Beoordelingen over De Leeuwenhof Estate 4-sterren

De Leeuwenhof Estate, Sonstraal Road, 7646 Paarl, Zuid-Afrika

#8 van de 29 B&B's en herbergen in Paarl

Schitterend Leeuwenhof, Afrika op zijn best!
    • Cottage met 1 Slaapkamer

Supervriendelijke ontvangst, meer dan aangenaam verblijf. Super gezellige en lekkere braai. Boeiende historiek van het Leeuwenhof. Chapeau Daan en familie wat jullie hebben verwezenlijkt! Zeker en vast een aanrader! Johan, Christine, Eric en Pascale

zeker voor herhaling vatbaar !
    • Cottage met 1 Slaapkamer

zeer vriendelijk ontvangen; veel uitleg gekregen over het ontstaan en werking van de estate; zeer interessant! fijn dineren en ontbijten buiten op het terras in alle rust bij het zwembad. relaxe sfeer, mooie en zeer ruime kamer (cottage 2b) met alle mogelijke faciliteiten. lekkere wijn !

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Heerlijk relaxen in deze schitterende accomodatie
    • Heritage Barnyard

Helemaal niets.

Schitterende boerderij in eigendom bij een Nederlands echtpaar. Hele mooie accomodatie op een prachtige locatie, op rij afstand van Kaapstad, Stellenbosch en Franschhoek. Goed ontbijt, heerlijk oo het terras bij het zwembad. Genoten van de braai en de rondleiding door de eigenaar. Wij hadden een cottage geboekt, die was van alle gemakken voorzien. Het hele complex is zeer goed onderhouden. Het is er rustig en gezellig mede door de eigenaren die regelmatig een praatje komen maken. Relevant deze tijd, er is in tegenstelling tot Kaapstad, hier geen watertekort. Wifi is gratis en goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Klein persoonlijk hotel in oude fruitboerderij.
    • Klassieke Oude Stal

Normaal gesproken heb ik een voorkeur voor ergens anders uit eten, maar het nabij gelegen stadje stelt qua restaurants niet veel voor, dus dat kun je rustig laten. De kok van de Leeuwenhof maakt dat helemaal goed met een heerlijk dagelijks wisselend vastgesteld menu. Ga vooral in hotel zelf eten!

De persoonlijke benadering van de gastheer en -vrouw was uitstekend, het gaf een heel welkom gevoel van thuiskomen. Heel leuk om wat mee te krijgen hoe het daar is in de gemeenschap. Prachtige oude boerderij. Hele ruime gezellige kamer met eigen veranda in de “oude paardenstal” aan de tuin. Uitstekende kok zorgde ervoor dat we ‘s avonds heel graag “thuis” in hotel aten. Het is erg gezellig om na het eten met de gasten rond het open vuur te zitten.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Bijzonder gastvrij en alles is goed voor elkaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van vrienden te gekregen dat het hun geweldig was bevallen,dus wij geboekt en wat een heerlijk verblijf, schone kamers, vriendelijk personeel en de braai in combinatie met de wijnproeverij is echt een aanrader

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ik waande me in een weelde van luxe! Wat een top begin van de vakantie.
    • Klassieke Oude Stal

De nette en schone kamer die nog huiselijk was ingericht en de super service van de eigenaren. Tijdens de luxe braai hebben we genoten van een goed glas wijn en het prachtige uitzicht op het bergachtige landschap.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Menselijke maat
    • Appartement Cape Manor

Tafeltjes naast de ligstoelen bij het zwembad voor een mooi glas wijn zou fijn geweest zijn. Nu staat zo'n glas heel zielig op de grond

Enthousiaste gastvrijheid en het feit dat de Leeuwenhof gezellige gasten aantrekt. De eigenaren hebben een paar lieve honden. Heel huiselijk

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Alles!

Dat we niet langer konden blijven....

Alles!! Daan, Yvonne, Tessa, Stefan en hun staf zijn bezig met een ding: zorgen dat het verblijf op de Leeuwenhof er een is om niet te vergeten. Kamers zijn ruim en heerlijk. Zwembad en omgeving prima met een gratis handdoek voor de ligbedden.Het ontbijt is iedere dag een feest. In de avond is er mogelijkheid om in het restaurant te eten. Voor een schappelijke prijs wordt er een 3 gangen diner geserveerd. Wij hebben gesmuld! We zijn er 2 nachten geweest. Een aanrader en een plek om zeker terug te keren!!

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Heerlijke locatie
    • Appartement Cape Manor

In de badkamer hing een onprettige geur en jammer dat we ons dochtertje van 14 maanden perse stipt 11 uur moesten wakker maken bij uitchecken.

Het appartement was heerlijk met het 'prive' zwembad dat ook nog eens verwarmd was. Daan geeft heel leuke rondleidingen en legt uit hoe het ongeveer werkt in Zuid Afrika. De braai is een aanrader in combinatie met de rondleiding.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Mooie kamers en het ontbijt is heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie kamers en het ontbijt is heerlijk! Erg inspirerend familiebedrijf, dank voor de indrukwekkende rondleiding op het erf.

“Eigen” zwembad bij appartement.
    • Heritage Barnyard

Nietszelfscevt. Voor herhaling.

“Eigen” zwembad bij appartement. Sfeer goed, aandacht van de profess. gastvrouw.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Vanaf eerste moment het gevoel van familiebedrijf waar je komt. Doen uitstekend hun best.
    • Klassieke Oude Stal

Creatieve oplossingen bij laat vertrek cq late vlucht.

Prima ontbijt maar ook diner

Prima ontbijt maar ook diner

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooi en goed hotel met fijne kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We konden omdat er weinig mensen waren niet a la carte eten

Mooie rustige lokatie

Heel goed!

