies, de big 5 gezien

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

Top!
    • Tent

Prachtige tenten op een rustgevende locatie! Genoten van alles. Dikke aanrader.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Prachtige lodge met luxe safaritenten
    • Tent

Prachtige luxe tent aan het meer (upgrade tegen bijbetaling) met alle faciliteiten

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Prachtige accommodatie
    • Tent

De tijd die we er hadden. Moesten klaarstaan voor Game Drive, voor het eten en om weer te vertrekken. Jammer, dagje extra om er te relaxen was fijn geweest, maar ook erg duur...

Gevoel in een tent te zijn, maar toch luxe

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Supermooie en bijzondere plek!
    • Tent

In de tent naast ons verbleef een grote en zeer luidruchtige groep. harde muziek, hard praten. Niet te begrijpen waarom mensen naar z'n resort gaan, waar je wilt genieten van rust, natuur en dieren, als je wilt feesten...?! Hoe dan. En ze ontnemen anderen daarmee dus ook de kans om dieren nabij te zien. Na gebeld te hebben met receptie was het wel vrij snel rustig gelukkig

De tent was erg mooi ingericht, basic, maar toch heerlijk luxe. Personeel makkelijk en goed bereikbaar en erg behulpzaam