Beoordelingen over Camps Bay Village Apartments 3-sterren

32 Camps Bay Drive, Camps Bay, 8040 Kaapstad, Zuid-Afrika

#256 van de 387 vakantiewoningen in Kaapstad

Gebaseerd op 192 beoordelingen over dit appartement

We mochten gebruik maken van de bay hotel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We moesten zelf om nieuwe handdoeken en toiletpapier vragen. We hadden via een mail laten weten dat we een paar uurtjes eerder zouden aankomen. Hier is niet op gereageerd en we mochten echt pas na 3 uur in de kamer. Voor ons voor de eerste keer zo'n ervaring in de maand dat we door zuid Afrika hadden gereisd.

We mochten gebruik maken van de bay hotel. Dat maakt het wel tot een fijn verblijf. Helaas 1 dag werden we bij de poort weer weggestuurd omdat er een evenement was. Bay hotel is erg mooi. Het appartement was simpel ingericht maar lag erg centraal en we hadden een prachtig uitzicht. Zelfs nog dolfijnen en walvissen voorbij zien komen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Mooi verblijf, goede locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We moesten steeds 10 min omlopen via de lobby om binnen te komen, terwijl er een uitgang recht voor onze neus was. Maar hier moest je een parkeerkaart voor hebben en aangezien wij geen auto hebben kon dat niet.

De ruimte,de ligging en het gebruik van de faciliteiten van het hotel

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Verblijf en service was een teleurstelling
    • Budget Tweepersoonskamer

Foto's van de accomodatie komen niet overeen. Accomodatie lijkt op een industrie terrein. Service was zeer onder de maat. Parkeren zou vanaf dag 2 op het terrein kunnen, maar ook toen werden we weggestuurd dat er geen plek was. Handdoeken moesten we om vragen en kregen te horen dat we na dag 2 geen nieuwe handdoeken meer konden krijgen. Tijdens paasweekend zou er niet schoongemaakt worden, tenzij tegen extra betaling.

heel groot verschil in kamers
    • Appartement met 2 Slaapkamers

appartement was zeer oud en onderkomen slaapkamers waren wel netjes ontzettend grote verschillen tussen de verschillende kamers/appartementen sommige heel netjes en modern andere vreselijk oude meuk

gebruik mogen maken van de facaliteiten van THE BAY hotel

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

slecht ,zijn na paar dagen weg gegaan vawege geluidoverlast
    • Studio Appartement

studio had geen airco, geen aparte badkamer, was veel kabaal van zwembad systeem en veel kabaal van houte boarding

eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Erg relaxed verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

Het receptiepersoneel. Ze denken erg met hun gasten mee. Gebruik van faciliteiten van The Bay hotel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

We hebben genoten
    • Studio Appartement

Het nachtlawaai

De ligging en het bed

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Zeer vriendelijke receptie medewerkster, geen moeite was...

Slechte en lawaaiïge ventilator in de slaapkamer, geen airco en matige ventilatie mogelijkheden.

Zeer vriendelijke receptie medewerkster, geen moeite was teveel! Parkeerplaats van het hotel tegen kleine betaling was ideaal, want in de straat was nergens plek om te parkeren. Mooie en centrale ligging in Camps Bay.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

Entree is armoedig, kruip door sluip door tussen vuilnisbakken door. Appartement was ruim maar erg warm en muf. Niet goed schoongemaakt, haren in het bad en op de vloer.

• Beoordeeld op: 19 november 2015

de mooie lodge, genaamd Stone Cottage (ipv van de...

prijs/kwaliteit is ver te zoeken bij de bunkerkamers in block 2

de mooie lodge, genaamd Stone Cottage (ipv van de bunkerkamers in block 2) dicht bij het strand en de restaurants. Tevens mag je gebruik maken van de faciliteiten van The Bay Hotel

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Locatie is top.

Geen WiFi in de kamer

Locatie is top. Personeel erg behulpzaam. Je mag gebruik maken van het zwembad aan de boulevard van The Bay Hotel

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

ligging

zwembad was buten gebruik parkeren op eigen terrein kostbaar

ligging

• Beoordeeld op: 12 januari 2015

locatie

zeer slecht gebouwd slechte isolatie balie personeel is beslist niet professioneel

locatie