Helemaal niks

Zeer persoonlijke service.. mooie kamer met goed bed.

Zeer vriendelijke ontvangst. Prachtige en verzorgde accomodatie. Gaan zeker nog een keer.

Geweldig ontbijt en dinner

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een plek om naar terug te gaan!
    • Klassieke Oude Stal

Mooie plek, goed bed, gastvrij ontvangen door familie van Leeuwen, lekker eten, fijn zwembad. Een plek om zeker naar terug te gaan!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

prettige en gezellige accommodatie centraal in wijngebieden

badkamer wat gedateerd

gezelligheid

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Het is een aangename en niet veel voorkomende faciliteit om...

Het is een aangename en niet veel voorkomende faciliteit om ook de mogelijkheid te hebben het diner op de Leeuwenhof te gebruiken en nog van een prima kwaliteit ook.

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Familie is heel gastvrij en zorgt voor een uitstekend diner...

Familie is heel gastvrij en zorgt voor een uitstekend diner 's avonds buiten, met een hele gezellige sfeer. Ook heel geschikt om met kleine kinderen naar toe gaan.

• Beoordeeld op: 17 januari 2016

s'- Avonds komt bijna iedereen nog een afzakkertje halen...

Wij hadden een kamer op het boerenerf. Erg ongezellige patio. Zeer donker. Ook bij het ontbijt kan meer hygiene in acht genomen worden. Vliegen op fruit etc.

s'- Avonds komt bijna iedereen nog een afzakkertje halen bij het zwembad, waar ook een open houten haard wordt aangestoken. Heel gezellig.

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Geweldig mooie plek een oase van rust en gastvrijheid.

Geweldig mooie plek een oase van rust en gastvrijheid. Als we ooit terugkomen naar Afrika is het zeker hier. Bedankt Daan,Yvonne, Tessa en Stefan?? Vergat ik bijna geweldig restaurant.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

De ontspannen sfeer.

De ontspannen sfeer. Je voelt je heel welkom. Alles is perfect. Het ontbijt, de braai, de rondleiding over het landgoed en natuurlijk ook de wijnproeverij. Je wordt door Daan, Yvonne, Steef en Tess ontvangen alsof je vrienden bent. De Leeuwenhof is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Daan en Yvonne hebben samen met hun kinderen Stephan en Tessa een fantastisch bedrijf neergezet, met passie en oog voor individuele wensen van hun gasten. Zeer persoonlijke benadering; een "home away from home". Uitstekende keuken, heerlijke wijnen, vriendelijke medewerkers. Geweldige accommodatie met heerlijke bedden! Voor ons de perfecte kennismaking met Zuid-Afrika! Willem en Alice Kramer uit Woerden

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Mijn vrouw en ik hebben vijf heerlijke dagen gehad.

Mijn vrouw en ik hebben vijf heerlijke dagen gehad. Top kamer met fijne badkamer en heerlijk eten met op 20 minuten afstand van Stellenbosch en Franshoek. Het avondeten was perfect met daarna een gezellig open kampvuur. We komen graag terug, Lex en Mieke Peters Groenekan

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Buitengewoon vriendelijk gastgezin, die er samen alles aan...

Buitengewoon vriendelijk gastgezin, die er samen alles aan doen om je een "thuis" gevoel te geven. Diner qua presentatie en smaak ver boven verwachting.

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Wij werden door de familie zeer hartelijk ontvangen en...

Wij werden door de familie zeer hartelijk ontvangen en werden direct uitgenodigd voor een traditionele braai voorafgegaan door een hele leuke rondleiding over het reilen en zeilen van de (werkende)boerderij. De rondleiding werd afgesloten door een wijnproeferij. Kortom, leuke aangename ongedwongen kennismaking met de Leeuwenhof. Volgende keer blijven we langer!

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Fantastische diners en ontbijten.

Eigenlijk niets.

Fantastische diners en ontbijten. Bijzonder aardige eigenaren en personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Super fijne relaxte plek met oprechte aandacht!

Super fijne relaxte plek met oprechte aandacht!

• Beoordeeld op: 8 maart 2016

Mooie kamers

Ouder publiek, foto's vs werkelijkheid.

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Lekker ontbyt.

Lekker ontbyt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Geweldige kok, voortreffelijk eten.

Geweldige kok, voortreffelijk eten. Zeer flexibel in menu's en kaart. Zeer gastvrij ontvangst. Mooie accomodatie met twee leuke zwembaden.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

de huisjes en de ligging vriendelijk ontvangst en ontzetten...

de huisjes en de ligging vriendelijk ontvangst en ontzetten goed eten/ Braai

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Hele relaxte sfeer, fijn personeel.

Hele relaxte sfeer, fijn personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Gastvrij onthaal, interessante rondleiding op de boerderij,...

Gastvrij onthaal, interessante rondleiding op de boerderij, groot zwembad.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Uitmuntend gastvrije management en staff.

Uitmuntend gastvrije management en staff. Uiterst comfortabele accommodatie, qua bed, sanitair en kamer. Super professionele WiFi.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Het totaalplaatje!

Het totaalplaatje! Alle facetten, geen uitzonderingen, maakten van deze overnachting een uitzonderlijke ervaring!

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Zeer gastvrij en vriendelijk

Terras rond pool dient gerenoveerd. Van de drie dagen verblijf was de keuken 2 dagen gesloten voor diner.

Zeer gastvrij en vriendelijk

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Persoonlijke benadering en historische context

Wat trage wifi (maar dit is overal zo in ZA).

Persoonlijke benadering en historische context

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Prachtig wijndomein, heerlijk zwembad en bijzonder gastvrij...

Prachtig wijndomein, heerlijk zwembad en bijzonder gastvrij familie bedrijf.

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

Zie boven